רומניה

כדורגל - רומניה - גביע רומני

193. הסתיים אסטרה גיורגיו - ויטורול קונסטנטה S,D 2.90 2.65 1.90 1 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה במשחק לא קל מול אסטרה גיורגיו , אך מכיוון שויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאסטרה גיורגיו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ויטורול קונסטנטה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מאסטרה גיורגיו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ויטורול קונסטנטה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ויטורול קונסטנטה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ויטורול קונסטנטה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו במשחק שבו יחסי הכוחות מול ויטורול קונסטנטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ ויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו במשחק שבו יחסי הכוחות מול ויטורול קונסטנטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש ויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ויטורול קונסטנטה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מאסטרה גיורגיו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ויטורול קונסטנטה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ויטורול קונסטנטה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ויטורול קונסטנטה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו במשחק שבו יחסי הכוחות מול ויטורול קונסטנטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע ויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו במשחק שבו יחסי הכוחות מול ויטורול קונסטנטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ ויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שויטורול קונסטנטה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה ראש בראש שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ויטורול קונסטנטה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ויטורול קונסטנטה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ויטורול קונסטנטה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ויטורול קונסטנטה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה במשחק חוץ שווה כוחות מול אסטרה גיורגיו , למרות שאסטרה גיורגיו מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של ויטורול קונסטנטה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מאסטרה גיורגיו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מאסטרה גיורגיו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ויטורול קונסטנטה במשחק חוץ שווה כוחות מול אסטרה גיורגיו , למרות שאסטרה גיורגיו מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של ויטורול קונסטנטה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ויטורול קונסטנטה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטרה גיורגיו מארחת את ויטורול קונסטנטה במסגרת גביע רומני. ויטורול קונסטנטה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שבת, תאריך 25 מאי 2019. משחק בין אסטרה גיורגיו לויטורול קונסטנטה במסגרת הגביע רומני.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אסטרה גיורגיו נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד ויטורול קונסטנטה,קלוז',סטיאווה בוקרשט,FC Universitatea Craiova) כאשר מנגד ויטורול קונסטנטה עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד FC Universitatea Craiova,אסטרה גיורגיו,ספסי).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אסטרה גיורגיו ניצחה 6 פעמים ומנגד ויטורול קונסטנטה ניצחה 7 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5 -4.67
סיכום כללי אסטרה גיורגיו (10), ויטורול קונסטנטה (10) -7 -2.20
סיכום בית חוץ אסטרה גיורגיו (5), ויטורול קונסטנטה (5) -5 -2.40
ראש בראש כללי אסטרה גיורגיו (15) נגד ויטורול קונסטנטה (15) -4 -0.07
ראש בראש בית חוץ אסטרה גיורגיו (7) נגד ויטורול קונסטנטה (7) -2 0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אסטרה גיורגיו ויטורול קונסטנטה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 2.00
סיכום כללי אסטרה גיורגיו (10), ויטורול קונסטנטה (10) -4 3
סיכום בית חוץ אסטרה גיורגיו (5), ויטורול קונסטנטה (5) -4 1
ראש בראש כללי אסטרה גיורגיו (15) נגד ויטורול קונסטנטה (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ אסטרה גיורגיו (7) נגד ויטורול קונסטנטה (7) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
35 18 17 מספר משחקים 18 17 35
12 6 6 נצחונות 9 7 16
9 5 4 תיקו 3 4 7
14 7 7 הפסדים 6 6 12
39 17 22 שערים שהבקיעו 23 19 42
41 17 24 שערים שספגו 15 21 36
8 3 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 8 3 11
11 7 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 6 7 13
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.9 1.3 ממוצע שערים למשחק 1.3 1.1 1.2
1.2 0.9 1.4 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 1.2 1.0
0.2 0.2 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.2 0.3
0.3 0.4 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.4 0.4
49" 58" 41" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 45" 45"
51" 55" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 38" 44" 42"
התפלגות זמני הבקעה
10.3%
0-15
7.1%
7.7%
15-30
19.0%
12.8%
30-45
9.5%
12.8%
45-60
7.1%
28.2%
60-75
23.8%
28.2%
75-90
33.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אסטרה גיורגיו (10), ויטורול קונסטנטה (10) 2.50 3
סיכום בית חוץ אסטרה גיורגיו (5), ויטורול קונסטנטה (5) 3.00 4.5
ראש בראש כללי אסטרה גיורגיו (15) נגד ויטורול קונסטנטה (15) 2.73 3
ראש בראש בית חוץ אסטרה גיורגיו (7) נגד ויטורול קונסטנטה (7) 2.86 5
תאריך שעה 1 X 2
22/05/201916:102.502.602.15
22/05/201916:202.702.652.00
22/05/201919:052.652.652.00
22/05/201922:452.702.652.00
24/05/201921:502.702.701.95
24/05/201922:002.652.751.95
25/05/201909:302.702.801.90
25/05/201910:252.802.751.90
25/05/201911:252.852.801.85
25/05/201912:202.802.751.90
25/05/201918:252.802.701.90
25/05/201918:452.852.651.90
25/05/201919:202.902.651.90

אסטרה גיורגיו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
13/05/2019 ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו הפסד 3 : 0
06/05/2019 אסטרה גיורגיו נגד קלוז' הפסד 1 : 5
28/04/2019 סטיאווה בוקרשט נגד אסטרה גיורגיו הפסד 1 : 0
19/04/2019 אסטרה גיורגיו נגד FC Universitatea Craiova הפסד 0 : 1
15/04/2019 ספסי נגד אסטרה גיורגיו ניצחון 0 : 1
08/04/2019 אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה הפסד 1 : 4
30/03/2019 קלוז' נגד אסטרה גיורגיו הפסד 1 : 0
17/03/2019 אסטרה גיורגיו נגד סטיאווה בוקרשט הפסד 0 : 2
10/03/2019 FC Universitatea Craiova נגד אסטרה גיורגיו הפסד 1 : 0
23/02/2019 אסטרה גיורגיו נגד הרמנשטאדש נצחון 1 : 0

ויטורול קונסטנטה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/05/2019 FC Universitatea Craiova נגד ויטורול קונסטנטה רומנית ראשונה ניצחון 1 : 2
13/05/2019 ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו רומנית ראשונה נצחון 3 : 0
04/05/2019 ויטורול קונסטנטה נגד ספסי רומנית ראשונה נצחון 3 : 1
29/04/2019 קלוז' נגד ויטורול קונסטנטה רומנית ראשונה הפסד 3 : 1
21/04/2019 ויטורול קונסטנטה נגד סטיאווה בוקרשט רומנית ראשונה תיקו 1 : 1
13/04/2019 ויטורול קונסטנטה נגד FC Universitatea Craiova רומנית ראשונה נצחון 2 : 1
08/04/2019 אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה רומנית ראשונה ניצחון 1 : 4
01/04/2019 ספסי נגד ויטורול קונסטנטה רומנית ראשונה תיקו 0 : 0
16/03/2019 ויטורול קונסטנטה נגד קלוז' רומנית ראשונה הפסד 0 : 1
11/03/2019 סטיאווה בוקרשט נגד ויטורול קונסטנטה רומנית ראשונה ניצחון 1 : 2

אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
13/05/2019 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו ויטורול קונסטנטה 3 : 0
08/04/2019 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה ויטורול קונסטנטה 1 : 4
08/02/2019 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה אסטרה גיורגיו 3 : 0
30/09/2018 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו ויטורול קונסטנטה 1 : 0
04/05/2018 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו תיקו 1 : 1
01/04/2018 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה ויטורול קונסטנטה 0 : 2
02/02/2018 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו תיקו 1 : 1
18/09/2017 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה אסטרה גיורגיו 3 : 1
29/04/2017 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו ויטורול קונסטנטה 3 : 2
03/04/2017 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה ויטורול קונסטנטה 1 : 2
19/02/2017 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה אסטרה גיורגיו 1 : 0
02/10/2016 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו ויטורול קונסטנטה 1 : 0
09/04/2016 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו אסטרה גיורגיו 1 : 3
05/03/2016 רומנית ראשונה אסטרה גיורגיו נגד ויטורול קונסטנטה אסטרה גיורגיו 2 : 0
06/11/2015 רומנית ראשונה ויטורול קונסטנטה נגד אסטרה גיורגיו אסטרה גיורגיו 1 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס