צפון אירלנד

כדורגל - צפון אירלנד - צפון אירית ראשונה

148. הסתיים קולריין - לינפילד S,D 3.05 2.75 1.80 3 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    לינפילד במשחק לא קל מול קולריין , אך מכיוון שלינפילד נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לינפילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מקולריין ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , לינפילד צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של לינפילד לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין במשחק שבו יחסי הכוחות מול לינפילד נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש לינפילד נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לינפילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מקולריין ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , לינפילד צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין במשחק שבו יחסי הכוחות מול לינפילד נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ לינפילד נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לינפילד במשחק חוץ שווה כוחות מול קולריין , למרות שקולריין מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של לינפילד טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לינפילד עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקולריין , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לינפילד במשחק חוץ שווה כוחות מול קולריין , למרות שקולריין מארחת את המשחק , מדדי העוצמה הממוצע ומדד המומנטום המומצע של לינפילד טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    קולריין מארחת את לינפילד במסגרת צפון אירית ראשונה. לינפילד עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

1 X 2
3.05 2.75 1.80
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שבת, תאריך 29 ינואר 2022. משחק בין קולריין ללינפילד במסגרת הצפון אירית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קולריין המארחת ממוקמת במקום ה-7 עם 34 נקודות ויחס שערים חיובי של 15 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.48 וסופגת 0.83 שערים) כאשר מנגד לינפילד האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 53 נקודות ויחס שערים חיובי של 32 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.88 וסופגת 0.54 שערים).
במשחקים האחרונים קולריין ניצחה פעם אחת (נגד קאריק ריינג'רס), הפסידה 3 פעמים (נגד גלנטורן פעמיים, באלימנה יונייטד) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד פורטדאון) כאשר מנגד במשחקים האחרונים לינפילד ניצחה 3 פעמים (נגד גלנבון, באלימנה יונייטד, דנגאנון סוויפטס), ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קליפטונוויל, גלנטורן).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קולריין ניצחה 3 פעמים ומנגד לינפילד ניצחה 4 פעמים ו-8 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5 -0.33
סיכום כללי קולריין (10), לינפילד (10) -5 -1.70
סיכום בית חוץ קולריין (5), לינפילד (5) -2 -2.00
ראש בראש כללי קולריין (15) נגד לינפילד (15) -4 -0.07
ראש בראש בית חוץ קולריין (8) נגד לינפילד (8) -4 -0.25

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קולריין לינפילד
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 4.33
סיכום כללי קולריין (10), לינפילד (10) -1 4
סיכום בית חוץ קולריין (5), לינפילד (5) 1 3
ראש בראש כללי קולריין (15) נגד לינפילד (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ קולריין (8) נגד לינפילד (8) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
22 11 11 מספר משחקים 12 11 23
9 3 6 נצחונות 8 7 15
7 4 3 תיקו 4 3 7
6 4 2 הפסדים 0 1 1
33 17 16 שערים שהבקיעו 20 23 43
17 12 5 שערים שספגו 4 7 11
13 5 8 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 8 6 14
7 3 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 2 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.6 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.7 2.1 1.9
0.8 1.1 0.5 ממוצע ספיגות למשחק 0.3 0.6 0.5
0.6 0.5 0.7 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.7 0.5 0.6
0.3 0.3 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.2 0.1
38" 43" 33" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 39" 29" 35"
43" 51" 26" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 59" 33" 45"
התפלגות זמני הבקעה
9.1%
0-15
14.0%
21.2%
15-30
20.9%
9.1%
30-45
23.3%
24.2%
45-60
11.6%
21.2%
60-75
9.3%
15.2%
75-90
20.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קולריין (10), לינפילד (10) 2.05 3.5
סיכום בית חוץ קולריין (5), לינפילד (5) 2.60 3.5
ראש בראש כללי קולריין (15) נגד לינפילד (15) 2.60 3
ראש בראש בית חוץ קולריין (8) נגד לינפילד (8) 2.00 3
תאריך שעה 1 X 2
26/01/202215:052.702.751.95
27/01/202212:002.752.751.90
27/01/202214:552.902.751.85
28/01/202219:502.752.751.90
29/01/202209:552.802.751.85
29/01/202210:352.852.751.85
29/01/202212:452.902.701.85
29/01/202216:353.202.751.75
29/01/202216:503.002.701.85
29/01/202216:553.052.751.80

צפון אירית ראשונה 29/01/2022 08:31

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לינפילד24158113 - 453253
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2גלנטורן24164425 - 482352
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
3קליפטונוויל25147421 - 391849
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
4קרוסיידרס בלפסט23133715 - 311642
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
5לארנה24125727 - 421541
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
6באלימנה יונייטד251121235 - 28-735
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
7קולריין2397719 - 341534
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
8גלנבון23851030 - 29-129
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
9קאריק ריינג'רס24651337 - 20-1723
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
10דנגאנון סוויפטס24711661 - 32-2922
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
11פורטדאון24271550 - 21-2913
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
12ווארנפוינט23221953 - 17-368
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת

קולריין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/01/2022 גלנטורן נגד קולריין הפסד 2 : 1
22/01/2022 קולריין נגד קאריק ריינג'רס נצחון 3 : 0
15/01/2022 פורטדאון נגד קולריין תיקו 0 : 0
27/12/2021 באלימנה יונייטד נגד קולריין הפסד 2 : 1
22/12/2021 קולריין נגד גלנטורן הפסד 0 : 2
18/12/2021 קולריין נגד קרוסיידרס בלפסט תיקו 0 : 0
11/12/2021 גלנבון נגד קולריין הפסד 1 : 0
04/12/2021 קולריין נגד לינפילד הפסד 1 : 2
27/11/2021 קולריין נגד קליפטונוויל תיקו 0 : 0
06/11/2021 קאריק ריינג'רס נגד קולריין תיקו 0 : 0

לינפילד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/01/2022 קליפטונוויל נגד לינפילד צפון אירית ראשונה תיקו 2 : 2
22/01/2022 לינפילד נגד גלנבון צפון אירית ראשונה נצחון 2 : 0
15/01/2022 לינפילד נגד באלימנה יונייטד צפון אירית ראשונה נצחון 1 : 0
01/01/2022 דנגאנון סוויפטס נגד לינפילד צפון אירית ראשונה ניצחון 1 : 6
27/12/2021 לינפילד נגד גלנטורן צפון אירית ראשונה תיקו 1 : 1
21/12/2021 לינפילד נגד באלימנה יונייטד צפון אירית ראשונה נצחון 1 : 0
17/12/2021 לארנה נגד לינפילד צפון אירית ראשונה ניצחון 0 : 1
11/12/2021 לינפילד נגד ווארנפוינט צפון אירית ראשונה תיקו 1 : 1
04/12/2021 קולריין נגד לינפילד צפון אירית ראשונה ניצחון 1 : 2
27/11/2021 גלנבון נגד לינפילד צפון אירית ראשונה ניצחון 0 : 3

קולריין נגד לינפילד

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
04/12/2021 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד לינפילד 1 : 2
18/09/2021 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין תיקו 1 : 1
25/05/2021 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד תיקו 1 : 1
07/04/2021 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין לינפילד 2 : 1
20/02/2021 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין תיקו 0 : 0
14/11/2020 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד לינפילד 0 : 2
28/12/2019 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד תיקו 1 : 1
26/10/2019 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד קולריין 1 : 0
17/08/2019 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין קולריין 2 : 4
27/04/2019 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד תיקו 1 : 1
09/02/2019 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין לינפילד 3 : 2
10/11/2018 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין קולריין 1 : 2
22/09/2018 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד תיקו 0 : 0
21/04/2018 צפון אירית ראשונה לינפילד נגד קולריין תיקו 2 : 2
30/01/2018 צפון אירית ראשונה קולריין נגד לינפילד תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס