מצרים

כדורגל - מצרים - מצרית ראשונה

162. הסתיים סמוחה - קוקה קולה S,D 2.60 2.80 2.00 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקוקה קולה האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקוקה קולה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקוקה קולה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה במשחק לא קל מול סמוחה , אך מכיוון שקוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מסמוחה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , קוקה קולה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מסמוחה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , קוקה קולה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קוקה קולה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קוקה קולה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק שבו יחסי הכוחות מול קוקה קולה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ קוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק שבו יחסי הכוחות מול קוקה קולה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש קוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מסמוחה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , קוקה קולה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קוקה קולה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קוקה קולה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק שבו יחסי הכוחות מול קוקה קולה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע קוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק שבו יחסי הכוחות מול קוקה קולה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ קוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שקוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שקוקה קולה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה ראש בראש שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה במשחק חוץ שווה כוחות מול סמוחה , למרות שסמוחה מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של קוקה קולה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסמוחה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסמוחה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קוקה קולה במשחק חוץ שווה כוחות מול סמוחה , למרות שסמוחה מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של קוקה קולה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את קוקה קולה במסגרת מצרית ראשונה. קוקה קולה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום רביעי, תאריך 10 אוגוסט 2022. משחק בין סמוחה לקוקה קולה במסגרת המצרית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סמוחה המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 41 נקודות ויחס שערים חיובי של 1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.31 וסופגת 1.28 שערים) כאשר מנגד קוקה קולה האורחת ממוקמת במקום ה-4 עם 48 נקודות ויחס שערים חיובי של 14 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.52 וסופגת 1.03 שערים).
במשחקים האחרונים סמוחה הפסידה 3 פעמים (נגד גזל אל מחלה, זמאלק, נאשיונל בנק מצרים) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קרמיקה קלאופטרה, אל מוקאולון) כאשר מנגד קוקה קולה עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד גזל אל מחלה,אל מוקאולון).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קוקה קולה ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3 -0.67
סיכום כללי סמוחה (10), קוקה קולה (10) -4 -0.30
סיכום בית חוץ סמוחה (5), קוקה קולה (5) -3 -0.20
ראש בראש כללי סמוחה (1) נגד קוקה קולה (1) -2 -4.00
ראש בראש בית חוץ סמוחה (-) נגד קוקה קולה (-) 0 -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סמוחה קוקה קולה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.33 0.67
סיכום כללי סמוחה (10), קוקה קולה (10) -2 2
סיכום בית חוץ סמוחה (5), קוקה קולה (5) -1 2
ראש בראש כללי סמוחה (1) נגד קוקה קולה (1) -1 1
ראש בראש בית חוץ סמוחה (-) נגד קוקה קולה (-) 0 0
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
28 15 13 מספר משחקים 13 14 27
10 2 8 נצחונות 6 6 12
10 7 3 תיקו 3 3 6
8 6 2 הפסדים 4 5 9
37 15 22 שערים שהבקיעו 20 21 41
36 23 13 שערים שספגו 14 15 29
8 3 5 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 6 10
10 8 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 6 8
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.0 1.7 ממוצע שערים למשחק 1.5 1.5 1.5
1.3 1.5 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.1 1.1
0.3 0.2 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.4 0.4
0.4 0.5 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.4 0.3
40" 45" 37" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 22" 36"
47" 44" 51" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 45" 39" 42"
התפלגות זמני הבקעה
8.1%
0-15
17.1%
8.1%
15-30
12.2%
24.3%
30-45
22.0%
18.9%
45-60
22.0%
18.9%
60-75
12.2%
21.6%
75-90
14.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סמוחה (10), קוקה קולה (10) 2.45 2.5
סיכום בית חוץ סמוחה (5), קוקה קולה (5) 2.50 1.5
ראש בראש כללי סמוחה (1) נגד קוקה קולה (1) 4.00 4
ראש בראש בית חוץ סמוחה (-) נגד קוקה קולה (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
08/08/202215:052.752.751.90
08/08/202215:152.752.701.95
08/08/202215:302.752.751.90
08/08/202220:552.702.851.90
08/08/202221:202.702.751.90
10/08/202207:452.702.701.95
10/08/202209:002.702.751.95
10/08/202209:152.652.801.95
10/08/202211:252.702.801.90
10/08/202215:302.752.801.90
10/08/202215:452.652.801.90
10/08/202219:252.652.801.95
10/08/202219:302.602.802.00

מצרית ראשונה 10/08/2022 19:35

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1זמאלק30233426 - 593372
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2אל אסיוטי30205520 - 482865
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
3אל אהלי28178320 - 543459
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
4קוקה קולה29146930 - 441448
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
5טאלה אל ג'איש301113623 - 23046
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
6סמוחה291011837 - 38141
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
7נאשיונל בנק מצרים301011933 - 34141
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
8פרקו30913818 - 20240
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
9אנפי30714935 - 34-135
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
10קרמיקה קלאופטרה30714933 - 32-135
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
11אל מסרי297121034 - 33-133
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
12איסמעילי28891131 - 24-733
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
13אל איתיחד29891248 - 35-1333
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
14גזל אל מחלה306121235 - 23-1230
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
15אל שרקיה איסטרן קומפני306101451 - 28-2328
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
16גונה29761642 - 26-1627
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
17אל מוקאולון294131230 - 22-825
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
18מיסר אלמקאסה30291943 - 12-3115
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת

סמוחה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/08/2022 סמוחה נגד קרמיקה קלאופטרה תיקו 1 : 1
31/07/2022 גזל אל מחלה נגד סמוחה הפסד 1 : 0
27/07/2022 סמוחה נגד אל מוקאולון תיקו 1 : 1
24/07/2022 זמאלק נגד סמוחה הפסד 2 : 0
17/07/2022 סמוחה נגד נאשיונל בנק מצרים הפסד 0 : 1
13/07/2022 איסמעילי נגד סמוחה הפסד 1 : 0
29/06/2022 סמוחה נגד אל אהלי נצחון 3 : 2
17/06/2022 טאלה אל ג'איש נגד סמוחה תיקו 3 : 3
28/05/2022 סמוחה נגד אנפי תיקו 1 : 1
21/05/2022 אל שרקיה איסטרן קומפני נגד סמוחה תיקו 2 : 2

קוקה קולה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
06/08/2022 קוקה קולה נגד גזל אל מחלה מצרית ראשונה נצחון 2 : 1
02/08/2022 אל מוקאולון נגד קוקה קולה מצרית ראשונה ניצחון 0 : 1
28/07/2022 קוקה קולה נגד זמאלק מצרית ראשונה הפסד 0 : 1
23/07/2022 נאשיונל בנק מצרים נגד קוקה קולה מצרית ראשונה ניצחון 1 : 4
16/07/2022 קוקה קולה נגד איסמעילי מצרית ראשונה הפסד 1 : 2
12/07/2022 אל אהלי נגד קוקה קולה מצרית ראשונה הפסד 4 : 0
27/06/2022 קוקה קולה נגד טאלה אל ג'איש מצרית ראשונה הפסד 0 : 1
18/06/2022 אנפי נגד קוקה קולה מצרית ראשונה ניצחון 1 : 2
29/05/2022 קוקה קולה נגד אל שרקיה איסטרן קומפני מצרית ראשונה תיקו 1 : 1
26/05/2022 אל אסיוטי נגד קוקה קולה מצרית ראשונה תיקו 0 : 0

סמוחה נגד קוקה קולה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
15/03/2022 מצרית ראשונה קוקה קולה נגד סמוחה קוקה קולה 4 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

163. הסתיים סמוחה (1+) - קוקה קולה 1.45 3.45 3.60 1 - 1 מידע נוסף
164. הסתיים מעל/מתחת שערים (0.01) סמוחה - קוקה קולה 1.65 1.65 2 מידע נוסף
165. הסתיים מחצית ראשונה סמוחה - קוקה קולה 3.05 1.90 2.50 0 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס