הולנד

כדורגל - הולנד - הולנדית ראשונה

8. הסתיים גו אהד איגלס - זוולה S,D 1.95 2.65 2.75 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    גו אהד איגלס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מזוולה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס במשחק יחסית לא קל מול זוולה , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שגו אהד איגלס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס במשחק שווה כוחות מול זוולה , אך מכיוון שגו אהד איגלס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מזוולה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס במשחק יחסית לא קל מול זוולה , על פי מדד עוצמה כללית ביחד עם העובדה שגו אהד איגלס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מזוולה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס במשחק שווה כוחות מול זוולה , אך מכיוון שגו אהד איגלס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מזוולה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    גו אהד איגלס מארחת את זוולה במסגרת הולנדית ראשונה. גו אהד איגלס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
1.95 2.65 2.75
35% 31% 35%
(9 ממליצים) (8 ממליצים) (9 ממליצים)

יום ראשון, תאריך 19 ספטמבר 2021. משחק בין גו אהד איגלס לזוולה במסגרת ההולנדית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
גו אהד איגלס המארחת ממוקמת במקום ה-16 עם 3 נקודות ויחס שערים שלילי של -4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד זוולה האורחת ממוקמת במקום ה-18 עם 0 נקודות ויחס שערים שלילי של -6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.00 וסופגת 1.50 שערים).
במשחקים האחרונים גו אהד איגלס ניצחה פעמיים (נגד ספרטה רוטרדם, אקסלסיור), הפסידה 3 פעמים (נגד קמבור, פיינורד, הירנביין) כאשר מנגד זוולה נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד אייאקס,ווילם,ניימיכן,ויטסה ארנהיים).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה גו אהד איגלס ניצחה 4 פעמים ומנגד זוולה ניצחה 9 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.33 0.67
סיכום כללי גו אהד איגלס (10), זוולה (10) 3 1.10
סיכום בית חוץ גו אהד איגלס (5), זוולה (5) 5 2.60
ראש בראש כללי גו אהד איגלס (15) נגד זוולה (15) -4 -0.53
ראש בראש בית חוץ גו אהד איגלס (8) נגד זוולה (8) -2 -0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב גו אהד איגלס זוולה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 -3.00
סיכום כללי גו אהד איגלס (10), זוולה (10) -1 -4
סיכום בית חוץ גו אהד איגלס (5), זוולה (5) 1 -4
ראש בראש כללי גו אהד איגלס (15) נגד זוולה (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ גו אהד איגלס (8) נגד זוולה (8) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
4 2 2 מספר משחקים 2 2 4
1 0 1 נצחונות 0 0 0
0 0 0 תיקו 0 0 0
3 2 1 הפסדים 2 2 4
4 2 2 שערים שהבקיעו 0 0 0
8 7 1 שערים שספגו 3 3 6
1 0 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
2 1 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 2 4
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 1.0 1.0 ממוצע שערים למשחק 0.0 0.0 0.0
2.0 3.5 0.5 ממוצע ספיגות למשחק 1.5 1.5 1.5
0.3 0.0 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.5 0.5 0.5 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 1.0 1.0 1.0
21" 36" 6" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - - -
37" 52" 7" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 24" 28" 26"
התפלגות זמני הבקעה
25.0%
0-15
0.0%
0.0%
15-30
0.0%
25.0%
30-45
0.0%
0.0%
45-60
0.0%
25.0%
60-75
0.0%
25.0%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי גו אהד איגלס (10), זוולה (10) 2.35 4.5
סיכום בית חוץ גו אהד איגלס (5), זוולה (5) 2.90 1.5
ראש בראש כללי גו אהד איגלס (15) נגד זוולה (15) 2.40 4
ראש בראש בית חוץ גו אהד איגלס (8) נגד זוולה (8) 2.88 4
תאריך שעה 1 X 2
14/09/202115:102.052.802.45
15/09/202120:552.102.752.45
17/09/202118:452.152.752.40
19/09/202101:352.152.702.40
19/09/202107:302.202.652.40
19/09/202108:552.252.602.35
19/09/202111:352.252.602.40
19/09/202112:052.002.602.70
19/09/202112:402.002.602.75
19/09/202113:151.952.652.75

הולנדית ראשונה 19/09/2021 19:32

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אייאקס54101 - 222113
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
2איינדהובן44003 - 141112
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3הירנביין53116 - 7110
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
4ווילם53115 - 6110
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
5אוטרכט52214 - 958
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
6ניימיכן52216 - 4-28
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
7פיינורד32013 - 746
  • ה
  • נ
  • נ
8ויטסה ארנהיים42029 - 3-66
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
9קמבור520317 - 9-86
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
10ר.ק.ס51229 - 8-15
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
11כרונינגן51229 - 6-35
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
12ספרטה רוטרדם51229 - 5-45
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
13פורטונה סיטארד41127 - 5-24
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
14טוונטה41125 - 3-24
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
15אלקמאר31025 - 3-23
  • ה
  • נ
  • ה
16גו אהד איגלס41038 - 4-43
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
17הראקלס30124 - 1-31
  • ה
  • ת
  • ה
18זוולה40046 - 0-60
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

גו אהד איגלס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/09/2021 קמבור נגד גו אהד איגלס הפסד 5 : 2
28/08/2021 גו אהד איגלס נגד ספרטה רוטרדם נצחון 2 : 0
22/08/2021 פיינורד נגד גו אהד איגלס הפסד 2 : 0
13/08/2021 גו אהד איגלס נגד הירנביין הפסד 0 : 1
12/05/2021 אקסלסיור נגד גו אהד איגלס ניצחון 0 : 1
07/05/2021 גו אהד איגלס נגד ניימיכן נצחון 2 : 1
02/05/2021 גו אהד איגלס נגד הלמונד ספורט נצחון 5 : 1
23/04/2021 אוטרכט מילואים נגד גו אהד איגלס ניצחון 0 : 1
17/04/2021 גו אהד איגלס נגד אלמירה סיטי נצחון 3 : 0
11/04/2021 דה גראפשחאפ נגד גו אהד איגלס הפסד 1 : 0

זוולה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/09/2021 זוולה נגד אייאקס ליגה הולנדית הפסד 0 : 2
28/08/2021 ווילם נגד זוולה ליגה הולנדית הפסד 1 : 0
20/08/2021 ניימיכן נגד זוולה ליגה הולנדית הפסד 2 : 0
15/08/2021 זוולה נגד ויטסה ארנהיים ליגה הולנדית הפסד 0 : 1
16/05/2021 זוולה נגד כרונינגן ליגה הולנדית נצחון 1 : 0
13/05/2021 איינדהובן נגד זוולה ליגה הולנדית הפסד 4 : 2
09/05/2021 זוולה נגד דן האג ליגה הולנדית הפסד 0 : 1
01/05/2021 ויטסה ארנהיים נגד זוולה ליגה הולנדית הפסד 2 : 1
24/04/2021 הירנביין נגד זוולה ליגה הולנדית ניצחון 0 : 2
10/04/2021 זוולה נגד טוונטה ליגה הולנדית נצחון 1 : 0

גו אהד איגלס נגד זוולה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
19/03/2017 ליגה הולנדית גו אהד איגלס נגד זוולה זוולה 1 : 3
30/10/2016 ליגה הולנדית זוולה נגד גו אהד איגלס זוולה 3 : 1
15/02/2015 ליגה הולנדית זוולה נגד גו אהד איגלס גו אהד איגלס 0 : 1
19/10/2014 ליגה הולנדית גו אהד איגלס נגד זוולה גו אהד איגלס 3 : 2
16/03/2014 ליגה הולנדית זוולה נגד גו אהד איגלס זוולה 2 : 0
08/12/2013 ליגה הולנדית גו אהד איגלס נגד זוולה גו אהד איגלס 4 : 1
19/12/2012 גביע הולנדי גו אהד איגלס נגד זוולה תיקו 1 : 1
12/02/2012 הולנדית שניה זוולה נגד גו אהד איגלס תיקו 0 : 0
27/11/2011 הולנדית שניה גו אהד איגלס נגד זוולה זוולה 0 : 1
13/02/2011 הולנדית שניה זוולה נגד גו אהד איגלס זוולה 3 : 1
21/11/2010 הולנדית שניה גו אהד איגלס נגד זוולה זוולה 1 : 3
14/03/2010 הולנדית שניה גו אהד איגלס נגד זוולה גו אהד איגלס 1 : 0
20/09/2009 הולנדית שניה זוולה נגד גו אהד איגלס זוולה 1 : 0
18/01/2009 הולנדית שניה גו אהד איגלס נגד זוולה זוולה 0 : 1
05/10/2008 הולנדית שניה זוולה נגד גו אהד איגלס זוולה 1 : 0
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
27 J. Mulenga חלוץ פגיעה בשריר לא משחק
17 F. Ross חלוץ פציעה בברך לא משחק
18 S. Crowther חלוץ בעיות לב ספק משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
10 P. Clement קשר פציעה בקרסול לא משחק
6 M. Saymak קשר פציעה ספק משחק
31 S. V. Wermeskerken מגן פציעה בברך ספק משחק

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס