הולנד

כדורגל - הולנד - הולנדית שניה

191. הסתיים קמבור - דודרכט S,D 2.15 3.30 2.05 3 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    קמבור במשחק שבו יחסי הכוחות מול דודרכט נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ דודרכט נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דודרכט במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שדודרכט נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דודרכט שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של דודרכט.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דודרכט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דודרכט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דודרכט שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של דודרכט.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דודרכט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דודרכט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דודרכט במשחק חוץ יחסית לא קל מול קמבור , על פי מדד המומנטום הכללי דודרכט אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דודרכט במשחק חוץ שווה כוחות מול קמבור , למרות שקמבור מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של דודרכט טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דודרכט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מקמבור , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מדודרכט , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. קמבור עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. קמבור עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דודרכט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מקמבור , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דודרכט במשחק חוץ שווה כוחות מול קמבור , למרות שקמבור מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של דודרכט טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. קמבור עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. קמבור עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. קמבור עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קמבור מארחת את דודרכט במסגרת הולנדית שניה. דודרכט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    עוקבת 1963

  • ABCD

    הפוך מעוקבת 1963

יום שישי, תאריך 26 אפריל 2024. משחק בין קמבור לדודרכט במסגרת ההולנדית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קמבור המארחת ממוקמת במקום ה-12 עם 45 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.91 וסופגת 1.94 שערים) כאשר מנגד דודרכט האורחת ממוקמת במקום ה-4 עם 66 נקודות ויחס שערים חיובי של 23 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.97 וסופגת 1.31 שערים).
קמבור עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד כרונינגן,אייאקס ב',דן האג) כאשר מנגד דודרכט נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 4 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד אוס,נאק ברדה,דה גראפשחאפ,דן בוס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קמבור ניצחה 10 פעמים ומנגד דודרכט ניצחה 4 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -7 -4.00
סיכום כללי קמבור (10), דודרכט (10) -9 -2.40
סיכום בית חוץ קמבור (5), דודרכט (5) -4 -2.60
ראש בראש כללי קמבור (15) נגד דודרכט (15) 2 1.13
ראש בראש בית חוץ קמבור (6) נגד דודרכט (6) 2 1.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קמבור דודרכט
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.00 5.00
סיכום כללי קמבור (10), דודרכט (10) -3 6
סיכום בית חוץ קמבור (5), דודרכט (5) -1 3
ראש בראש כללי קמבור (15) נגד דודרכט (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ קמבור (6) נגד דודרכט (6) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
34 17 17 מספר משחקים 17 17 34
13 7 6 נצחונות 10 7 17
6 2 4 תיקו 6 6 12
15 8 7 הפסדים 1 4 5
67 33 34 שערים שהבקיעו 36 30 66
65 32 33 שערים שספגו 18 27 45
3 1 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 8 4 12
3 2 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 1 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
2.0 1.9 2.0 ממוצע שערים למשחק 2.1 1.8 1.9
1.9 1.9 1.9 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.6 1.3
0.1 0.1 0.1 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.2 0.4
0.1 0.1 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.1 0.1
37" 36" 37" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 31" 34" 33"
36" 36" 36" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 32" 34" 33"
התפלגות זמני הבקעה
19.4%
0-15
18.2%
10.4%
15-30
13.6%
14.9%
30-45
16.7%
14.9%
45-60
18.2%
17.9%
60-75
16.7%
22.4%
75-90
16.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קמבור (10), דודרכט (10) 2.80 3.5
סיכום בית חוץ קמבור (5), דודרכט (5) 3.10 3.5
ראש בראש כללי קמבור (15) נגד דודרכט (15) 3.67 3
ראש בראש בית חוץ קמבור (6) נגד דודרכט (6) 4.17 5
תאריך שעה 1 X 2
24/04/202415:052.053.252.15
26/04/202411:102.153.202.10
26/04/202411:252.203.152.10
26/04/202412:302.253.302.00
26/04/202414:502.253.301.95
26/04/202419:252.303.301.95
26/04/202420:402.203.302.00
26/04/202420:452.203.302.05
26/04/202421:002.153.302.05

הולנדית שניה 26/04/2024 21:06

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ווילם35228531 - 724174
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
2רודה352011431 - 663571
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3כרונינגן35217728 - 673970
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4דודרכט351812546 - 692366
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
5דן האג351611845 - 662159
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
6דה גראפשחאפ351851248 - 55759
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
7אלקמאר מילואים351571356 - 55-152
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
8נאק ברדה351491253 - 58551
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
9מאסטריכט351481355 - 59450
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
10אמן351461558 - 52-648
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
11הלמונד ספורט351381451 - 49-247
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
12קמבור351361668 - 67-145
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
13ונלו351291453 - 49-445
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
14אייאקס ב'351091662 - 52-1039
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
15פ.צ. איינדהובן358151254 - 42-1239
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
16פ.ס.וו איינדהובן מילואים35971976 - 56-2034
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
17טלסטאר35962063 - 43-2033
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
18אוס351022360 - 29-3132
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
19דן בוס35791962 - 34-2830
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
20אוטרכט מילואים35592169 - 29-4024
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

קמבור

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/04/2024 כרונינגן נגד קמבור הפסד 3 : 0
15/04/2024 אייאקס ב' נגד קמבור הפסד 2 : 1
05/04/2024 קמבור נגד דן האג הפסד 0 : 2
29/03/2024 פ.צ. איינדהובן נגד קמבור ניצחון 0 : 3
23/03/2024 קמבור נגד טלסטאר נצחון 1 : 0
15/03/2024 אלקמאר מילואים נגד קמבור הפסד 2 : 0
08/03/2024 קמבור נגד דה גראפשחאפ הפסד 1 : 2
04/03/2024 פ.ס.וו איינדהובן מילואים נגד קמבור הפסד 3 : 1
27/02/2024 קמבור נגד ניימיכן תיקו 1 : 1
16/02/2024 קמבור נגד אוטרכט מילואים הפסד 2 : 4

דודרכט

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/04/2024 דודרכט נגד אוס הולנדית שניה נצחון 3 : 1
12/04/2024 נאק ברדה נגד דודרכט הולנדית שניה ניצחון 1 : 4
05/04/2024 דודרכט נגד דה גראפשחאפ הולנדית שניה נצחון 2 : 1
29/03/2024 דן בוס נגד דודרכט הולנדית שניה ניצחון 0 : 3
15/03/2024 דודרכט נגד פ.צ. איינדהובן הולנדית שניה תיקו 0 : 0
11/03/2024 דן האג נגד דודרכט הולנדית שניה תיקו 2 : 2
08/03/2024 דודרכט נגד טלסטאר הולנדית שניה נצחון 2 : 0
04/03/2024 מאסטריכט נגד דודרכט הולנדית שניה ניצחון 1 : 3
26/02/2024 פ.ס.וו איינדהובן מילואים נגד דודרכט הולנדית שניה ניצחון 0 : 1
16/02/2024 דודרכט נגד ונלו הולנדית שניה נצחון 1 : 0

קמבור נגד דודרכט

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
19/12/2023 גביע הולנדי דודרכט נגד קמבור קמבור 0 : 3
06/10/2023 הולנדית שניה דודרכט נגד קמבור דודרכט 5 : 2
07/05/2021 הולנדית שניה דודרכט נגד קמבור קמבור 0 : 1
11/10/2020 הולנדית שניה קמבור נגד דודרכט קמבור 5 : 0
06/12/2019 הולנדית שניה דודרכט נגד קמבור קמבור 2 : 4
22/02/2019 הולנדית שניה קמבור נגד דודרכט דודרכט 1 : 3
05/10/2018 הולנדית שניה דודרכט נגד קמבור דודרכט 3 : 1
05/05/2018 ליגה הולנדית קמבור נגד דודרכט דודרכט 1 : 4
01/05/2018 ליגה הולנדית דודרכט נגד קמבור קמבור 1 : 4
13/04/2018 הולנדית שניה דודרכט נגד קמבור קמבור 0 : 3
15/12/2017 הולנדית שניה קמבור נגד דודרכט קמבור 3 : 0
28/01/2017 הולנדית שניה קמבור נגד דודרכט קמבור 3 : 0
19/08/2016 הולנדית שניה דודרכט נגד קמבור קמבור 0 : 1
26/04/2015 ליגה הולנדית דודרכט נגד קמבור תיקו 0 : 0
04/10/2014 ליגה הולנדית קמבור נגד דודרכט קמבור 4 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס