קטאר

כדורגל - קטאר - גביע הכוכבים הקטארי

90. הסתיים אל ערבי דוחא - קטר ספורט קלאב S,D 2.20 2.80 2.25 2 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מקטר ספורט קלאב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק יחסית לא קל מול קטר ספורט קלאב , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שאל ערבי דוחא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק יחסית לא קל מול קטר ספורט קלאב , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שאל ערבי דוחא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק יחסית לא קל מול קטר ספורט קלאב , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שאל ערבי דוחא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק שווה כוחות מול קטר ספורט קלאב , אך מכיוון שאל ערבי דוחא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מקטר ספורט קלאב , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק שבו יחסי הכוחות מול קטר ספורט קלאב נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ אל ערבי דוחא נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק לא קל מול קטר ספורט קלאב , אך מכיוון שאל ערבי דוחא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק שווה כוחות מול קטר ספורט קלאב , אך מכיוון שאל ערבי דוחא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקטר ספורט קלאב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקטר ספורט קלאב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא במשחק שווה כוחות מול קטר ספורט קלאב , אך מכיוון שאל ערבי דוחא מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אל ערבי דוחא מארחת את קטר ספורט קלאב במסגרת גביע הכוכבים הקטארי. אל ערבי דוחא עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום רביעי, תאריך 08 דצמבר 2021. משחק בין אל ערבי דוחא לקטר ספורט קלאב במסגרת הגביע הכוכבים הקטארי.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אל ערבי דוחא עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד אל חור,אל ריאן) כאשר מנגד במשחקים האחרונים קטר ספורט קלאב ניצחה פעמיים (נגד אל סלייה, אל גאראפה), הפסידה פעם אחת (נגד לחוויאה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אל וואקרח, אום סלאל).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אל ערבי דוחא ניצחה 7 פעמים ומנגד קטר ספורט קלאב ניצחה 4 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.67 1.00
סיכום כללי אל ערבי דוחא (10), קטר ספורט קלאב (10) 2 1.10
סיכום בית חוץ אל ערבי דוחא (5), קטר ספורט קלאב (5) 2 0.20
ראש בראש כללי אל ערבי דוחא (15) נגד קטר ספורט קלאב (15) 4 0.53
ראש בראש בית חוץ אל ערבי דוחא (7) נגד קטר ספורט קלאב (7) 2 0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אל ערבי דוחא קטר ספורט קלאב
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 0.33
סיכום כללי אל ערבי דוחא (10), קטר ספורט קלאב (10) 3 1
סיכום בית חוץ אל ערבי דוחא (5), קטר ספורט קלאב (5) 1 -1
ראש בראש כללי אל ערבי דוחא (15) נגד קטר ספורט קלאב (15) 2 -2
ראש בראש בית חוץ אל ערבי דוחא (7) נגד קטר ספורט קלאב (7) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
9 5 4 מספר משחקים 6 3 9
6 4 2 נצחונות 1 1 2
1 1 0 תיקו 3 0 3
2 0 2 הפסדים 2 2 4
13 9 4 שערים שהבקיעו 5 4 9
9 2 7 שערים שספגו 8 4 12
4 3 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 1 3
1 0 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 0 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.8 1.0 ממוצע שערים למשחק 0.8 1.3 1.0
1.0 0.4 1.8 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 1.3 1.3
0.4 0.6 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.3 0.3
0.1 0.0 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.5 0.0 0.3
56" 45" 73" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 30" 55" 42"
59" 58" 60" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 62" 31" 52"
התפלגות זמני הבקעה
7.7%
0-15
11.1%
15.4%
15-30
11.1%
7.7%
30-45
22.2%
30.8%
45-60
22.2%
7.7%
60-75
11.1%
30.8%
75-90
22.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אל ערבי דוחא (10), קטר ספורט קלאב (10) 2.65 2.5
סיכום בית חוץ אל ערבי דוחא (5), קטר ספורט קלאב (5) 2.90 3
ראש בראש כללי אל ערבי דוחא (15) נגד קטר ספורט קלאב (15) 2.27 2
ראש בראש בית חוץ אל ערבי דוחא (7) נגד קטר ספורט קלאב (7) 1.71 1
תאריך שעה 1 X 2
07/12/202110:201.653.053.05
07/12/202117:351.653.053.20
07/12/202117:451.603.103.25
07/12/202119:301.752.953.00
07/12/202119:351.752.952.90
07/12/202119:451.802.952.80
07/12/202120:051.852.902.80
07/12/202120:251.852.952.65
08/12/202102:101.853.002.70
08/12/202107:301.852.902.75
08/12/202115:101.902.902.60
08/12/202115:301.952.902.55
08/12/202116:202.202.802.25

אל ערבי דוחא

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/11/2021 אל חור נגד אל ערבי דוחא ניצחון 0 : 2
30/10/2021 אל ערבי דוחא נגד אל ריאן נצחון 2 : 1
25/10/2021 אל אהלי דוחא נגד אל ערבי דוחא תיקו 1 : 1
16/10/2021 אל שאמאל נגד אל ערבי דוחא ניצחון 1 : 3
01/10/2021 אל ערבי דוחא נגד אל סאד הפסד 0 : 4
26/09/2021 קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא ניצחון 0 : 2
21/09/2021 אל ערבי דוחא נגד אל סלייה נצחון 1 : 0
16/09/2021 אל ערבי דוחא נגד לחוויאה הפסד 1 : 2
12/09/2021 אל וואקרח נגד אל ערבי דוחא ניצחון 0 : 1
10/04/2021 אל ערבי דוחא נגד אל סלייה נצחון 3 : 1

קטר ספורט קלאב

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/11/2021 קטר ספורט קלאב נגד אל סלייה קטארית ראשונה נצחון 2 : 1
30/10/2021 לחוויאה נגד קטר ספורט קלאב קטארית ראשונה הפסד 2 : 1
25/10/2021 קטר ספורט קלאב נגד אל וואקרח קטארית ראשונה תיקו 0 : 0
16/10/2021 קטר ספורט קלאב נגד אום סלאל קטארית ראשונה תיקו 2 : 2
02/10/2021 אל גאראפה נגד קטר ספורט קלאב קטארית ראשונה ניצחון 0 : 2
26/09/2021 קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא קטארית ראשונה הפסד 0 : 2
21/09/2021 אל שאמאל נגד קטר ספורט קלאב קטארית ראשונה הפסד 2 : 1
16/09/2021 קטר ספורט קלאב נגד אל סאד קטארית ראשונה הפסד 1 : 3
09/04/2021 אל סאד נגד קטר ספורט קלאב קטארית ראשונה הפסד 3 : 0
12/03/2021 אל חור נגד קטר ספורט קלאב קטארית ראשונה ניצחון 1 : 2

אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
26/09/2021 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא אל ערבי דוחא 0 : 2
07/03/2021 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב אל ערבי דוחא 1 : 0
26/11/2020 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא קטר ספורט קלאב 3 : 0
21/08/2020 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב תיקו 0 : 0
22/12/2019 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא תיקו 1 : 1
04/04/2019 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא אל ערבי דוחא 1 : 2
26/10/2018 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב קטר ספורט קלאב 0 : 1
26/01/2018 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא קטר ספורט קלאב 1 : 0
30/09/2017 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב אל ערבי דוחא 2 : 1
28/01/2016 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב תיקו 1 : 1
26/09/2015 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא אל ערבי דוחא 0 : 4
16/04/2015 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא קטר ספורט קלאב 2 : 1
09/12/2014 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב תיקו 2 : 2
06/02/2014 קטארית ראשונה אל ערבי דוחא נגד קטר ספורט קלאב אל ערבי דוחא 1 : 0
25/10/2013 קטארית ראשונה קטר ספורט קלאב נגד אל ערבי דוחא אל ערבי דוחא 0 : 4
74Sataa Abdul Al Abbasi
5Muniesa
12Hamid Ismaeil
13Yousuf Muftah
3Mohamed Sayyar
6Abdullah Marafee
17 Gunnarsson
88 Esmaeili
Abdulrahman Fahmi Moustafa
28 Msakni
55Abdulqadir Ilyas
1Jasem Adel Al Hail
2Mohamed Al Rabiei
4 Benlamri
17Khalid Mahmoudi
5Omar Al Emadi
8Javi Martínez
9Abdulrahman Al-Jassem
13Bashar Rasan
77Salmin Atiq
Yousef Ayman
20Eisa Palangi

2-5-3

3-6-1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס