מרוקו

כדורגל - מרוקו - מרוקאית ראשונה

302. הסתיים שבאב מוחמדיה - ברקיין S,D 2.60 2.30 2.30 2 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ברקיין שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ברקיין.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ברקיין. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ברקיין. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ברקיין שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של ברקיין.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ברקיין. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של ברקיין. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברקיין במשחק חוץ שווה כוחות מול שבאב מוחמדיה , למרות ששבאב מוחמדיה מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של ברקיין טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברקיין במשחק חוץ יחסית לא קל מול שבאב מוחמדיה , על פי מדד המומנטום הממוצע ברקיין אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברקיין במשחק חוץ שווה כוחות מול שבאב מוחמדיה , למרות ששבאב מוחמדיה מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של ברקיין טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר משבאב מוחמדיה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ברקיין במשחק חוץ שווה כוחות מול שבאב מוחמדיה , למרות ששבאב מוחמדיה מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של ברקיין טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שבאב מוחמדיה מארחת את ברקיין במסגרת מרוקאית ראשונה. ברקיין עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.60 2.30 2.30
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שבת, תאריך 19 יוני 2021. משחק בין שבאב מוחמדיה לברקיין במסגרת המרוקאית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
שבאב מוחמדיה המארחת ממוקמת במקום ה-15 עם 20 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.81 וסופגת 0.86 שערים) כאשר מנגד ברקיין האורחת ממוקמת במקום ה-5 עם 30 נקודות ויחס שערים חיובי של 1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.10 וסופגת 1.05 שערים).
שבאב מוחמדיה עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד מולודיה קלאב,רג'ה קזבלנקה,רפיד קלאב עווד זם) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ברקיין ניצחה פעמיים (נגד רג'ה קזבלנקה, מולודיה קלאב), הפסידה פעם אחת (נגד מגרב פס) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד שבאב אטלס, רפיד קלאב עווד זם).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה שבאב מוחמדיה ניצחה פעמיים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.33 -2.00
סיכום כללי שבאב מוחמדיה (10), ברקיין (10) -6 0.00
סיכום בית חוץ שבאב מוחמדיה (5), ברקיין (5) -3 1.20
ראש בראש כללי שבאב מוחמדיה (3) נגד ברקיין (3) 2 1.00
ראש בראש בית חוץ שבאב מוחמדיה (1) נגד ברקיין (1) 2 2.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב שבאב מוחמדיה ברקיין
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 1.33
סיכום כללי שבאב מוחמדיה (10), ברקיין (10) -4 2
סיכום בית חוץ שבאב מוחמדיה (5), ברקיין (5) -2 1
ראש בראש כללי שבאב מוחמדיה (3) נגד ברקיין (3) 1 -1
ראש בראש בית חוץ שבאב מוחמדיה (1) נגד ברקיין (1) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
21 11 10 מספר משחקים 11 10 21
3 1 2 נצחונות 3 5 8
11 7 4 תיקו 5 1 6
7 3 4 הפסדים 3 4 7
17 11 6 שערים שהבקיעו 13 10 23
18 12 6 שערים שספגו 10 12 22
9 3 6 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 4 7
9 3 6 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 4 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 1.0 0.6 ממוצע שערים למשחק 1.2 1.0 1.1
0.9 1.1 0.6 ממוצע ספיגות למשחק 0.9 1.2 1.1
0.4 0.3 0.6 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.4 0.3
0.4 0.3 0.6 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.4 0.3
44" 57" 8" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 43" 41" 42"
39" 42" 34" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 55" 32" 44"
התפלגות זמני הבקעה
23.5%
0-15
17.4%
5.9%
15-30
4.3%
11.8%
30-45
21.7%
11.8%
45-60
17.4%
17.6%
60-75
4.3%
29.4%
75-90
34.8%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי שבאב מוחמדיה (10), ברקיין (10) 2.10 3
סיכום בית חוץ שבאב מוחמדיה (5), ברקיין (5) 1.60 2
ראש בראש כללי שבאב מוחמדיה (3) נגד ברקיין (3) 2.33 2
ראש בראש בית חוץ שבאב מוחמדיה (1) נגד ברקיין (1) 4.00 4
תאריך שעה 1 X 2
16/06/202115:102.252.602.40
18/06/202108:552.502.752.05
18/06/202109:002.452.702.10
19/06/202111:402.752.152.40
19/06/202111:502.902.352.05
19/06/202111:552.752.352.20
19/06/202112:452.852.352.10
19/06/202112:502.752.402.10
19/06/202113:252.702.402.15
19/06/202115:102.852.402.05
19/06/202115:402.902.402.05
19/06/202115:552.952.352.05
19/06/202116:553.152.401.95
19/06/202117:053.052.401.95
19/06/202117:403.052.352.00
19/06/202118:303.002.352.05
19/06/202119:102.952.352.05
19/06/202120:552.902.302.10
19/06/202121:302.852.302.15
19/06/202122:052.652.352.25
19/06/202123:352.602.302.30

מרוקאית ראשונה 19/06/2021 10:11

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קזבלנקה22146218 - 412348
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2רג'ה קזבלנקה22136318 - 351745
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
3פאר ראבאט2188522 - 27532
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
4איטיחד טנג'יר2294927 - 24-331
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
5ברקיין2186722 - 23130
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
6מולודיה קלאב2193927 - 30330
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
7אולומפיק דה סאפי2185829 - 23-629
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
8מגרב אתלטיק טטואן21611424 - 28429
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
9חסניה2177719 - 19028
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
10אפ.יו.אס. ראבאט2168726 - 23-326
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
11אל ג'דידה2166927 - 22-524
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
12מגרב פס21410725 - 19-622
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
13רפיד קלאב עווד זם2149827 - 19-821
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
14שבאב אטלס21311720 - 12-820
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
15שבאב מוחמדיה21311718 - 17-120
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
16חמיס זמארה22451333 - 20-1317
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה

שבאב מוחמדיה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
30/05/2021 מולודיה קלאב נגד שבאב מוחמדיה הפסד 3 : 2
27/05/2021 שבאב מוחמדיה נגד רג'ה קזבלנקה הפסד 1 : 2
22/05/2021 רפיד קלאב עווד זם נגד שבאב מוחמדיה הפסד 3 : 2
19/05/2021 שבאב מוחמדיה נגד חסניה תיקו 0 : 0
15/05/2021 חמיס זמארה נגד שבאב מוחמדיה תיקו 1 : 1
13/05/2021 שבאב מוחמדיה נגד מגרב אתלטיק טטואן תיקו 0 : 0
09/05/2021 שבאב מוחמדיה נגד אפ.יו.אס. ראבאט תיקו 0 : 0
30/04/2021 קזבלנקה נגד שבאב מוחמדיה תיקו 1 : 1
25/04/2021 שבאב מוחמדיה נגד שבאב אטלס הפסד 0 : 1
19/04/2021 מגרב פס נגד שבאב מוחמדיה תיקו 1 : 1

ברקיין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
13/06/2021 רג'ה קזבלנקה נגד ברקיין מרוקאית ראשונה ניצחון 0 : 1
09/06/2021 ברקיין נגד שבאב אטלס מרוקאית ראשונה תיקו 1 : 1
03/06/2021 ברקיין נגד מולודיה קלאב מרוקאית ראשונה נצחון 3 : 1
19/05/2021 ברקיין נגד רפיד קלאב עווד זם מרוקאית ראשונה תיקו 0 : 0
16/05/2021 מגרב פס נגד ברקיין מרוקאית ראשונה הפסד 2 : 0
13/05/2021 ברקיין נגד חמיס זמארה מרוקאית ראשונה נצחון 2 : 0
10/05/2021 ברקיין נגד מגרב אתלטיק טטואן מרוקאית ראשונה תיקו 1 : 1
06/05/2021 אפ.יו.אס. ראבאט נגד ברקיין מרוקאית ראשונה הפסד 3 : 1
03/05/2021 קזבלנקה נגד ברקיין מרוקאית ראשונה הפסד 4 : 0
21/04/2021 נפסה נגד ברקיין גביע הקונפדרציות הפסד 1 : 0

שבאב מוחמדיה נגד ברקיין

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/02/2021 מרוקאית ראשונה ברקיין נגד שבאב מוחמדיה תיקו 1 : 1
18/05/2007 מרוקאית שניה שבאב מוחמדיה נגד ברקיין שבאב מוחמדיה 3 : 1
06/01/2007 מרוקאית שניה ברקיין נגד שבאב מוחמדיה שבאב מוחמדיה 0 : 1
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

303. הסתיים שבאב מוחמדיה (1+) - ברקיין 1.35 3.25 5.25 2 - 0 מידע נוסף
304. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) שבאב מוחמדיה - ברקיין 2.55 1.20 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס