צ'ילה

כדורגל - צ'ילה - צ'יליאנית שניה

347. הסתיים סנטיאגו וונדררס - אוניברסידד קונספסיון S,D 1.85 2.65 3.05 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסנטיאגו וונדררס המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ירידה בליין של הקבוצה המארחת בלפחות 7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסנטיאגו וונדררס המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס במשחק שווה כוחות מול אוניברסידד קונספסיון , אך מכיוון שסנטיאגו וונדררס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס במשחק לא קל מול אוניברסידד קונספסיון , אך מכיוון שסנטיאגו וונדררס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סנטיאגו וונדררס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של סנטיאגו וונדררס.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סנטיאגו וונדררס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סנטיאגו וונדררס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סנטיאגו וונדררס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של סנטיאגו וונדררס.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סנטיאגו וונדררס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סנטיאגו וונדררס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מאוניברסידד קונספסיון , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס במשחק שווה כוחות מול אוניברסידד קונספסיון , אך מכיוון שסנטיאגו וונדררס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס במשחק שווה כוחות מול אוניברסידד קונספסיון , אך מכיוון שסנטיאגו וונדררס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סנטיאגו וונדררס מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אוניברסידד קונספסיון במסגרת ציליאנית שניה. סנטיאגו וונדררס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
1.85 2.65 3.05
39% 30% 30%
(9 ממליצים) (7 ממליצים) (7 ממליצים)

יום שלישי, תאריך 17 מאי 2022. משחק בין סנטיאגו וונדררס לאוניברסידד קונספסיון במסגרת הצ'יליאנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סנטיאגו וונדררס המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 11 נקודות ויחס שערים שלילי של -6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.92 וסופגת 1.42 שערים) כאשר מנגד אוניברסידד קונספסיון האורחת ממוקמת במקום ה-16 עם 9 נקודות ויחס שערים שלילי של -6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.77 וסופגת 1.23 שערים).
במשחקים האחרונים סנטיאגו וונדררס ניצחה פעמיים (נגד Recoleta, פוארטו מונט), הפסידה פעמיים (נגד ברנצ'אה, מליפילה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד קוברלואה) כאשר מנגד אוניברסידד קונספסיון עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד ריינג'רס,דפורטס טמוקו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סנטיאגו וונדררס ניצחה 7 פעמים ומנגד אוניברסידד קונספסיון ניצחה 4 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.67 0.33
סיכום כללי סנטיאגו וונדררס (10), אוניברסידד קונספסיון (10) 2 0.10
סיכום בית חוץ סנטיאגו וונדררס (5), אוניברסידד קונספסיון (5) 1 -0.20
ראש בראש כללי סנטיאגו וונדררס (15) נגד אוניברסידד קונספסיון (15) 2 0.60
ראש בראש בית חוץ סנטיאגו וונדררס (7) נגד אוניברסידד קונספסיון (7) 2 0.71

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סנטיאגו וונדררס אוניברסידד קונספסיון
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -2.00
סיכום כללי סנטיאגו וונדררס (10), אוניברסידד קונספסיון (10) -1 -3
סיכום בית חוץ סנטיאגו וונדררס (5), אוניברסידד קונספסיון (5) -1 -2
ראש בראש כללי סנטיאגו וונדררס (15) נגד אוניברסידד קונספסיון (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ סנטיאגו וונדררס (7) נגד אוניברסידד קונספסיון (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
11 6 5 מספר משחקים 6 6 12
2 1 1 נצחונות 0 1 1
4 3 1 תיקו 4 2 6
5 2 3 הפסדים 2 3 5
10 4 6 שערים שהבקיעו 6 4 10
16 6 10 שערים שספגו 10 5 15
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 2 3
4 3 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 3 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 0.7 1.2 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.7 0.8
1.5 1.0 2.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.7 0.8 1.3
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.3 0.3
0.4 0.5 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.5 0.4
57" 64" 52" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 31" 38" 34"
29" 23" 35" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 39" 46" 42"
התפלגות זמני הבקעה
10.0%
0-15
20.0%
0.0%
15-30
10.0%
20.0%
30-45
20.0%
10.0%
45-60
10.0%
30.0%
60-75
10.0%
30.0%
75-90
30.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סנטיאגו וונדררס (10), אוניברסידד קונספסיון (10) 2.35 1.5
סיכום בית חוץ סנטיאגו וונדררס (5), אוניברסידד קונספסיון (5) 2.30 2.5
ראש בראש כללי סנטיאגו וונדררס (15) נגד אוניברסידד קונספסיון (15) 2.87 2
ראש בראש בית חוץ סנטיאגו וונדררס (7) נגד אוניברסידד קונספסיון (7) 2.43 2
תאריך שעה 1 X 2
15/05/202215:052.102.652.50
15/05/202218:152.052.652.60
16/05/202203:102.052.702.55
16/05/202207:402.102.602.55
16/05/202213:052.052.602.65
16/05/202213:102.002.652.70
16/05/202213:251.952.652.85
16/05/202214:251.902.652.85
16/05/202214:351.952.652.75
17/05/202200:451.802.653.10
17/05/202201:051.852.653.05

צ'יליאנית שניה 16/05/2022 01:19

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מאגאיינס1413109 - 292040
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2ריינג'רס1481516 - 21525
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
3אוניון סן פליפה106315 - 12721
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
4קוברלואה1163211 - 17621
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
5קופיאפו1254312 - 16419
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
6ברנצ'אה1345419 - 21217
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
7סנטיגו מורנינג1245316 - 17117
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
8מליפילה1344514 - 13-116
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
9פוארטו מונט1236311 - 13215
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
10אייקיקה1336417 - 13-415
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
11דפורטס טמוקו1335518 - 13-514
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
12סן לואיס דה קילוטה1326518 - 12-612
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
13ארתורו פרננדז ויאל1419415 - 9-612
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
14סנטיאגו וונדררס1225517 - 11-611
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
15Recoleta1324717 - 11-610
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
16אוניברסידד קונספסיון1316616 - 10-69
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
17סנטה קרוז1215618 - 11-78
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה

סנטיאגו וונדררס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
13/05/2022 קוברלואה נגד סנטיאגו וונדררס תיקו 1 : 1
06/05/2022 סנטיאגו וונדררס נגד ברנצ'אה הפסד 1 : 3
30/04/2022 Recoleta נגד סנטיאגו וונדררס ניצחון 1 : 2
20/04/2022 מליפילה נגד סנטיאגו וונדררס הפסד 2 : 0
16/04/2022 סנטיאגו וונדררס נגד פוארטו מונט נצחון 2 : 0
09/04/2022 קופיאפו נגד סנטיאגו וונדררס תיקו 1 : 1
03/04/2022 סנטיאגו וונדררס נגד מאגאיינס הפסד 0 : 2
22/03/2022 ארתורו פרננדז ויאל נגד סנטיאגו וונדררס תיקו 0 : 0
16/03/2022 סנטיאגו וונדררס נגד ריינג'רס הפסד 1 : 3
01/03/2022 סנטיאגו וונדררס נגד סנטיגו מורנינג תיקו 2 : 2

אוניברסידד קונספסיון

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
12/05/2022 אוניברסידד קונספסיון נגד ריינג'רס צ'יליאנית שניה הפסד 0 : 1
06/05/2022 דפורטס טמוקו נגד אוניברסידד קונספסיון צ'יליאנית שניה הפסד 1 : 0
30/04/2022 אוניברסידד קונספסיון נגד אייקיקה צ'יליאנית שניה תיקו 2 : 2
25/04/2022 ברנצ'אה נגד אוניברסידד קונספסיון צ'יליאנית שניה תיקו 1 : 1
15/04/2022 אוניברסידד קונספסיון נגד אוניון סן פליפה צ'יליאנית שניה הפסד 1 : 3
11/04/2022 סנטה קרוז נגד אוניברסידד קונספסיון צ'יליאנית שניה תיקו 0 : 0
04/04/2022 אוניברסידד קונספסיון נגד ארתורו פרננדז ויאל צ'יליאנית שניה תיקו 2 : 2
22/03/2022 קופיאפו נגד אוניברסידד קונספסיון צ'יליאנית שניה הפסד 2 : 1
15/03/2022 אוניברסידד קונספסיון נגד פוארטו מונט צ'יליאנית שניה תיקו 1 : 1
09/03/2022 מאגאיינס נגד אוניברסידד קונספסיון צ'יליאנית שניה הפסד 1 : 0

סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
11/02/2021 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון תיקו 1 : 1
01/02/2020 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס סנטיאגו וונדררס 0 : 2
05/08/2017 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס תיקו 2 : 2
12/02/2017 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס אוניברסידד קונספסיון 1 : 0
13/11/2016 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון סנטיאגו וונדררס 2 : 0
11/04/2016 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס אוניברסידד קונספסיון 1 : 0
10/11/2015 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון אוניברסידד קונספסיון 1 : 2
27/02/2015 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון תיקו 0 : 0
27/09/2014 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס סנטיאגו וונדררס 1 : 3
22/03/2014 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס אוניברסידד קונספסיון 2 : 1
27/10/2013 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון סנטיאגו וונדררס 2 : 1
01/09/2012 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון סנטיאגו וונדררס 3 : 1
23/03/2012 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס סנטיאגו וונדררס 2 : 5
22/10/2011 צ'ילאנית ראשונה אוניברסידד קונספסיון נגד סנטיאגו וונדררס תיקו 2 : 2
23/04/2011 צ'ילאנית ראשונה סנטיאגו וונדררס נגד אוניברסידד קונספסיון סנטיאגו וונדררס 2 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס