ספרד

כדורגל - ספרד - ספרדית ראשונה

145. הסתיים סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 3.00 3.15 1.90 0 - 2 ONE מידע נוסף
  • ABCD

    ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מסלטה ויגו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ריאל סוסיאדד צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ריאל סוסיאדד לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו במשחק שבו יחסי הכוחות מול ריאל סוסיאדד נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע ריאל סוסיאדד נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מסלטה ויגו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מסלטה ויגו ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד במשחק חוץ יחסית לא קל מול סלטה ויגו , על פי מדד המומנטום הממוצע ריאל סוסיאדד אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד במשחק חוץ שווה כוחות מול סלטה ויגו , למרות שסלטה ויגו מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של ריאל סוסיאדד טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מסלטה ויגו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מסלטה ויגו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד במשחק חוץ שווה כוחות מול סלטה ויגו , למרות שסלטה ויגו מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של ריאל סוסיאדד טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד במשחק חוץ יחסית לא קל מול סלטה ויגו , על פי מדד העוצמה בית חוץ ריאל סוסיאדד אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ריאל סוסיאדד במשחק חוץ שווה כוחות מול סלטה ויגו , למרות שסלטה ויגו מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של ריאל סוסיאדד טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלטה ויגו מארחת את ריאל סוסיאדד במסגרת ספרדית ראשונה. ריאל סוסיאדד עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 28 אוקטובר 2021. משחק בין סלטה ויגו לריאל סוסיאדד במסגרת הספרדית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סלטה ויגו המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 10 נקודות ויחס שערים שלילי של -2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 1.20 שערים) כאשר מנגד ריאל סוסיאדד האורחת ממוקמת במקום ה-4 עם 21 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.40 וסופגת 0.90 שערים).
במשחקים האחרונים סלטה ויגו ניצחה 3 פעמים (נגד חטאפה, גרנאדה, לבאנטה), הפסידה פעמיים (נגד סביליה, אלצ'ה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ריאל סוסיאדד ניצחה פעמיים (נגד שטורם גראץ, מאיורקה), ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אתלטיקו מדריד, חטאפה, מונאקו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סלטה ויגו ניצחה 5 פעמים ומנגד ריאל סוסיאדד ניצחה 7 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3 -0.33
סיכום כללי סלטה ויגו (10), ריאל סוסיאדד (10) -1 -0.70
סיכום בית חוץ סלטה ויגו (5), ריאל סוסיאדד (5) -2 -1.00
ראש בראש כללי סלטה ויגו (15) נגד ריאל סוסיאדד (15) -4 -0.27
ראש בראש בית חוץ סלטה ויגו (7) נגד ריאל סוסיאדד (7) -4 -0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סלטה ויגו ריאל סוסיאדד
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 2.33
סיכום כללי סלטה ויגו (10), ריאל סוסיאדד (10) 1 2
סיכום בית חוץ סלטה ויגו (5), ריאל סוסיאדד (5) -1 1
ראש בראש כללי סלטה ויגו (15) נגד ריאל סוסיאדד (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ סלטה ויגו (7) נגד ריאל סוסיאדד (7) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
10 5 5 מספר משחקים 5 5 10
3 2 1 נצחונות 4 2 6
1 1 0 תיקו 1 2 3
6 2 4 הפסדים 0 1 1
10 7 3 שערים שהבקיעו 4 10 14
12 6 6 שערים שספגו 0 9 9
4 3 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 1 6
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 0 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 1.4 0.6 ממוצע שערים למשחק 0.8 2.0 1.4
1.2 1.2 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 0.0 1.8 0.9
0.4 0.6 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 1.0 0.2 0.6
0.4 0.4 0.4 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.0 0.1
56" 41" 71" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 70" 56" 62"
37" 36" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון - 32" 32"
התפלגות זמני הבקעה
10.0%
0-15
7.1%
0.0%
15-30
0.0%
10.0%
30-45
7.1%
30.0%
45-60
14.3%
30.0%
60-75
28.6%
20.0%
75-90
42.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סלטה ויגו (10), ריאל סוסיאדד (10) 2.15 3.5
סיכום בית חוץ סלטה ויגו (5), ריאל סוסיאדד (5) 2.50 2.5
ראש בראש כללי סלטה ויגו (15) נגד ריאל סוסיאדד (15) 2.80 3
ראש בראש בית חוץ סלטה ויגו (7) נגד ריאל סוסיאדד (7) 3.14 5
תאריך שעה 1 X 2
25/10/202115:102.653.202.05
27/10/202119:502.603.152.10
28/10/202115:402.703.152.05
28/10/202117:352.753.102.05
28/10/202118:502.803.102.00
28/10/202119:452.953.101.95
28/10/202120:003.003.151.90

ספרדית ראשונה 28/10/2021 20:06

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ריאל מדריד1063111 - 241321
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
2סביליה106317 - 171021
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3ריאל בטיס1163212 - 19721
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
4ריאל סוסיאדד106319 - 14521
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
5ראיו וייקאנו1161412 - 18619
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
6אוסאסונה1154213 - 14119
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
7אתלטיקו מדריד95318 - 13518
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
8אתלטיק בילבאו104516 - 10417
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
9ברצלונה1043311 - 15415
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
10אספניול1135311 - 11014
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
11ולנסיה1134417 - 16-113
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
12מאיורקה1134416 - 10-613
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
13ויאריאל1026210 - 13312
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
14סלטה ויגו1031612 - 10-210
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
15אלצ'ה1124513 - 8-510
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
16אלאבס1030713 - 5-89
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
17קאדיז1115518 - 10-88
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
18גרנאדה914413 - 7-67
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
19לבאנטה1005518 - 9-95
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
20חטאפה1002816 - 3-132
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה

סלטה ויגו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/10/2021 חטאפה נגד סלטה ויגו ניצחון 0 : 3
17/10/2021 סלטה ויגו נגד סביליה הפסד 0 : 1
03/10/2021 אלצ'ה נגד סלטה ויגו הפסד 1 : 0
27/09/2021 סלטה ויגו נגד גרנאדה נצחון 1 : 0
21/09/2021 לבאנטה נגד סלטה ויגו ניצחון 0 : 2
17/09/2021 סלטה ויגו נגד קאדיז הפסד 1 : 2
12/09/2021 ריאל מדריד נגד סלטה ויגו הפסד 5 : 2
28/08/2021 סלטה ויגו נגד אתלטיק בילבאו הפסד 0 : 1
23/08/2021 אוסאסונה נגד סלטה ויגו תיקו 0 : 0
15/08/2021 סלטה ויגו נגד אתלטיקו מדריד הפסד 1 : 2

ריאל סוסיאדד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
24/10/2021 אתלטיקו מדריד נגד ריאל סוסיאדד ספרדית ראשונה תיקו 2 : 2
21/10/2021 שטורם גראץ נגד ריאל סוסיאדד הליגה האירופית ניצחון 0 : 1
16/10/2021 ריאל סוסיאדד נגד מאיורקה ספרדית ראשונה נצחון 1 : 0
03/10/2021 חטאפה נגד ריאל סוסיאדד ספרדית ראשונה תיקו 1 : 1
30/09/2021 ריאל סוסיאדד נגד מונאקו הליגה האירופית תיקו 1 : 1
26/09/2021 ריאל סוסיאדד נגד אלצ'ה ספרדית ראשונה נצחון 1 : 0
23/09/2021 גרנאדה נגד ריאל סוסיאדד ספרדית ראשונה ניצחון 2 : 3
19/09/2021 ריאל סוסיאדד נגד סביליה ספרדית ראשונה תיקו 0 : 0
16/09/2021 איינדהובן נגד ריאל סוסיאדד הליגה האירופית תיקו 2 : 2
28/08/2021 ריאל סוסיאדד נגד לבאנטה ספרדית ראשונה נצחון 1 : 0

סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
22/04/2021 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו ריאל סוסיאדד 2 : 1
01/11/2020 ספרדית ראשונה סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד ריאל סוסיאדד 1 : 4
24/06/2020 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו סלטה ויגו 0 : 1
27/10/2019 ספרדית ראשונה סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד ריאל סוסיאדד 0 : 1
07/04/2019 ספרדית ראשונה סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד סלטה ויגו 3 : 1
05/12/2018 גביע ספרדי ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו ריאל סוסיאדד 2 : 0
26/11/2018 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו ריאל סוסיאדד 2 : 1
01/11/2018 גביע ספרדי סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד תיקו 1 : 1
21/01/2018 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו סלטה ויגו 1 : 2
19/08/2017 ספרדית ראשונה סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד ריאל סוסיאדד 2 : 3
21/05/2017 ספרדית ראשונה סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד תיקו 2 : 2
22/01/2017 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו ריאל סוסיאדד 1 : 0
12/03/2016 ספרדית ראשונה סלטה ויגו נגד ריאל סוסיאדד סלטה ויגו 1 : 0
31/10/2015 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו סלטה ויגו 2 : 3
07/02/2015 ספרדית ראשונה ריאל סוסיאדד נגד סלטה ויגו תיקו 1 : 1
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
19 J. Fontan מגן פציעה בברך לא משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
22 A. Barrenetxea חלוץ פציעה לא משחק
9 C. Fernandez חלוץ פציעה בברך לא משחק
14 J. Guridi קשר פציעה לא משחק
4 A. Illarramendi קשר פציעה לא משחק
20 N. Monreal מגן פציעה בברך לא משחק
10 M. Oyarzabal חלוץ פגיעה בשריר לא משחק

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

146. הסתיים סלטה ויגו (1+) - ריאל סוסיאדד S,D 1.40 3.45 4.20 0 - 2 מידע נוסף
147. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 2.50 1.75 3.20 2 מידע נוסף
148. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 1.85 1.50 2 מידע נוסף
149. הסתיים מחצית ראשונה סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 3.00 1.80 2.70 0 - 0 מידע נוסף
150. הסתיים איזו קבוצה תבקיע יותר שערים? (עד דקה 15) סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד (כולל הארכות) S,D 5.20 1.20 4.50 0 - 2 מידע נוסף
151. הסתיים מעל/מתחת שערים 0.5 (עד דקה 15) סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד (כולל הארכות) S,D 2.65 1.20 0 - 2 מידע נוסף
152. הסתיים מעל/מתחת (1) קרנות (עד דקה 15) סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד (כולל הארכות) S,D 2.10 2.45 2.75 0 - 2 מידע נוסף
153. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 1.55 2.65 3.85 מידע נוסף
154. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד (מחצית ראשונה) S,D 1.35 3.00 5.20 מידע נוסף
155. הסתיים יתרון יותר קרנות סלטה ויגו (1.5+) - ריאל סוסיאדד 1.50 1.85 מידע נוסף
156. הסתיים הראשונה ל-3 קרנות סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 2.30 13.00 1.35 0 - 2 מידע נוסף
157. הסתיים הראשונה ל-5 קרנות סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 3.80 2.20 1.90 0 - 2 מידע נוסף
158. הסתיים שער ראשון במשחק סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד S,D 1.85 6.40 1.75 חוץ מידע נוסף
159. הסתיים מצאפ שערים - יאגו אספאס - אלכסנדר איסאק 3.50 1.50 3.05 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס