ישראל

כדורגל - ישראל - ליגת העל

347. הסתיים הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה S,D 3.00 2.90 2.00 1 - 0 5 Live מידע נוסף
  • ABCD

    הפועל נוף הגליל במשחק שבו יחסי הכוחות מול מכבי פתח תקוה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ מכבי פתח תקוה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מכבי פתח תקוה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של מכבי פתח תקוה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מכבי פתח תקוה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מכבי פתח תקוה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מכבי פתח תקוה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מהפועל נוף הגליל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מכבי פתח תקוה בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מהפועל נוף הגליל ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מהפועל נוף הגליל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מכבי פתח תקוה במשחק חוץ יחסית לא קל מול הפועל נוף הגליל , על פי מדד המומנטום ראש בראש מכבי פתח תקוה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מכבי פתח תקוה במשחק חוץ יחסית לא קל מול הפועל נוף הגליל , על פי מדד העוצמה כללית מכבי פתח תקוה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מכבי פתח תקוה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מהפועל נוף הגליל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הפועל נוף הגליל מארחת את מכבי פתח תקוה במסגרת ליגת העל. מכבי פתח תקוה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
3.00 2.90 2.00
32% 36% 32%
(9 ממליצים) (10 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שבת, תאריך 29 ינואר 2022. משחק בין הפועל נוף הגליל למכבי פתח תקוה במסגרת הליגת העל.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
הפועל נוף הגליל המארחת ממוקמת במקום ה-13 עם 14 נקודות ויחס שערים שלילי של -20 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.84 וסופגת 1.89 שערים) כאשר מנגד מכבי פתח תקוה האורחת ממוקמת במקום ה-14 עם 11 נקודות ויחס שערים שלילי של -13 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.74 וסופגת 1.42 שערים).
במשחקים האחרונים הפועל נוף הגליל הפסידה 4 פעמים (נגד הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד, מכבי נתניה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד הפועל תל אביב) כאשר מנגד במשחקים האחרונים מכבי פתח תקוה הפסידה 3 פעמים (נגד הפועל באר שבע, מכבי חיפה, הפועל תל אביב) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הפועל חיפה, מכבי אחי נצרת).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה הפועל נוף הגליל ניצחה פעמיים ומנגד מכבי פתח תקוה ניצחה 9 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4 -1.33
סיכום כללי הפועל נוף הגליל (10), מכבי פתח תקוה (10) -4 -1.20
סיכום בית חוץ הפועל נוף הגליל (5), מכבי פתח תקוה (5) -4 -2.40
ראש בראש כללי הפועל נוף הגליל (14) נגד מכבי פתח תקוה (14) -10 -0.93
ראש בראש בית חוץ הפועל נוף הגליל (7) נגד מכבי פתח תקוה (7) -4 -0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -6.67 -2.67
סיכום כללי הפועל נוף הגליל (10), מכבי פתח תקוה (10) -7 -3
סיכום בית חוץ הפועל נוף הגליל (5), מכבי פתח תקוה (5) -5 -1
ראש בראש כללי הפועל נוף הגליל (14) נגד מכבי פתח תקוה (14) -5 5
ראש בראש בית חוץ הפועל נוף הגליל (7) נגד מכבי פתח תקוה (7) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
19 10 9 מספר משחקים 10 9 19
3 1 2 נצחונות 2 0 2
5 3 2 תיקו 3 2 5
11 6 5 הפסדים 5 7 12
16 8 8 שערים שהבקיעו 10 4 14
36 20 16 שערים שספגו 14 13 27
4 1 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 0 2
9 5 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 6 10
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 0.8 0.9 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.4 0.7
1.9 2.0 1.8 ממוצע ספיגות למשחק 1.4 1.4 1.4
0.2 0.1 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.0 0.1
0.5 0.5 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.7 0.5
33" 38" 27" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 34" 55" 41"
40" 38" 43" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 26" 56" 42"
התפלגות זמני הבקעה
6.2%
0-15
7.1%
25.0%
15-30
14.3%
6.2%
30-45
14.3%
25.0%
45-60
14.3%
6.2%
60-75
21.4%
31.2%
75-90
28.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי הפועל נוף הגליל (10), מכבי פתח תקוה (10) 2.80 1
סיכום בית חוץ הפועל נוף הגליל (5), מכבי פתח תקוה (5) 3.00 2.5
ראש בראש כללי הפועל נוף הגליל (14) נגד מכבי פתח תקוה (14) 2.21 2
ראש בראש בית חוץ הפועל נוף הגליל (7) נגד מכבי פתח תקוה (7) 2.00 2
תאריך שעה 1 X 2
25/01/202215:102.652.852.25
29/01/202212:202.902.852.10
29/01/202212:502.652.852.25
29/01/202212:552.902.852.10
29/01/202214:202.902.902.05
29/01/202214:553.002.902.00

ליגת העל 29/01/2022 08:32

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מכבי חיפה19143215 - 493445
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2הפועל באר שבע19134213 - 311843
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
3הפועל תל אביב1996421 - 30933
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
4מכבי תל אביב1995526 - 31532
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5מ.ס. אשדוד1982923 - 22-126
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
6הפועל חיפה1975726 - 25-126
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
7הפועל חדרה1968520 - 17-326
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
8מכבי נתניה1967621 - 21025
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
9עירוני קרית שמונה1974826 - 24-225
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
10בני סכנין1974827 - 20-725
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
11ביתר ירושלים19451024 - 18-617
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
12הפועל ירושלים1937927 - 14-1316
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
13הפועל נוף הגליל19351136 - 16-2014
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
14מכבי פתח תקוה19251227 - 14-1311
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה

הפועל נוף הגליל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/01/2022 הפועל נוף הגליל נגד הפועל חיפה הפסד 0 : 1
15/01/2022 הפועל תל אביב נגד הפועל נוף הגליל תיקו 2 : 2
08/01/2022 הפועל נוף הגליל נגד עירוני קרית שמונה הפסד 2 : 6
02/01/2022 מ.ס. אשדוד נגד הפועל נוף הגליל הפסד 3 : 0
25/12/2021 הפועל נוף הגליל נגד מכבי נתניה הפסד 0 : 1
21/12/2021 הפועל ירושלים נגד הפועל נוף הגליל הפסד 3 : 1
18/12/2021 הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה הפסד 0 : 2
12/12/2021 הפועל באר שבע נגד הפועל נוף הגליל הפסד 2 : 0
05/12/2021 הפועל נוף הגליל נגד מכבי חיפה הפסד 0 : 4
01/12/2021 מכבי תל אביב נגד הפועל נוף הגליל תיקו 1 : 1

מכבי פתח תקוה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
23/01/2022 מכבי פתח תקוה נגד הפועל באר שבע ליגת העל הפסד 0 : 1
15/01/2022 הפועל חיפה נגד מכבי פתח תקוה ליגת העל תיקו 2 : 2
11/01/2022 מכבי אחי נצרת נגד מכבי פתח תקוה גביע המדינה תיקו 2 : 2
08/01/2022 מכבי פתח תקוה נגד מכבי חיפה ליגת העל הפסד 0 : 4
01/01/2022 הפועל תל אביב נגד מכבי פתח תקוה ליגת העל הפסד 2 : 1
27/12/2021 מכבי פתח תקוה נגד מכבי תל אביב ליגת העל הפסד 1 : 2
22/12/2021 עירוני קרית שמונה נגד מכבי פתח תקוה ליגת העל הפסד 1 : 0
18/12/2021 הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה גביע המדינה ניצחון 0 : 2
04/12/2021 מכבי פתח תקוה נגד מ.ס. אשדוד ליגת העל הפסד 0 : 1
30/11/2021 מכבי פתח תקוה נגד הפועל חדרה ליגת העל תיקו 1 : 1

הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
18/12/2021 גביע המדינה הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה מכבי פתח תקוה 0 : 2
23/10/2021 ליגת העל מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה 4 : 0
14/01/2020 גביע המדינה הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה מכבי פתח תקוה 0 : 1
24/12/2019 ליגה לאומית הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה תיקו 1 : 1
22/08/2019 ליגה לאומית מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה 3 : 2
12/04/2013 ליגה לאומית מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה 1 : 0
25/01/2013 ליגה לאומית מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה 2 : 0
19/10/2012 ליגה לאומית הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה הפועל נוף הגליל 2 : 1
07/04/2006 ליגת העל מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה 1 : 0
20/01/2006 ליגת העל מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל מכבי פתח תקוה 2 : 0
28/10/2005 ליגת העל הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה הפועל נוף הגליל 2 : 0
01/04/2005 ליגת העל הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה מכבי פתח תקוה 1 : 3
21/01/2005 ליגת העל הפועל נוף הגליל נגד מכבי פתח תקוה תיקו 0 : 0
22/10/2004 ליגת העל מכבי פתח תקוה נגד הפועל נוף הגליל תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

348. הסתיים הפועל נוף הגליל (1+) - מכבי פתח תקוה S,D 1.60 3.15 3.25 1 - 0 מידע נוסף
349. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה S,D 2.70 1.75 2.95 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס