נורבגיה

כדורגל - נורבגיה - נורבגית שניה

141. הסתיים רנהיים - קפום S,D 2.20 2.85 2.25 4 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    קפום במשחק חוץ שווה כוחות מול רנהיים , למרות שרנהיים מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של קפום טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מרנהיים , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפום במשחק חוץ שווה כוחות מול רנהיים , למרות שרנהיים מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של קפום טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מקפום , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים במשחק שווה כוחות מול קפום , אך מכיוון שרנהיים מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללית שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. רנהיים עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. רנהיים עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. רנהיים עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. רנהיים עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפום במשחק חוץ יחסית לא קל מול רנהיים , על פי מדד העוצמה ממוצע קפום אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מרנהיים , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קפום עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מרנהיים , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    רנהיים מארחת את קפום במסגרת נורבגית שניה. קפום עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שני, תאריך 27 יוני 2022. משחק בין רנהיים לקפום במסגרת הנורבגית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
רנהיים המארחת ממוקמת במקום ה-4 עם 20 נקודות ויחס שערים חיובי של 1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.50 וסופגת 1.40 שערים) כאשר מנגד קפום האורחת ממוקמת במקום ה-6 עם 18 נקודות ויחס שערים חיובי של 3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.80 וסופגת 1.50 שערים).
רנהיים עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד אסיין,פרדריקסטאד,מיונדאלן) כאשר מנגד במשחקים האחרונים קפום ניצחה 4 פעמים (נגד סקייד, פרדריקסטאד, קונגסבינגר, Gamle Oslo), ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד סאנדנס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה רנהיים ניצחה פעם אחת ומנגד קפום ניצחה 4 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -0.33
סיכום כללי רנהיים (10), קפום (10) 1 0.30
סיכום בית חוץ רנהיים (5), קפום (5) 0 -1.60
ראש בראש כללי רנהיים (6) נגד קפום (6) -6 -0.50
ראש בראש בית חוץ רנהיים (3) נגד קפום (3) -4 -0.33

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב רנהיים קפום
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.00 3.33
סיכום כללי רנהיים (10), קפום (10) 4 3
סיכום בית חוץ רנהיים (5), קפום (5) 1 1
ראש בראש כללי רנהיים (6) נגד קפום (6) -3 3
ראש בראש בית חוץ רנהיים (3) נגד קפום (3) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
10 5 5 מספר משחקים 5 5 10
6 4 2 נצחונות 2 3 5
2 1 1 תיקו 2 1 3
2 0 2 הפסדים 1 1 2
15 8 7 שערים שהבקיעו 8 10 18
14 4 10 שערים שספגו 8 7 15
1 1 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 0 2
2 0 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.6 1.4 ממוצע שערים למשחק 1.6 2.0 1.8
1.4 0.8 2.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 1.4 1.5
0.1 0.2 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.0 0.2
0.2 0.0 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
48" 48" 48" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 57" 46" 51"
49" 57" 45" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 28" 38" 34"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
0.0%
13.3%
15-30
11.1%
6.7%
30-45
16.7%
40.0%
45-60
22.2%
6.7%
60-75
11.1%
33.3%
75-90
38.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי רנהיים (10), קפום (10) 3.45 3.5
סיכום בית חוץ רנהיים (5), קפום (5) 3.40 4.5
ראש בראש כללי רנהיים (6) נגד קפום (6) 2.83 4
ראש בראש בית חוץ רנהיים (3) נגד קפום (3) 2.33 4
תאריך שעה 1 X 2
26/06/202215:052.102.952.30
26/06/202220:152.053.002.35
27/06/202209:202.152.902.25
27/06/202209:402.202.902.25
27/06/202209:452.202.902.20
27/06/202212:352.202.902.25
27/06/202213:152.252.902.15
27/06/202213:452.302.902.10
27/06/202214:402.252.902.15
27/06/202214:502.202.902.20
27/06/202215:252.252.902.15
27/06/202215:352.252.852.20
27/06/202215:452.302.802.20
27/06/202216:352.302.902.15
27/06/202216:402.352.902.10
27/06/202218:102.302.902.10
27/06/202218:202.252.902.20
27/06/202218:252.202.852.25
27/06/202218:302.152.902.30
27/06/202218:552.202.852.25

נורבגית שניה 27/06/2022 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בראן108207 - 322526
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2מיונדאלן1071214 - 15122
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
3סטאבק115514 - 141020
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
4רנהיים1062214 - 15120
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
5סאנדנס1061315 - 14-119
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
6קפום1053215 - 18318
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
7סוגנדל1052316 - 17117
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
8סטארט1144313 - 21816
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
9ראופוס1034315 - 10-513
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
10פרדריקסטאד1033414 - 14012
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
11קונגסבינגר1132616 - 12-411
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
12אסיין1023521 - 12-99
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
13ברינה1022615 - 11-48
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
14גרורוד1006420 - 14-66
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
15סטיורדאלס בלינק1012720 - 11-95
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
16סקייד11101023 - 12-113
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ

רנהיים

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/06/2022 אסיין נגד רנהיים ניצחון 1 : 2
29/05/2022 רנהיים נגד פרדריקסטאד נצחון 3 : 2
26/05/2022 מיונדאלן נגד רנהיים ניצחון 1 : 2
23/05/2022 רנהיים נגד סטארט תיקו 2 : 2
19/05/2022 Dahle נגד רנהיים ניצחון 1 : 8
15/05/2022 סטיורדאלס בלינק נגד רנהיים ניצחון 0 : 1
09/05/2022 רנהיים נגד סטאבק הפסד 0 : 1
25/04/2022 ברינה נגד רנהיים ניצחון 1 : 2
19/04/2022 רנהיים נגד גרורוד נצחון 2 : 1
03/04/2022 רנהיים נגד בראן הפסד 0 : 4

קפום

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/06/2022 סאנדנס נגד קפום נורבגית שניה תיקו 2 : 2
30/05/2022 קפום נגד סקייד נורבגית שניה נצחון 3 : 0
26/05/2022 פרדריקסטאד נגד קפום נורבגית שניה ניצחון 1 : 2
23/05/2022 קפום נגד קונגסבינגר נורבגית שניה נצחון 1 : 0
19/05/2022 Gamle Oslo נגד קפום גביע נורווגי ניצחון 0 : 3
15/05/2022 מיונדאלן נגד קפום נורבגית שניה הפסד 2 : 1
09/05/2022 קפום נגד בראן נורבגית שניה הפסד 1 : 5
24/04/2022 סטיורדאלס בלינק נגד קפום נורבגית שניה ניצחון 1 : 3
19/04/2022 קפום נגד ראופוס נורבגית שניה תיקו 1 : 1
03/04/2022 קפום נגד גרורוד נורבגית שניה תיקו 2 : 2

רנהיים נגד קפום

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
01/11/2021 נורבגית שניה רנהיים נגד קפום קפום 1 : 3
18/06/2021 נורבגית שניה קפום נגד רנהיים קפום 2 : 1
15/11/2020 נורבגית שניה קפום נגד רנהיים תיקו 1 : 1
30/08/2020 נורבגית שניה רנהיים נגד קפום קפום 0 : 1
25/09/2016 נורבגית שניה רנהיים נגד קפום רנהיים 2 : 0
24/04/2016 נורבגית שניה קפום נגד רנהיים קפום 3 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

142. הסתיים רנהיים - קפום אוסלו (1+) 3.90 3.75 1.40 4 - 1 מידע נוסף
143. הסתיים מעל/מתחת שערים (0.01) רנהיים - קפום אוסלו 1.45 1.90 5 מידע נוסף
144. הסתיים מחצית ראשונה רנהיים - קפום אוסלו 2.60 2.05 2.65 2 - 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס