דנמרק

כדורגל - דנמרק - דנית שניה

151. הסתיים קולדינג - אלבורג S,D 1.85 3.00 2.60 2 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג במשחק יחסית לא קל מול אלבורג , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שקולדינג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מאלבורג , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג במשחק יחסית לא קל מול אלבורג , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שקולדינג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג במשחק שווה כוחות מול אלבורג , אך מכיוון שקולדינג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מאלבורג , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלבורג במשחק חוץ יחסית לא קל מול קולדינג , על פי מדד המומנטום ראש בראש אלבורג אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. אלבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. אלבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מאלבורג , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג במשחק שווה כוחות מול אלבורג , אך מכיוון שקולדינג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. קולדינג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אלבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול קולדינג , למרות שקולדינג מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של אלבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. אלבורג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולדינג מארחת את אלבורג במסגרת דנית שניה. אלבורג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 24 מאי 2024. משחק בין קולדינג לאלבורג במסגרת הדנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קולדינג עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד הוברו,פרדריקיה,וונדסיסל) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אלבורג ניצחה פעם אחת (נגד פרדריקיה), הפסידה 3 פעמים (נגד סונדריסקה, הוברו, פרדריקיה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד קולדינג).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אלבורג ניצחה פעמיים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4 1.67
סיכום כללי קולדינג (10), אלבורג (10) 2 0.50
סיכום בית חוץ קולדינג (5), אלבורג (5) 4 0.80
ראש בראש כללי קולדינג (3) נגד אלבורג (3) -2 -1.00
ראש בראש בית חוץ קולדינג (1) נגד אלבורג (1) -2 -1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קולדינג אלבורג
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 -2.00
סיכום כללי קולדינג (10), אלבורג (10) 3 1
סיכום בית חוץ קולדינג (5), אלבורג (5) 1 -3
ראש בראש כללי קולדינג (3) נגד אלבורג (3) -1 1
ראש בראש בית חוץ קולדינג (1) נגד אלבורג (1) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
29 15 14 מספר משחקים 14 15 29
13 7 6 נצחונות 8 8 16
6 4 2 תיקו 4 4 8
10 4 6 הפסדים 2 3 5
47 24 23 שערים שהבקיעו 31 27 58
41 23 18 שערים שספגו 18 17 35
5 2 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 2 7
7 2 5 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.6 1.6 1.6 ממוצע שערים למשחק 2.2 1.8 2.0
1.4 1.5 1.3 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 1.1 1.2
0.2 0.1 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.1 0.2
0.2 0.1 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.1 0.0
38" 38" 38" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 35" 37" 36"
44" 44" 43" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 45" 36" 40"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קולדינג (10), אלבורג (10) 3.35 2
סיכום בית חוץ קולדינג (5), אלבורג (5) 3.00 2
ראש בראש כללי קולדינג (3) נגד אלבורג (3) 3.67 6
ראש בראש בית חוץ קולדינג (1) נגד אלבורג (1) 1.00 1
תאריך שעה 1 X 2
21/05/202415:052.103.152.20
22/05/202406:152.152.952.25
24/05/202408:452.253.052.10
24/05/202408:502.203.052.15
24/05/202413:052.252.952.15
24/05/202413:302.202.952.15
24/05/202413:402.153.002.20
24/05/202415:052.102.952.25
24/05/202416:052.052.952.35
24/05/202416:152.003.002.40
24/05/202416:501.953.052.50
24/05/202419:201.903.002.55
24/05/202419:501.853.002.60

דנית שניה 24/05/2024 07:54

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1הילרוד301110940 - 531343
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
2הורסנס301261242 - 36-642
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
3בי 93 קופנהגן301061452 - 41-1136
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
4קוג30861665 - 41-2430
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
5נסטווד304121452 - 32-2024
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
6הלסינגור302101861 - 32-2916
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1סונדריסקה30206426 - 684266
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2אלבורג30178535 - 592459
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
3קולדינג301461042 - 49748
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
4פרדריקיה301281040 - 42244
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
5וונדסיסל301110942 - 43143
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
6הוברו301341338 - 39143
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אלבורג22156122 - 482651
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
2סונדריסקה22154324 - 583449
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
3וונדסיסל22106628 - 34636
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
4פרדריקיה2298527 - 34735
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
5קולדינג22103932 - 34233
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
6הוברו22103924 - 26233
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
7הילרוד2286832 - 39730
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
8בי 93 קופנהגן22841037 - 26-1128
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
9הורסנס22741135 - 28-725
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
10קוג22531450 - 24-2618
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
11נסטווד221111042 - 25-1714
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
12הלסינגור22261446 - 23-2312
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת

קולדינג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
17/05/2024 קולדינג נגד הוברו נצחון 2 : 1
12/05/2024 פרדריקיה נגד קולדינג ניצחון 0 : 1
03/05/2024 וונדסיסל נגד קולדינג ניצחון 2 : 4
26/04/2024 קולדינג נגד סונדריסקה הפסד 0 : 3
21/04/2024 אלבורג נגד קולדינג תיקו 3 : 3
13/04/2024 קולדינג נגד וונדסיסל תיקו 0 : 0
06/04/2024 קולדינג נגד פרדריקיה נצחון 4 : 0
01/04/2024 הוברו נגד קולדינג תיקו 1 : 1
16/03/2024 קולדינג נגד נסטווד תיקו 3 : 3
08/03/2024 הלסינגור נגד קולדינג תיקו 1 : 1

אלבורג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
17/05/2024 אלבורג נגד פרדריקיה דנית שניה נצחון 1 : 0
11/05/2024 סונדריסקה נגד אלבורג דנית שניה הפסד 1 : 0
05/05/2024 אלבורג נגד הוברו דנית שניה הפסד 2 : 3
25/04/2024 פרדריקיה נגד אלבורג דנית שניה הפסד 2 : 1
21/04/2024 אלבורג נגד קולדינג דנית שניה תיקו 3 : 3
12/04/2024 הוברו נגד אלבורג דנית שניה הפסד 2 : 1
07/04/2024 וונדסיסל נגד אלבורג דנית שניה תיקו 2 : 2
30/03/2024 אלבורג נגד סונדריסקה דנית שניה נצחון 1 : 0
16/03/2024 הילרוד נגד אלבורג דנית שניה ניצחון 1 : 2
10/03/2024 אלבורג נגד וונדסיסל דנית שניה נצחון 4 : 3

קולדינג נגד אלבורג

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/04/2024 דנית שניה אלבורג נגד קולדינג תיקו 3 : 3
28/10/2023 דנית שניה קולדינג נגד אלבורג אלבורג 0 : 1
03/09/2023 דנית שניה אלבורג נגד קולדינג אלבורג 3 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

152. הסתיים קולדינג - אלבורג (1+) 3.20 3.45 1.55 2 - 3 מידע נוסף
153. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) קולדינג - אלבורג 1.50 1.85 5 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס