פרו

כדורגל - פרו - פרואנית ראשונה

333. הסתיים קרלוס מנוצ'י - אינטי גאס S,D 2.20 2.60 2.45 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    קרלוס מנוצי במשחק שבו יחסי הכוחות מול אינטי גאס נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום כללי אינטי גאס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק לא קל מול קרלוס מנוצי , אך מכיוון שאינטי גאס נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום ממוצע שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מקרלוס מנוצי ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אינטי גאס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מקרלוס מנוצי ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אינטי גאס צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק חוץ יחסית לא קל מול קרלוס מנוצי , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) אינטי גאס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק חוץ יחסית לא קל מול קרלוס מנוצי , על פי מדדי המומנטום הממוצע ועוצמה ממוצע אינטי גאס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מקרלוס מנוצי , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק חוץ יחסית לא קל מול קרלוס מנוצי , על פי מדד המומנטום בית חוץ אינטי גאס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק חוץ שווה כוחות מול קרלוס מנוצי , למרות שקרלוס מנוצי מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של אינטי גאס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק חוץ יחסית לא קל מול קרלוס מנוצי , על פי מדד העוצמה ממוצע אינטי גאס אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מאינטי גאס , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. קרלוס מנוצי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. קרלוס מנוצי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס במשחק חוץ שווה כוחות מול קרלוס מנוצי , למרות שקרלוס מנוצי מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של אינטי גאס טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מקרלוס מנוצי , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קרלוס מנוצי מארחת את אינטי גאס במסגרת פרואנית ראשונה. אינטי גאס עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 09 מאי 2021. משחק בין קרלוס מנוצ'י לאינטי גאס במסגרת הפרואנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קרלוס מנוצ'י המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 7 נקודות ויחס שערים שלילי של -2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.67 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד אינטי גאס האורחת ממוקמת במקום ה-3 עם 12 נקודות ויחס שערים חיובי של 6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.67 וסופגת 0.67 שערים).
קרלוס מנוצ'י נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד סיינסיאנו,אליאנסה אתלטיקה,אוניברסידד סזאר ואייחו,מלגאר) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אינטי גאס ניצחה פעמיים (נגד אוניברסידד קג'מרקה, אליאנסה אתלטיקה), ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד סיינסיאנו, מלגאר, דפורטיבו סן מרטין).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קרלוס מנוצ'י ניצחה פעם אחת ומנגד אינטי גאס ניצחה פעמיים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.67 -3.00
סיכום כללי קרלוס מנוצ'י (10), אינטי גאס (10) -6 0.00
סיכום בית חוץ קרלוס מנוצ'י (5), אינטי גאס (5) -3 1.00
ראש בראש כללי קרלוס מנוצ'י (4) נגד אינטי גאס (4) -2 -0.25
ראש בראש בית חוץ קרלוס מנוצ'י (1) נגד אינטי גאס (1) 0 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קרלוס מנוצ'י אינטי גאס
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 1.67
סיכום כללי קרלוס מנוצ'י (10), אינטי גאס (10) -4 2
סיכום בית חוץ קרלוס מנוצ'י (5), אינטי גאס (5) -1 2
ראש בראש כללי קרלוס מנוצ'י (4) נגד אינטי גאס (4) -1 1
ראש בראש בית חוץ קרלוס מנוצ'י (1) נגד אינטי גאס (1) 1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
6 3 3 מספר משחקים 3 3 6
2 0 2 נצחונות 1 2 3
1 1 0 תיקו 2 1 3
3 2 1 הפסדים 0 0 0
10 5 5 שערים שהבקיעו 6 4 10
12 9 3 שערים שספגו 3 1 4
2 0 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 2 3
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.7 1.7 1.7 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.3 1.7
2.0 3.0 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 0.3 0.7
0.3 0.0 0.7 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.7 0.5
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.3 0.2
47" 58" 35" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 44" 40" 43"
38" 46" 13" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 47" 44" 46"
התפלגות זמני הבקעה
10.0%
0-15
20.0%
10.0%
15-30
0.0%
10.0%
30-45
20.0%
0.0%
45-60
0.0%
30.0%
60-75
10.0%
40.0%
75-90
50.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קרלוס מנוצ'י (10), אינטי גאס (10) 3.20 5.5
סיכום בית חוץ קרלוס מנוצ'י (5), אינטי גאס (5) 2.70 4
ראש בראש כללי קרלוס מנוצ'י (4) נגד אינטי גאס (4) 3.25 1
ראש בראש בית חוץ קרלוס מנוצ'י (1) נגד אינטי גאס (1) 8.00 8
תאריך שעה 1 X 2
05/05/202115:102.702.851.90
06/05/202101:202.552.702.05
06/05/202101:312.652.702.00
06/05/202105:202.752.751.90
06/05/202107:352.852.801.85
06/05/202118:302.902.801.80
08/05/202109:502.802.801.85
08/05/202110:052.502.702.10
08/05/202110:102.452.702.10
08/05/202110:202.502.702.10
08/05/202110:402.452.652.15
08/05/202111:152.352.652.20
08/05/202116:502.402.652.15
08/05/202119:402.352.602.25
08/05/202120:502.302.552.35
08/05/202122:352.252.602.35
09/05/202101:302.252.602.40
09/05/202101:402.202.602.45

פרואנית ראשונה 09/05/2021 21:26

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1סיינסיאנו64205 - 12714
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2דפורטיבו סן מרטין74126 - 8213
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
3אינטי גאס63304 - 10612
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
4אוניברסידד קג'מרקה62138 - 7-17
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
5אוניברסיטריו דפורטס52126 - 5-17
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
6קרלוס מנוצ'י621312 - 10-27
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
7אליאנסה אתלטיקה62048 - 806
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
8מלגאר713310 - 7-36
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
9Academia Cantolao720511 - 5-66
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ

קרלוס מנוצ'י

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/05/2021 סיינסיאנו נגד קרלוס מנוצ'י הפסד 5 : 2
26/04/2021 קרלוס מנוצ'י נגד אליאנסה אתלטיקה הפסד 1 : 3
14/04/2021 אוניברסידד סזאר ואייחו נגד קרלוס מנוצ'י הפסד 2 : 1
09/04/2021 מלגאר נגד קרלוס מנוצ'י הפסד 3 : 2
27/03/2021 קרלוס מנוצ'י נגד דפורטיבו סן מרטין נצחון 2 : 0
22/03/2021 אוניברסידד קג'מרקה נגד קרלוס מנוצ'י תיקו 2 : 2
19/03/2021 קרלוס מנוצ'י נגד מלגאר הפסד 1 : 2
13/03/2021 קרלוס מנוצ'י נגד Academia Cantolao נצחון 2 : 0
30/11/2020 אינטי גאס נגד קרלוס מנוצ'י הפסד 1 : 0
25/11/2020 קרלוס מנוצ'י נגד אליאנסה לימה נצחון 1 : 0

אינטי גאס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
30/04/2021 אוניברסידד קג'מרקה נגד אינטי גאס פרואנית ראשונה ניצחון 1 : 3
23/04/2021 אינטי גאס נגד סיינסיאנו פרואנית ראשונה תיקו 1 : 1
15/04/2021 אליאנסה אתלטיקה נגד אינטי גאס פרואנית ראשונה ניצחון 0 : 1
12/04/2021 מלגאר נגד אינטי גאס פרואנית ראשונה תיקו 0 : 0
07/04/2021 אינטי גאס נגד דפורטיבו סן מרטין פרואנית ראשונה תיקו 2 : 2
31/03/2021 אינטי גאס נגד ספורט הואנקיו פרואנית ראשונה נצחון 3 : 0
17/03/2021 אינטי גאס נגד גרמיו גביע ליברטדורס בית ג הפסד 1 : 2
11/03/2021 גרמיו נגד אינטי גאס גביע ליברטדורס בית ג הפסד 6 : 1
12/12/2020 אינטי גאס נגד ספורטינג קריסטל פרואנית ראשונה הפסד 1 : 4
09/12/2020 ספורטינג קריסטל נגד אינטי גאס פרואנית ראשונה הפסד 2 : 1

קרלוס מנוצ'י נגד אינטי גאס

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
30/11/2020 פרואנית ראשונה אינטי גאס נגד קרלוס מנוצ'י אינטי גאס 1 : 0
01/09/2020 פרואנית ראשונה אינטי גאס נגד קרלוס מנוצ'י קרלוס מנוצ'י 1 : 2
12/07/2019 פרואנית ראשונה אינטי גאס נגד קרלוס מנוצ'י אינטי גאס 1 : 0
16/02/2019 פרואנית ראשונה קרלוס מנוצ'י נגד אינטי גאס תיקו 4 : 4
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס