קולומביה

כדורגל - קולומביה - קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה

346. הסתיים ריונגרו אגווילס - לוס מיליונרוס S,D 2.85 2.55 1.95 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מריונגרו אגווילס ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , לוס מיליונרוס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של לוס מיליונרוס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס במשחק שבו יחסי הכוחות מול לוס מיליונרוס נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ לוס מיליונרוס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של לוס מיליונרוס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של לוס מיליונרוס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס במשחק שבו יחסי הכוחות מול לוס מיליונרוס נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע לוס מיליונרוס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לוס מיליונרוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מריונגרו אגווילס , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    לוס מיליונרוס עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מריונגרו אגווילס , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריונגרו אגווילס מארחת את לוס מיליונרוס במסגרת קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה. לוס מיליונרוס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.85 2.55 1.95
36% 32% 32%
(9 ממליצים) (8 ממליצים) (8 ממליצים)

יום שני, תאריך 15 אוגוסט 2022. משחק בין ריונגרו אגווילס ללוס מיליונרוס במסגרת הקולומביאנית ראשונה, קלאוסורה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים ריונגרו אגווילס ניצחה פעם אחת (נגד לה אקווידד), הפסידה פעמיים (נגד אמריקה קאלי, אונסה סלאדס) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קלאב דפורטיבו ג'וניור, אינדפדיינטה סנטה פה) כאשר מנגד לוס מיליונרוס נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 4 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד דפורטיבו קאלי,אוניון מגדלנה,אנביגאדו,נאסיונל מדיין).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ריונגרו אגווילס ניצחה 3 פעמים ומנגד לוס מיליונרוס ניצחה 3 פעמים ו-9 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.67 -1.33
סיכום כללי ריונגרו אגווילס (10), לוס מיליונרוס (10) -5 -0.70
סיכום בית חוץ ריונגרו אגווילס (5), לוס מיליונרוס (5) -1 0.60
ראש בראש כללי ריונגרו אגווילס (15) נגד לוס מיליונרוס (15) -4 0.00
ראש בראש בית חוץ ריונגרו אגווילס (7) נגד לוס מיליונרוס (7) 2 0.71

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ריונגרו אגווילס לוס מיליונרוס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 3.00
סיכום כללי ריונגרו אגווילס (10), לוס מיליונרוס (10) -1 4
סיכום בית חוץ ריונגרו אגווילס (5), לוס מיליונרוס (5) 1 2
ראש בראש כללי ריונגרו אגווילס (15) נגד לוס מיליונרוס (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ ריונגרו אגווילס (7) נגד לוס מיליונרוס (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
25 12 13 מספר משחקים 17 15 32
8 2 6 נצחונות 11 7 18
6 0 6 תיקו 5 3 8
11 10 1 הפסדים 1 5 6
23 5 18 שערים שהבקיעו 18 20 38
33 23 10 שערים שספגו 7 14 21
8 2 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 12 6 18
7 7 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 5 4 9
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 0.4 1.4 ממוצע שערים למשחק 1.1 1.3 1.2
1.3 1.9 0.8 ממוצע ספיגות למשחק 0.4 0.9 0.7
0.3 0.2 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.7 0.4 0.6
0.3 0.6 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.3 0.3
39" 37" 40" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 43" 51" 47"
33" 30" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 59" 46" 51"
התפלגות זמני הבקעה
13.0%
0-15
2.6%
21.7%
15-30
13.2%
17.4%
30-45
23.7%
21.7%
45-60
23.7%
0.0%
60-75
21.1%
26.1%
75-90
15.8%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ריונגרו אגווילס (10), לוס מיליונרוס (10) 2.35 4
סיכום בית חוץ ריונגרו אגווילס (5), לוס מיליונרוס (5) 2.90 2
ראש בראש כללי ריונגרו אגווילס (15) נגד לוס מיליונרוס (15) 1.60 2
ראש בראש בית חוץ ריונגרו אגווילס (7) נגד לוס מיליונרוס (7) 1.86 0
תאריך שעה 1 X 2
10/08/202215:052.702.652.00
14/08/202214:502.702.602.00
14/08/202217:402.652.602.05
14/08/202218:002.702.602.00
15/08/202202:052.802.602.00
15/08/202202:102.852.551.95

קולומביאנית ראשונה, קלאוסורה 15/08/2022 05:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לוס מיליונרוס64204 - 10614
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2אוניון מגדלנה74128 - 9113
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
3אונסה סלאדס63306 - 10412
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
4אינדפדיינטה סנטה פה73318 - 9112
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
5קלאב דפורטיבו ג'וניור73227 - 11411
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
6דפורטיבו פסטו63126 - 9310
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
7פטרולרה73139 - 10110
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
8נאסיונל מדיין62229 - 1018
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
9ז'גוארס52214 - 518
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
10בויאקה פטריוטאס62137 - 707
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
11אתלטיקו בוקרמנגה52125 - 4-17
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
12אינדפדיינטה מדיין714210 - 8-27
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
13לה אקווידד614110 - 8-27
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
14אמריקה קאלי41302 - 426
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
15דפורטיבו פריירה52036 - 606
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
16טולימה713311 - 10-16
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
17ריונגרו אגווילס51227 - 6-15
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
18אנביגאדו61239 - 6-35
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
19קלאב קורטולה71249 - 3-65
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
20דפורטיבו קאלי501413 - 5-81
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1נאסיונל מדיין63305 - 10512
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
2קלאב דפורטיבו ג'וניור62226 - 5-18
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
3לוס מיליונרוס61326 - 5-16
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
4אתלטיקו בוקרמנגה62048 - 5-36
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1טולימה64112 - 7513
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
2אינדפדיינטה מדיין63213 - 9611
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
3לה אקווידד63038 - 7-19
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
4אנביגאדו601512 - 2-101
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לוס מיליונרוס20133411 - 231242
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
2טולימה20124414 - 291540
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
3נאסיונל מדיין20106415 - 261136
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
4אינדפדיינטה מדיין20104619 - 25634
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
5קלאב דפורטיבו ג'וניור20102821 - 30932
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
6אנביגאדו2087521 - 22131
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
7לה אקווידד2079416 - 21530
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
8אתלטיקו בוקרמנגה2085725 - 27229
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
9פטרולרה2078520 - 22229
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
10אינדפדיינטה סנטה פה2076726 - 29327
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
11ז'גוארס2083929 - 26-327
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
12אונסה סלאדס2068618 - 18026
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
13ריונגרו אגווילס2074926 - 17-925
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
14דפורטיבו פריירה2065926 - 21-523
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
15אמריקה קאלי2065925 - 20-523
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
16דפורטיבו פסטו2057820 - 16-422
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
17בויאקה פטריוטאס2056923 - 19-421
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
18קלאב קורטולה20551027 - 21-620
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
19דפורטיבו קאלי20461024 - 14-1018
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
20אוניון מגדלנה20251328 - 8-2011
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת

ריונגרו אגווילס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
10/08/2022 אמריקה קאלי נגד ריונגרו אגווילס הפסד 2 : 0
31/07/2022 ריונגרו אגווילס נגד קלאב דפורטיבו ג'וניור תיקו 1 : 1
23/07/2022 ריונגרו אגווילס נגד לה אקווידד נצחון 3 : 0
19/07/2022 אונסה סלאדס נגד ריונגרו אגווילס הפסד 2 : 0
14/07/2022 ריונגרו אגווילס נגד אינדפדיינטה סנטה פה תיקו 2 : 2
14/05/2022 ריונגרו אגווילס נגד קלאב קורטולה תיקו 2 : 2
08/05/2022 אנביגאדו נגד ריונגרו אגווילס הפסד 1 : 0
02/05/2022 ריונגרו אגווילס נגד דפורטיבו פסטו נצחון 1 : 0
24/04/2022 דפורטיבו קאלי נגד ריונגרו אגווילס ניצחון 0 : 1
09/04/2022 טולימה נגד ריונגרו אגווילס הפסד 3 : 0

לוס מיליונרוס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
07/08/2022 לוס מיליונרוס נגד דפורטיבו קאלי קולומביאנית ראשונה נצחון 4 : 2
01/08/2022 אוניון מגדלנה נגד לוס מיליונרוס קולומביאנית ראשונה ניצחון 0 : 2
23/07/2022 לוס מיליונרוס נגד אנביגאדו קולומביאנית ראשונה נצחון 1 : 0
16/07/2022 נאסיונל מדיין נגד לוס מיליונרוס קולומביאנית ראשונה ניצחון 1 : 2
13/07/2022 לוס מיליונרוס נגד אתלטיקו בוקרמנגה קולומביאנית ראשונה תיקו 0 : 0
09/07/2022 לוס מיליונרוס נגד דפורטיבו פסטו קולומביאנית ראשונה תיקו 1 : 1
15/06/2022 אתלטיקו בוקרמנגה נגד לוס מיליונרוס קולומביאנית ראשונה הפסד 2 : 1
12/06/2022 לוס מיליונרוס נגד נאסיונל מדיין קולומביאנית ראשונה תיקו 0 : 0
05/06/2022 קלאב דפורטיבו ג'וניור נגד לוס מיליונרוס קולומביאנית ראשונה הפסד 2 : 1
01/06/2022 נאסיונל מדיין נגד לוס מיליונרוס קולומביאנית ראשונה תיקו 2 : 2

ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
17/02/2022 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס לוס מיליונרוס 2 : 0
03/10/2021 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס לוס מיליונרוס 1 : 0
26/03/2021 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס תיקו 0 : 0
12/10/2020 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס תיקו 0 : 0
29/10/2019 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס תיקו 0 : 0
05/05/2019 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס תיקו 1 : 1
01/09/2018 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס תיקו 1 : 1
09/03/2018 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס ריונגרו אגווילס 3 : 1
24/07/2017 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס תיקו 1 : 1
19/02/2017 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס תיקו 0 : 0
30/07/2016 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס תיקו 0 : 0
24/02/2016 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס ריונגרו אגווילס 2 : 1
31/08/2015 קולומביאנית ראשונה לוס מיליונרוס נגד ריונגרו אגווילס לוס מיליונרוס 2 : 0
11/03/2015 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס תיקו 0 : 0
25/09/2014 קולומביאנית ראשונה ריונגרו אגווילס נגד לוס מיליונרוס ריונגרו אגווילס 4 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס