נורבגיה

כדורגל - נורבגיה - נורבגית ראשונה

206. הסתיים ויקינג - בודו גלימט S,D 2.40 3.15 1.95 1 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של בודו גלימט לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג במשחק שבו יחסי הכוחות מול בודו גלימט נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ בודו גלימט נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של בודו גלימט לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של בודו גלימט לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג במשחק שבו יחסי הכוחות מול בודו גלימט נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע בודו גלימט נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בודו גלימט במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שבודו גלימט נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט נמצאת בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מזה שלויקינג, ורק במשחק האחרון היה שינוי במומנטום לטובת ויקינג, שינוי שלא אמור להחזיק מעמד . לכן במשחק זה בודו גלימט צפויה לחזור למעגל הניצחונות על חשבונה של ויקינג
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בודו גלימט במשחק חוץ שווה כוחות מול ויקינג , למרות שויקינג מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של בודו גלימט טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בודו גלימט עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מויקינג , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ויקינג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מבודו גלימט , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. ויקינג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. ויקינג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. ויקינג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויקינג מארחת את בודו גלימט במסגרת נורבגית ראשונה. בודו גלימט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 19 ספטמבר 2021. משחק בין ויקינג לבודו גלימט במסגרת הנורבגית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ויקינג המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 31 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.00 וסופגת 1.89 שערים) כאשר מנגד בודו גלימט האורחת ממוקמת במקום ה-2 עם 35 נקודות ויחס שערים חיובי של 19 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.06 וסופגת 1.00 שערים).
ויקינג עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד סטאבק,רוזנבורג) כאשר מנגד במשחקים האחרונים בודו גלימט ניצחה 4 פעמים (נגד טרומסו, כריסטיאנסונד, לילסטרום, יונקרן), ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אודס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ויקינג ניצחה 6 פעמים ומנגד בודו גלימט ניצחה 8 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -0.33
סיכום כללי ויקינג (10), בודו גלימט (10) 1 -0.50
סיכום בית חוץ ויקינג (5), בודו גלימט (5) -1 -0.80
ראש בראש כללי ויקינג (15) נגד בודו גלימט (15) -6 -0.07
ראש בראש בית חוץ ויקינג (7) נגד בודו גלימט (7) -4 0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ויקינג בודו גלימט
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.00 4.33
סיכום כללי ויקינג (10), בודו גלימט (10) 5 4
סיכום בית חוץ ויקינג (5), בודו גלימט (5) 4 5
ראש בראש כללי ויקינג (15) נגד בודו גלימט (15) -3 3
ראש בראש בית חוץ ויקינג (7) נגד בודו גלימט (7) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
18 9 9 מספר משחקים 10 8 18
9 3 6 נצחונות 6 4 10
4 2 2 תיקו 3 2 5
5 4 1 הפסדים 1 2 3
36 15 21 שערים שהבקיעו 26 11 37
34 21 13 שערים שספגו 10 8 18
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 2 6
3 2 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 2 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
2.0 1.7 2.3 ממוצע שערים למשחק 2.6 1.4 2.1
1.9 2.3 1.4 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 1.0 1.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.3 0.3
0.2 0.2 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.3 0.2
45" 45" 45" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 27" 54" 38"
35" 36" 35" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 52" 46" 49"
התפלגות זמני הבקעה
5.6%
0-15
16.2%
8.3%
15-30
10.8%
8.3%
30-45
16.2%
22.2%
45-60
10.8%
25.0%
60-75
21.6%
30.6%
75-90
24.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ויקינג (10), בודו גלימט (10) 3.85 3
סיכום בית חוץ ויקינג (5), בודו גלימט (5) 4.00 4
ראש בראש כללי ויקינג (15) נגד בודו גלימט (15) 3.80 4
ראש בראש בית חוץ ויקינג (7) נגד בודו גלימט (7) 4.29 6
תאריך שעה 1 X 2
14/09/202115:102.403.101.95
14/09/202115:152.353.102.00
16/09/202117:452.403.151.95
16/09/202122:252.403.102.00
16/09/202122:552.403.151.95
17/09/202102:402.453.151.90
18/09/202120:102.403.151.90
19/09/202100:252.453.151.90
19/09/202102:102.453.101.95
19/09/202107:102.403.151.95
19/09/202111:552.353.152.00
19/09/202114:302.503.201.85
19/09/202115:102.403.151.95
19/09/202115:202.353.151.95
19/09/202118:152.453.151.90
19/09/202118:502.403.151.95

נורבגית ראשונה 20/09/2021 04:17

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מולדה18113422 - 452336
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
2בודו גלימט18105318 - 371935
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
3כריסטיאנסונד19112622 - 27535
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
4לילסטרום19104524 - 31734
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
5רוזנבורג1894524 - 371331
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
6ויקינג1894534 - 36231
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
7הוגסונד1984729 - 31228
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
8ולרנגה1868426 - 30426
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
9סטרומסגודסט1874727 - 26-125
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
10סנדפיורד1873831 - 25-624
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
11אודס1965836 - 27-923
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
12סארפסבורג1855824 - 19-520
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
13טרומסו1836934 - 21-1315
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
14מיונדאלן1827927 - 20-713
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
15בראן18341137 - 21-1613
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
16סטאבק18341141 - 23-1813
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ

ויקינג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/09/2021 סטאבק נגד ויקינג ניצחון 1 : 3
29/08/2021 ויקינג נגד רוזנבורג נצחון 2 : 1
22/08/2021 ולרנגה נגד ויקינג תיקו 1 : 1
15/08/2021 ויקינג נגד מולדה נצחון 3 : 2
08/08/2021 ויקינג נגד כריסטיאנסונד נצחון 3 : 2
01/08/2021 דיירב 1919 נגד ויקינג ניצחון 0 : 2
25/07/2021 סטאל יורפלנד נגד ויקינג ניצחון 2 : 3
17/07/2021 אודס נגד ויקינג הפסד 3 : 2
10/07/2021 ויקינג נגד סטרומסגודסט תיקו 1 : 1
30/06/2021 ויקינג נגד סטאבק תיקו 3 : 3

בודו גלימט

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
12/09/2021 בודו גלימט נגד אודס נורבגית ראשונה תיקו 1 : 1
29/08/2021 טרומסו נגד בודו גלימט נורבגית ראשונה ניצחון 2 : 3
22/08/2021 בודו גלימט נגד כריסטיאנסונד נורבגית ראשונה נצחון 3 : 0
15/08/2021 לילסטרום נגד בודו גלימט נורבגית ראשונה ניצחון 0 : 1
01/08/2021 יונקרן נגד בודו גלימט גביע נורווגי ניצחון 1 : 3
25/07/2021 Rana נגד בודו גלימט גביע נורווגי ניצחון 1 : 4
17/07/2021 סארפסבורג נגד בודו גלימט נורבגית ראשונה תיקו 2 : 2
07/07/2021 בודו גלימט נגד לגיה ורשה ליגת האלופות הפסד 2 : 3
03/07/2021 בודו גלימט נגד ויקינג נורבגית ראשונה תיקו 2 : 2
27/06/2021 בודו גלימט נגד סטאבק נורבגית ראשונה נצחון 4 : 1

ויקינג נגד בודו גלימט

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
03/07/2021 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג תיקו 2 : 2
19/12/2020 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג בודו גלימט 3 : 0
16/06/2020 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט בודו גלימט 2 : 4
11/08/2019 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג בודו גלימט 2 : 1
23/06/2019 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט בודו גלימט 3 : 4
30/10/2016 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג ויקינג 0 : 2
29/05/2016 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט ויקינג 2 : 0
15/08/2015 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט ויקינג 2 : 1
21/06/2015 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג ויקינג 0 : 3
09/11/2014 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג בודו גלימט 3 : 2
25/05/2014 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט בודו גלימט 2 : 3
23/08/2009 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג בודו גלימט 2 : 0
03/05/2009 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט ויקינג 3 : 2
10/08/2008 נורבגית ראשונה בודו גלימט נגד ויקינג בודו גלימט 3 : 2
08/06/2008 נורבגית ראשונה ויקינג נגד בודו גלימט ויקינג 2 : 0
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
אין מידע
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
אין מידע

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס