פורטוגל

כדורגל - פורטוגל - פורטוגלית ראשונה

287. הסתיים אשטוריל - סנטה קלרה אזורס S,D 1.65 2.75 3.60 2 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    אשטוריל במשחק יחסית לא קל מול סנטה קלרה אזורס , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שאשטוריל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל במשחק שבו יחסי הכוחות מול סנטה קלרה אזורס נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה כללי אשטוריל נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל במשחק לא קל מול סנטה קלרה אזורס , אך מכיוון שאשטוריל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל במשחק יחסית לא קל מול סנטה קלרה אזורס , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) ביחד עם העובדה שאשטוריל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסנטה קלרה אזורס , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל במשחק יחסית לא קל מול סנטה קלרה אזורס , על פי מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל במשחק שווה כוחות מול סנטה קלרה אזורס , אך מכיוון שאשטוריל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדדי המומנטום ממוצע ועוצמה ממוצע שלה טובים יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אשטוריל מארחת את סנטה קלרה אזורס במסגרת פורטוגלית ראשונה. אשטוריל עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

  • ABCD

1 X 2
1.65 2.75 3.60
40% 30% 30%
(12 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שני, תאריך 29 נובמבר 2021. משחק בין אשטוריל לסנטה קלרה אזורס במסגרת הפורטוגלית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אשטוריל המארחת ממוקמת במקום ה-4 עם 20 נקודות ויחס שערים חיובי של 7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.45 וסופגת 0.82 שערים) כאשר מנגד סנטה קלרה אזורס האורחת ממוקמת במקום ה-18 עם 6 נקודות ויחס שערים שלילי של -16 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.64 וסופגת 2.09 שערים).
במשחקים האחרונים אשטוריל ניצחה 3 פעמים (נגד FC Serpa, פורטימוננסה, Felgueiras 1932), ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד ויז'לה, בנפיקה ליסבון) כאשר מנגד סנטה קלרה אזורס נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד בראגה,פורטו,בלננשש,פמליקאו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אשטוריל ניצחה 3 פעמים ומנגד סנטה קלרה אזורס ניצחה 4 פעמים ו-8 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.33 5.00
סיכום כללי אשטוריל (10), סנטה קלרה אזורס (10) 6 2.30
סיכום בית חוץ אשטוריל (5), סנטה קלרה אזורס (5) 1 1.20
ראש בראש כללי אשטוריל (15) נגד סנטה קלרה אזורס (15) 2 0.07
ראש בראש בית חוץ אשטוריל (8) נגד סנטה קלרה אזורס (8) -4 0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אשטוריל סנטה קלרה אזורס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 -3.00
סיכום כללי אשטוריל (10), סנטה קלרה אזורס (10) 2 -4
סיכום בית חוץ אשטוריל (5), סנטה קלרה אזורס (5) -1 -2
ראש בראש כללי אשטוריל (15) נגד סנטה קלרה אזורס (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אשטוריל (8) נגד סנטה קלרה אזורס (8) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
11 6 5 מספר משחקים 6 5 11
5 4 1 נצחונות 1 0 1
5 2 3 תיקו 2 1 3
1 0 1 הפסדים 3 4 7
16 11 5 שערים שהבקיעו 4 3 7
9 4 5 שערים שספגו 13 10 23
3 2 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 0 1
2 0 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 2 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.8 1.0 ממוצע שערים למשחק 0.7 0.6 0.6
0.8 0.7 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 2.2 2.0 2.1
0.3 0.3 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.0 0.1
0.2 0.0 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.5 0.4 0.5
44" 44" 43" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 53" 61" 57"
39" 39" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 63" 38" 51"
התפלגות זמני הבקעה
12.5%
0-15
14.3%
12.5%
15-30
14.3%
6.2%
30-45
0.0%
25.0%
45-60
14.3%
18.8%
60-75
14.3%
25.0%
75-90
42.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אשטוריל (10), סנטה קלרה אזורס (10) 2.55 5.5
סיכום בית חוץ אשטוריל (5), סנטה קלרה אזורס (5) 2.60 4
ראש בראש כללי אשטוריל (15) נגד סנטה קלרה אזורס (15) 1.80 3
ראש בראש בית חוץ אשטוריל (8) נגד סנטה קלרה אזורס (8) 1.88 2
תאריך שעה 1 X 2
28/11/202115:051.802.703.15
29/11/202103:001.802.703.10
29/11/202106:351.802.653.20
29/11/202110:501.752.653.25
29/11/202112:101.702.653.40
29/11/202114:051.752.703.30
29/11/202115:151.752.653.40
29/11/202115:301.752.603.35
29/11/202116:301.752.603.40
29/11/202118:001.752.603.35
29/11/202118:251.852.553.20
29/11/202118:301.852.553.10
29/11/202118:351.852.553.20
29/11/202119:251.802.553.25
29/11/202119:551.852.553.20
29/11/202121:251.802.553.30
29/11/202121:301.802.603.20
29/11/202121:401.902.553.10
29/11/202121:451.652.753.60

פורטוגלית ראשונה 29/11/2021 22:25

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פורטו1210208 - 302232
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2ספורטינג ליסבון1210204 - 191532
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3בנפיקה ליסבון1210117 - 342731
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
4אשטוריל115519 - 16720
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
5פורטימוננסה126249 - 13420
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
6בראגה1154214 - 17319
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
7ויטוריה גימראייש1244412 - 14216
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
8ז'יל ויסנטה1235415 - 15014
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
9ארוקה1234518 - 13-513
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
10טונדלה1240823 - 17-612
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
11בואבישטה1225522 - 15-711
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
12פאקו פריירה1225516 - 9-711
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
13פמליקאו1224620 - 16-410
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
14ויז'לה1117316 - 9-710
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
15מאריטימו1224617 - 12-510
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
16מוריירנסה1216522 - 14-89
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
17בלננשש1215622 - 7-158
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
18סנטה קלרה אזורס1113723 - 7-166
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת

אשטוריל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
21/11/2021 FC Serpa נגד אשטוריל ניצחון 0 : 5
06/11/2021 ויז'לה נגד אשטוריל תיקו 1 : 1
30/10/2021 אשטוריל נגד בנפיקה ליסבון תיקו 1 : 1
24/10/2021 פורטימוננסה נגד אשטוריל ניצחון 0 : 2
17/10/2021 Felgueiras 1932 נגד אשטוריל ניצחון 0 : 1
03/10/2021 אשטוריל נגד ז'יל ויסנטה תיקו 2 : 2
27/09/2021 בואבישטה נגד אשטוריל תיקו 1 : 1
19/09/2021 אשטוריל נגד ספורטינג ליסבון הפסד 0 : 1
27/08/2021 אשטוריל נגד מאריטימו נצחון 2 : 1
13/08/2021 אשטוריל נגד ויטוריה גימראייש תיקו 0 : 0

סנטה קלרה אזורס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/11/2021 בראגה נגד סנטה קלרה אזורס גביע פורטוגלי הפסד 6 : 0
07/11/2021 סנטה קלרה אזורס נגד פורטו פורטוגלית ראשונה הפסד 0 : 3
31/10/2021 בלננשש נגד סנטה קלרה אזורס פורטוגלית ראשונה הפסד 2 : 1
23/10/2021 סנטה קלרה אזורס נגד פמליקאו פורטוגלית ראשונה הפסד 0 : 2
16/10/2021 Uniao de Leiria נגד סנטה קלרה אזורס גביע פורטוגלי ניצחון 0 : 2
02/10/2021 ויז'לה נגד סנטה קלרה אזורס פורטוגלית ראשונה תיקו 1 : 1
26/09/2021 סנטה קלרה אזורס נגד בראגה פורטוגלית ראשונה תיקו 1 : 1
17/09/2021 פורטימוננסה נגד סנטה קלרה אזורס פורטוגלית ראשונה הפסד 2 : 1
11/09/2021 סנטה קלרה אזורס נגד בנפיקה ליסבון פורטוגלית ראשונה הפסד 0 : 5
29/08/2021 סנטה קלרה אזורס נגד ז'יל ויסנטה פורטוגלית ראשונה נצחון 1 : 0

אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
28/12/2011 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל אשטוריל 1 : 2
17/04/2011 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס סנטה קלרה אזורס 0 : 2
05/12/2010 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל סנטה קלרה אזורס 1 : 0
07/03/2010 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס תיקו 0 : 0
24/10/2009 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל תיקו 1 : 1
15/03/2009 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס סנטה קלרה אזורס 1 : 2
02/11/2008 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל תיקו 1 : 1
15/03/2008 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל תיקו 1 : 1
28/10/2007 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס אשטוריל 5 : 1
24/02/2007 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס סנטה קלרה אזורס 0 : 1
06/01/2007 גביע פורטוגלי אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס תיקו 1 : 1
23/09/2006 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל תיקו 1 : 1
04/03/2006 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס תיקו 0 : 0
21/10/2005 פורטוגלית שלישית סנטה קלרה אזורס נגד אשטוריל תיקו 0 : 0
24/04/2004 פורטוגלית שלישית אשטוריל נגד סנטה קלרה אזורס אשטוריל 1 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

288. הסתיים אשטוריל - סנטה קלרה אזורס (1+) S,D 3.00 3.05 1.70 2 - 2 מידע נוסף
289. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) אשטוריל - סנטה קלרה אזורס S,D 2.40 1.75 3.40 4 מידע נוסף
290. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אשטוריל - סנטה קלרה אזורס S,D 2.15 1.35 4 מידע נוסף
291. הסתיים מעל/מתחת שערים (1.5) אשטוריל - סנטה קלרה אזורס (מחצית ראשונה) 2.65 1.20 2 מידע נוסף
292. הסתיים מחצית ראשונה אשטוריל - סנטה קלרה אזורס 2.55 1.75 3.55 1 - 1 מידע נוסף
293. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 אשטוריל - סנטה קלרה אזורס S,D 2.05 2.50 2.60 מידע נוסף
294. הסתיים מעל/מתחת קרנות (10.5) אשטוריל - סנטה קלרה אזורס 2.00 1.40 מידע נוסף
295. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 אשטוריל - סנטה קלרה אזורס 2.90 2.60 1.90 מידע נוסף
296. הסתיים שער ראשון במשחק אשטוריל - סנטה קלרה אזורס S,D 1.65 5.00 2.10 חוץ מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס