מועדונים בינלאומיים

כדורגל - מועדונים בינלאומיים - ליגת האלופות

154. הסתיים אומוניה ניקוסיה - דינמו זגרב S,D 2.85 3.20 1.95 0 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק לא קל מול אומוניה ניקוסיה , אך מכיוון שדינמו זגרב נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה במשחק שבו יחסי הכוחות מול דינמו זגרב נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ דינמו זגרב נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה במשחק שבו יחסי הכוחות מול דינמו זגרב נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום ראש בראש דינמו זגרב נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מאומוניה ניקוסיה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , דינמו זגרב צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של דינמו זגרב לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה במשחק שבו יחסי הכוחות מול דינמו זגרב נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ דינמו זגרב נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שדינמו זגרב נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שדינמו זגרב נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה ראש בראש שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מאומוניה ניקוסיה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק חוץ שווה כוחות מול אומוניה ניקוסיה , למרות שאומוניה ניקוסיה מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של דינמו זגרב טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק חוץ שווה כוחות מול אומוניה ניקוסיה , למרות שאומוניה ניקוסיה מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של דינמו זגרב טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מאומוניה ניקוסיה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מאומוניה ניקוסיה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק חוץ יחסית לא קל מול אומוניה ניקוסיה , על פי מדד העוצמה בית חוץ דינמו זגרב אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דינמו זגרב במשחק חוץ שווה כוחות מול אומוניה ניקוסיה , למרות שאומוניה ניקוסיה מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של דינמו זגרב טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומוניה ניקוסיה מארחת את דינמו זגרב במסגרת ליגת האלופות. דינמו זגרב עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שלישי, תאריך 27 יולי 2021. משחק בין אומוניה ניקוסיה לדינמו זגרב במסגרת הליגת האלופות.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים אומוניה ניקוסיה ניצחה 3 פעמים (נגד א.א.ק. לרנקה, לימסול, אנורת'וסיס פמגוסטה), הפסידה פעם אחת (נגד דינמו זגרב) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אפולון לימסול) כאשר מנגד דינמו זגרב עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד דרגובוליאק,אומוניה ניקוסיה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה דינמו זגרב ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 -1.67
סיכום כללי אומוניה ניקוסיה (10), דינמו זגרב (10) -3 -1.30
סיכום בית חוץ אומוניה ניקוסיה (5), דינמו זגרב (5) -2 -1.80
ראש בראש כללי אומוניה ניקוסיה (1) נגד דינמו זגרב (1) -2 -2.00
ראש בראש בית חוץ אומוניה ניקוסיה (-) נגד דינמו זגרב (-) 0 -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אומוניה ניקוסיה דינמו זגרב
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 0.67
סיכום כללי אומוניה ניקוסיה (10), דינמו זגרב (10) -1 2
סיכום בית חוץ אומוניה ניקוסיה (5), דינמו זגרב (5) 3 5
ראש בראש כללי אומוניה ניקוסיה (1) נגד דינמו זגרב (1) -1 1
ראש בראש בית חוץ אומוניה ניקוסיה (-) נגד דינמו זגרב (-) 0 0
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
0 0 0 מספר משחקים 1 1 2
0 0 0 נצחונות 0 1 1
0 0 0 תיקו 0 0 0
0 0 0 הפסדים 1 0 1
0 0 0 שערים שהבקיעו 0 4 4
0 0 0 שערים שספגו 2 0 2
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 1 1
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 0 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.0 0.0 0.0 ממוצע שערים למשחק 0.0 4.0 2.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 2.0 0.0 1.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 1.0 0.5
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 1.0 0.0 0.5
- - - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - 19" 19"
- - - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 50" - 50"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
0.0%
15-30
25.0%
30-45
25.0%
45-60
50.0%
60-75
0.0%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אומוניה ניקוסיה (10), דינמו זגרב (10) 2.65 3
סיכום בית חוץ אומוניה ניקוסיה (5), דינמו זגרב (5) 2.50 3
ראש בראש כללי אומוניה ניקוסיה (1) נגד דינמו זגרב (1) 2.00 2
ראש בראש בית חוץ אומוניה ניקוסיה (-) נגד דינמו זגרב (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
25/07/202115:053.653.301.70
25/07/202121:503.703.301.70
25/07/202122:203.603.251.70
25/07/202123:003.553.201.75
26/07/202101:353.603.201.75
26/07/202103:503.503.201.75
26/07/202107:253.453.201.75
26/07/202114:453.403.151.80
26/07/202121:303.403.201.75
26/07/202122:153.353.201.80
26/07/202123:513.203.151.85
27/07/202102:053.153.151.85
27/07/202102:203.253.151.85
27/07/202102:393.203.101.85
27/07/202103:003.153.101.90
27/07/202105:053.203.101.85
27/07/202105:353.203.051.90
27/07/202105:403.153.051.90
27/07/202106:153.203.051.90
27/07/202106:453.203.101.85
27/07/202107:353.203.051.90
27/07/202107:503.253.051.85
27/07/202108:353.203.051.90
27/07/202109:253.153.051.90
27/07/202109:403.103.001.95
27/07/202109:453.003.002.00
27/07/202109:552.853.002.05
27/07/202110:152.803.002.10
27/07/202110:202.752.952.10
27/07/202110:302.803.002.10
27/07/202110:422.853.002.05
27/07/202110:452.802.952.10
27/07/202110:502.852.952.05
27/07/202110:552.802.952.10
27/07/202111:102.752.952.10
27/07/202111:402.702.952.20
27/07/202112:002.702.952.15
27/07/202113:252.702.952.20
27/07/202114:152.653.002.15
27/07/202115:152.553.052.20
27/07/202115:252.603.052.20
27/07/202116:002.653.052.15
27/07/202116:352.703.052.10
27/07/202117:052.853.201.95

ליגת האלופות 27/07/2021 23:55

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ביירן מינכן65105 - 181316
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2אתלטיקו מדריד62318 - 7-19
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
3זלצבורג611417 - 10-74
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
4לוקומוטיב מוסקבה603310 - 5-53
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ריאל מדריד63129 - 11210
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
2בורוסיה מינשנגלדבאך62229 - 1678
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
3שחטיור דונייצק622212 - 5-78
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
4אינטר61329 - 7-26
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מנצ'סטר סיטי65101 - 131216
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2פורטו64113 - 10713
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
3אולימפיאקוס610510 - 2-83
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
4מארסיי610513 - 2-113
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ליברפול64113 - 10713
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
2אטאלנטה63218 - 10211
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
3אייאקס62137 - 707
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
4מידטיילנד602413 - 4-92
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1Chelsea64202 - 141214
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2סביליה64118 - 9113
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
3קרסנודר612311 - 6-55
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
4ראן601511 - 3-81
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בורוסיה דורטמונד64115 - 12713
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2לאציו62407 - 11410
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
3קלאב ברוז'622210 - 8-28
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
4זניט סט. פטרסבורג601513 - 4-91
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1יובנטוס65014 - 141015
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
2ברצלונה65015 - 161115
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3דינמו קייב611413 - 4-94
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
4פרנצוארוש601517 - 5-121
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פאריס סן ז'רמן64026 - 13712
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
2לייפציג640212 - 11-112
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
3מנצ'סטר יונייטד630310 - 1559
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
4איסטנבול בסאקסהיר610518 - 7-113
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה

אומוניה ניקוסיה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/07/2021 דינמו זגרב נגד אומוניה ניקוסיה הפסד 2 : 0
10/05/2021 אומוניה ניקוסיה נגד אפולון לימסול תיקו 1 : 1
04/05/2021 א.א.ק. לרנקה נגד אומוניה ניקוסיה ניצחון 0 : 1
26/04/2021 אומוניה ניקוסיה נגד לימסול נצחון 2 : 1
17/04/2021 אנורת'וסיס פמגוסטה נגד אומוניה ניקוסיה ניצחון 0 : 2
11/04/2021 אומוניה ניקוסיה נגד אולימפיאקוס ניקוסיה נצחון 2 : 0
05/04/2021 אפולון לימסול נגד אומוניה ניקוסיה הפסד 1 : 0
18/03/2021 אומוניה ניקוסיה נגד א.א.ק. לרנקה נצחון 1 : 0
13/03/2021 לימסול נגד אומוניה ניקוסיה ניצחון 1 : 2
06/03/2021 אומוניה ניקוסיה נגד אנורת'וסיס פמגוסטה תיקו 0 : 0

דינמו זגרב

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
23/07/2021 דרגובוליאק נגד דינמו זגרב קרואטית ראשונה ניצחון 0 : 4
20/07/2021 דינמו זגרב נגד אומוניה ניקוסיה ליגת האלופות נצחון 2 : 0
16/07/2021 דינמו זגרב נגד סלאבן בלופו קרואטית ראשונה הפסד 0 : 2
13/07/2021 ואלור נגד דינמו זגרב ליגת האלופות ניצחון 0 : 2
07/07/2021 דינמו זגרב נגד ואלור ליגת האלופות נצחון 3 : 2
22/05/2021 דינמו זגרב נגד שיבניק קרואטית ראשונה נצחון 1 : 0
19/05/2021 דינמו זגרב נגד איסטרה גביע קרואטי נצחון 6 : 3
16/05/2021 גוריצה נגד דינמו זגרב קרואטית ראשונה ניצחון 0 : 3
09/05/2021 רייקה נגד דינמו זגרב קרואטית ראשונה ניצחון 1 : 5
05/05/2021 היידוק ספליט נגד דינמו זגרב קרואטית ראשונה תיקו 1 : 1

אומוניה ניקוסיה נגד דינמו זגרב

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
20/07/2021 ליגת האלופות דינמו זגרב נגד אומוניה ניקוסיה דינמו זגרב 2 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

155. הסתיים אומוניה ניקוסיה (1+) - דינמו זאגרב S,D 1.35 3.30 4.85 0 - 1 מידע נוסף
156. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) אומוניה ניקוסיה - דינמו זאגרב S,D 2.70 1.75 2.90 1 מידע נוסף
157. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אומוניה ניקוסיה - דינמו זאגרב S,D 1.80 1.50 1 מידע נוסף
158. הסתיים מחצית ראשונה אומוניה ניקוסיה - דינמו זאגרב 3.15 1.80 2.60 0 - 0 מידע נוסף
159. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 אומוניה ניקוסיה - דינמו זאגרב S,D 2.10 2.40 2.60 מידע נוסף
160. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 אומוניה ניקוסיה - דינמו זאגרב (מחצית ראשונה) S,D 1.65 2.60 3.45 מידע נוסף
161. הסתיים שער ראשון במשחק אומוניה ניקוסיה - דינמו זאגרב S,D 2.10 8.00 1.60 חוץ מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס