מועדונים בינלאומיים

כדורגל - מועדונים בינלאומיים - ליגת אלופות אסיה בית ב

183. הסתיים פחטקור טשקנט - שארג'ה S,D 2.20 2.90 2.20 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    פחטקור טשקנט במשחק לא קל מול שארגה , אך מכיוון שפחטקור טשקנט מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פחטקור טשקנט לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פחטקור טשקנט שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של פחטקור טשקנט.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פחטקור טשקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פחטקור טשקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שארגה במשחק חוץ שווה כוחות מול פחטקור טשקנט , למרות שפחטקור טשקנט מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של שארגה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט במשחק יחסית לא קל מול שארגה , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שפחטקור טשקנט לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט במשחק שווה כוחות מול שארגה , אך מכיוון שפחטקור טשקנט מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה כללית טוב יותר משארגה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט במשחק יחסית לא קל מול שארגה , על פי מדד עוצמה בית חוץ ביחד עם העובדה שפחטקור טשקנט לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. פחטקור טשקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שארגה במשחק חוץ שווה כוחות מול פחטקור טשקנט , למרות שפחטקור טשקנט מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של שארגה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פחטקור טשקנט מארחת את שארגה במסגרת ליגת אלופות אסיה בית ב. שארגה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 23 אפריל 2021. משחק בין פחטקור טשקנט לשארג'ה במסגרת הליגת אלופות אסיה בית ב.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים פחטקור טשקנט ניצחה פעמיים (נגד נמנגן, מטארלוג בקאבד), הפסידה פעם אחת (נגד שארג'ה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אייר פורס קלאב, סזי טבריז) כאשר מנגד במשחקים האחרונים שארג'ה ניצחה פעמיים (נגד פחטקור טשקנט, אייר פורס קלאב), ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד סזי טבריז, בנייאס, אל וואסל).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה שארג'ה ניצחה פעם אחת .

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2 -2.33
סיכום כללי פחטקור טשקנט (10), שארג'ה (10) -3 0.60
סיכום בית חוץ פחטקור טשקנט (5), שארג'ה (5) 4 1.80
ראש בראש כללי פחטקור טשקנט (1) נגד שארג'ה (1) -2 -3.00
ראש בראש בית חוץ פחטקור טשקנט (-) נגד שארג'ה (-) 0 -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב פחטקור טשקנט שארג'ה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.33 1.33
סיכום כללי פחטקור טשקנט (10), שארג'ה (10) -1 2
סיכום בית חוץ פחטקור טשקנט (5), שארג'ה (5) 3 -1
ראש בראש כללי פחטקור טשקנט (1) נגד שארג'ה (1) -1 1
ראש בראש בית חוץ פחטקור טשקנט (-) נגד שארג'ה (-) 0 0
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
5 3 2 מספר משחקים 12 11 23
5 3 2 נצחונות 8 4 12
0 0 0 תיקו 2 4 6
0 0 0 הפסדים 2 3 5
13 8 5 שערים שהבקיעו 25 17 42
4 3 1 שערים שספגו 13 15 28
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 1 4
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 2 3
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
2.6 2.7 2.5 ממוצע שערים למשחק 2.1 1.6 1.8
0.8 1.0 0.5 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.4 1.2
0.4 0.3 0.5 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.1 0.2
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.2 0.1
34" 46" 16" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 26" 32" 29"
50" 53" 45" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 45" 46" 45"
התפלגות זמני הבקעה
7.7%
0-15
7.1%
15.4%
15-30
16.7%
30.8%
30-45
28.6%
7.7%
45-60
11.9%
7.7%
60-75
11.9%
30.8%
75-90
23.8%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי פחטקור טשקנט (10), שארג'ה (10) 3.10 5
סיכום בית חוץ פחטקור טשקנט (5), שארג'ה (5) 2.90 3
ראש בראש כללי פחטקור טשקנט (1) נגד שארג'ה (1) 5.00 5
ראש בראש בית חוץ פחטקור טשקנט (-) נגד שארג'ה (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
22/04/202108:003.453.251.55
22/04/202111:403.353.201.55
22/04/202111:502.453.201.90
22/04/202111:552.403.251.90
22/04/202112:052.303.152.00
22/04/202112:152.403.052.00
22/04/202113:202.303.052.05
22/04/202114:102.253.152.05
22/04/202114:152.203.152.10
22/04/202114:252.303.102.00
22/04/202116:352.253.102.10
22/04/202117:552.253.102.05
22/04/202118:552.153.102.15
22/04/202119:052.203.102.15
22/04/202119:102.103.102.20
22/04/202122:402.003.102.30
22/04/202122:551.953.152.35
23/04/202102:252.053.102.30
23/04/202108:302.003.102.35
23/04/202108:351.953.102.45
23/04/202109:301.853.152.55
23/04/202112:351.953.102.45
23/04/202115:401.953.002.45
23/04/202119:052.003.002.40
23/04/202119:202.052.952.35
23/04/202119:352.152.952.25
23/04/202120:302.202.952.25
23/04/202120:352.302.902.10
23/04/202120:452.403.002.00
23/04/202120:502.402.952.05
23/04/202120:552.252.902.15
23/04/202121:052.202.902.20

ליגת אלופות אסיה בית ב 23/04/2021 21:04

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל הילאל ריאד32103 - 747
  • נ
  • נ
  • ת
2איסטיקלול31115 - 4-14
  • ה
  • נ
  • ת
3אגמק31116 - 604
  • נ
  • ה
  • ת
4אל אהלי איחוד האמיריות30124 - 1-31
  • ה
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1שארג'ה32101 - 547
  • נ
  • ת
  • נ
2סזי טבריז41303 - 416
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
3אייר פורס קלאב40222 - 0-22
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
4פחטקור טשקנט30217 - 4-32
  • ה
  • ת
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לחוויאה32104 - 737
  • נ
  • ת
  • נ
2אסטגלל טהרן32016 - 1156
  • ה
  • נ
  • נ
3אל אהלי ג'דה31116 - 604
  • נ
  • ת
  • ה
4אל שורטה בגדד30038 - 0-80
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל נאסר ריאד31202 - 425
  • ת
  • נ
  • ת
2פולד קוזסטן31202 - 315
  • ת
  • נ
  • ת
3אל סאד31115 - 504
  • נ
  • ה
  • ת
4אל וחדאת30124 - 1-31
  • ה
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פרספוליס33002 - 649
  • נ
  • נ
  • נ
2אל וואחדה42113 - 417
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
3גואה30212 - 1-12
  • ה
  • ת
  • ת
4אל ריאן40137 - 3-41
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1סזי טבריז31200 - 115
  • נ
  • ת
  • ת
2אסטגלל טהרן21016 - 823
  • ה
  • נ
3איסטיקלול21015 - 4-13
  • ה
  • נ
4פולד קוזסטן20202 - 202
  • ת
  • ת
5אל וואחדה20111 - 0-11
  • ת
  • ה
6קווסאקי פרונטלה00000 - 000
    7גמבה אוסאקה00000 - 000
      8פואנג סטילרס00000 - 000
        9פתום יונייטד00000 - 000
          10פורט00000 - 000

            פחטקור טשקנט

            תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
            20/04/2021 שארג'ה נגד פחטקור טשקנט הפסד 4 : 1
            17/04/2021 אייר פורס קלאב נגד פחטקור טשקנט תיקו 0 : 0
            14/04/2021 פחטקור טשקנט נגד סזי טבריז תיקו 3 : 3
            07/04/2021 נמנגן נגד פחטקור טשקנט ניצחון 1 : 2
            02/04/2021 פחטקור טשקנט נגד מטארלוג בקאבד נצחון 2 : 1
            18/03/2021 אגמק נגד פחטקור טשקנט ניצחון 0 : 3
            15/03/2021 פחטקור טשקנט נגד משל מובארק נצחון 3 : 0
            10/03/2021 נאסאף נגד פחטקור טשקנט ניצחון 2 : 3
            03/12/2020 פחטקור טשקנט נגד אנדיון נצחון 2 : 0
            20/11/2020 פחטקור טשקנט נגד קוקאנד נצחון 2 : 1

            שארג'ה

            תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
            20/04/2021 שארג'ה נגד פחטקור טשקנט מוקדמות ליגת האלופות אסיה נצחון 4 : 1
            17/04/2021 סזי טבריז נגד שארג'ה מוקדמות ליגת האלופות אסיה תיקו 0 : 0
            14/04/2021 שארג'ה נגד אייר פורס קלאב מוקדמות ליגת האלופות אסיה נצחון 1 : 0
            03/04/2021 שארג'ה נגד בנייאס ליגת המפרץ תיקו 1 : 1
            20/03/2021 אל וואסל נגד שארג'ה ליגת המפרץ תיקו 3 : 3
            15/03/2021 אל אהלי איחוד האמיריות נגד שארג'ה ליגת המפרץ הפסד 1 : 0
            11/03/2021 שארג'ה נגד אל חליג' ליגת המפרץ נצחון 5 : 1
            07/03/2021 אל נאסר דובאי נגד שארג'ה ליגת המפרץ הפסד 2 : 1
            26/02/2021 שארג'ה נגד אל ג'זירה ליגת המפרץ הפסד 0 : 3
            18/02/2021 אל דפרה נגד שארג'ה ליגת המפרץ תיקו 1 : 1

            פחטקור טשקנט נגד שארג'ה

            תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
            20/04/2021 מוקדמות ליגת האלופות אסיה שארג'ה נגד פחטקור טשקנט שארג'ה 4 : 1
            • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

            אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

             
             
             
             
             
             

            הרשמה לניוזלטרס