שלח טופס
דרום קוריאה

כדורגל - דרום קוריאה - דרום קוריאנית ראשונה

354. הסתיים דאגו - ג'ונבוק מוטורס S,D 3.10 3.05 1.65 0 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.75-1.8
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שגונבוק מוטורס האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.75-1.8 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שגונבוק מוטורס האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 130 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.75-1.8 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שגונבוק מוטורס האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גונבוק מוטורס במשחק לא קל מול דאגו , אך מכיוון שגונבוק מוטורס נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום ממוצע שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של גונבוק מוטורס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גונבוק מוטורס במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שגונבוק מוטורס נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מדאגו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , גונבוק מוטורס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של גונבוק מוטורס לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו במשחק שבו יחסי הכוחות מול גונבוק מוטורס נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש גונבוק מוטורס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גונבוק מוטורס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של גונבוק מוטורס.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גונבוק מוטורס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גונבוק מוטורס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גונבוק מוטורס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של גונבוק מוטורס.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גונבוק מוטורס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של גונבוק מוטורס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס נמצאת בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מזה שלדאגו, ורק במשחק האחרון היה שינוי במומנטום לטובת דאגו, שינוי שלא אמור להחזיק מעמד . לכן במשחק זה גונבוק מוטורס צפויה לחזור למעגל הניצחונות על חשבונה של דאגו
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דאגו מארחת את גונבוק מוטורס במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. גונבוק מוטורס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 28 נובמבר 2021. משחק בין דאגו לג'ונבוק מוטורס במסגרת הדרום קוריאנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
דאגו עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד סוואן בלוווינגס,סוואן סיטי) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ג'ונבוק מוטורס ניצחה פעמיים (נגד אולסאן, סוואן בלוווינגס), הפסידה פעם אחת (נגד סוואן סיטי) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד ג'ג'ו יונייטד, אולסאן).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה דאגו ניצחה פעמיים ומנגד ג'ונבוק מוטורס ניצחה 10 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.34 -2.33
סיכום כללי דאגו (10), ג'ונבוק מוטורס (10) 3 -1.30
סיכום בית חוץ דאגו (5), ג'ונבוק מוטורס (5) 2 -2.00
ראש בראש כללי דאגו (15) נגד ג'ונבוק מוטורס (15) -2 -0.93
ראש בראש בית חוץ דאגו (5) נגד ג'ונבוק מוטורס (5) 2 -1.60

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב דאגו ג'ונבוק מוטורס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 2.67
סיכום כללי דאגו (10), ג'ונבוק מוטורס (10) 2 -1
סיכום בית חוץ דאגו (5), ג'ונבוק מוטורס (5) 1 -1
ראש בראש כללי דאגו (15) נגד ג'ונבוק מוטורס (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ דאגו (5) נגד ג'ונבוק מוטורס (5) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
36 18 18 מספר משחקים 18 18 36
15 7 8 נצחונות 12 8 20
10 4 6 תיקו 3 7 10
11 7 4 הפסדים 3 3 6
41 20 21 שערים שהבקיעו 36 31 67
44 23 21 שערים שספגו 20 17 37
11 5 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 7 6 13
9 5 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 5 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 1.1 1.2 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.7 1.9
1.2 1.3 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 0.9 1.0
0.3 0.3 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.3 0.4
0.3 0.3 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.3 0.2
49" 48" 50" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 47" 48" 48"
41" 31" 52" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 62" 53"
התפלגות זמני הבקעה
7.3%
0-15
6.0%
14.6%
15-30
10.4%
12.2%
30-45
9.0%
22.0%
45-60
13.4%
17.1%
60-75
26.9%
26.8%
75-90
34.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי דאגו (10), ג'ונבוק מוטורס (10) 2.95 4
סיכום בית חוץ דאגו (5), ג'ונבוק מוטורס (5) 3.00 4
ראש בראש כללי דאגו (15) נגד ג'ונבוק מוטורס (15) 2.80 3
ראש בראש בית חוץ דאגו (5) נגד ג'ונבוק מוטורס (5) 2.80 1
תאריך שעה 1 X 2
24/11/202115:052.452.802.05
25/11/202103:202.502.852.00
25/11/202109:402.552.852.00
25/11/202113:552.602.851.95
25/11/202114:052.652.851.90
25/11/202122:402.702.851.90
26/11/202104:402.752.901.85
26/11/202105:202.802.901.80
27/11/202110:102.902.901.80
28/11/202104:352.902.951.75
28/11/202104:502.952.951.75
28/11/202105:053.052.951.70
28/11/202105:553.053.001.70
28/11/202106:003.103.051.65

דרום קוריאנית ראשונה 28/11/2021 19:12

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ג'ונבוק מוטורס362010637 - 673070
  • ה
  • נ
  • נ
2אולסאן362010641 - 622170
  • נ
  • ה
  • נ
3דאגו3615101144 - 41-355
  • נ
  • נ
  • ה
4ג'ג'ו יונייטד371315942 - 521054
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
5סוואן סיטי371391557 - 51-648
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
6סוואן בלוווינגס361291548 - 42-645
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פואנג סטילרס361291543 - 40-345
  • ה
  • נ
  • ה
2אינצ'און יונייטד361291544 - 37-745
  • ת
  • ת
  • נ
3סאונגנאם3711111544 - 33-1144
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
4סיאול3611101545 - 44-143
  • נ
  • נ
  • ה
5גאנגוון369121550 - 38-1239
  • ת
  • ה
  • ת
6גוואנגג'ו371062153 - 41-1236
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ג'ונבוק מוטורס331810532 - 582664
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2אולסאן331810535 - 541964
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
3דאגו3313101037 - 37049
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
4סוואן סיטי331291249 - 45-445
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
5סוואן בלוווינגס331291240 - 41145
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
6ג'ג'ו יונייטד33916840 - 41143
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
7פואנג סטילרס331191340 - 35-542
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
8אינצ'און יונייטד331171542 - 33-940
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
9סיאול339101440 - 37-337
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
10גאנגוון339101443 - 35-837
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
11סאונגנאם339101440 - 30-1037
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
12גוואנגג'ו33961843 - 35-833
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

דאגו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
21/11/2021 דאגו נגד סוואן בלוווינגס נצחון 2 : 1
06/11/2021 סוואן סיטי נגד דאגו ניצחון 1 : 2
31/10/2021 דאגו נגד ג'ג'ו יונייטד הפסד 0 : 5
24/10/2021 דאגו נגד סוואן בלוווינגס הפסד 0 : 2
03/10/2021 סיאול נגד דאגו תיקו 1 : 1
25/09/2021 דאגו נגד סוואן סיטי תיקו 0 : 0
22/09/2021 ג'ג'ו יונייטד נגד דאגו ניצחון 0 : 1
18/09/2021 דאגו נגד אולסאן נצחון 2 : 1
14/09/2021 נאגויה גרמפוס נגד דאגו הפסד 4 : 2
10/09/2021 פואנג סטילרס נגד דאגו ניצחון 1 : 2

ג'ונבוק מוטורס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
21/11/2021 סוואן סיטי נגד ג'ונבוק מוטורס דרום קוריאנית ראשונה הפסד 3 : 2
06/11/2021 ג'ונבוק מוטורס נגד אולסאן דרום קוריאנית ראשונה נצחון 3 : 2
30/10/2021 סוואן בלוווינגס נגד ג'ונבוק מוטורס דרום קוריאנית ראשונה ניצחון 0 : 4
24/10/2021 ג'ג'ו יונייטד נגד ג'ונבוק מוטורס דרום קוריאנית ראשונה תיקו 2 : 2
17/10/2021 ג'ונבוק מוטורס נגד אולסאן ליגת האלופות האסיאתית תיקו 2 : 2
02/10/2021 גאנגוון נגד ג'ונבוק מוטורס דרום קוריאנית ראשונה ניצחון 0 : 1
25/09/2021 ג'ונבוק מוטורס נגד אינצ'און יונייטד דרום קוריאנית ראשונה נצחון 2 : 0
21/09/2021 גוואנגג'ו נגד ג'ונבוק מוטורס דרום קוריאנית ראשונה ניצחון 1 : 2
18/09/2021 ג'ונבוק מוטורס נגד סוואן בלוווינגס דרום קוריאנית ראשונה נצחון 1 : 0
15/09/2021 ג'ונבוק מוטורס נגד פתום יונייטד ליגת האלופות האסיאתית תיקו 1 : 1

דאגו נגד ג'ונבוק מוטורס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
07/08/2021 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו ג'ונבוק מוטורס 2 : 1
23/05/2021 דרום קוריאנית ראשונה דאגו נגד ג'ונבוק מוטורס דאגו 1 : 0
16/03/2021 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו ג'ונבוק מוטורס 3 : 2
01/11/2020 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו ג'ונבוק מוטורס 2 : 0
08/08/2020 דרום קוריאנית ראשונה דאגו נגד ג'ונבוק מוטורס ג'ונבוק מוטורס 0 : 2
24/05/2020 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו ג'ונבוק מוטורס 2 : 0
03/11/2019 דרום קוריאנית ראשונה דאגו נגד ג'ונבוק מוטורס ג'ונבוק מוטורס 0 : 2
25/09/2019 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו דאגו 0 : 2
10/07/2019 דרום קוריאנית ראשונה דאגו נגד ג'ונבוק מוטורס ג'ונבוק מוטורס 1 : 4
01/03/2019 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו תיקו 1 : 1
22/08/2018 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו ג'ונבוק מוטורס 2 : 1
29/07/2018 דרום קוריאנית ראשונה דאגו נגד ג'ונבוק מוטורס ג'ונבוק מוטורס 1 : 3
02/05/2018 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו ג'ונבוק מוטורס 2 : 1
24/09/2017 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו תיקו 1 : 1
25/06/2017 דרום קוריאנית ראשונה ג'ונבוק מוטורס נגד דאגו תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס