פולין

כדורגל - פולין - ליגה פולנית שנייה

99. הסתיים סטאל רזשזוב - פודבסקידזיה S,D 2.05 2.85 2.40 2 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מפודבסקידזיה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב במשחק יחסית לא קל מול פודבסקידזיה , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שסטאל רזשזוב לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב במשחק שווה כוחות מול פודבסקידזיה , אך מכיוון שסטאל רזשזוב מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מפודבסקידזיה , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סטאל רזשזוב לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב במשחק שבו יחסי הכוחות מול פודבסקידזיה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ סטאל רזשזוב נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב במשחק לא קל מול פודבסקידזיה , אך מכיוון שסטאל רזשזוב מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מפודבסקידזיה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב במשחק שווה כוחות מול פודבסקידזיה , אך מכיוון שסטאל רזשזוב מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מפודבסקידזיה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאל רזשזוב מארחת את פודבסקידזיה במסגרת ליגה פולנית שנייה. סטאל רזשזוב עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שישי, תאריך 19 אפריל 2024. משחק בין סטאל רזשזוב לפודבסקידזיה במסגרת הליגה פולנית שנייה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סטאל רזשזוב המארחת ממוקמת במקום ה-11 עם 35 נקודות ויחס שערים שלילי של -5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.41 וסופגת 1.59 שערים) כאשר מנגד פודבסקידזיה האורחת ממוקמת במקום ה-17 עם 21 נקודות ויחס שערים שלילי של -22 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.78 וסופגת 1.59 שערים).
סטאל רזשזוב נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 4 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד רסוביה,זניץ' פרושקוב',ויסלה פלוק,מוטור לובלין) כאשר מנגד פודבסקידזיה עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד Polonia Warszawa,גורניק לצ'נה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סטאל רזשזוב ניצחה פעמיים ומנגד פודבסקידזיה ניצחה פעם אחת ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.67 2.33
סיכום כללי סטאל רזשזוב (10), פודבסקידזיה (10) 6 0.90
סיכום בית חוץ סטאל רזשזוב (5), פודבסקידזיה (5) 4 2.00
ראש בראש כללי סטאל רזשזוב (4) נגד פודבסקידזיה (4) 4 1.25
ראש בראש בית חוץ סטאל רזשזוב (2) נגד פודבסקידזיה (2) 2 2.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סטאל רזשזוב פודבסקידזיה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.00 -0.67
סיכום כללי סטאל רזשזוב (10), פודבסקידזיה (10) 4 -2
סיכום בית חוץ סטאל רזשזוב (5), פודבסקידזיה (5) 2 -2
ראש בראש כללי סטאל רזשזוב (4) נגד פודבסקידזיה (4) 2 -2
ראש בראש בית חוץ סטאל רזשזוב (2) נגד פודבסקידזיה (2) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
27 14 13 מספר משחקים 14 13 27
10 5 5 נצחונות 3 1 4
5 3 2 תיקו 6 3 9
12 6 6 הפסדים 5 9 14
38 18 20 שערים שהבקיעו 16 5 21
43 22 21 שערים שספגו 18 25 43
6 3 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 2 3
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 9 11
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.3 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.1 0.4 0.8
1.6 1.6 1.6 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 1.9 1.6
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.2 0.1
0.1 0.1 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.7 0.4
53" 53" 54" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 37" 61" 43"
44" 41" 47" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 49" 42" 46"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
14.3%
10.5%
15-30
14.3%
21.1%
30-45
9.5%
15.8%
45-60
23.8%
15.8%
60-75
23.8%
36.8%
75-90
14.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סטאל רזשזוב (10), פודבסקידזיה (10) 2.85 2.5
סיכום בית חוץ סטאל רזשזוב (5), פודבסקידזיה (5) 2.60 2
ראש בראש כללי סטאל רזשזוב (4) נגד פודבסקידזיה (4) 2.75 1
ראש בראש בית חוץ סטאל רזשזוב (2) נגד פודבסקידזיה (2) 3.00 5
תאריך שעה 1 X 2
15/04/202415:052.002.952.45
18/04/202412:051.952.952.55
18/04/202422:402.002.902.50
19/04/202408:001.952.902.55
19/04/202408:101.952.852.55
19/04/202408:152.002.852.50
19/04/202408:352.052.852.45
19/04/202419:002.052.852.40

ליגה פולנית שנייה 19/04/2024 07:20

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לך גדנסק27165622 - 462453
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
2ארקה גדיניה27157527 - 451852
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
3קאטוביץ'27136828 - 471945
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
4גורניק לצ'נה271112424 - 30645
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
5טישי271431031 - 35445
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
6מוטור לובלין27136833 - 38545
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
7ויסלה קראקוב27119733 - 491642
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
8ויסלה פלוק27119736 - 39342
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
9אודרה אופולה27117928 - 32440
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
10מיידז לזניקה27911728 - 35738
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
11סטאל רזשזוב271051243 - 38-535
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
12חרוברי גלוגוף27961241 - 29-1233
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
13זניץ' פרושקוב'27941433 - 22-1131
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
14טרמאליקה27791142 - 40-230
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
15Polonia Warszawa27781238 - 32-629
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
16רסוביה27741649 - 28-2125
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
17פודבסקידזיה27491443 - 21-2221
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
18ז'גלבי סוסנביץ27281743 - 16-2714
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת

סטאל רזשזוב

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
12/04/2024 רסוביה נגד סטאל רזשזוב ניצחון 0 : 2
07/04/2024 סטאל רזשזוב נגד זניץ' פרושקוב' נצחון 2 : 0
02/04/2024 ויסלה פלוק נגד סטאל רזשזוב ניצחון 1 : 2
16/03/2024 סטאל רזשזוב נגד מוטור לובלין נצחון 2 : 1
09/03/2024 חרוברי גלוגוף נגד סטאל רזשזוב הפסד 2 : 1
01/03/2024 סטאל רזשזוב נגד מיידז לזניקה הפסד 1 : 3
25/02/2024 ארקה גדיניה נגד סטאל רזשזוב הפסד 5 : 1
18/02/2024 סטאל רזשזוב נגד ויסלה קראקוב הפסד 1 : 2
17/12/2023 טישי נגד סטאל רזשזוב הפסד 2 : 0
25/11/2023 סטאל רזשזוב נגד גורניק לצ'נה נצחון 3 : 0

פודבסקידזיה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
14/04/2024 פודבסקידזיה נגד Polonia Warszawa ליגה פולנית שנייה הפסד 1 : 2
05/04/2024 גורניק לצ'נה נגד פודבסקידזיה ליגה פולנית שנייה הפסד 2 : 0
30/03/2024 פודבסקידזיה נגד טרמאליקה ליגה פולנית שנייה נצחון 2 : 1
17/03/2024 קאטוביץ' נגד פודבסקידזיה ליגה פולנית שנייה הפסד 5 : 0
10/03/2024 פודבסקידזיה נגד לך גדנסק ליגה פולנית שנייה הפסד 1 : 2
03/03/2024 ז'גלבי סוסנביץ נגד פודבסקידזיה ליגה פולנית שנייה תיקו 0 : 0
28/02/2024 פודבסקידזיה נגד מוטור לובלין ליגה פולנית שנייה הפסד 1 : 2
24/02/2024 פודבסקידזיה נגד אודרה אופולה ליגה פולנית שנייה הפסד 1 : 2
17/12/2023 זניץ' פרושקוב' נגד פודבסקידזיה ליגה פולנית שנייה ניצחון 0 : 1
09/12/2023 ויסלה פלוק נגד פודבסקידזיה ליגה פולנית שנייה הפסד 2 : 1

סטאל רזשזוב נגד פודבסקידזיה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
07/10/2023 ליגה פולנית שנייה פודבסקידזיה נגד סטאל רזשזוב סטאל רזשזוב 0 : 1
02/04/2023 ליגה פולנית שנייה פודבסקידזיה נגד סטאל רזשזוב תיקו 2 : 2
27/08/2022 ליגה פולנית שנייה סטאל רזשזוב נגד פודבסקידזיה סטאל רזשזוב 5 : 0
15/08/2020 גביע פולני סטאל רזשזוב נגד פודבסקידזיה פודבסקידזיה 0 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס