שבדיה

כדורגל - שבדיה - שבדית ראשונה

168. הסתיים ברומפויקרנה - דיורגרדן S,D 2.70 3.05 1.80 0 - 5 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדיורגרדן האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדיורגרדן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדיורגרדן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דיורגרדן במשחק לא קל מול ברומפויקרנה , אך מכיוון שדיורגרדן נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דיורגרדן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מברומפויקרנה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , דיורגרדן צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של דיורגרדן לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה במשחק שבו יחסי הכוחות מול דיורגרדן נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש דיורגרדן נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דיורגרדן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מברומפויקרנה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , דיורגרדן צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של דיורגרדן לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה במשחק שבו יחסי הכוחות מול דיורגרדן נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ דיורגרדן נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דיורגרדן במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שדיורגרדן נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה ראש בראש שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דיורגרדן במשחק חוץ שווה כוחות מול ברומפויקרנה , למרות שברומפויקרנה מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של דיורגרדן טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דיורגרדן עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מברומפויקרנה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברומפויקרנה מארחת את דיורגרדן במסגרת שבדית ראשונה. דיורגרדן עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדיורגרדן האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדיורגרדן האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 16 מאי 2024. משחק בין ברומפויקרנה לדיורגרדן במסגרת השבדית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ברומפויקרנה המארחת ממוקמת במקום ה-11 עם 10 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.75 וסופגת 1.50 שערים) כאשר מנגד דיורגרדן האורחת ממוקמת במקום ה-3 עם 16 נקודות ויחס שערים חיובי של 7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.75 וסופגת 0.88 שערים).
ברומפויקרנה עם רצף של 2 תיקו במשחקים האחרונים (נגד ורנאמו,מיאלבי) כאשר מנגד דיורגרדן עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד אלפסבורג,ואסטרס קיי.אפ.).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ברומפויקרנה ניצחה 4 פעמים ומנגד דיורגרדן ניצחה 8 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3 -2.33
סיכום כללי ברומפויקרנה (10), דיורגרדן (10) -4 -0.40
סיכום בית חוץ ברומפויקרנה (5), דיורגרדן (5) -2 -1.00
ראש בראש כללי ברומפויקרנה (15) נגד דיורגרדן (15) -8 -0.60
ראש בראש בית חוץ ברומפויקרנה (8) נגד דיורגרדן (8) -4 -1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ברומפויקרנה דיורגרדן
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.00 2.00
סיכום כללי ברומפויקרנה (10), דיורגרדן (10) -1 3
סיכום בית חוץ ברומפויקרנה (5), דיורגרדן (5) -1 1
ראש בראש כללי ברומפויקרנה (15) נגד דיורגרדן (15) -4 4
ראש בראש בית חוץ ברומפויקרנה (8) נגד דיורגרדן (8) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
8 5 3 מספר משחקים 5 3 8
2 2 0 נצחונות 3 2 5
4 2 2 תיקו 1 0 1
2 1 1 הפסדים 1 1 2
14 11 3 שערים שהבקיעו 8 6 14
12 6 6 שערים שספגו 4 3 7
2 2 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 1 4
1 0 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 1 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.8 2.2 1.0 ממוצע שערים למשחק 1.6 2.0 1.8
1.5 1.2 2.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 1.0 0.9
0.3 0.4 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.6 0.3 0.5
0.1 0.0 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.3 0.3
41" 41" 41" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 51" 35" 45"
30" 21" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 56" 70" 63"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ברומפויקרנה (10), דיורגרדן (10) 2.60 2
סיכום בית חוץ ברומפויקרנה (5), דיורגרדן (5) 2.30 2.5
ראש בראש כללי ברומפויקרנה (15) נגד דיורגרדן (15) 2.60 3
ראש בראש בית חוץ ברומפויקרנה (8) נגד דיורגרדן (8) 2.75 3
תאריך שעה 1 X 2
13/05/202415:102.802.901.80
15/05/202422:052.752.901.85
15/05/202423:502.702.901.85
16/05/202414:052.652.901.90
16/05/202414:452.702.901.85
16/05/202416:402.602.901.90
16/05/202419:552.652.901.90
16/05/202420:002.703.051.80

שבדית ראשונה 16/05/2024 20:04

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מאלמו87014 - 221821
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
2מיאלבי95229 - 17817
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
3דיורגרדן85127 - 14716
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
4האקן951314 - 17316
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5גאיס850311 - 11015
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
6האלמשטד950415 - 13-215
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
7סולנה942319 - 16-314
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
8אלפסבורג941415 - 17213
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
9האמרבי940514 - 13-112
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
10ורנאמו932415 - 10-511
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
11ברומפויקרנה824212 - 14210
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
12סיריוס831411 - 9-210
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
13נורקופינג831420 - 12-810
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
14גטבורג821512 - 7-57
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
15קלמאר820618 - 14-46
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
16ואסטרס קיי.אפ.910813 - 3-103
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ

ברומפויקרנה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
12/05/2024 ורנאמו נגד ברומפויקרנה תיקו 1 : 1
04/05/2024 מיאלבי נגד ברומפויקרנה תיקו 1 : 1
29/04/2024 ברומפויקרנה נגד גטבורג הפסד 0 : 3
24/04/2024 ברומפויקרנה נגד סיריוס תיקו 1 : 1
21/04/2024 האלמשטד נגד ברומפויקרנה ניצחון 0 : 2
15/04/2024 האקן נגד ברומפויקרנה הפסד 4 : 3
06/04/2024 ברומפויקרנה נגד סולנה תיקו 2 : 2
31/03/2024 גאיס נגד ברומפויקרנה ניצחון 0 : 4
09/03/2024 ברומפויקרנה נגד האלמשטד תיקו 0 : 0
26/02/2024 ברומפויקרנה נגד אוסטרסונדס נצחון 1 : 0

דיורגרדן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
12/05/2024 דיורגרדן נגד אלפסבורג שבדית ראשונה נצחון 2 : 0
05/05/2024 ואסטרס קיי.אפ. נגד דיורגרדן שבדית ראשונה ניצחון 0 : 2
01/05/2024 מאלמו נגד דיורגרדן גביע שבדי תיקו 1 : 1
28/04/2024 דיורגרדן נגד גאיס שבדית ראשונה נצחון 1 : 0
25/04/2024 דיורגרדן נגד מאלמו שבדית ראשונה הפסד 0 : 1
21/04/2024 סולנה נגד דיורגרדן שבדית ראשונה הפסד 2 : 0
14/04/2024 דיורגרדן נגד סיריוס שבדית ראשונה נצחון 2 : 0
08/04/2024 דיורגרדן נגד האקן שבדית ראשונה תיקו 3 : 3
01/04/2024 גטבורג נגד דיורגרדן שבדית ראשונה ניצחון 1 : 4
17/03/2024 סולנה נגד דיורגרדן גביע שבדי תיקו 1 : 1

ברומפויקרנה נגד דיורגרדן

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
28/10/2023 שבדית ראשונה ברומפויקרנה נגד דיורגרדן דיורגרדן 1 : 2
01/04/2023 שבדית ראשונה דיורגרדן נגד ברומפויקרנה דיורגרדן 3 : 1
04/03/2023 גביע שבדי דיורגרדן נגד ברומפויקרנה דיורגרדן 2 : 1
27/02/2022 גביע שבדי ברומפויקרנה נגד דיורגרדן דיורגרדן 0 : 3
16/09/2018 שבדית ראשונה דיורגרדן נגד ברומפויקרנה ברומפויקרנה 0 : 1
06/05/2018 שבדית ראשונה ברומפויקרנה נגד דיורגרדן ברומפויקרנה 1 : 0
27/02/2017 גביע שבדי ברומפויקרנה נגד דיורגרדן תיקו 1 : 1
25/08/2014 שבדית ראשונה ברומפויקרנה נגד דיורגרדן דיורגרדן 0 : 4
27/04/2014 שבדית ראשונה דיורגרדן נגד ברומפויקרנה דיורגרדן 3 : 2
10/08/2013 שבדית ראשונה ברומפויקרנה נגד דיורגרדן ברומפויקרנה 3 : 0
18/04/2013 שבדית ראשונה דיורגרדן נגד ברומפויקרנה תיקו 1 : 1
18/08/2010 שבדית ראשונה ברומפויקרנה נגד דיורגרדן דיורגרדן 0 : 1
31/03/2010 שבדית ראשונה דיורגרדן נגד ברומפויקרנה תיקו 0 : 0
20/09/2009 שבדית ראשונה ברומפויקרנה נגד דיורגרדן דיורגרדן 1 : 4
24/04/2009 שבדית ראשונה דיורגרדן נגד ברומפויקרנה ברומפויקרנה 0 : 2
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
24 K. Ackermann קשר פציעה לא משחק
8 L. Jordan חלוץ פציעה לא משחק
6 G. Sandberg קשר פציעה לא משחק
22 L. Tahwildaran מגן פציעה לא משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
3 M. Danielson מגן פציעה לא משחק
20 T. C. Nguen חלוץ פציעה לא משחק
6 R. Schuller קשר פציעה לא משחק

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

169. הסתיים ברומפויקרנה (1+) - דיורגרדן S,D 1.50 3.45 3.30 0 - 5 מידע נוסף
170. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) ברומפויקרנה - דיורגרדן S,D 3.50 1.85 2.40 5 מידע נוסף
171. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ברומפויקרנה - דיורגרדן S,D 1.55 1.75 5 מידע נוסף
172. הסתיים מחצית ראשונה ברומפויקרנה - דיורגרדן 3.10 2.00 2.35 0 - 1 מידע נוסף
173. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 ברומפויקרנה - דיורגרדן S,D 2.45 2.50 2.25 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס