צרפת

כדורגל - צרפת - צרפתית שלישית

276. הסתיים נים - רד סטאר 93 S,D 2.00 2.75 2.60 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    נים במשחק לא קל מול רד סטאר 93 , אך מכיוון שנים מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. נים עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. נים עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של רד סטאר 93 לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים במשחק שבו יחסי הכוחות מול רד סטאר 93 נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ רד סטאר 93 נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רד סטאר 93 במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שרד סטאר 93 נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רד סטאר 93 עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מנים , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון

  • ABCD

    נים עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מרד סטאר 93 , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. נים במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. נים במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מנים , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רד סטאר 93 במשחק חוץ יחסית לא קל מול נים , על פי מדד המומנטום ראש בראש רד סטאר 93 אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רד סטאר 93 במשחק חוץ יחסית לא קל מול נים , על פי מדד העוצמה כללית רד סטאר 93 אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רד סטאר 93 עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מנים , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נים מארחת את רד סטאר 93 במסגרת צרפתית שלישית. רד סטאר 93 עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת במקביל עלייה ביחס בליין של הקבוצה השנייה ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.25-2.5
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-15%
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת עלה לפחות ב-15%
    מכיוון שנים המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-15% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת במקביל עלייה ביחס בליין של הקבוצה השנייה ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.25-2.5
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-20%
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת עלה לפחות ב-20%
    מכיוון שנים המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-20% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50

  • ABCD

    הפוך מעוקבת 1463

יום שני, תאריך 29 אפריל 2024. משחק בין נים לרד סטאר 93 במסגרת הצרפתית שלישית.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
נים המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 35 נקודות ויחס שערים שלילי של -10 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.97 וסופגת 1.30 שערים) כאשר מנגד רד סטאר 93 האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 62 נקודות ויחס שערים חיובי של 22 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.63 וסופגת 0.90 שערים).
במשחקים האחרונים נים ניצחה פעם אחת (נגד אורליאן), הפסידה פעמיים (נגד ורסלייז, אפינל) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד דיז'ון, Marignane Gignac CB) כאשר מנגד במשחקים האחרונים רד סטאר 93 ניצחה פעמיים (נגד Marignane Gignac CB, ניור), הפסידה פעם אחת (נגד דיז'ון) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד שולה, נאנסי).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה נים ניצחה 5 פעמים ומנגד רד סטאר 93 ניצחה 3 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.66 -0.67
סיכום כללי נים (10), רד סטאר 93 (10) 2 -0.50
סיכום בית חוץ נים (5), רד סטאר 93 (5) -3 -0.40
ראש בראש כללי נים (11) נגד רד סטאר 93 (11) -2 0.27
ראש בראש בית חוץ נים (5) נגד רד סטאר 93 (5) 2 0.60

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב נים רד סטאר 93
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 1.33
סיכום כללי נים (10), רד סטאר 93 (10) 1 -1
סיכום בית חוץ נים (5), רד סטאר 93 (5) -1 2
ראש בראש כללי נים (11) נגד רד סטאר 93 (11) -1 1
ראש בראש בית חוץ נים (5) נגד רד סטאר 93 (5) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
30 15 15 מספר משחקים 15 15 30
8 3 5 נצחונות 12 6 18
11 5 6 תיקו 2 6 8
11 7 4 הפסדים 1 3 4
29 12 17 שערים שהבקיעו 29 20 49
39 23 16 שערים שספגו 10 17 27
9 4 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 7 4 11
7 5 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 2 4
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 0.8 1.1 ממוצע שערים למשחק 1.9 1.3 1.6
1.3 1.5 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.1 0.9
0.3 0.3 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.3 0.4
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.1 0.1
38" 33" 41" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 26" 45" 36"
41" 37" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 40" 39" 39"
התפלגות זמני הבקעה
20.7%
0-15
20.4%
17.2%
15-30
12.2%
6.9%
30-45
4.1%
24.1%
45-60
30.6%
10.3%
60-75
18.4%
20.7%
75-90
14.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי נים (10), רד סטאר 93 (10) 2.05 1.5
סיכום בית חוץ נים (5), רד סטאר 93 (5) 1.60 1.5
ראש בראש כללי נים (11) נגד רד סטאר 93 (11) 3.36 2
ראש בראש בית חוץ נים (5) נגד רד סטאר 93 (5) 3.40 2
תאריך שעה 1 X 2
24/04/202415:052.852.851.80
26/04/202409:402.752.851.85
26/04/202409:502.652.901.90
28/04/202421:552.652.851.95
28/04/202422:002.552.851.95
28/04/202422:152.502.852.00
29/04/202409:252.402.802.10
29/04/202409:352.352.802.15
29/04/202409:552.202.802.25
29/04/202416:402.002.702.60
29/04/202416:452.052.752.55
29/04/202417:002.052.752.50
29/04/202419:052.052.752.55
29/04/202420:502.002.702.65
29/04/202421:001.952.702.70
29/04/202421:151.852.752.90
29/04/202421:251.902.752.85
29/04/202421:401.952.752.65
29/04/202422:002.002.752.60

צרפתית שלישית 29/04/2024 07:50

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1רד סטאר 9330188427 - 492262
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
2Martigues31158825 - 391453
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
3ניור31157937 - 511452
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
4לה מאן31139938 - 44648
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
5נאנסי31139941 - 46547
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
6דיז'ון311381039 - 42347
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
7רואן31149828 - 37946
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
8סושו311210939 - 48946
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
9ורסלייז3111101030 - 38843
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
10אורליאן311091235 - 33-239
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
11שאטורו318121141 - 36-536
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
12אברנש311051653 - 34-1935
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
13וילפרנש318111240 - 32-835
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
14נים308111139 - 29-1035
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
15GOAL31971544 - 40-434
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
16Marignane GCB318101346 - 33-1334
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
17אפינל31951745 - 36-932
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
18שולה31841949 - 29-2028
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
* לקבוצת Nancy הופחתו 1 נק',* לקבוצת Rouen הופחתו 5 נק'

נים

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/04/2024 אורליאן נגד נים ניצחון 0 : 1
12/04/2024 נים נגד ורסלייז הפסד 0 : 1
05/04/2024 אפינל נגד נים הפסד 2 : 1
29/03/2024 דיז'ון נגד נים תיקו 1 : 1
22/03/2024 נים נגד Marignane Gignac CB תיקו 1 : 1
15/03/2024 ניור נגד נים הפסד 3 : 2
08/03/2024 נים נגד שולה נצחון 2 : 1
01/03/2024 נאנסי נגד נים הפסד 3 : 1
23/02/2024 נים נגד וילפרנש תיקו 1 : 1
09/02/2024 נים נגד אברנש נצחון 1 : 0

רד סטאר 93

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/04/2024 רד סטאר 93 נגד דיז'ון צרפתית שלישית הפסד 0 : 2
12/04/2024 Marignane Gignac CB נגד רד סטאר 93 צרפתית שלישית ניצחון 0 : 2
05/04/2024 רד סטאר 93 נגד ניור צרפתית שלישית נצחון 2 : 1
29/03/2024 שולה נגד רד סטאר 93 צרפתית שלישית תיקו 1 : 1
22/03/2024 רד סטאר 93 נגד נאנסי צרפתית שלישית תיקו 1 : 1
18/03/2024 וילפרנש נגד רד סטאר 93 צרפתית שלישית ניצחון 0 : 2
08/03/2024 רד סטאר 93 נגד שאטורו צרפתית שלישית תיקו 0 : 0
02/03/2024 אברנש נגד רד סטאר 93 צרפתית שלישית תיקו 0 : 0
27/02/2024 רד סטאר 93 נגד Monts d'Or Azergues צרפתית שלישית נצחון 2 : 1
19/02/2024 רואן נגד רד סטאר 93 צרפתית שלישית הפסד 1 : 0

נים נגד רד סטאר 93

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
02/12/2023 צרפתית שלישית רד סטאר 93 נגד נים רד סטאר 93 2 : 0
10/03/2017 צרפתית שניה נים נגד רד סטאר 93 נים 2 : 0
14/10/2016 צרפתית שניה רד סטאר 93 נגד נים תיקו 3 : 3
27/02/2016 צרפתית שניה רד סטאר 93 נגד נים רד סטאר 93 1 : 0
02/10/2015 צרפתית שניה נים נגד רד סטאר 93 תיקו 1 : 1
03/02/2012 צרפתית שלישית נים נגד רד סטאר 93 רד סטאר 93 3 : 4
26/08/2011 צרפתית שלישית רד סטאר 93 נגד נים נים 1 : 2
29/01/1999 צרפתית שניה נים נגד רד סטאר 93 נים 2 : 0
18/09/1998 צרפתית שניה רד סטאר 93 נגד נים נים 1 : 2
20/01/1998 צרפתית שניה רד סטאר 93 נגד נים נים 2 : 3
02/09/1997 צרפתית שניה נים נגד רד סטאר 93 תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

277. הסתיים נים - רד סטאר 93 (1+) 3.70 3.35 1.45 1 - 0 מידע נוסף
278. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) נים - רד סטאר 93 1.75 1.55 1 מידע נוסף
279. הסתיים מחצית ראשונה נים - רד סטאר 93 2.55 1.85 3.15 1 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס