נורבגיה

כדורגל - נורבגיה - נורבגית שניה

79. הסתיים סוגנדל - האם קאם S,D 2.25 2.80 2.25 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    סוגנדל במשחק שבו יחסי הכוחות מול האם קאם נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ האם קאם נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל במשחק שבו יחסי הכוחות מול האם קאם נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע האם קאם נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסוגנדל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מסוגנדל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם במשחק חוץ יחסית לא קל מול סוגנדל , על פי מדד המומנטום הממוצע האם קאם אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם במשחק חוץ שווה כוחות מול סוגנדל , למרות שסוגנדל מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של האם קאם טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מסוגנדל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מסוגנדל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם במשחק חוץ שווה כוחות מול סוגנדל , למרות שסוגנדל מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של האם קאם טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם במשחק חוץ יחסית לא קל מול סוגנדל , על פי מדד העוצמה בית חוץ האם קאם אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    האם קאם במשחק חוץ שווה כוחות מול סוגנדל , למרות שסוגנדל מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של האם קאם טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מהאם קאם , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. סוגנדל עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. סוגנדל עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סוגנדל מארחת את האם קאם במסגרת נורבגית שניה. האם קאם עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

יום רביעי, תאריך 20 אוקטובר 2021. משחק בין סוגנדל להאם קאם במסגרת הנורבגית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סוגנדל המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 33 נקודות ויחס שערים חיובי של 4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.35 וסופגת 1.17 שערים) כאשר מנגד האם קאם האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 52 נקודות ויחס שערים חיובי של 34 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.26 וסופגת 0.78 שערים).
במשחקים האחרונים סוגנדל הפסידה 3 פעמים (נגד אלסונד, אסיין פעמיים) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד יירב, ברינה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים האם קאם ניצחה 3 פעמים (נגד קפום, סאנדנס, יירב), הפסידה פעם אחת (נגד ראופוס) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אלסונד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סוגנדל ניצחה 7 פעמים ומנגד האם קאם ניצחה 6 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.34 -3.00
סיכום כללי סוגנדל (10), האם קאם (10) -4 -2.50
סיכום בית חוץ סוגנדל (5), האם קאם (5) -2 -2.40
ראש בראש כללי סוגנדל (15) נגד האם קאם (15) -4 0.27
ראש בראש בית חוץ סוגנדל (7) נגד האם קאם (7) 8 0.71

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סוגנדל האם קאם
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.67 1.67
סיכום כללי סוגנדל (10), האם קאם (10) -2 2
סיכום בית חוץ סוגנדל (5), האם קאם (5) -1 1
ראש בראש כללי סוגנדל (15) נגד האם קאם (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ סוגנדל (7) נגד האם קאם (7) 4 -4
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
23 11 12 מספר משחקים 12 11 23
9 4 5 נצחונות 9 7 16
6 1 5 תיקו 1 3 4
8 6 2 הפסדים 2 1 3
31 13 18 שערים שהבקיעו 30 22 52
27 14 13 שערים שספגו 12 6 18
5 2 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 6 11
4 3 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.2 1.5 ממוצע שערים למשחק 2.5 2.0 2.3
1.2 1.3 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 0.6 0.8
0.2 0.2 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.5 0.5
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.1 0.0
38" 32" 42" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 33" 35" 33"
43" 32" 54" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 25" 47" 34"
התפלגות זמני הבקעה
12.9%
0-15
11.5%
35.5%
15-30
11.5%
3.2%
30-45
25.0%
9.7%
45-60
17.3%
16.1%
60-75
13.5%
22.6%
75-90
21.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סוגנדל (10), האם קאם (10) 2.55 3
סיכום בית חוץ סוגנדל (5), האם קאם (5) 2.20 2
ראש בראש כללי סוגנדל (15) נגד האם קאם (15) 2.93 3
ראש בראש בית חוץ סוגנדל (7) נגד האם קאם (7) 3.00 6
תאריך שעה 1 X 2
18/10/202115:102.353.002.05
18/10/202117:402.302.952.10
19/10/202118:402.352.852.10
19/10/202119:152.352.952.10
20/10/202106:002.352.852.10
20/10/202107:352.402.752.10
20/10/202108:252.652.751.95
20/10/202109:002.602.752.00
20/10/202109:502.552.702.05
20/10/202110:452.602.652.05
20/10/202112:002.652.602.05
20/10/202116:102.702.652.00
20/10/202117:152.652.751.95
20/10/202118:152.602.801.95
20/10/202118:352.402.802.10
20/10/202118:402.352.802.15
20/10/202118:502.252.802.20
20/10/202118:552.252.802.25

נורבגית שניה 20/10/2021 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1האם קאם23164318 - 523452
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
2אלסונד23137329 - 502146
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
3יירב23136436 - 41545
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
4פרדריקסטאד23126531 - 471642
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
5קפום2397733 - 33034
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
6סוגנדל2396827 - 31433
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
7רנהיים2386943 - 44130
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
8אסיין23851042 - 30-1229
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
9ראופוס23841138 - 39128
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
10סטארט23761047 - 43-427
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
11סאנדנס23761038 - 31-727
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
12ברינה23741237 - 31-625
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
13גרורוד23731347 - 33-1424
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
14סטיורדאלס בלינק23731340 - 25-1524
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
15אולנסקר23651241 - 28-1323
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
16סטרומן23212933 - 22-1118
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת

סוגנדל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
17/10/2021 אלסונד נגד סוגנדל הפסד 3 : 0
02/10/2021 סוגנדל נגד יירב תיקו 1 : 1
29/09/2021 אסיין נגד סוגנדל הפסד 1 : 0
25/09/2021 סוגנדל נגד ברינה תיקו 0 : 0
22/09/2021 סוגנדל נגד אסיין הפסד 0 : 2
18/09/2021 גרורוד נגד סוגנדל ניצחון 1 : 2
15/09/2021 סוגנדל נגד ראופוס נצחון 2 : 1
12/09/2021 פרדריקסטאד נגד סוגנדל הפסד 2 : 1
28/08/2021 סוגנדל נגד רנהיים הפסד 1 : 2
22/08/2021 סטארט נגד סוגנדל תיקו 1 : 1

האם קאם

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/10/2021 האם קאם נגד קפום נורבגית שניה נצחון 3 : 0
03/10/2021 אלסונד נגד האם קאם נורבגית שניה תיקו 1 : 1
29/09/2021 האם קאם נגד סאנדנס נורבגית שניה נצחון 3 : 1
26/09/2021 האם קאם נגד יירב נורבגית שניה נצחון 3 : 1
22/09/2021 האם קאם נגד ראופוס גביע נורווגי הפסד 1 : 2
18/09/2021 סטרומן נגד האם קאם נורבגית שניה תיקו 0 : 0
15/09/2021 האם קאם נגד ברינה נורבגית שניה נצחון 3 : 0
11/09/2021 אסיין נגד האם קאם נורבגית שניה ניצחון 0 : 4
23/08/2021 רנהיים נגד האם קאם נורבגית שניה ניצחון 0 : 4
18/08/2021 יירב נגד האם קאם נורבגית שניה ניצחון 0 : 2

סוגנדל נגד האם קאם

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
22/06/2021 נורבגית שניה האם קאם נגד סוגנדל האם קאם 2 : 1
24/10/2020 נורבגית שניה האם קאם נגד סוגנדל האם קאם 2 : 1
10/08/2020 נורבגית שניה סוגנדל נגד האם קאם סוגנדל 4 : 2
02/11/2019 נורבגית שניה סוגנדל נגד האם קאם סוגנדל 3 : 0
08/05/2019 נורבגית שניה האם קאם נגד סוגנדל תיקו 0 : 0
22/07/2018 נורבגית שניה סוגנדל נגד האם קאם סוגנדל 1 : 0
17/06/2018 נורבגית שניה האם קאם נגד סוגנדל סוגנדל 1 : 3
06/05/2015 גביע נורווגי האם קאם נגד סוגנדל סוגנדל 0 : 2
18/08/2009 נורבגית שניה האם קאם נגד סוגנדל סוגנדל 1 : 2
21/04/2009 נורבגית שניה סוגנדל נגד האם קאם סוגנדל 1 : 0
29/09/2007 נורבגית שניה האם קאם נגד סוגנדל האם קאם 3 : 0
09/06/2007 נורבגית שניה סוגנדל נגד האם קאם האם קאם 3 : 4
14/06/2005 גביע נורווגי סוגנדל נגד האם קאם האם קאם 0 : 1
03/07/2004 נורבגית ראשונה האם קאם נגד סוגנדל האם קאם 3 : 2
11/04/2004 נורבגית ראשונה סוגנדל נגד האם קאם תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

80. הסתיים סוגנדל - האם קאם (1+) 4.10 3.70 1.35 1 - 1 מידע נוסף
81. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) סוגנדל - האם קאם 1.55 1.75 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס