שלח טופס
בוליביה

כדורגל - בוליביה - בוליביאנית ראשונה, אפרטורה

323. הסתיים ריאל פוטוסי - אולווייס רדי S,D 1.85 3.20 2.50 2 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שריאל פוטוסי המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שריאל פוטוסי המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה אורחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שריאל פוטוסי המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שריאל פוטוסי המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מאולווייס רדי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. ריאל פוטוסי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. ריאל פוטוסי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מאולווייס רדי , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. ריאל פוטוסי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. ריאל פוטוסי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולווייס רדי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מריאל פוטוסי , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולווייס רדי במשחק חוץ שווה כוחות מול ריאל פוטוסי , למרות שריאל פוטוסי מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של אולווייס רדי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולווייס רדי במשחק חוץ שווה כוחות מול ריאל פוטוסי , למרות שריאל פוטוסי מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של אולווייס רדי טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולווייס רדי במשחק חוץ יחסית לא קל מול ריאל פוטוסי , על פי מדד העוצמה ממוצע אולווייס רדי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אולווייס רדי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מריאל פוטוסי , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל פוטוסי מארחת את אולווייס רדי במסגרת בוליביאנית ראשונה, אפרטורה. אולווייס רדי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

1 X 2
1.85 3.20 2.50
35% 35% 31%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (8 ממליצים)

יום חמישי, תאריך 16 מאי 2019. משחק בין ריאל פוטוסי לאולווייס רדי במסגרת הבוליביאנית ראשונה, אפרטורה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים ריאל פוטוסי ניצחה פעמיים (נגד נאסיונל פוטוסי, סן חוזה אורורו), הפסידה פעמיים (נגד קלאב בוליבאר, קלאב דסטרויירס) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד בלומינג סנטה קרוז) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אולווייס רדי ניצחה פעמיים (נגד רויאל פארי סיון, גואבירה מונטרו), הפסידה פעמיים (נגד אורורה, נאסיונל פוטוסי) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד קלאב בוליבאר).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אולווייס רדי ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.34 -3.33
סיכום כללי ריאל פוטוסי (10), אולווייס רדי (10) -2 -0.70
סיכום בית חוץ ריאל פוטוסי (5), אולווייס רדי (5) 6 2.00
ראש בראש כללי ריאל פוטוסי (1) נגד אולווייס רדי (1) -2 -2.00
ראש בראש בית חוץ ריאל פוטוסי (-) נגד אולווייס רדי (-) 0 -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ריאל פוטוסי אולווייס רדי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.67 0.33
סיכום כללי ריאל פוטוסי (10), אולווייס רדי (10) -1 1
סיכום בית חוץ ריאל פוטוסי (5), אולווייס רדי (5) 1 -5
ראש בראש כללי ריאל פוטוסי (1) נגד אולווייס רדי (1) -1 1
ראש בראש בית חוץ ריאל פוטוסי (-) נגד אולווייס רדי (-) 0 0
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
23 12 11 מספר משחקים 12 11 23
5 1 4 נצחונות 7 0 7
6 2 4 תיקו 3 3 6
12 9 3 הפסדים 2 8 10
34 15 19 שערים שהבקיעו 33 9 42
54 35 19 שערים שספגו 12 26 38
1 1 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 0 5
3 2 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 3 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.5 1.3 1.7 ממוצע שערים למשחק 2.8 0.8 1.8
2.4 2.9 1.7 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 2.4 1.7
0.0 0.1 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.0 0.2
0.1 0.2 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.3 0.1
37" 42" 34" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 35" 47" 40"
35" 30" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 41" 28" 33"
התפלגות זמני הבקעה
2.9%
0-15
16.7%
26.5%
15-30
16.7%
17.6%
30-45
9.5%
20.6%
45-60
16.7%
20.6%
60-75
23.8%
11.8%
75-90
16.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ריאל פוטוסי (10), אולווייס רדי (10) 3.55 6.5
סיכום בית חוץ ריאל פוטוסי (5), אולווייס רדי (5) 3.60 4
ראש בראש כללי ריאל פוטוסי (1) נגד אולווייס רדי (1) 4.00 4
ראש בראש בית חוץ ריאל פוטוסי (-) נגד אולווייס רדי (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
14/05/201913:151.753.052.90
15/05/201911:301.903.052.50
15/05/201911:451.953.052.45
15/05/201913:001.953.052.40
15/05/201913:151.953.102.40
15/05/201923:251.953.152.40
16/05/201900:151.903.202.45
16/05/201900:551.953.202.35
16/05/201901:101.903.202.40
16/05/201901:251.853.202.50

בוליביאנית ראשונה, אפרטורה 15/05/2019 01:20

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קלאב בוליבאר23156230 - 613151
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
2נאסיונל פוטוסי23145418 - 422447
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
3בלומינג סנטה קרוז23142738 - 481044
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
4סטרונגסט23134626 - 462043
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
5חורחה ווילסטרמן23123830 - 411139
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
6סן חוזה אורורו23116642 - 521036
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
7אוריינטה פטרולמרו23104936 - 35-134
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
8אולווייס רדי23761038 - 42427
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
9גואבירה מונטרו23671046 - 27-1925
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
10ריאל פוטוסי23561254 - 34-2021
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
11אורורה23551343 - 28-1520
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
12רויאל פארי סיון23471250 - 34-1619
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
13קלאב דסטרויירס23471240 - 22-1819
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
14ספורט בויס23381248 - 27-2117
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
* לקבוצת San Jose הופחתו 3 נק'

ריאל פוטוסי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/05/2019 קלאב בוליבאר נגד ריאל פוטוסי הפסד 4 : 3
05/05/2019 ריאל פוטוסי נגד בלומינג סנטה קרוז תיקו 2 : 2
01/05/2019 נאסיונל פוטוסי נגד ריאל פוטוסי ניצחון 0 : 1
27/04/2019 ריאל פוטוסי נגד סן חוזה אורורו נצחון 2 : 1
22/04/2019 קלאב דסטרויירס נגד ריאל פוטוסי הפסד 3 : 0
18/04/2019 ריאל פוטוסי נגד חורחה ווילסטרמן הפסד 1 : 2
13/04/2019 ספורט בויס נגד ריאל פוטוסי תיקו 1 : 1
07/04/2019 ריאל פוטוסי נגד סטרונגסט הפסד 0 : 2
03/04/2019 אוריינטה פטרולמרו נגד ריאל פוטוסי הפסד 2 : 1
13/03/2019 ריאל פוטוסי נגד אורורה תיקו 2 : 2

אולווייס רדי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/05/2019 אולווייס רדי נגד רויאל פארי סיון בוליביאנית ראשונה נצחון 6 : 0
04/05/2019 אורורה נגד אולווייס רדי בוליביאנית ראשונה הפסד 3 : 1
01/05/2019 אולווייס רדי נגד גואבירה מונטרו בוליביאנית ראשונה נצחון 6 : 0
27/04/2019 אולווייס רדי נגד קלאב בוליבאר בוליביאנית ראשונה תיקו 1 : 1
24/04/2019 אולווייס רדי נגד נאסיונל פוטוסי בוליביאנית ראשונה הפסד 1 : 2
21/04/2019 בלומינג סנטה קרוז נגד אולווייס רדי בוליביאנית ראשונה הפסד 1 : 0
14/04/2019 סן חוזה אורורו נגד אולווייס רדי בוליביאנית ראשונה הפסד 6 : 2
06/04/2019 אולווייס רדי נגד קלאב דסטרויירס בוליביאנית ראשונה נצחון 2 : 0
27/03/2019 חורחה ווילסטרמן נגד אולווייס רדי בוליביאנית ראשונה הפסד 2 : 0
14/03/2019 אוריינטה פטרולמרו נגד אולווייס רדי בוליביאנית ראשונה הפסד 4 : 1

ריאל פוטוסי נגד אולווייס רדי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
09/03/2019 בוליביאנית ראשונה אולווייס רדי נגד ריאל פוטוסי אולווייס רדי 3 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס