ספרד

כדורגל - ספרד - ספרדית שניה

144. הסתיים ברצלונה אתלטיק - ראיו וייקאנו S,D 2.90 3.00 1.75 2 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מברצלונה אתלטיק ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ראיו וייקאנו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ראיו וייקאנו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק במשחק שבו יחסי הכוחות מול ראיו וייקאנו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ ראיו וייקאנו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ראיו וייקאנו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק במשחק שבו יחסי הכוחות מול ראיו וייקאנו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע ראיו וייקאנו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראיו וייקאנו במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שראיו וייקאנו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראיו וייקאנו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מברצלונה אתלטיק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראיו וייקאנו עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מברצלונה אתלטיק , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ראיו וייקאנו במשחק חוץ שווה כוחות מול ברצלונה אתלטיק , למרות שברצלונה אתלטיק מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של ראיו וייקאנו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראיו וייקאנו בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מברצלונה אתלטיק ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראיו וייקאנו במשחק חוץ יחסית לא קל מול ברצלונה אתלטיק , על פי מדד העוצמה בית חוץ ראיו וייקאנו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראיו וייקאנו במשחק חוץ שווה כוחות מול ברצלונה אתלטיק , למרות שברצלונה אתלטיק מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של ראיו וייקאנו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברצלונה אתלטיק מארחת את ראיו וייקאנו במסגרת ספרדית שניה. ראיו וייקאנו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 22 אפריל 2018. משחק בין ברצלונה אתלטיק לראיו וייקאנו במסגרת הספרדית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ברצלונה אתלטיק המארחת ממוקמת במקום ה-20 עם 37 נקודות ויחס שערים שלילי של -6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.09 וסופגת 1.26 שערים) כאשר מנגד ראיו וייקאנו האורחת ממוקמת במקום ה-3 עם 64 נקודות ויחס שערים חיובי של 20 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.63 וסופגת 1.06 שערים).
ברצלונה אתלטיק נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד הואסקה,קלוטורל לאונסה,סביליה אתלטיקו,אוסאסונה) כאשר מנגד ראיו וייקאנו עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד סראגוסה,אלבסטה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ברצלונה אתלטיק ניצחה פעמיים ומנגד ראיו וייקאנו ניצחה פעמיים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.67 -2.00
סיכום כללי ברצלונה אתלטיק (10), ראיו וייקאנו (10) -6 -1.50
סיכום בית חוץ ברצלונה אתלטיק (5), ראיו וייקאנו (5) -4 -1.20
ראש בראש כללי ברצלונה אתלטיק (5) נגד ראיו וייקאנו (5) -2 0.00
ראש בראש בית חוץ ברצלונה אתלטיק (2) נגד ראיו וייקאנו (2) -2 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ברצלונה אתלטיק ראיו וייקאנו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 0.67
סיכום כללי ברצלונה אתלטיק (10), ראיו וייקאנו (10) -4 2
סיכום בית חוץ ברצלונה אתלטיק (5), ראיו וייקאנו (5) -3 1
ראש בראש כללי ברצלונה אתלטיק (5) נגד ראיו וייקאנו (5) -1 1
ראש בראש בית חוץ ברצלונה אתלטיק (2) נגד ראיו וייקאנו (2) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
32 16 16 מספר משחקים 17 17 34
8 4 4 נצחונות 10 6 16
13 8 5 תיקו 5 8 13
11 4 7 הפסדים 2 3 5
36 19 17 שערים שהבקיעו 34 21 55
38 19 19 שערים שספגו 19 17 36
5 2 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 7 12
10 4 6 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 5 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 1.2 1.1 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.2 1.6
1.2 1.2 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.0 1.1
0.2 0.1 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.4 0.4
0.3 0.3 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.3 0.2
42" 48" 35" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 40" 31" 36"
49" 51" 48" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 37" 42" 39"
התפלגות זמני הבקעה
13.9%
0-15
14.5%
13.9%
15-30
21.8%
22.2%
30-45
10.9%
16.7%
45-60
18.2%
16.7%
60-75
9.1%
16.7%
75-90
25.5%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ברצלונה אתלטיק (10), ראיו וייקאנו (10) 2.35 3
סיכום בית חוץ ברצלונה אתלטיק (5), ראיו וייקאנו (5) 2.00 1
ראש בראש כללי ברצלונה אתלטיק (5) נגד ראיו וייקאנו (5) 2.00 1
ראש בראש בית חוץ ברצלונה אתלטיק (2) נגד ראיו וייקאנו (2) 2.00 3
תאריך שעה 1 X 2
17/04/201816:052.902.701.85
17/04/201816:152.752.651.95
17/04/201816:202.652.751.95
17/04/201816:402.602.702.00
17/04/201816:502.552.702.05
17/04/201817:052.602.752.00
18/04/201810:552.652.751.95
18/04/201812:252.702.751.95
20/04/201819:452.752.751.90
22/04/201806:452.802.801.85
22/04/201807:202.902.801.85
22/04/201807:252.652.751.95
22/04/201810:002.452.752.10
22/04/201811:152.502.702.05
22/04/201813:102.552.702.05
22/04/201814:052.802.851.85
22/04/201816:252.903.001.75

ספרדית שניה 23/04/2018 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1הואסקה361811733 - 511865
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
2ספורטינג גיחון35197929 - 532464
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3ראיו וייקאנו351713537 - 572064
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
4נומנסיה3616101034 - 441058
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
5סראגוסה3616101037 - 45858
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
6קאדיז351512821 - 351457
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
7אוביידו3615111039 - 47856
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
8גרנאדה351591138 - 47954
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
9ויאדוליד361591248 - 55754
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
10טנריפה3614101244 - 53952
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
11אוסאסונה351313929 - 37852
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
12לוגו351461541 - 34-748
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
13רייאוס דפורטיו3611141134 - 27-747
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
14אלבסטה3611131235 - 29-646
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
15חימנסטיק361271743 - 36-743
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
16אלקורקון3510121340 - 29-1142
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
17אלמריה361091742 - 34-839
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
18קורדובה361161957 - 45-1239
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
19קלוטורל לאונסה359121455 - 42-1339
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
20ברצלונה אתלטיק358131444 - 38-637
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
21לורקה35582257 - 30-2723
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
22סביליה אתלטיקו364112154 - 23-3123
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ

ברצלונה אתלטיק

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
16/04/2018 הואסקה נגד ברצלונה אתלטיק הפסד 2 : 1
07/04/2018 ברצלונה אתלטיק נגד קלוטורל לאונסה הפסד 0 : 1
01/04/2018 סביליה אתלטיקו נגד ברצלונה אתלטיק הפסד 3 : 1
25/03/2018 ברצלונה אתלטיק נגד אוסאסונה הפסד 0 : 2
17/03/2018 לורקה נגד ברצלונה אתלטיק תיקו 1 : 1
11/03/2018 ברצלונה אתלטיק נגד נומנסיה תיקו 2 : 2
02/03/2018 אוביידו נגד ברצלונה אתלטיק תיקו 0 : 0
24/02/2018 ברצלונה אתלטיק נגד חימנסטיק תיקו 1 : 1
18/02/2018 לוגו נגד ברצלונה אתלטיק ניצחון 1 : 2
10/02/2018 ברצלונה אתלטיק נגד אלקורקון הפסד 0 : 1

ראיו וייקאנו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
15/04/2018 ראיו וייקאנו נגד סראגוסה ספרדית שניה נצחון 2 : 1
07/04/2018 אלבסטה נגד ראיו וייקאנו ספרדית שניה ניצחון 0 : 1
01/04/2018 ראיו וייקאנו נגד קאדיז ספרדית שניה תיקו 1 : 1
24/03/2018 ספורטינג גיחון נגד ראיו וייקאנו ספרדית שניה הפסד 1 : 0
18/03/2018 ראיו וייקאנו נגד רייאוס דפורטיו ספרדית שניה נצחון 3 : 2
10/03/2018 אלמריה נגד ראיו וייקאנו ספרדית שניה ניצחון 0 : 1
04/03/2018 ויאדוליד נגד ראיו וייקאנו ספרדית שניה תיקו 1 : 1
24/02/2018 ראיו וייקאנו נגד הואסקה ספרדית שניה נצחון 3 : 0
18/02/2018 קלוטורל לאונסה נגד ראיו וייקאנו ספרדית שניה ניצחון 2 : 3
11/02/2018 ראיו וייקאנו נגד סביליה אתלטיקו ספרדית שניה נצחון 2 : 0

ברצלונה אתלטיק נגד ראיו וייקאנו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
19/11/2017 ספרדית שניה ראיו וייקאנו נגד ברצלונה אתלטיק ראיו וייקאנו 1 : 0
04/06/2011 ספרדית שניה ראיו וייקאנו נגד ברצלונה אתלטיק ברצלונה אתלטיק 2 : 3
22/01/2011 ספרדית שניה ברצלונה אתלטיק נגד ראיו וייקאנו ראיו וייקאנו 1 : 2
13/02/1999 ספרדית שניה ברצלונה אתלטיק נגד ראיו וייקאנו ברצלונה אתלטיק 1 : 0
11/09/1998 ספרדית שניה ראיו וייקאנו נגד ברצלונה אתלטיק תיקו 0 : 0
25Alberto Varo
24Samuel Araujo
14Sergi Palencia
4José Martínez
28Jorge Cuenca
9Matías Nahuel
7Christian Rivera
10Carles Aleñà
3Marc Cucurella
36Monchu
11Marc Cardona
1Alberto García
7Álex Moreno
14Baiano
5Chechu Dorado
15 Ba
3Bebé
11Adri Embarba
17Unai López
27Santiago Comesaña
29Francisco Beltrán
22Raúl de Tomás

1-5-4

4-5-1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס