קוריאה הדרומית

כדורגל - קוריאה הדרומית - דרום קוריאנית ראשונה

25. הסתיים סיאול - גאנגוון S,D 2.65 2.95 1.85 2 - 0 ספורט2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שגאנגוון האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שגאנגוון האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שגאנגוון האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של גאנגוון לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול במשחק שבו יחסי הכוחות מול גאנגוון נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש גאנגוון נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של גאנגוון לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של גאנגוון לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול במשחק שבו יחסי הכוחות מול גאנגוון נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע גאנגוון נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גאנגוון במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שגאנגוון נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גאנגוון שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של גאנגוון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גאנגוון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גאנגוון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גאנגוון שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של גאנגוון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גאנגוון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גאנגוון. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גאנגוון במשחק חוץ שווה כוחות מול סיאול , למרות שסיאול מארחת את המשחק , מדדי העוצמה הממוצע ומדד המומנטום המומצע של גאנגוון טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גאנגוון עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מסיאול , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סיאול מארחת את גאנגוון במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גאנגוון עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 07 אוגוסט 2020. משחק בין סיאול לגאנגוון במסגרת הדרום קוריאנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סיאול המארחת ממוקמת במקום ה-11 עם 13 נקודות ויחס שערים שלילי של -18 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.86 וסופגת 2.14 שערים) כאשר מנגד גאנגוון האורחת ממוקמת במקום ה-6 עם 16 נקודות ויחס שערים שלילי של -4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.29 וסופגת 1.57 שערים).
במשחקים האחרונים סיאול ניצחה פעם אחת (נגד סאונגנאם), הפסידה 3 פעמים (נגד ג'ונבוק מוטורס, פואנג סטילרס, בוסאן פארק) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד סוואן בלוווינגס) כאשר מנגד גאנגוון עם רצף של 2 תיקו במשחקים האחרונים (נגד סאנגג'ו סאנגמו,סאונגנאם).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סיאול ניצחה 6 פעמים ומנגד גאנגוון ניצחה 4 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -1.00
סיכום כללי סיאול (10), גאנגוון (10) 2 -0.70
סיכום בית חוץ סיאול (5), גאנגוון (5) 1 -0.60
ראש בראש כללי סיאול (15) נגד גאנגוון (15) -4 0.13
ראש בראש בית חוץ סיאול (8) נגד גאנגוון (8) -2 0.25

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סיאול גאנגוון
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 -1.00
סיכום כללי סיאול (10), גאנגוון (10) 1 -1
סיכום בית חוץ סיאול (5), גאנגוון (5) -1 -2
ראש בראש כללי סיאול (15) נגד גאנגוון (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ סיאול (8) נגד גאנגוון (8) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
14 8 6 מספר משחקים 7 7 14
4 2 2 נצחונות 3 1 4
1 1 0 תיקו 2 2 4
9 5 4 הפסדים 2 4 6
12 8 4 שערים שהבקיעו 13 5 18
30 20 10 שערים שספגו 12 10 22
2 0 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
6 4 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 4 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 1.0 0.7 ממוצע שערים למשחק 1.9 0.7 1.3
2.1 2.5 1.7 ממוצע ספיגות למשחק 1.7 1.4 1.6
0.1 0.0 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.1 0.1
0.4 0.5 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.6 0.4
42" 31" 52" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 37" 48" 40"
42" 32" 62" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 32" 37"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
5.6%
16.7%
15-30
22.2%
25.0%
30-45
11.1%
16.7%
45-60
11.1%
41.7%
60-75
16.7%
0.0%
75-90
33.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סיאול (10), גאנגוון (10) 2.85 3.5
סיכום בית חוץ סיאול (5), גאנגוון (5) 2.30 2
ראש בראש כללי סיאול (15) נגד גאנגוון (15) 2.93 4
ראש בראש בית חוץ סיאול (8) נגד גאנגוון (8) 3.50 0
תאריך שעה 1 X 2
04/08/202015:102.352.902.10
05/08/202022:452.352.902.05
06/08/202011:102.402.902.05
06/08/202011:302.452.902.05
06/08/202012:552.402.852.05
06/08/202014:252.452.852.05
07/08/202000:502.502.902.00
07/08/202007:352.502.852.00
07/08/202009:522.552.852.00
07/08/202011:102.552.851.95
07/08/202011:152.652.901.90
07/08/202011:502.602.901.90
07/08/202012:352.552.951.90
07/08/202013:102.702.951.85
07/08/202013:252.652.951.85

דרום קוריאנית ראשונה 07/08/2020 23:11

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אולסאן14112110 - 342435
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2ג'ונבוק מוטורס1410229 - 231432
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
3דאגו1474316 - 261025
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
4סאנגג'ו סאנגמו1474318 - 17-125
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
5פואנג סטילרס1473417 - 271024
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
6גאנגוון1444622 - 18-416
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
7בוסאן פארק1436519 - 15-415
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
8גוואנגג'ו1442820 - 13-714
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
9סאונגנאם1435616 - 10-614
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
10סוואן בלוווינגס1434717 - 13-413
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
11סיאול1441930 - 12-1813
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
12אינצ'און יונייטד1405922 - 8-145
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה

סיאול

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/08/2020 סאונגנאם נגד סיאול ניצחון 1 : 2
26/07/2020 ג'ונבוק מוטורס נגד סיאול הפסד 3 : 0
18/07/2020 סיאול נגד פואנג סטילרס הפסד 1 : 3
10/07/2020 בוסאן פארק נגד סיאול הפסד 2 : 0
04/07/2020 סוואן בלוווינגס נגד סיאול תיקו 3 : 3
27/06/2020 סיאול נגד אינצ'און יונייטד נצחון 1 : 0
20/06/2020 סיאול נגד אולסאן הפסד 0 : 2
17/06/2020 סאנגג'ו סאנגמו נגד סיאול הפסד 1 : 0
06/06/2020 סיאול נגד ג'ונבוק מוטורס הפסד 1 : 4
31/05/2020 סיאול נגד סאונגנאם הפסד 0 : 1

גאנגוון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
02/08/2020 גאנגוון נגד סאנגג'ו סאנגמו קוריאנית שניה תיקו 2 : 2
25/07/2020 סאונגנאם נגד גאנגוון קוריאנית שניה תיקו 0 : 0
19/07/2020 אולסאן נגד גאנגוון קוריאנית שניה הפסד 1 : 0
12/07/2020 גאנגוון נגד גוואנגג'ו קוריאנית שניה נצחון 4 : 1
04/07/2020 גאנגוון נגד בוסאן פארק קוריאנית שניה הפסד 2 : 4
27/06/2020 דאגו נגד גאנגוון קוריאנית שניה הפסד 2 : 1
20/06/2020 פואנג סטילרס נגד גאנגוון קוריאנית שניה הפסד 2 : 0
16/06/2020 גאנגוון נגד אולסאן קוריאנית שניה הפסד 0 : 3
13/06/2020 סוואן בלוווינגס נגד גאנגוון קוריאנית שניה תיקו 2 : 2
30/05/2020 גאנגוון נגד ג'ונבוק מוטורס קוריאנית שניה נצחון 1 : 0

סיאול נגד גאנגוון

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
10/05/2020 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול גאנגוון 3 : 1
20/10/2019 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול גאנגוון 3 : 2
11/08/2019 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון תיקו 0 : 0
06/07/2019 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון תיקו 2 : 2
14/04/2019 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול סיאול 1 : 2
27/10/2018 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון תיקו 1 : 1
01/09/2018 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול תיקו 0 : 0
12/05/2018 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול תיקו 1 : 1
11/03/2018 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון גאנגוון 1 : 2
02/08/2017 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון סיאול 3 : 1
20/05/2017 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון גאנגוון 2 : 3
11/03/2017 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול סיאול 0 : 1
16/07/2013 קוריאנית שניה גאנגוון נגד סיאול סיאול 0 : 1
28/04/2013 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון סיאול 3 : 2
04/08/2012 קוריאנית שניה סיאול נגד גאנגוון סיאול 3 : 2
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

26. הסתיים סיאול (1+) - גאנגוון 1.55 3.45 3.25 2 - 0 מידע נוסף
27. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) סיאול - גאנגוון S,D 3.60 1.80 2.25 2 מידע נוסף
28. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) סיאול - גאנגוון S,D 1.50 1.80 2 מידע נוסף
29. הסתיים מחצית ראשונה סיאול - גאנגוון 3.10 2.00 2.25 1 - 0 מידע נוסף
30. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 סיאול - גאנגוון S,D 1.70 2.45 3.50 מידע נוסף
31. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 סיאול - גאנגוון (מחצית ראשונה) S,D 1.40 2.80 4.80 מידע נוסף
32. הסתיים יתרון יותר קרנות סיאול (0.5+) - גאנגוון 1.65 1.65 מידע נוסף
33. הסתיים שער ראשון במשחק סיאול - גאנגוון 2.00 7.50 1.70 בית מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס