איטליה

כדורגל - איטליה - איטלקית שלישית, בית א'

61. הסתיים יובנטוס עד 23 - פראלפיסלו S,D 2.80 2.70 1.90 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפראלפיסלו האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפראלפיסלו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפראלפיסלו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פראלפיסלו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מיובנטוס עד 23 ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , פראלפיסלו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פראלפיסלו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פראלפיסלו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 במשחק שבו יחסי הכוחות מול פראלפיסלו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע פראלפיסלו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פראלפיסלו במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שפראלפיסלו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פראלפיסלו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מיובנטוס עד 23 ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , פראלפיסלו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פראלפיסלו שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של פראלפיסלו.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פראלפיסלו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פראלפיסלו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פראלפיסלו במשחק חוץ שווה כוחות מול יובנטוס עד 23 , למרות שיובנטוס עד 23 מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של פראלפיסלו טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פראלפיסלו בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מיובנטוס עד 23 ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יובנטוס עד 23 מארחת את פראלפיסלו במסגרת איטלקית שלישית, בית א. פראלפיסלו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שבת, תאריך 29 ינואר 2022. משחק בין יובנטוס עד 23 לפראלפיסלו במסגרת האיטלקית שלישית, בית א'.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים יובנטוס עד 23 ניצחה פעמיים (נגד לגנאגו סאלוס, טרנטו), הפסידה פעמיים (נגד פרו ורצ'לי, רנאטה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד פרגולטס 1932) כאשר מנגד פראלפיסלו עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד לצ'ו 1912,פיורנזולה 1922).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה פראלפיסלו ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0 -1.00
סיכום כללי יובנטוס עד 23 (10), פראלפיסלו (10) -3 -1.60
סיכום בית חוץ יובנטוס עד 23 (5), פראלפיסלו (5) 0 -0.20
ראש בראש כללי יובנטוס עד 23 (1) נגד פראלפיסלו (1) -2 -1.00
ראש בראש בית חוץ יובנטוס עד 23 (-) נגד פראלפיסלו (-) 0 -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב יובנטוס עד 23 פראלפיסלו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.67 0.67
סיכום כללי יובנטוס עד 23 (10), פראלפיסלו (10) -1 2
סיכום בית חוץ יובנטוס עד 23 (5), פראלפיסלו (5) 1 1
ראש בראש כללי יובנטוס עד 23 (1) נגד פראלפיסלו (1) -1 1
ראש בראש בית חוץ יובנטוס עד 23 (-) נגד פראלפיסלו (-) 0 0
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
21 11 10 מספר משחקים 11 10 21
8 3 5 נצחונות 6 6 12
4 2 2 תיקו 4 2 6
9 6 3 הפסדים 1 2 3
21 10 11 שערים שהבקיעו 22 14 36
27 17 10 שערים שספגו 9 6 15
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 4 8
8 5 3 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 2 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 0.9 1.1 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.4 1.7
1.3 1.6 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 0.6 0.7
0.1 0.1 0.1 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.4 0.4
0.4 0.5 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.2 0.1
47" 37" 55" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 49" 41" 45"
36" 32" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 42" 44" 42"
התפלגות זמני הבקעה
4.8%
0-15
8.3%
4.8%
15-30
16.7%
23.8%
30-45
19.4%
23.8%
45-60
16.7%
14.3%
60-75
11.1%
28.6%
75-90
27.8%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי יובנטוס עד 23 (10), פראלפיסלו (10) 2.10 1.5
סיכום בית חוץ יובנטוס עד 23 (5), פראלפיסלו (5) 1.90 2
ראש בראש כללי יובנטוס עד 23 (1) נגד פראלפיסלו (1) 5.00 5
ראש בראש בית חוץ יובנטוס עד 23 (-) נגד פראלפיסלו (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
26/01/202215:052.402.552.25
27/01/202217:202.452.552.20
27/01/202220:452.452.602.20
28/01/202206:052.502.602.15
28/01/202208:152.502.652.10
28/01/202208:352.752.651.95
28/01/202216:452.502.652.10
28/01/202217:202.652.751.95
29/01/202212:452.552.652.05
29/01/202214:502.652.652.05
29/01/202214:552.702.652.00
29/01/202215:102.802.701.95
29/01/202215:152.852.701.90
29/01/202215:252.802.701.90

איטלקית שלישית, בית א' 29/01/2022 08:32

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פ.צ. סודטירול2015505 - 282350
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
2פאדובה21136214 - 362245
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
3פראלפיסלו21126315 - 362142
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
4רנאטה21133524 - 391542
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
5טריאסטינה2196620 - 23333
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
6פרו ורצ'לי2177725 - 22-328
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
7יובנטוס עד 232184927 - 21-628
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
8וירטוס ורונה20511419 - 21226
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
9אלבינולפה2168724 - 23-126
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
10לצ'ו 191221741025 - 25025
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
11טרנטו2167821 - 19-225
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
12פיאצ'נזה21411628 - 26-223
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
13סרנו21651025 - 22-323
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
14פיורנזולה 192221651029 - 22-723
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
15מנטובה21313520 - 19-122
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
16אורורה פרו מטריה21410728 - 18-1022
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
17פרגולטס 193221651036 - 23-1322
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
18לגנאגו סאלוס21541238 - 19-1919
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
19ג'יאנה ארמיניו21210920 - 12-816
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
20פרו ססטו21210925 - 14-1116
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1רג'יאנה21156012 - 433151
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2מודנה21163216 - 422651
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3צ'זנה21117314 - 271340
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
4וירטוס אנטלה21106522 - 361436
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
5Ancona-Matelica21105625 - 401535
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
6פסקארה2198425 - 32735
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
7ג'וביו2178624 - 30629
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
8אולבייה2184928 - 27-128
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
9קאררסה2169627 - 22-527
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
10פזארו 18982169626 - 20-627
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
11לוקזה2168722 - 19-326
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
12רובור סיינה2166924 - 24024
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
13צ'יטה די פונטדרה21731138 - 25-1324
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
14טראמו2157937 - 20-1722
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
15פרמנה21561028 - 18-1021
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
16אקילה 190221631237 - 23-1421
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
17אימולזה2157930 - 29-120
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
18פיסטויזה21371133 - 16-1716
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
19ויטרבזה21291033 - 21-1215
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
20גרוסטו21291025 - 12-1315
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בארי21136218 - 392145
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
2מונופולי21115516 - 271138
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
3טוריס21113724 - 381436
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
4פרנקווילה21113718 - 291136
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5א.ס. אבלינו21812116 - 271136
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
6פאלרמו2197516 - 25934
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
7קטאנזרו2189415 - 271233
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
8פוג'ה2189424 - 32831
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
9טרנטו2187623 - 24131
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
10פיצרנו2185824 - 21-329
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
11לטינה קאלציו2184926 - 25-128
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
12יובה סטאביה2169623 - 23027
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
13קטאניה2176835 - 35025
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
14Monterosi Tuscia2159730 - 22-824
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
15Citta di Campobasso2157937 - 25-1222
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
16פגנזה21641135 - 22-1322
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
17Fidelis Andria21451232 - 17-1517
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
18מסינה21451240 - 22-1817
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
19ויבונזה21291026 - 13-1315
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
20פוטנזה21361231 - 16-1515
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
* לקבוצת Foggia הופחתו 2 נק',* לקבוצת Catania הופחתו 2 נק'

יובנטוס עד 23

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
23/01/2022 פרו ורצ'לי נגד יובנטוס עד 23 הפסד 2 : 0
21/12/2021 יובנטוס עד 23 נגד פרגולטס 1932 תיקו 1 : 1
18/12/2021 לגנאגו סאלוס נגד יובנטוס עד 23 ניצחון 1 : 2
12/12/2021 יובנטוס עד 23 נגד טרנטו נצחון 2 : 1
05/12/2021 רנאטה נגד יובנטוס עד 23 הפסד 2 : 0
01/12/2021 פאדובה נגד יובנטוס עד 23 הפסד 2 : 0
28/11/2021 יובנטוס עד 23 נגד וירטוס ורונה הפסד 0 : 1
20/11/2021 יובנטוס עד 23 נגד פיורנזולה 1922 נצחון 2 : 1
07/11/2021 יובנטוס עד 23 נגד לצ'ו 1912 נצחון 1 : 0
31/10/2021 פ.צ. סודטירול נגד יובנטוס עד 23 הפסד 2 : 0

פראלפיסלו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
23/01/2022 פראלפיסלו נגד לצ'ו 1912 איטלקית שלישית נצחון 1 : 0
21/12/2021 פיורנזולה 1922 נגד פראלפיסלו איטלקית שלישית ניצחון 0 : 2
18/12/2021 רנאטה נגד פראלפיסלו איטלקית שלישית הפסד 1 : 0
12/12/2021 פראלפיסלו נגד פיאצ'נזה איטלקית שלישית תיקו 1 : 1
04/12/2021 אורורה פרו מטריה נגד פראלפיסלו איטלקית שלישית ניצחון 0 : 2
27/11/2021 פראלפיסלו נגד פרגולטס 1932 איטלקית שלישית נצחון 6 : 0
21/11/2021 פ.צ. סודטירול נגד פראלפיסלו איטלקית שלישית תיקו 1 : 1
14/11/2021 פראלפיסלו נגד וירטוס ורונה איטלקית שלישית תיקו 1 : 1
07/11/2021 פראלפיסלו נגד ג'יאנה ארמיניו איטלקית שלישית נצחון 1 : 0
31/10/2021 טריאסטינה נגד פראלפיסלו איטלקית שלישית תיקו 1 : 1

יובנטוס עד 23 נגד פראלפיסלו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
26/09/2021 איטלקית שלישית פראלפיסלו נגד יובנטוס עד 23 פראלפיסלו 3 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס