קטאר

כדורגל - קטאר - קטארית ראשונה

137. הסתיים אל וואקרח - אום סלאל S,D 1.90 3.05 2.55 4 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    אל וואקרח עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאום סלאל , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח במשחק יחסית לא קל מול אום סלאל , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שאל וואקרח לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מאום סלאל , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח במשחק יחסית לא קל מול אום סלאל , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שאל וואקרח לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח במשחק שווה כוחות מול אום סלאל , אך מכיוון שאל וואקרח מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מאום סלאל , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מאום סלאל , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח במשחק שווה כוחות מול אום סלאל , אך מכיוון שאל וואקרח מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אל וואקרח עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אום סלאל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מאל וואקרח , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אום סלאל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל וואקרח מארחת את אום סלאל במסגרת קטארית ראשונה. אום סלאל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שני, תאריך 15 אוגוסט 2022. משחק בין אל וואקרח לאום סלאל במסגרת הקטארית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אל וואקרח המארחת ממוקמת במקום ה-2 עם 4 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.50 וסופגת 1.50 שערים) כאשר מנגד אום סלאל האורחת ממוקמת במקום ה-9 עם 1 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.50 וסופגת 1.00 שערים).
במשחקים האחרונים אל וואקרח ניצחה פעמיים (נגד לחוויאה, אום סלאל), הפסידה פעמיים (נגד אל סאד, אל שאמאל) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אל גאראפה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אום סלאל הפסידה 4 פעמים (נגד אל אהלי דוחא, אל ערבי דוחא, לחוויאה, אל וואקרח) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אל סאד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אל וואקרח ניצחה 4 פעמים ומנגד אום סלאל ניצחה 7 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 5.33 1.33
סיכום כללי אל וואקרח (10), אום סלאל (10) 6 1.00
סיכום בית חוץ אל וואקרח (5), אום סלאל (5) 3 0.00
ראש בראש כללי אל וואקרח (15) נגד אום סלאל (15) 2 -0.07
ראש בראש בית חוץ אל וואקרח (8) נגד אום סלאל (8) -2 -0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אל וואקרח אום סלאל
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.00 -5.33
סיכום כללי אל וואקרח (10), אום סלאל (10) 1 -5
סיכום בית חוץ אל וואקרח (5), אום סלאל (5) 1 -2
ראש בראש כללי אל וואקרח (15) נגד אום סלאל (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אל וואקרח (8) נגד אום סלאל (8) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
2 2 0 מספר משחקים 2 0 2
1 1 0 נצחונות 0 0 0
1 1 0 תיקו 1 0 1
0 0 0 הפסדים 1 0 1
5 5 0 שערים שהבקיעו 1 0 1
3 3 0 שערים שספגו 2 0 2
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 0 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
2.5 2.5 0.0 ממוצע שערים למשחק 0.5 0.0 0.5
1.5 1.5 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 0.0 1.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.5 0.0 0.5
46" 46" - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" - 45"
44" 44" - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 72" - 72"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
0.0%
0.0%
15-30
0.0%
0.0%
30-45
0.0%
60.0%
45-60
100.0%
20.0%
60-75
0.0%
20.0%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אל וואקרח (10), אום סלאל (10) 3.40 2
סיכום בית חוץ אל וואקרח (5), אום סלאל (5) 4.00 6
ראש בראש כללי אל וואקרח (15) נגד אום סלאל (15) 2.60 4
ראש בראש בית חוץ אל וואקרח (8) נגד אום סלאל (8) 2.88 5
תאריך שעה 1 X 2
14/08/202215:052.003.002.40
15/08/202206:352.053.052.35
15/08/202207:452.003.102.35
15/08/202208:051.953.102.40
15/08/202211:301.953.052.45
15/08/202215:001.953.052.50
15/08/202219:051.903.102.45
15/08/202219:401.903.052.55

קטארית ראשונה 15/08/2022 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל ערבי דוחא22001 - 436
  • נ
  • נ
2אל וואקרח21103 - 524
  • ת
  • נ
3אל מרחייה21104 - 514
  • ת
  • נ
4אל גאראפה21102 - 314
  • ת
  • נ
5אל אהלי דוחא21101 - 214
  • ת
  • נ
6אל סלייה21013 - 303
  • נ
  • ה
7אל שאמאל21012 - 203
  • ה
  • נ
8אל סאד20115 - 4-11
  • ת
  • ה
9אום סלאל20112 - 1-11
  • ת
  • ה
10לחוויאה20115 - 3-21
  • ת
  • ה
11קטר ספורט קלאב20113 - 1-21
  • ת
  • ה
12אל ריאן20023 - 1-20
  • ה
  • ה

אל וואקרח

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
10/08/2022 אל גאראפה נגד אל וואקרח תיקו 1 : 1
03/08/2022 לחוויאה נגד אל וואקרח ניצחון 2 : 4
11/03/2022 אל סאד נגד אל וואקרח הפסד 2 : 1
01/03/2022 אל שאמאל נגד אל וואקרח הפסד 3 : 0
24/02/2022 אום סלאל נגד אל וואקרח ניצחון 0 : 4
20/02/2022 אל וואקרח נגד אל גאראפה נצחון 3 : 2
09/02/2022 אל וואקרח נגד קטר ספורט קלאב הפסד 0 : 1
05/02/2022 אל וואקרח נגד אל סלייה נצחון 2 : 1
31/01/2022 אל וואקרח נגד אל סאד הפסד 0 : 6
13/01/2022 אל וואקרח נגד אל חור נצחון 4 : 1

אום סלאל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
09/08/2022 אום סלאל נגד אל סאד קטארית ראשונה תיקו 1 : 1
01/08/2022 אום סלאל נגד אל אהלי דוחא קטארית ראשונה הפסד 0 : 1
10/03/2022 אום סלאל נגד אל ערבי דוחא קטארית ראשונה הפסד 0 : 2
02/03/2022 לחוויאה נגד אום סלאל קטארית ראשונה הפסד 6 : 1
24/02/2022 אום סלאל נגד אל וואקרח קטארית ראשונה הפסד 0 : 4
19/02/2022 אום סלאל נגד אל סלייה קטארית ראשונה הפסד 0 : 1
09/02/2022 אל סאד נגד אום סלאל קטארית ראשונה הפסד 2 : 0
23/01/2022 אל שאמאל נגד אום סלאל קטארית ראשונה ניצחון 0 : 6
12/01/2022 אל אהלי דוחא נגד אום סלאל קטארית ראשונה הפסד 2 : 1
08/01/2022 אל חור נגד אום סלאל קטארית ראשונה תיקו 1 : 1

אל וואקרח נגד אום סלאל

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
24/02/2022 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח אל וואקרח 0 : 4
04/11/2021 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אום סלאל 1 : 4
13/01/2021 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח תיקו 0 : 0
12/09/2020 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אל וואקרח 2 : 0
28/02/2020 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אום סלאל 1 : 2
26/09/2019 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח אום סלאל 2 : 1
07/04/2017 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל תיקו 2 : 2
17/12/2016 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח אום סלאל 3 : 1
18/03/2016 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אום סלאל 0 : 1
26/11/2015 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח תיקו 1 : 1
27/02/2015 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אום סלאל 1 : 2
02/10/2014 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח תיקו 0 : 0
25/01/2014 קטארית ראשונה אום סלאל נגד אל וואקרח אום סלאל 2 : 1
27/09/2013 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אל וואקרח 2 : 1
19/02/2013 קטארית ראשונה אל וואקרח נגד אום סלאל אל וואקרח 2 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

138. הסתיים אל וואקרח - אום סלאל (1+) 3.25 3.55 1.50 4 - 0 מידע נוסף
139. הסתיים מעל/מתחת שערים (0.01) אל וואקרח - אום סלאל 1.45 1.90 4 מידע נוסף
140. הסתיים מחצית ראשונה אל וואקרח - אום סלאל 2.35 2.05 2.95 3 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס