צרפת

כדורגל - צרפת - צרפתית ראשונה

121. הסתיים ראסינג שטראסבורג - סט. אטיין S,D 1.90 3.10 3.05 5 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג במשחק שווה כוחות מול סט. אטיין , אך מכיוון שראסינג שטראסבורג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג במשחק יחסית לא קל מול סט. אטיין , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שראסינג שטראסבורג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג במשחק לא קל מול סט. אטיין , אך מכיוון שראסינג שטראסבורג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מסט. אטיין , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ראסינג שטראסבורג לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג במשחק שווה כוחות מול סט. אטיין , אך מכיוון שראסינג שטראסבורג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסט. אטיין , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג במשחק שווה כוחות מול סט. אטיין , אך מכיוון שראסינג שטראסבורג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדדי המומנטום ממוצע ועוצמה ממוצע שלה טובים יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג במשחק שווה כוחות מול סט. אטיין , אך מכיוון שראסינג שטראסבורג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שהיא במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי) , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ראסינג שטראסבורג מארחת את סט. אטיין במסגרת צרפתית ראשונה. ראסינג שטראסבורג במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
1.90 3.10 3.05
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום ראשון, תאריך 17 אוקטובר 2021. משחק בין ראסינג שטראסבורג לסט. אטיין במסגרת הצרפתית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ראסינג שטראסבורג המארחת ממוקמת במקום ה-13 עם 11 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.44 וסופגת 1.56 שערים) כאשר מנגד סט. אטיין האורחת ממוקמת במקום ה-20 עם 4 נקודות ויחס שערים שלילי של -10 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.89 וסופגת 2.00 שערים).
במשחקים האחרונים ראסינג שטראסבורג ניצחה פעמיים (נגד לאנס, מץ), הפסידה פעמיים (נגד ליל, ליון) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד מונפלייה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סט. אטיין הפסידה 4 פעמים (נגד ניס, מונאקו, בורדו, מונפלייה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד ליון).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ראסינג שטראסבורג ניצחה 5 פעמים ומנגד סט. אטיין ניצחה 5 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.33 1.67
סיכום כללי ראסינג שטראסבורג (10), סט. אטיין (10) 3 1.10
סיכום בית חוץ ראסינג שטראסבורג (5), סט. אטיין (5) 2 1.60
ראש בראש כללי ראסינג שטראסבורג (15) נגד סט. אטיין (15) 2 0.07
ראש בראש בית חוץ ראסינג שטראסבורג (9) נגד סט. אטיין (9) 4 0.44

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ראסינג שטראסבורג סט. אטיין
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.00 -4.33
סיכום כללי ראסינג שטראסבורג (10), סט. אטיין (10) -1 -4
סיכום בית חוץ ראסינג שטראסבורג (5), סט. אטיין (5) -1 -3
ראש בראש כללי ראסינג שטראסבורג (15) נגד סט. אטיין (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ ראסינג שטראסבורג (9) נגד סט. אטיין (9) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
9 4 5 מספר משחקים 5 4 9
3 1 2 נצחונות 0 0 0
2 1 1 תיקו 3 1 4
4 2 2 הפסדים 2 3 5
13 5 8 שערים שהבקיעו 4 4 8
14 8 6 שערים שספגו 8 10 18
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
1 0 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 1 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.3 1.6 ממוצע שערים למשחק 0.8 1.0 0.9
1.6 2.0 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 2.5 2.0
0.2 0.3 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.1 0.0 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.3 0.2
52" 59" 45" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 79" 24" 56"
21" 7" 31" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 30" 29" 30"
התפלגות זמני הבקעה
7.7%
0-15
12.5%
23.1%
15-30
0.0%
15.4%
30-45
25.0%
7.7%
45-60
12.5%
15.4%
60-75
25.0%
30.8%
75-90
25.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ראסינג שטראסבורג (10), סט. אטיין (10) 2.75 2
סיכום בית חוץ ראסינג שטראסבורג (5), סט. אטיין (5) 2.80 3.5
ראש בראש כללי ראסינג שטראסבורג (15) נגד סט. אטיין (15) 2.07 1
ראש בראש בית חוץ ראסינג שטראסבורג (9) נגד סט. אטיין (9) 1.78 1
תאריך שעה 1 X 2
13/10/202115:051.852.903.45
17/10/202113:351.903.103.05

צרפתית ראשונה 18/10/2021 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פאריס סן ז'רמן1090110 - 241427
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
2לאנס953110 - 16618
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
3ניס85214 - 171316
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
4אנז'ר1044211 - 15416
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
5ליון1044213 - 16316
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
6מארסיי842210 - 14414
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
7מונאקו1042413 - 14114
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
8לוריין93519 - 10114
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
9ליל1042415 - 13-214
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
10נאנט941410 - 13313
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
11קלרמונט1034320 - 13-713
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
12ראן93339 - 12312
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
13ראסינג שטראסבורג932414 - 13-111
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
14מונפלייה924316 - 16010
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
15ריימס924311 - 10-110
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
16בורדו914420 - 11-97
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
17טרואה913514 - 8-66
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
18מץ913519 - 11-86
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
19ברסט904518 - 10-84
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
20סט. אטיין904518 - 8-104
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
* לקבוצת Nice הופחתו 1 נק'

ראסינג שטראסבורג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
02/10/2021 מונפלייה נגד ראסינג שטראסבורג תיקו 1 : 1
25/09/2021 ראסינג שטראסבורג נגד ליל הפסד 1 : 2
22/09/2021 לאנס נגד ראסינג שטראסבורג ניצחון 0 : 1
17/09/2021 ראסינג שטראסבורג נגד מץ נצחון 3 : 0
12/09/2021 ליון נגד ראסינג שטראסבורג הפסד 3 : 1
29/08/2021 ראסינג שטראסבורג נגד ברסט נצחון 3 : 1
22/08/2021 ראסינג שטראסבורג נגד טרואה תיקו 1 : 1
14/08/2021 פאריס סן ז'רמן נגד ראסינג שטראסבורג הפסד 4 : 2
08/08/2021 ראסינג שטראסבורג נגד אנז'ר הפסד 0 : 2
16/05/2021 ניס נגד ראסינג שטראסבורג ניצחון 0 : 2

סט. אטיין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/10/2021 סט. אטיין נגד ליון צרפתית ראשונה תיקו 1 : 1
25/09/2021 סט. אטיין נגד ניס צרפתית ראשונה הפסד 0 : 3
22/09/2021 מונאקו נגד סט. אטיין צרפתית ראשונה הפסד 3 : 1
18/09/2021 סט. אטיין נגד בורדו צרפתית ראשונה הפסד 1 : 2
12/09/2021 מונפלייה נגד סט. אטיין צרפתית ראשונה הפסד 2 : 0
28/08/2021 מארסיי נגד סט. אטיין צרפתית ראשונה הפסד 3 : 1
21/08/2021 סט. אטיין נגד ליל צרפתית ראשונה תיקו 1 : 1
15/08/2021 לאנס נגד סט. אטיין צרפתית ראשונה תיקו 2 : 2
08/08/2021 סט. אטיין נגד לוריין צרפתית ראשונה תיקו 1 : 1
16/05/2021 ליל נגד סט. אטיין צרפתית ראשונה תיקו 0 : 0

ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
17/01/2021 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין ראסינג שטראסבורג 1 : 0
12/09/2020 צרפתית ראשונה סט. אטיין נגד ראסינג שטראסבורג סט. אטיין 2 : 0
21/12/2019 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין ראסינג שטראסבורג 2 : 1
13/02/2019 צרפתית ראשונה סט. אטיין נגד ראסינג שטראסבורג סט. אטיין 2 : 1
19/08/2018 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין תיקו 1 : 1
14/04/2018 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין סט. אטיין 0 : 1
24/11/2017 צרפתית ראשונה סט. אטיין נגד ראסינג שטראסבורג תיקו 2 : 2
25/10/2017 גביע ליגה צרפתי ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין תיקו 1 : 1
09/02/2008 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין ראסינג שטראסבורג 3 : 0
29/08/2007 צרפתית ראשונה סט. אטיין נגד ראסינג שטראסבורג סט. אטיין 2 : 0
18/03/2006 צרפתית ראשונה סט. אטיין נגד ראסינג שטראסבורג ראסינג שטראסבורג 0 : 2
28/10/2005 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין סט. אטיין 0 : 1
31/01/2005 גביע ליגה צרפתי ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין ראסינג שטראסבורג 1 : 0
14/01/2005 צרפתית ראשונה ראסינג שטראסבורג נגד סט. אטיין תיקו 1 : 1
20/08/2004 צרפתית ראשונה סט. אטיין נגד ראסינג שטראסבורג תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

122. הסתיים שטראסבורג - סט. אטיין (1+) S,D 3.30 3.40 1.55 5 - 1 מידע נוסף
123. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) שטראסבורג - סט. אטיין S,D 2.70 1.75 2.95 6 מידע נוסף
124. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) שטראסבורג - סט. אטיין S,D 1.65 1.65 6 מידע נוסף
125. הסתיים מחצית ראשונה שטראסבורג - סט. אטיין 2.35 1.95 3.25 2 - 1 מידע נוסף
126. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 שטראסבורג - סט. אטיין S,D 1.95 2.50 2.70 מידע נוסף
127. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 שטראסבורג - סט. אטיין (מחצית ראשונה) S,D 1.50 2.75 3.85 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס