קוריאה הדרומית

כדורגל - קוריאה הדרומית - דרום קוריאנית ראשונה

12. הסתיים אינצ'און יונייטד - סאנגג'ו סאנגמו S,D 3.00 2.55 1.90 1 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאינצאון יונייטד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סאנגגו סאנגמו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סאנגגו סאנגמו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד במשחק שבו יחסי הכוחות מול סאנגגו סאנגמו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ סאנגגו סאנגמו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סאנגגו סאנגמו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סאנגגו סאנגמו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד במשחק שבו יחסי הכוחות מול סאנגגו סאנגמו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע סאנגגו סאנגמו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שסאנגגו סאנגמו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מאינצאון יונייטד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סאנגגו סאנגמו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ שווה כוחות מול אינצאון יונייטד , למרות שאינצאון יונייטד מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של סאנגגו סאנגמו טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 24 מאי 2019. משחק בין אינצ'און יונייטד לסאנגג'ו סאנגמו במסגרת הדרום קוריאנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אינצ'און יונייטד עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד דאגו,פואנג סטילרס,גאנגוון) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סאנגג'ו סאנגמו ניצחה פעמיים (נגד סאונגנאם, ג'ג'ו יונייטד), הפסידה 3 פעמים (נגד סיאול, דאגו, ג'ונבוק מוטורס) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אינצ'און יונייטד ניצחה 5 פעמים ומנגד סאנגג'ו סאנגמו ניצחה 5 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.67 -0.33
סיכום כללי אינצ'און יונייטד (10), סאנגג'ו סאנגמו (10) -4 -0.70
סיכום בית חוץ אינצ'און יונייטד (5), סאנגג'ו סאנגמו (5) -1 -0.80
ראש בראש כללי אינצ'און יונייטד (15) נגד סאנגג'ו סאנגמו (15) -2 -0.13
ראש בראש בית חוץ אינצ'און יונייטד (9) נגד סאנגג'ו סאנגמו (9) 2 0.11

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.00 -0.33
סיכום כללי אינצ'און יונייטד (10), סאנגג'ו סאנגמו (10) -5 -1
סיכום בית חוץ אינצ'און יונייטד (5), סאנגג'ו סאנגמו (5) -2 -1
ראש בראש כללי אינצ'און יונייטד (15) נגד סאנגג'ו סאנגמו (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ אינצ'און יונייטד (9) נגד סאנגג'ו סאנגמו (9) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
12 6 6 מספר משחקים 6 6 12
1 0 1 נצחונות 3 2 5
3 1 2 תיקו 0 2 2
8 5 3 הפסדים 3 2 5
5 2 3 שערים שהבקיעו 6 6 12
19 10 9 שערים שספגו 7 7 14
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 1 4
8 4 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 3 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.4 0.3 0.5 ממוצע שערים למשחק 1.0 1.0 1.0
1.6 1.7 1.5 ממוצע ספיגות למשחק 1.2 1.2 1.2
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.2 0.3
0.7 0.7 0.7 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.5 0.4
40" 39" 40" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 43" 44"
37" 25" 50" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 30" 63" 51"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
0.0%
60.0%
15-30
16.7%
0.0%
30-45
0.0%
20.0%
45-60
50.0%
20.0%
60-75
16.7%
0.0%
75-90
16.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אינצ'און יונייטד (10), סאנגג'ו סאנגמו (10) 2.05 3.5
סיכום בית חוץ אינצ'און יונייטד (5), סאנגג'ו סאנגמו (5) 2.00 1
ראש בראש כללי אינצ'און יונייטד (15) נגד סאנגג'ו סאנגמו (15) 2.27 2
ראש בראש בית חוץ אינצ'און יונייטד (9) נגד סאנגג'ו סאנגמו (9) 1.44 3
תאריך שעה 1 X 2
23/05/201915:102.802.651.95
23/05/201918:152.752.601.95
23/05/201922:052.652.602.05
23/05/201922:102.602.602.10
24/05/201900:452.752.602.00
24/05/201910:402.802.552.00
24/05/201912:252.852.552.00
24/05/201913:252.902.551.95
24/05/201914:003.002.551.90

דרום קוריאנית ראשונה 24/05/2019 11:39

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אולסאן128229 - 191026
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
2ג'ונבוק מוטורס127329 - 221324
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
3סיאול127329 - 17824
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
4דאגו126428 - 181022
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
5גאנגוון1261513 - 13019
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
6פואנג סטילרס1261515 - 13-219
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
7סאנגג'ו סאנגמו1252514 - 12-217
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
8סוואן בלוווינגס1234518 - 15-313
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
9סאונגנאם1234511 - 10-113
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
10גיונגנאם1223725 - 15-109
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
11ג'ג'ו יונייטד1214721 - 12-97
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
12אינצ'און יונייטד1213819 - 5-146
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת

אינצ'און יונייטד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/05/2019 דאגו נגד אינצ'און יונייטד הפסד 2 : 1
11/05/2019 אינצ'און יונייטד נגד פואנג סטילרס הפסד 0 : 1
05/05/2019 גאנגוון נגד אינצ'און יונייטד הפסד 1 : 0
27/04/2019 אינצ'און יונייטד נגד סאונגנאם תיקו 0 : 0
21/04/2019 סיאול נגד אינצ'און יונייטד תיקו 0 : 0
14/04/2019 אינצ'און יונייטד נגד אולסאן הפסד 0 : 3
06/04/2019 ג'ונבוק מוטורס נגד אינצ'און יונייטד הפסד 2 : 0
03/04/2019 אינצ'און יונייטד נגד דאגו הפסד 0 : 3
31/03/2019 סוואן בלוווינגס נגד אינצ'און יונייטד הפסד 3 : 1
09/03/2019 אינצ'און יונייטד נגד גיונגנאם נצחון 2 : 1

סאנגג'ו סאנגמו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/05/2019 סאנגג'ו סאנגמו נגד סיאול קוריאנית שניה הפסד 1 : 3
10/05/2019 סאנגג'ו סאנגמו נגד סאונגנאם קוריאנית שניה נצחון 1 : 0
03/05/2019 דאגו נגד סאנגג'ו סאנגמו קוריאנית שניה הפסד 1 : 0
27/04/2019 ג'ג'ו יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו קוריאנית שניה ניצחון 2 : 3
20/04/2019 סאנגג'ו סאנגמו נגד ג'ונבוק מוטורס קוריאנית שניה הפסד 0 : 3
13/04/2019 גיונגנאם נגד סאנגג'ו סאנגמו קוריאנית שניה תיקו 1 : 1
06/04/2019 סאנגג'ו סאנגמו נגד אולסאן קוריאנית שניה הפסד 0 : 1
03/04/2019 סוואן בלוווינגס נגד סאנגג'ו סאנגמו קוריאנית שניה תיקו 0 : 0
30/03/2019 סיאול נגד סאנגג'ו סאנגמו קוריאנית שניה הפסד 2 : 0
16/03/2019 סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד קוריאנית שניה נצחון 2 : 0

אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
16/03/2019 קוריאנית שניה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 2 : 0
03/11/2018 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו אינצ'און יונייטד 2 : 1
15/08/2018 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 0 : 0
13/05/2018 קוריאנית שניה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 3 : 2
11/04/2018 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו סאנגג'ו סאנגמו 0 : 1
12/08/2017 קוריאנית שניה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד אינצ'און יונייטד 1 : 2
18/06/2017 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 1 : 1
03/05/2017 קוריאנית שניה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד אינצ'און יונייטד 0 : 1
18/09/2016 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 0 : 0
29/06/2016 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו אינצ'און יונייטד 1 : 0
15/05/2016 קוריאנית שניה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 4 : 2
15/11/2014 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 1 : 1
05/10/2014 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו אינצ'און יונייטד 1 : 0
06/07/2014 קוריאנית שניה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו סאנגג'ו סאנגמו 1 : 2
09/03/2014 קוריאנית שניה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד תיקו 2 : 2
1Jeong San
20 Bunoza
32Jung Dong-Yoon
47Kim Dong-Min
44Kim Jeung-Ho
33Lee Joon-Suk
39Lim Eun-Su
28Jung Hoon-Sung
13Kim Jin-Ya
11Moon Chang-Jin
17Park Se-Jik
14Yang Jun A
29Kim Bo-Sub
9 Mugoša
7Nam Joon-Jae
23Nguyễn Công Phượng
21Yoon Bo-Sang
23Kim Kyeong-Jae
2Kim Young-Bin
12Kwon Wan-Kyu
13An Jin-Beom
7Kim Min-Woo
24Lee Gyu-Seong
14Yoon Bit-Garam
32Lee Tae-Hee
19Park Yong-Ji
9Song Si-Woo

4-5-6

3-4-3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

13. הסתיים אינצ'און יונייטד (1+) - סאנגג'ו סאנגמו 1.50 3.15 3.65 1 - 2 מידע נוסף
14. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אינצ'און יונייטד - סאנגג'ו סאנגמו 2.05 1.35 3 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס