בלגיה

כדורגל - בלגיה - בלגית ראשונה

150. הסתיים סרקל ברוז' - סטאנדרד ליאז' S,D 2.85 2.90 1.80 0 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק לא קל מול סרקל ברוז , אך מכיוון שסטאנדרד ליאז נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק לא קל מול סרקל ברוז , אך מכיוון שסטאנדרד ליאז נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום ממוצע שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מסרקל ברוז ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סטאנדרד ליאז צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מסרקל ברוז ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סטאנדרד ליאז צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סטאנדרד ליאז לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז במשחק שבו יחסי הכוחות מול סטאנדרד ליאז נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש סטאנדרד ליאז נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שסטאנדרד ליאז נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סטאנדרד ליאז לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז במשחק שבו יחסי הכוחות מול סטאנדרד ליאז נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ סטאנדרד ליאז נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז במשחק שבו יחסי הכוחות מול סטאנדרד ליאז נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש סטאנדרד ליאז נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק חוץ יחסית לא קל מול סרקל ברוז , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) סטאנדרד ליאז אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק חוץ שווה כוחות מול סרקל ברוז , למרות שסרקל ברוז מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של סטאנדרד ליאז טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסרקל ברוז , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק חוץ יחסית לא קל מול סרקל ברוז , על פי מדדי המומנטום הממוצע ועוצמה ממוצע סטאנדרד ליאז אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סטאנדרד ליאז במשחק חוץ שווה כוחות מול סרקל ברוז , למרות שסרקל ברוז מארחת את המשחק , מדדי העוצמה הממוצע ומדד המומנטום המומצע של סטאנדרד ליאז טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סרקל ברוז מארחת את סטאנדרד ליאז במסגרת בלגית ראשונה. סטאנדרד ליאז עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

יום ראשון, תאריך 17 ינואר 2021. משחק בין סרקל ברוז' לסטאנדרד ליאז' במסגרת הבלגית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סרקל ברוז' המארחת ממוקמת במקום ה-17 עם 19 נקודות ויחס שערים שלילי של -9 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.35 וסופגת 1.80 שערים) כאשר מנגד סטאנדרד ליאז' האורחת ממוקמת במקום ה-11 עם 28 נקודות ויחס שערים חיובי של 3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.25 וסופגת 1.10 שערים).
במשחקים האחרונים סרקל ברוז' הפסידה 4 פעמים (נגד אופן, וארגם, שרלרואה, אוסטנד) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד בירשחוט-וילרייק) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סטאנדרד ליאז' ניצחה פעם אחת (נגד בוורן), הפסידה 4 פעמים (נגד סט. טרוידן, מוסקרון, קורטריק, גנט) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סרקל ברוז' ניצחה פעמיים ומנגד סטאנדרד ליאז' ניצחה 11 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.66 -0.67
סיכום כללי סרקל ברוז' (10), סטאנדרד ליאז' (10) -7 -0.80
סיכום בית חוץ סרקל ברוז' (5), סטאנדרד ליאז' (5) -2 -1.00
ראש בראש כללי סרקל ברוז' (15) נגד סטאנדרד ליאז' (15) -12 -1.13
ראש בראש בית חוץ סרקל ברוז' (8) נגד סטאנדרד ליאז' (8) -6 -1.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סרקל ברוז' סטאנדרד ליאז'
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -6.33 -2.67
סיכום כללי סרקל ברוז' (10), סטאנדרד ליאז' (10) -6 1
סיכום בית חוץ סרקל ברוז' (5), סטאנדרד ליאז' (5) -5 -3
ראש בראש כללי סרקל ברוז' (15) נגד סטאנדרד ליאז' (15) -6 6
ראש בראש בית חוץ סרקל ברוז' (8) נגד סטאנדרד ליאז' (8) -3 3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
20 10 10 מספר משחקים 11 9 20
6 3 3 נצחונות 4 3 7
1 1 0 תיקו 5 2 7
13 6 7 הפסדים 2 4 6
27 10 17 שערים שהבקיעו 15 10 25
36 15 21 שערים שספגו 12 10 22
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 2 5
6 4 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 3 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.0 1.7 ממוצע שערים למשחק 1.4 1.1 1.3
1.8 1.5 2.1 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.1 1.1
0.1 0.1 0.1 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.2 0.3
0.3 0.4 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.3 0.3
49" 54" 45" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 54" 64" 58"
40" 39" 41" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 38" 42" 40"
התפלגות זמני הבקעה
7.4%
0-15
4.0%
11.1%
15-30
0.0%
11.1%
30-45
20.0%
22.2%
45-60
12.0%
7.4%
60-75
24.0%
40.7%
75-90
40.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סרקל ברוז' (10), סטאנדרד ליאז' (10) 3.00 3
סיכום בית חוץ סרקל ברוז' (5), סטאנדרד ליאז' (5) 3.30 3
ראש בראש כללי סרקל ברוז' (15) נגד סטאנדרד ליאז' (15) 1.80 1
ראש בראש בית חוץ סרקל ברוז' (8) נגד סטאנדרד ליאז' (8) 1.88 2
תאריך שעה 1 X 2
13/01/202115:102.852.851.80
15/01/202101:353.002.801.80
16/01/202123:552.952.851.80
17/01/202105:152.852.851.85
17/01/202108:402.752.851.85
17/01/202114:152.852.901.80

בלגית ראשונה 18/01/2021 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קלאב ברוז'20133413 - 402742
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
2גנק21115527 - 431638
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
3שרלרואה21103826 - 32633
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
4לובן2095631 - 35432
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
5אוסטנד2195726 - 30432
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
6אנדרלכט2188525 - 30532
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
7אנטוורפן2094730 - 33331
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
8בירשחוט-וילרייק2093842 - 41-130
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
9וארגם2193935 - 32-330
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
10קורטריק2185830 - 27-329
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
11סטאנדרד ליאז'2077622 - 25328
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
12אופן2169633 - 26-727
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
13גנט20821028 - 29126
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
14מכלן2175936 - 32-426
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
15סט. טרוידן20551033 - 24-920
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
16מוסקרון21551131 - 18-1320
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
17סרקל ברוז'20611336 - 27-919
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
18בוורן21541247 - 27-2019
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

סרקל ברוז'

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
13/01/2021 בירשחוט-וילרייק נגד סרקל ברוז' תיקו 1 : 1
09/01/2021 סרקל ברוז' נגד אופן הפסד 1 : 2
26/12/2020 וארגם נגד סרקל ברוז' הפסד 1 : 0
15/12/2020 סרקל ברוז' נגד שרלרואה הפסד 3 : 4
12/12/2020 סרקל ברוז' נגד אוסטנד הפסד 0 : 1
05/12/2020 לובן נגד סרקל ברוז' הפסד 2 : 1
28/11/2020 סרקל ברוז' נגד גנק הפסד 1 : 5
25/11/2020 סרקל ברוז' נגד מוסקרון הפסד 1 : 2
21/11/2020 בוורן נגד סרקל ברוז' ניצחון 0 : 2
31/10/2020 שרלרואה נגד סרקל ברוז' הפסד 3 : 0

סטאנדרד ליאז'

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/01/2021 סטאנדרד ליאז' נגד בוורן בלגית ראשונה נצחון 3 : 1
26/12/2020 סטאנדרד ליאז' נגד סט. טרוידן בלגית ראשונה הפסד 1 : 2
20/12/2020 סטאנדרד ליאז' נגד מוסקרון בלגית ראשונה הפסד 0 : 1
16/12/2020 קורטריק נגד סטאנדרד ליאז' בלגית ראשונה הפסד 2 : 1
13/12/2020 גנט נגד סטאנדרד ליאז' בלגית ראשונה הפסד 2 : 1
10/12/2020 סטאנדרד ליאז' נגד בנפיקה ליסבון הליגה האירופית תיקו 2 : 2
06/12/2020 סטאנדרד ליאז' נגד מכלן בלגית ראשונה תיקו 2 : 2
03/12/2020 גלזגו ריינג'רס נגד סטאנדרד ליאז' הליגה האירופית הפסד 3 : 2
29/11/2020 אנדרלכט נגד סטאנדרד ליאז' בלגית ראשונה תיקו 0 : 0
08/11/2020 אנטוורפן נגד סטאנדרד ליאז' בלגית ראשונה תיקו 1 : 1

סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז'

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
08/08/2020 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' סטאנדרד ליאז' 1 : 0
01/12/2019 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' סטאנדרד ליאז' 2 : 1
27/07/2019 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סטאנדרד ליאז' 0 : 2
10/03/2019 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סטאנדרד ליאז' 1 : 2
11/08/2018 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' תיקו 0 : 0
27/02/2015 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' סטאנדרד ליאז' 1 : 0
29/10/2014 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סטאנדרד ליאז' 0 : 1
01/02/2014 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' סטאנדרד ליאז' 4 : 0
04/12/2013 גביע בלגי סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סרקל ברוז' 1 : 0
29/09/2013 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סטאנדרד ליאז' 0 : 5
16/02/2013 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סטאנדרד ליאז' 0 : 1
26/10/2012 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' סטאנדרד ליאז' 2 : 1
29/01/2012 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סטאנדרד ליאז' 0 : 1
25/09/2011 בלגית ראשונה סטאנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז' תיקו 0 : 0
26/12/2010 בלגית ראשונה סרקל ברוז' נגד סטאנדרד ליאז' סרקל ברוז' 1 : 0
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
8 R. Decostere מגן רגל שבורה לא משחק
16 M. Van Damme שוער מחלה לא משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
8 G. Cimirot קשר מחלה לא משחק
21 C. Fai מגן פציעה במפשעה לא משחק
34 K. Laifis מגן מחלה לא משחק
9 O. Oulare חלוץ פגיעה בשריר לא משחק
3 Z. Vanheusden מגן פציעה בברך לא משחק
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס