ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - גביע ארגנטינאי

333. הסתיים טאז'ראס דה קורדובה - באנפילד S,D 2.50 2.35 2.35 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה במשחק יחסית לא קל מול באנפילד , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שטאזראס דה קורדובה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מבאנפילד , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה במשחק שווה כוחות מול באנפילד , אך מכיוון שטאזראס דה קורדובה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מבאנפילד , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מבאנפילד , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה במשחק יחסית לא קל מול באנפילד , על פי מדד עוצמה ממוצע ביחד עם העובדה שטאזראס דה קורדובה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה במשחק שווה כוחות מול באנפילד , אך מכיוון שטאזראס דה קורדובה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. טאזראס דה קורדובה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    באנפילד במשחק חוץ שווה כוחות מול טאזראס דה קורדובה , למרות שטאזראס דה קורדובה מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של באנפילד טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. באנפילד עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאזראס דה קורדובה מארחת את באנפילד במסגרת גביע ארגנטינאי. באנפילד עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 19 ספטמבר 2019. משחק בין טאז'ראס דה קורדובה לבאנפילד במסגרת הגביע ארגנטינאי.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
טאז'ראס דה קורדובה עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד באנפילד,אלדוסיבי,ריבר פלייט) כאשר מנגד במשחקים האחרונים באנפילד ניצחה פעם אחת (נגד אסטודיאנטס לה פלטה), הפסידה 3 פעמים (נגד טאז'ראס דה קורדובה, בוקה ג'וניורס, ארגנטינוס ג'וניורס) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד דיפנסה ג'סטיסיה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה טאז'ראס דה קורדובה ניצחה 3 פעמים ומנגד באנפילד ניצחה 5 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.67 1.67
סיכום כללי טאז'ראס דה קורדובה (10), באנפילד (10) 5 1.20
סיכום בית חוץ טאז'ראס דה קורדובה (5), באנפילד (5) 5 2.00
ראש בראש כללי טאז'ראס דה קורדובה (12) נגד באנפילד (12) 6 -0.08
ראש בראש בית חוץ טאז'ראס דה קורדובה (7) נגד באנפילד (7) 4 0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב טאז'ראס דה קורדובה באנפילד
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 -1.67
סיכום כללי טאז'ראס דה קורדובה (10), באנפילד (10) 3 -2
סיכום בית חוץ טאז'ראס דה קורדובה (5), באנפילד (5) 2 -3
ראש בראש כללי טאז'ראס דה קורדובה (12) נגד באנפילד (12) 3 -3
ראש בראש בית חוץ טאז'ראס דה קורדובה (7) נגד באנפילד (7) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
23 12 11 מספר משחקים 12 13 25
9 5 4 נצחונות 3 3 6
6 2 4 תיקו 6 5 11
8 5 3 הפסדים 3 5 8
24 12 12 שערים שהבקיעו 11 16 27
20 11 9 שערים שספגו 11 20 31
11 5 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 3 7
7 3 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 4 7
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 1.0 1.1 ממוצע שערים למשחק 0.9 1.2 1.1
0.9 0.9 0.8 ממוצע ספיגות למשחק 0.9 1.5 1.2
0.5 0.4 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.2 0.3
0.3 0.3 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.3 0.3
40" 38" 43" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 34" 51" 42"
28" 15" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 57" 38" 47"
התפלגות זמני הבקעה
25.0%
0-15
18.5%
4.2%
15-30
22.2%
16.7%
30-45
7.4%
16.7%
45-60
14.8%
12.5%
60-75
7.4%
25.0%
75-90
29.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי טאז'ראס דה קורדובה (10), באנפילד (10) 2.20 1
סיכום בית חוץ טאז'ראס דה קורדובה (5), באנפילד (5) 2.60 1.5
ראש בראש כללי טאז'ראס דה קורדובה (12) נגד באנפילד (12) 2.42 1
ראש בראש בית חוץ טאז'ראס דה קורדובה (7) נגד באנפילד (7) 2.57 4
תאריך שעה 1 X 2
16/09/201916:052.352.452.40
16/09/201916:402.402.452.40
17/09/201909:452.302.452.45
17/09/201918:302.252.452.55
18/09/201906:552.202.452.60
18/09/201914:102.302.452.50
18/09/201914:152.352.452.40
18/09/201914:252.402.452.35
18/09/201914:302.452.452.35
18/09/201917:252.402.452.35
18/09/201919:552.452.402.35
18/09/201922:302.452.402.30
18/09/201923:502.502.402.30
19/09/201900:002.452.402.35
19/09/201900:152.502.402.35
19/09/201900:202.502.352.35

טאז'ראס דה קורדובה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
15/09/2019 באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה ניצחון 0 : 1
01/09/2019 טאז'ראס דה קורדובה נגד אלדוסיבי נצחון 2 : 1
25/08/2019 ריבר פלייט נגד טאז'ראס דה קורדובה ניצחון 0 : 1
17/08/2019 טאז'ראס דה קורדובה נגד Central Cordoba SdE תיקו 1 : 1
03/08/2019 רוסאריו סנטרל נגד טאז'ראס דה קורדובה הפסד 1 : 0
28/07/2019 טאז'ראס דה קורדובה נגד ולז סארספילד נצחון 1 : 0
07/04/2019 סן מרטין סן חואן נגד טאז'ראס דה קורדובה הפסד 2 : 1
30/03/2019 טאז'ראס דה קורדובה נגד ריבר פלייט הפסד 0 : 2
25/03/2019 טאז'ראס דה קורדובה נגד דפורטיבו לה פרר נצחון 5 : 0
09/03/2019 ניואלס אולד בויס נגד טאז'ראס דה קורדובה ניצחון 1 : 2

באנפילד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
15/09/2019 באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה ארגנטינאית ראשונה הפסד 0 : 1
31/08/2019 דיפנסה ג'סטיסיה נגד באנפילד ארגנטינאית ראשונה תיקו 0 : 0
25/08/2019 באנפילד נגד בוקה ג'וניורס ארגנטינאית ראשונה הפסד 0 : 1
16/08/2019 ארגנטינוס ג'וניורס נגד באנפילד ארגנטינאית ראשונה הפסד 3 : 2
04/08/2019 באנפילד נגד אסטודיאנטס לה פלטה ארגנטינאית ראשונה נצחון 1 : 0
29/07/2019 ארסאנל נגד באנפילד ארגנטינאית ראשונה הפסד 1 : 0
06/04/2019 באנפילד נגד ניואלס אולד בויס ארגנטינאית ראשונה תיקו 1 : 1
30/03/2019 בוקה ג'וניורס נגד באנפילד ארגנטינאית ראשונה הפסד 2 : 0
18/03/2019 באנפילד נגד גודוי ארגנטינאית ראשונה תיקו 2 : 2
12/03/2019 דיפנסה ג'סטיסיה נגד באנפילד ארגנטינאית ראשונה הפסד 3 : 2

טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
15/09/2019 ארגנטינאית ראשונה באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה טאז'ראס דה קורדובה 0 : 1
02/02/2019 ארגנטינאית ראשונה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד טאז'ראס דה קורדובה 3 : 1
11/02/2018 ארגנטינאית ראשונה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד טאז'ראס דה קורדובה 1 : 0
25/09/2016 ארגנטינאית ראשונה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד תיקו 0 : 0
31/05/2014 ארגנטינאית שניה באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה באנפילד 2 : 1
30/11/2013 ארגנטינאית שניה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד תיקו 2 : 2
01/05/2004 ארגנטינאית ראשונה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד תיקו 2 : 2
29/10/2003 ארגנטינאית ראשונה באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה באנפילד 2 : 1
14/06/2003 ארגנטינאית ראשונה באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה באנפילד 1 : 0
08/11/2002 ארגנטינאית ראשונה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד תיקו 1 : 1
02/04/2002 ארגנטינאית ראשונה טאז'ראס דה קורדובה נגד באנפילד באנפילד 1 : 2
27/10/2001 ארגנטינאית ראשונה באנפילד נגד טאז'ראס דה קורדובה באנפילד 2 : 1
22 Herrera
6 Komar
13 Medina
14Nahuel Tenaglia
21Martín Payero
8 Cubas
5 Navarro
15Enzo Díaz
25 Godoy
10Nahuel Bustos
20Franco Fragapane
33Esteban Conde
6Luciano Lollo
2Renato Civelli
14Sergio Vittor
3Claudio Bravo
4Rodrigo Arciero
5Israel Damonte
24 Gómez
35 Urzi
8 Bertolo
13Junior Arias

3-4-3

4-5-1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

334. הסתיים טאז'ראס דה קורדובה (1+) - באנפילד 1.30 3.30 5.25 0 - 0 מידע נוסף
335. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) טאז'ראס דה קורדובה - באנפילד 2.45 1.25 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס