גרמניה

כדורגל - גרמניה - גרמנית רביעית צפון מזרח

105. הסתיים מויסביץ - לוקנוולדה S,D 2.35 2.70 2.20 0 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שמויסביץ המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ירידה בליין של הקבוצה המארחת בלפחות 7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שמויסביץ המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של מויסביץ לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מויסביץ שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של מויסביץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מויסביץ. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מויסביץ. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מויסביץ שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של מויסביץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מויסביץ. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של מויסביץ. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ במשחק יחסית לא קל מול לוקנוולדה , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שמויסביץ לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ במשחק שווה כוחות מול לוקנוולדה , אך מכיוון שמויסביץ מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מלוקנוולדה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מלוקנוולדה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מויסביץ מארחת את לוקנוולדה במסגרת גרמנית רביעית צפון מזרח. מויסביץ עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.35 2.70 2.20
39% 29% 32%
(11 ממליצים) (8 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שישי, תאריך 28 ינואר 2022. משחק בין מויסביץ ללוקנוולדה במסגרת הגרמנית רביעית צפון מזרח.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים מויסביץ ניצחה פעמיים (נגד באבלסברג, Tasmania Berlin), הפסידה פעם אחת (נגד הרטה ברלין חובבים) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד ליכטנברג, חמניצר) כאשר מנגד במשחקים האחרונים לוקנוולדה הפסידה 4 פעמים (נגד איילנבורג, אנרגי קוטבוס, אלטליניקה, ברלינר) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד גרמניה הלברשטאדט).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה מויסביץ ניצחה 3 פעמים ומנגד לוקנוולדה ניצחה פעמיים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.66 0.67
סיכום כללי מויסביץ (10), לוקנוולדה (10) 2 0.10
סיכום בית חוץ מויסביץ (5), לוקנוולדה (5) 1 -0.80
ראש בראש כללי מויסביץ (7) נגד לוקנוולדה (7) -2 0.29
ראש בראש בית חוץ מויסביץ (3) נגד לוקנוולדה (3) 2 1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב מויסביץ לוקנוולדה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 -3.33
סיכום כללי מויסביץ (10), לוקנוולדה (10) -1 -3
סיכום בית חוץ מויסביץ (5), לוקנוולדה (5) -1 -2
ראש בראש כללי מויסביץ (7) נגד לוקנוולדה (7) -1 1
ראש בראש בית חוץ מויסביץ (3) נגד לוקנוולדה (3) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
21 11 10 מספר משחקים 11 10 21
6 3 3 נצחונות 2 6 8
3 2 1 תיקו 5 1 6
12 6 6 הפסדים 4 3 7
22 11 11 שערים שהבקיעו 12 21 33
33 14 19 שערים שספגו 13 7 20
5 3 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 5 8
5 3 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 1 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 1.0 1.1 ממוצע שערים למשחק 1.1 2.1 1.6
1.6 1.3 1.9 ממוצע ספיגות למשחק 1.2 0.7 1.0
0.2 0.3 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.5 0.4
0.2 0.3 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.1 0.2
43" 52" 35" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 49" 27" 36"
33" 36" 30" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 29" 34" 31"
התפלגות זמני הבקעה
9.1%
0-15
15.2%
18.2%
15-30
15.2%
13.6%
30-45
9.1%
27.3%
45-60
15.2%
13.6%
60-75
21.2%
18.2%
75-90
24.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי מויסביץ (10), לוקנוולדה (10) 2.35 3
סיכום בית חוץ מויסביץ (5), לוקנוולדה (5) 2.40 2.5
ראש בראש כללי מויסביץ (7) נגד לוקנוולדה (7) 3.43 4
ראש בראש בית חוץ מויסביץ (3) נגד לוקנוולדה (3) 3.00 4
תאריך שעה 1 X 2
25/01/202219:102.352.852.10
26/01/202206:402.302.902.10
27/01/202208:352.252.902.20
27/01/202208:412.202.902.20
27/01/202208:502.152.902.25
27/01/202211:102.102.902.35
27/01/202211:152.052.902.40
27/01/202213:202.052.852.40
27/01/202219:552.052.852.45
28/01/202205:402.002.802.55
28/01/202207:052.002.752.55
28/01/202213:052.052.752.55
28/01/202217:052.152.702.40
28/01/202217:152.152.702.35
28/01/202217:402.202.702.35
28/01/202219:202.252.702.30
28/01/202219:252.352.702.20

גרמנית רביעית צפון מזרח 28/01/2022 14:26

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1הולשטיין קיל חובבים18105316 - 321635
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
2Weiche Flensburg16103316 - 331733
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
3טאוטניה 051786321 - 331230
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
4דרוכטרסן/אסל1786315 - 20530
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
5לובק1892720 - 341429
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
6המבורג חובבים1884626 - 31528
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
7נורדרשטט1748524 - 28420
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
8סט. פאולי חובבים1855826 - 19-720
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
9פניכס לובק1746733 - 23-1018
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
10היידר16231136 - 14-229
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
11אלטונה 9316121347 - 13-345
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אולדנבורג18134112 - 453343
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
2ורדר ברמן חובבים18133213 - 473442
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3הילדסהיים1892734 - 32-229
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
4דלמנהורסט1867522 - 22025
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
5האנובר 96 חובבים1873823 - 28524
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
6ידלו1866628 - 25-324
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
7רדן1846835 - 29-618
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
8הנזה1837828 - 15-1316
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
9האנוברשר18431142 - 18-2415
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
10אוברניולנד18331235 - 11-2412
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אולם22144422 - 381646
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
2מיינץ מילואים22151625 - 371246
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
3אופנבך קיקרס21142514 - 392544
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
4אלברסברג21125421 - 482741
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
5שטיינבך22117427 - 371040
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
6הומבורג 0822105730 - 30035
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
7בלינגר21103823 - 22-133
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
8הסן קאסל2286824 - 29530
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
9אהלן22931042 - 35-730
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
10באלינגן21831038 - 30-827
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
11הופנהיים חובבים22751034 - 33-126
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
12אסטוריה ולדורף22751041 - 34-726
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
13רוט-ווייס קובלנץ2267930 - 24-625
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
14שטוטגרט חובבים22661033 - 31-224
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
15פירמסנס22661032 - 21-1124
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
16פ.ס.וו פרנקפורט22571031 - 26-522
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
17גיסן22641229 - 20-922
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
18סוננהוף22551248 - 26-2220
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
19שוט מיינץ22441437 - 21-1616
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1רוט אסן21155119 - 503150
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2וופרטאלר22137215 - 422746
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
3מונסטר21136216 - 402445
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4פורטונה קלן19126112 - 322042
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
5רוט ווייס אוברהאוזן22125523 - 442141
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
6וידנברוק21116416 - 331739
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
7פ.צ. קלן חובבים22115631 - 441338
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
8רודינגהאוזן2194822 - 24231
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
9פורטונה דיסלדורף חובבים2077632 - 38628
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
10ליפשטט21831038 - 34-427
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
11רוט ווייס אהלן2068638 - 32-626
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
12סטראאלן22751033 - 23-1026
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
13בורוסיה מינשנגלדבאך חובבים21731127 - 26-124
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
14שאלקה 04 חובבים22661039 - 30-924
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
15בונר22541343 - 27-1619
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
16ספורטפרוינדה לוטה20601436 - 21-1518
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
17ווגברג ביק2038931 - 18-1317
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
18אאכן21451237 - 22-1517
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
19הומברג20251338 - 13-2511
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
20ארדינגן 0522161564 - 17-479
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1דינמו ברלינר22154320 - 543449
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
2אנרגי קוטבוס22136319 - 533445
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
3ברלינר21142523 - 361344
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
4לוקומוטיב לייפציג20133419 - 442542
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
5קרל זייס ינה21124522 - 411940
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
6חמניצר22108422 - 371538
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
7אלטליניקה20115423 - 371438
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
8באבלסברג22115622 - 30838
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
9לוקנוולדה2186720 - 331330
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
10הרטה ברלין חובבים2286834 - 37330
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
11טניס בורוסיה ברלין2193930 - 32230
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
12חמי לייפציג2184924 - 22-228
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
13ליכטנברג21561033 - 24-921
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
14מויסביץ21631233 - 22-1121
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
15גרמניה הלברשטאדט22551243 - 26-1720
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
16Tasmania Berlin21371149 - 19-3016
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
17איילנבורג22361353 - 21-3215
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
18אופטיק ראטנוב21281140 - 22-1814
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
19פורסטנוולדה20341356 - 28-2813
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
20אוורבך19331354 - 21-3312
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ביירות'23182323 - 603756
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2ביירן מינכן חובבים24157231 - 734252
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
3שוויינפורט22127328 - 694143
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
4אילרטיסן24126626 - 431742
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
5אובשטדט24117629 - 451640
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
6בוכבאך22107521 - 351437
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
7בורגהאסן23113936 - 491336
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
8אונטרהאכינג22106640 - 44436
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
9אוגסבורג חובבים2396837 - 42533
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
10ויקטוריה אשפנבורג24941134 - 32-231
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
11אייכשטט23941043 - 34-931
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
12ממינגן24771049 - 36-1328
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
13פיפינסריד24841246 - 31-1528
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
14נירנברג חובבים2469938 - 33-527
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
15אלטרסדורף20721141 - 31-1023
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
16סקאלדינג23651243 - 26-1723
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
17היימשטטן24631549 - 33-1621
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
18ריין/לך21521449 - 17-3217
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
19גרויטר פירט חובבים22371254 - 28-2616
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
20רוזנהיים22361360 - 16-4415
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ

מויסביץ

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
12/12/2021 מויסביץ נגד הרטה ברלין חובבים הפסד 0 : 2
05/12/2021 ליכטנברג נגד מויסביץ תיקו 1 : 1
27/11/2021 באבלסברג נגד מויסביץ ניצחון 0 : 2
20/11/2021 מויסביץ נגד Tasmania Berlin נצחון 1 : 0
06/11/2021 חמניצר נגד מויסביץ תיקו 1 : 1
31/10/2021 גרמניה הלברשטאדט נגד מויסביץ ניצחון 0 : 3
24/10/2021 מויסביץ נגד איילנבורג תיקו 1 : 1
16/10/2021 אנרגי קוטבוס נגד מויסביץ הפסד 3 : 0
13/10/2021 מויסביץ נגד טניס בורוסיה ברלין נצחון 3 : 1
01/10/2021 מויסביץ נגד לוקומוטיב לייפציג הפסד 0 : 4

לוקנוולדה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/12/2021 לוקנוולדה נגד גרמניה הלברשטאדט גרמנית רביעית דרום מערב תיקו 2 : 2
11/12/2021 איילנבורג נגד לוקנוולדה גרמנית רביעית דרום מערב הפסד 2 : 1
05/12/2021 לוקנוולדה נגד אנרגי קוטבוס גרמנית רביעית דרום מערב הפסד 2 : 3
19/11/2021 אלטליניקה נגד לוקנוולדה גרמנית רביעית דרום מערב הפסד 2 : 1
06/11/2021 לוקנוולדה נגד ברלינר גרמנית רביעית דרום מערב הפסד 0 : 1
31/10/2021 פורסטנוולדה נגד לוקנוולדה גרמנית רביעית דרום מערב ניצחון 0 : 3
22/10/2021 לוקנוולדה נגד טניס בורוסיה ברלין גרמנית רביעית דרום מערב הפסד 0 : 1
16/10/2021 אוורבך נגד לוקנוולדה גרמנית רביעית דרום מערב הפסד 1 : 0
02/10/2021 לוקנוולדה נגד קרל זייס ינה גרמנית רביעית דרום מערב תיקו 0 : 0
25/09/2021 אופטיק ראטנוב נגד לוקנוולדה גרמנית רביעית דרום מערב ניצחון 0 : 1

מויסביץ נגד לוקנוולדה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
09/08/2021 גרמנית רביעית דרום מערב לוקנוולדה נגד מויסביץ לוקנוולדה 3 : 1
06/05/2018 גרמנית רביעית דרום מערב מויסביץ נגד לוקנוולדה תיקו 2 : 2
25/11/2017 גרמנית רביעית דרום מערב לוקנוולדה נגד מויסביץ מויסביץ 0 : 2
10/03/2017 גרמנית רביעית דרום מערב לוקנוולדה נגד מויסביץ מויסביץ 2 : 3
18/09/2016 גרמנית רביעית דרום מערב מויסביץ נגד לוקנוולדה תיקו 1 : 1
20/04/2016 גרמנית רביעית דרום מערב לוקנוולדה נגד מויסביץ לוקנוולדה 3 : 1
25/10/2015 גרמנית רביעית דרום מערב מויסביץ נגד לוקנוולדה מויסביץ 3 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

106. הסתיים מויסביץ (1+) - לוקנוולדה 1.35 3.60 4.10 0 - 2 מידע נוסף
107. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) מויסביץ - לוקנוולדה 1.65 1.65 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס