ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - ארגנטינאית ראשונה

289. הסתיים הוראקן - קולון סנטה פה S,D 2.70 2.60 2.00 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקולון סנטה פה האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקולון סנטה פה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקולון סנטה פה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קולון סנטה פה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן במשחק שבו יחסי הכוחות מול קולון סנטה פה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ קולון סנטה פה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של קולון סנטה פה לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן במשחק שבו יחסי הכוחות מול קולון סנטה פה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע קולון סנטה פה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שקולון סנטה פה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מהוראקן ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , קולון סנטה פה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קולון סנטה פה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של קולון סנטה פה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קולון סנטה פה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קולון סנטה פה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קולון סנטה פה שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של קולון סנטה פה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קולון סנטה פה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קולון סנטה פה. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה נמצאת בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מזה שלהוראקן, ורק במשחק האחרון היה שינוי במומנטום לטובת הוראקן, שינוי שלא אמור להחזיק מעמד . לכן במשחק זה קולון סנטה פה צפויה לחזור למעגל הניצחונות על חשבונה של הוראקן
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה במשחק חוץ שווה כוחות מול הוראקן , למרות שהוראקן מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של קולון סנטה פה טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מהוראקן , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה במשחק חוץ יחסית לא קל מול הוראקן , על פי מדד המומנטום בית חוץ קולון סנטה פה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מקולון סנטה פה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. הוראקן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. הוראקן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מקולון סנטה פה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה במשחק חוץ שווה כוחות מול הוראקן , למרות שהוראקן מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של קולון סנטה פה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה במשחק חוץ יחסית לא קל מול הוראקן , על פי מדד העוצמה ממוצע קולון סנטה פה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מהוראקן , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מקולון סנטה פה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    יחס הליין של הוראקן עלה מעל 20% ולכן מומלץ הימור תיקו X עם רמת ביטחון של 10

  • ABCD

    הוראקן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מקולון סנטה פה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    הוראקן מארחת את קולון סנטה פה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. קולון סנטה פה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שלישי, תאריך 27 יולי 2021. משחק בין הוראקן לקולון סנטה פה במסגרת הארגנטינאית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים הוראקן ניצחה פעם אחת (נגד דיפנסה ג'סטיסיה), הפסידה 3 פעמים (נגד טוקומן, אינדפנדיינטה, בוקה ג'וניורס) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד טאז'ראס דה קורדובה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים קולון סנטה פה ניצחה 3 פעמים (נגד ריבר פלייט, ראסינג קלאב, אינדפנדיינטה), הפסידה פעם אחת (נגד לאנוס) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד טאז'ראס דה קורדובה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה הוראקן ניצחה 3 פעמים ומנגד קולון סנטה פה ניצחה 7 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.67 -1.00
סיכום כללי הוראקן (10), קולון סנטה פה (10) 0 -0.70
סיכום בית חוץ הוראקן (5), קולון סנטה פה (5) -1 -0.60
ראש בראש כללי הוראקן (15) נגד קולון סנטה פה (15) 6 -0.53
ראש בראש בית חוץ הוראקן (9) נגד קולון סנטה פה (9) 6 -0.11

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב הוראקן קולון סנטה פה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 2.00
סיכום כללי הוראקן (10), קולון סנטה פה (10) -1 -1
סיכום בית חוץ הוראקן (5), קולון סנטה פה (5) 1 2
ראש בראש כללי הוראקן (15) נגד קולון סנטה פה (15) 3 -3
ראש בראש בית חוץ הוראקן (9) נגד קולון סנטה פה (9) 3 -3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
15 8 7 מספר משחקים 10 8 18
3 1 2 נצחונות 5 6 11
7 4 3 תיקו 4 0 4
5 3 2 הפסדים 1 2 3
16 8 8 שערים שהבקיעו 14 18 32
19 11 8 שערים שספגו 9 7 16
3 1 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 5 4 9
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 0 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 1.0 1.1 ממוצע שערים למשחק 1.4 2.3 1.8
1.3 1.4 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.9 0.9 0.9
0.2 0.1 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.5 0.5
0.3 0.3 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.0 0.1
44" 50" 36" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 36" 34" 35"
28" 22" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 54" 48"
התפלגות זמני הבקעה
6.2%
0-15
12.5%
6.2%
15-30
6.2%
31.2%
30-45
18.8%
18.8%
45-60
18.8%
25.0%
60-75
21.9%
12.5%
75-90
21.9%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי הוראקן (10), קולון סנטה פה (10) 2.75 3
סיכום בית חוץ הוראקן (5), קולון סנטה פה (5) 3.10 3
ראש בראש כללי הוראקן (15) נגד קולון סנטה פה (15) 2.40 2
ראש בראש בית חוץ הוראקן (9) נגד קולון סנטה פה (9) 2.78 2
תאריך שעה 1 X 2
26/07/202118:002.102.852.35
27/07/202121:252.702.602.00

ארגנטינאית ראשונה 28/07/2021 05:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לאנוס22003 - 856
  • נ
  • נ
2אתלטיקו פטרונטו פאראנה22000 - 446
  • נ
  • נ
3גודוי22002 - 426
  • נ
  • נ
4סן לורנצו21101 - 214
  • נ
  • ת
5ארגנטינוס ג'וניורס21100 - 114
  • נ
  • ת
6אינדפנדיינטה21100 - 114
  • נ
  • ת
7ריבר פלייט21012 - 533
  • נ
  • ה
8אסטודיאנטס לה פלטה21011 - 323
  • ה
  • נ
9טאז'ראס דה קורדובה21013 - 413
  • נ
  • ה
10ניואלס אולד בויס21013 - 303
  • ה
  • נ
11הוראקן21012 - 203
  • ה
  • נ
12רוסאריו סנטרל21012 - 203
  • נ
  • ה
13טוקומן21014 - 3-13
  • נ
  • ה
14אלדוסיבי21012 - 1-13
  • נ
  • ה
15קולון סנטה פה21015 - 3-23
  • ה
  • נ
16גימנסיה לה פלטה20202 - 202
  • ת
  • ת
17באנפילד20201 - 102
  • ת
  • ת
18בוקה ג'וניורס20201 - 102
  • ת
  • ת
19ראסינג קלאב20200 - 002
  • ת
  • ת
20אתלטיקו פלטנסה20113 - 2-11
  • ה
  • ת
21Central Cordoba SdE20112 - 1-11
  • ה
  • ת
22ולז סארספילד20111 - 0-11
  • ה
  • ת
23ארסאנל20113 - 1-21
  • ה
  • ת
24אוניון סנטה פה20115 - 1-41
  • ה
  • ת
25דיפנסה ג'סטיסיה20024 - 2-20
  • ה
  • ה
26סארמיינטו20025 - 0-50
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קולון סנטה פה1374210 - 231325
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
2אסטודיאנטס לה פלטה1364310 - 16622
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
3ריבר פלייט1363411 - 251421
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
4ראסינג קלאב1363412 - 14221
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
5סן לורנצו1363416 - 16021
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
6באנפילד1355312 - 14220
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
7ארגנטינוס ג'וניורס1354411 - 14319
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
8רוסאריו סנטרל1353518 - 16-218
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
9Central Cordoba SdE1345417 - 14-317
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
10גודוי1343624 - 18-615
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
11אתלטיקו פלטנסה1342719 - 12-714
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
12ארסאנל1333723 - 11-1212
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
13אלדוסיבי1332821 - 15-611
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה

הוראקן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
23/07/2021 טוקומן נגד הוראקן הפסד 1 : 0
18/07/2021 הוראקן נגד דיפנסה ג'סטיסיה נצחון 2 : 1
09/05/2021 הוראקן נגד אינדפנדיינטה הפסד 1 : 3
02/05/2021 טאז'ראס דה קורדובה נגד הוראקן תיקו 1 : 1
24/04/2021 הוראקן נגד בוקה ג'וניורס הפסד 0 : 2
16/04/2021 ולז סארספילד נגד הוראקן הפסד 2 : 0
13/04/2021 הוראקן נגד סארמיינטו נצחון 3 : 0
04/04/2021 ניואלס אולד בויס נגד הוראקן תיקו 2 : 2
30/03/2021 הוראקן נגד גימנסיה לה פלטה תיקו 1 : 1
20/03/2021 אתלטיקו פטרונטו פאראנה נגד הוראקן ניצחון 0 : 1

קולון סנטה פה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
24/07/2021 קולון סנטה פה נגד לאנוס גביע דייגו מראדונה הפסד 1 : 4
18/07/2021 ריבר פלייט נגד קולון סנטה פה גביע דייגו מראדונה ניצחון 1 : 2
04/06/2021 קולון סנטה פה נגד ראסינג קלאב גביע דייגו מראדונה נצחון 3 : 0
31/05/2021 אינדפנדיינטה נגד קולון סנטה פה גביע דייגו מראדונה ניצחון 0 : 2
16/05/2021 קולון סנטה פה נגד טאז'ראס דה קורדובה גביע דייגו מראדונה תיקו 1 : 1
09/05/2021 קולון סנטה פה נגד אוניון סנטה פה גביע דייגו מראדונה תיקו 1 : 1
01/05/2021 קולון סנטה פה נגד ארסאנל גביע דייגו מראדונה נצחון 2 : 0
25/04/2021 ראסינג קלאב נגד קולון סנטה פה גביע דייגו מראדונה הפסד 2 : 1
12/04/2021 ריבר פלייט נגד קולון סנטה פה גביע דייגו מראדונה הפסד 3 : 2
27/03/2021 אתלטיקו פלטנסה נגד קולון סנטה פה גביע דייגו מראדונה ניצחון 1 : 3

הוראקן נגד קולון סנטה פה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
03/08/2019 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה הוראקן 2 : 0
27/10/2018 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה הוראקן 3 : 2
03/03/2018 גביע דייגו מראדונה קולון סנטה פה נגד הוראקן תיקו 0 : 0
02/09/2017 גביע הליגה הוראקן נגד קולון סנטה פה הוראקן 1 : 0
03/12/2016 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה קולון סנטה פה 1 : 3
06/06/2015 גביע דייגו מראדונה קולון סנטה פה נגד הוראקן תיקו 1 : 1
14/05/2011 גביע דייגו מראדונה קולון סנטה פה נגד הוראקן קולון סנטה פה 3 : 0
12/11/2010 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה קולון סנטה פה 1 : 2
02/04/2010 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה תיקו 0 : 0
03/11/2009 גביע דייגו מראדונה קולון סנטה פה נגד הוראקן קולון סנטה פה 3 : 0
04/04/2009 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה קולון סנטה פה 0 : 1
27/09/2008 גביע דייגו מראדונה קולון סנטה פה נגד הוראקן תיקו 1 : 1
12/04/2008 גביע דייגו מראדונה קולון סנטה פה נגד הוראקן קולון סנטה פה 1 : 0
21/09/2007 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה תיקו 2 : 2
07/03/2003 גביע דייגו מראדונה הוראקן נגד קולון סנטה פה קולון סנטה פה 2 : 3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

290. הסתיים הוראקן (1+) - קולון סנטה פה S,D 1.40 3.35 4.20 1 - 1 מידע נוסף
291. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) הוראקן - קולון סנטה פה S,D 1.95 1.45 2 מידע נוסף
292. הסתיים מחצית ראשונה הוראקן - קולון סנטה פה 3.30 1.75 2.60 1 - 1 מידע נוסף
293. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 הוראקן - קולון סנטה פה S,D 1.75 2.50 3.25 מידע נוסף
294. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 הוראקן - קולון סנטה פה (מחצית ראשונה) S,D 1.45 2.85 4.20 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס