ברזיל

כדורגל - ברזיל - גביע ברזילאי

331. הסתיים סלבדור באהיה - אתלטיקו מיניירו S,D 2.85 2.75 1.85 2 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מסלבדור באהיה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אתלטיקו מיניירו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אתלטיקו מיניירו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אתלטיקו מיניירו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ אתלטיקו מיניירו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אתלטיקו מיניירו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש אתלטיקו מיניירו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אתלטיקו מיניירו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אתלטיקו מיניירו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אתלטיקו מיניירו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע אתלטיקו מיניירו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו מיניירו במשחק חוץ יחסית לא קל מול סלבדור באהיה , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) אתלטיקו מיניירו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו מיניירו במשחק חוץ שווה כוחות מול סלבדור באהיה , למרות שסלבדור באהיה מארחת את המשחק , כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של אתלטיקו מיניירו טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסלבדור באהיה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו מיניירו במשחק חוץ שווה כוחות מול סלבדור באהיה , למרות שסלבדור באהיה מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של אתלטיקו מיניירו טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו מיניירו עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מסלבדור באהיה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סלבדור באהיה מארחת את אתלטיקו מיניירו במסגרת גביע ברזילאי. אתלטיקו מיניירו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

יום חמישי, תאריך 05 אוגוסט 2021. משחק בין סלבדור באהיה לאתלטיקו מיניירו במסגרת הגביע ברזילאי.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סלבדור באהיה נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 5 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד ספורט רסיפה,אתלטיקו מיניירו,אתלטיקו מיניירו,פלמנגו,סאו פאולו) כאשר מנגד אתלטיקו מיניירו עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד אתלטיקו פארננסה,סלבדור באהיה,סלבדור באהיה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סלבדור באהיה ניצחה 3 פעמים ומנגד אתלטיקו מיניירו ניצחה 4 פעמים ו-8 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -8 -4.33
סיכום כללי סלבדור באהיה (10), אתלטיקו מיניירו (10) -10 -1.90
סיכום בית חוץ סלבדור באהיה (5), אתלטיקו מיניירו (5) -4 -1.20
ראש בראש כללי סלבדור באהיה (15) נגד אתלטיקו מיניירו (15) -4 -0.20
ראש בראש בית חוץ סלבדור באהיה (6) נגד אתלטיקו מיניירו (6) 3 0.33

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סלבדור באהיה אתלטיקו מיניירו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.00 4.00
סיכום כללי סלבדור באהיה (10), אתלטיקו מיניירו (10) -5 5
סיכום בית חוץ סלבדור באהיה (5), אתלטיקו מיניירו (5) -2 2
ראש בראש כללי סלבדור באהיה (15) נגד אתלטיקו מיניירו (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ סלבדור באהיה (6) נגד אתלטיקו מיניירו (6) 2 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
14 6 8 מספר משחקים 7 7 14
5 2 3 נצחונות 5 5 10
2 1 1 תיקו 1 0 1
7 3 4 הפסדים 1 2 3
18 9 9 שערים שהבקיעו 14 7 21
23 11 12 שערים שספגו 5 5 10
4 1 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 4 7
6 2 4 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.5 1.1 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.0 1.5
1.6 1.8 1.5 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 0.7 0.7
0.3 0.2 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.6 0.5
0.4 0.3 0.5 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.1 0.1
38" 31" 44" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 39" 41" 40"
39" 38" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 68" 32" 53"
התפלגות זמני הבקעה
5.6%
0-15
9.5%
16.7%
15-30
19.0%
16.7%
30-45
14.3%
16.7%
45-60
14.3%
22.2%
60-75
23.8%
22.2%
75-90
19.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סלבדור באהיה (10), אתלטיקו מיניירו (10) 2.35 1.5
סיכום בית חוץ סלבדור באהיה (5), אתלטיקו מיניירו (5) 2.40 2
ראש בראש כללי סלבדור באהיה (15) נגד אתלטיקו מיניירו (15) 1.93 2
ראש בראש בית חוץ סלבדור באהיה (6) נגד אתלטיקו מיניירו (6) 2.00 4
תאריך שעה 1 X 2
03/08/202118:102.702.851.90
03/08/202119:102.852.402.10
03/08/202119:352.802.552.00
03/08/202119:502.902.551.95
03/08/202122:102.752.552.00
03/08/202123:002.702.552.05
04/08/202102:152.802.701.95
04/08/202103:202.752.701.95
04/08/202105:502.802.751.90
04/08/202106:202.902.751.85
04/08/202106:402.702.751.95
04/08/202110:052.802.801.85
04/08/202111:552.852.801.85
04/08/202112:002.902.801.80
04/08/202112:102.802.801.85
04/08/202115:052.902.801.80
04/08/202116:502.952.801.80
04/08/202118:302.902.751.85
04/08/202122:552.852.701.90
04/08/202123:552.902.701.85
05/08/202102:503.002.701.85
05/08/202103:052.902.751.85
05/08/202103:252.852.751.85

סלבדור באהיה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/08/2021 סלבדור באהיה נגד ספורט רסיפה הפסד 0 : 1
29/07/2021 אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה הפסד 2 : 0
25/07/2021 אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה הפסד 3 : 0
18/07/2021 סלבדור באהיה נגד פלמנגו הפסד 0 : 5
10/07/2021 סאו פאולו נגד סלבדור באהיה הפסד 1 : 0
07/07/2021 סלבדור באהיה נגד חובנטוד נצחון 1 : 0
04/07/2021 שאפוקואנסה נגד סלבדור באהיה ניצחון 0 : 2
30/06/2021 סלבדור באהיה נגד אמריקה מיניירו הפסד 3 : 4
27/06/2021 פלמייראס נגד סלבדור באהיה הפסד 3 : 2
25/06/2021 סלבדור באהיה נגד אתלטיקו פארננסה נצחון 2 : 1

אתלטיקו מיניירו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/08/2021 אתלטיקו מיניירו נגד אתלטיקו פארננסה ברזילאית ראשונה נצחון 2 : 0
29/07/2021 אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה גביע ברזילאי נצחון 2 : 0
25/07/2021 אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה ברזילאית ראשונה נצחון 3 : 0
20/07/2021 אתלטיקו מיניירו נגד בוקה ג'וניורס גביע ליברטדורס בית ג תיקו 0 : 0
17/07/2021 קורינתיאנס נגד אתלטיקו מיניירו ברזילאית ראשונה ניצחון 1 : 2
13/07/2021 בוקה ג'וניורס נגד אתלטיקו מיניירו גביע ליברטדורס בית ג תיקו 0 : 0
10/07/2021 אמריקה מיניירו נגד אתלטיקו מיניירו ברזילאית ראשונה ניצחון 0 : 1
07/07/2021 אתלטיקו מיניירו נגד פלמנגו ברזילאית ראשונה נצחון 2 : 1
04/07/2021 צ'ויאבה נגד אתלטיקו מיניירו ברזילאית ראשונה ניצחון 0 : 1
27/06/2021 סאנטוס נגד אתלטיקו מיניירו ברזילאית ראשונה הפסד 2 : 0

סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
29/07/2021 גביע ברזילאי אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה אתלטיקו מיניירו 2 : 0
25/07/2021 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה אתלטיקו מיניירו 3 : 0
13/02/2021 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה תיקו 1 : 1
19/10/2020 ברזילאית ראשונה סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו סלבדור באהיה 3 : 1
28/11/2019 ברזילאית ראשונה סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו תיקו 1 : 1
24/08/2019 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה סלבדור באהיה 0 : 1
17/11/2018 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה אתלטיקו מיניירו 1 : 0
30/07/2018 ברזילאית ראשונה סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו תיקו 2 : 2
20/07/2017 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה סלבדור באהיה 0 : 2
21/10/2014 ברזילאית ראשונה סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו תיקו 1 : 1
19/07/2014 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה תיקו 1 : 1
09/11/2013 ברזילאית ראשונה סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו תיקו 0 : 0
14/08/2013 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה אתלטיקו מיניירו 2 : 0
05/09/2012 ברזילאית ראשונה סלבדור באהיה נגד אתלטיקו מיניירו תיקו 0 : 0
06/06/2012 ברזילאית ראשונה אתלטיקו מיניירו נגד סלבדור באהיה תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס