גרמניה

כדורגל - גרמניה - גרמנית שניה

276. הסתיים פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן S,D 1.90 2.85 2.65 2 - 3 ספורט1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפורטונה דיסלדורף המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפורטונה דיסלדורף המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה אורחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפורטונה דיסלדורף המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שפורטונה דיסלדורף המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מורדר ברמן , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף במשחק יחסית לא קל מול ורדר ברמן , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שפורטונה דיסלדורף לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף במשחק שבו יחסי הכוחות מול ורדר ברמן נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ פורטונה דיסלדורף נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פורטונה דיסלדורף שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של פורטונה דיסלדורף.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פורטונה דיסלדורף. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פורטונה דיסלדורף. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פורטונה דיסלדורף שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של פורטונה דיסלדורף.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פורטונה דיסלדורף. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פורטונה דיסלדורף. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מורדר ברמן , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פורטונה דיסלדורף מארחת את ורדר ברמן במסגרת גרמנית שניה. פורטונה דיסלדורף במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
1.90 2.85 2.65
36% 32% 32%
(8 ממליצים) (7 ממליצים) (7 ממליצים)

יום שבת, תאריך 31 יולי 2021. משחק בין פורטונה דיסלדורף לורדר ברמן במסגרת הגרמנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
פורטונה דיסלדורף המארחת ממוקמת במקום ה-5 עם 3 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.00 וסופגת 0.00 שערים) כאשר מנגד ורדר ברמן האורחת ממוקמת במקום ה-9 עם 1 נקודות ויחס שערים חיובי של 0 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 1.00 שערים).
במשחקים האחרונים פורטונה דיסלדורף ניצחה 3 פעמים (נגד סנדהאוזן, אוהה, קרלסרוהה), הפסידה פעם אחת (נגד גרויטר פירת') ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד בראונשווייג) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ורדר ברמן הפסידה פעמיים (נגד בורוסיה מינשנגלדבאך, אוגסבורג) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד האנובר, באייר לברקוזן, לייפציג).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה פורטונה דיסלדורף ניצחה 4 פעמים ומנגד ורדר ברמן ניצחה 7 פעמים ו-4 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3 2.67
סיכום כללי פורטונה דיסלדורף (10), ורדר ברמן (10) 3 1.70
סיכום בית חוץ פורטונה דיסלדורף (5), ורדר ברמן (5) 5 2.00
ראש בראש כללי פורטונה דיסלדורף (15) נגד ורדר ברמן (15) -2 0.00
ראש בראש בית חוץ פורטונה דיסלדורף (8) נגד ורדר ברמן (8) -2 0.63

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב פורטונה דיסלדורף ורדר ברמן
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.67 -2.33
סיכום כללי פורטונה דיסלדורף (10), ורדר ברמן (10) 1 -2
סיכום בית חוץ פורטונה דיסלדורף (5), ורדר ברמן (5) 2 -3
ראש בראש כללי פורטונה דיסלדורף (15) נגד ורדר ברמן (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ פורטונה דיסלדורף (8) נגד ורדר ברמן (8) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
1 1 0 מספר משחקים 1 0 1
1 1 0 נצחונות 0 0 0
0 0 0 תיקו 1 0 1
0 0 0 הפסדים 0 0 0
2 2 0 שערים שהבקיעו 1 0 1
0 0 0 שערים שספגו 1 0 1
1 1 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
2.0 2.0 0.0 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.0 1.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 0.0 1.0
1.0 1.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
56" 56" - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - - -
- - - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 55" - 55"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
0.0%
0.0%
15-30
0.0%
0.0%
30-45
0.0%
50.0%
45-60
100.0%
50.0%
60-75
0.0%
0.0%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי פורטונה דיסלדורף (10), ורדר ברמן (10) 2.75 2
סיכום בית חוץ פורטונה דיסלדורף (5), ורדר ברמן (5) 3.00 2.5
ראש בראש כללי פורטונה דיסלדורף (15) נגד ורדר ברמן (15) 2.93 1
ראש בראש בית חוץ פורטונה דיסלדורף (8) נגד ורדר ברמן (8) 2.88 1
תאריך שעה 1 X 2
28/07/202115:052.102.752.40
30/07/202111:052.102.752.45
30/07/202115:452.002.802.55
30/07/202115:501.952.802.60
30/07/202116:002.002.802.55
30/07/202116:101.952.852.60
30/07/202116:202.002.852.55
31/07/202106:001.952.852.60
31/07/202107:401.952.802.65
31/07/202110:301.952.752.70
31/07/202111:401.952.752.65
31/07/202116:201.952.802.70
31/07/202119:551.952.802.60
31/07/202120:451.952.802.65
31/07/202121:151.902.852.65

גרמנית שניה 31/07/2021 21:37

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קרלסרוהה22001 - 656
  • נ
  • נ
2דינמו דרזדן11000 - 333
  • נ
3סט. פאולי11000 - 333
  • נ
4המבורג11001 - 323
  • נ
5פורטונה דיסלדורף11000 - 223
  • נ
6רגנסבורג11000 - 223
  • נ
7נירנברג20202 - 202
  • ת
  • ת
8פאדרבורן20202 - 202
  • ת
  • ת
9ורדר ברמן10101 - 101
  • ת
10האנובר10101 - 101
  • ת
11אוהה10100 - 001
  • ת
12היידנהיים10100 - 001
  • ת
13שאלקה 0410013 - 1-20
  • ה
14האנזה רוסטוק10013 - 1-20
  • ה
15סנדהאוזן10012 - 0-20
  • ה
16אינגולסטד10013 - 0-30
  • ה
17קיל10013 - 0-30
  • ה
18דרמשטאדט20025 - 0-50
  • ה
  • ה

פורטונה דיסלדורף

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/07/2021 סנדהאוזן נגד פורטונה דיסלדורף ניצחון 0 : 2
23/05/2021 גרויטר פירת' נגד פורטונה דיסלדורף הפסד 3 : 2
16/05/2021 פורטונה דיסלדורף נגד אוהה נצחון 3 : 0
08/05/2021 פורטונה דיסלדורף נגד בראונשווייג תיקו 2 : 2
03/05/2021 פורטונה דיסלדורף נגד קרלסרוהה נצחון 3 : 2
24/04/2021 פאדרבורן נגד פורטונה דיסלדורף הפסד 2 : 1
21/04/2021 פורטונה דיסלדורף נגד סט. פאולי נצחון 2 : 0
18/04/2021 אוסנברוק נגד פורטונה דיסלדורף ניצחון 0 : 3
04/04/2021 דרמשטאדט נגד פורטונה דיסלדורף ניצחון 1 : 2
22/03/2021 פורטונה דיסלדורף נגד בוכום הפסד 0 : 3

ורדר ברמן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
24/07/2021 ורדר ברמן נגד האנובר גרמנית שניה תיקו 1 : 1
22/05/2021 ורדר ברמן נגד בורוסיה מינשנגלדבאך גרמנית ראשונה הפסד 2 : 4
15/05/2021 אוגסבורג נגד ורדר ברמן גרמנית ראשונה הפסד 2 : 0
08/05/2021 ורדר ברמן נגד באייר לברקוזן גרמנית ראשונה תיקו 0 : 0
30/04/2021 ורדר ברמן נגד לייפציג גביע גרמני תיקו 0 : 0
24/04/2021 אוניון ברלין נגד ורדר ברמן גרמנית ראשונה הפסד 3 : 1
21/04/2021 ורדר ברמן נגד מיינץ גרמנית ראשונה הפסד 0 : 1
18/04/2021 בורוסיה דורטמונד נגד ורדר ברמן גרמנית ראשונה הפסד 4 : 1
07/04/2021 רגנסבורג נגד ורדר ברמן גביע גרמני ניצחון 0 : 1
04/04/2021 שטוטגרט נגד ורדר ברמן גרמנית ראשונה הפסד 1 : 0

פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
18/01/2020 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן ורדר ברמן 0 : 1
17/08/2019 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף פורטונה דיסלדורף 1 : 3
27/04/2019 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן פורטונה דיסלדורף 4 : 1
07/12/2018 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף ורדר ברמן 3 : 1
13/04/2013 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן תיקו 2 : 2
18/11/2012 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף ורדר ברמן 2 : 1
23/05/1997 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף ורדר ברמן 1 : 0
29/11/1996 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן פורטונה דיסלדורף 4 : 1
11/03/1996 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן תיקו 1 : 1
10/08/1995 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף תיקו 1 : 1
26/03/1992 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף ורדר ברמן 2 : 1
27/09/1991 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן תיקו 0 : 0
07/06/1991 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן ורדר ברמן 1 : 2
07/12/1990 גרמנית ראשונה ורדר ברמן נגד פורטונה דיסלדורף ורדר ברמן 3 : 1
01/12/1989 גרמנית ראשונה פורטונה דיסלדורף נגד ורדר ברמן פורטונה דיסלדורף 2 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

277. הסתיים פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן (1+) 3.35 3.50 1.50 2 - 3 מידע נוסף
278. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן S,D 1.55 1.75 5 מידע נוסף
279. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן S,D 2.20 2.35 2.50 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס