יפן

כדורגל - יפן - יפנית ראשונה

60. הסתיים נאגויה גרמפוס - סנפרצה הירושימה S,D 1.85 2.65 3.00 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס במשחק שווה כוחות מול סנפרצה הירושימה , אך מכיוון שנאגויה גרמפוס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס במשחק שווה כוחות מול סנפרצה הירושימה , אך מכיוון שנאגויה גרמפוס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדדי המומנטום ממוצע ועוצמה ממוצע שלה טובים יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס במשחק יחסית לא קל מול סנפרצה הירושימה , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שנאגויה גרמפוס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס במשחק שווה כוחות מול סנפרצה הירושימה , אך מכיוון שנאגויה גרמפוס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את סנפרצה הירושימה במסגרת יפנית ראשונה. נאגויה גרמפוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נאגויה גרמפוס עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מסנפרצה הירושימה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום רביעי, תאריך 14 אפריל 2021. משחק בין נאגויה גרמפוס לסנפרצה הירושימה במסגרת היפנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
נאגויה גרמפוס המארחת ממוקמת במקום ה-2 עם 23 נקודות ויחס שערים חיובי של 11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.33 וסופגת 0.11 שערים) כאשר מנגד סנפרצה הירושימה האורחת ממוקמת במקום ה-6 עם 16 נקודות ויחס שערים חיובי של 6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.56 וסופגת 0.89 שערים).
במשחקים האחרונים נאגויה גרמפוס ניצחה 3 פעמים (נגד אויטה טריניטה, קשימה אנטלרס, יוקוהומה), ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד שונן, פ.צ. טוקיו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סנפרצה הירושימה ניצחה 3 פעמים (נגד יוקוהומה, אויטה טריניטה, שימיזו), הפסידה פעם אחת (נגד שונן) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד גמבה אוסאקה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה נאגויה גרמפוס ניצחה 4 פעמים ומנגד סנפרצה הירושימה ניצחה 6 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.34 0.33
סיכום כללי נאגויה גרמפוס (10), סנפרצה הירושימה (10) 7 0.60
סיכום בית חוץ נאגויה גרמפוס (5), סנפרצה הירושימה (5) 1 0.20
ראש בראש כללי נאגויה גרמפוס (15) נגד סנפרצה הירושימה (15) 2 -0.80
ראש בראש בית חוץ נאגויה גרמפוס (7) נגד סנפרצה הירושימה (7) 6 0.14

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב נאגויה גרמפוס סנפרצה הירושימה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 5.67 1.33
סיכום כללי נאגויה גרמפוס (10), סנפרצה הירושימה (10) 6 -1
סיכום בית חוץ נאגויה גרמפוס (5), סנפרצה הירושימה (5) 3 2
ראש בראש כללי נאגויה גרמפוס (15) נגד סנפרצה הירושימה (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ נאגויה גרמפוס (7) נגד סנפרצה הירושימה (7) 3 -3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
9 6 3 מספר משחקים 5 4 9
7 5 2 נצחונות 2 2 4
2 1 1 תיקו 2 2 4
0 0 0 הפסדים 1 0 1
12 8 4 שערים שהבקיעו 4 10 14
1 1 0 שערים שספגו 3 5 8
8 5 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 1 3
2 1 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 0 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.3 1.3 ממוצע שערים למשחק 0.8 2.5 1.6
0.1 0.2 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.6 1.3 0.9
0.9 0.8 1.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.3 0.3
0.2 0.2 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.0 0.2
41" 28" 67" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 31" 32" 31"
- - - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 63" 51" 57"
התפלגות זמני הבקעה
8.3%
0-15
21.4%
8.3%
15-30
14.3%
16.7%
30-45
28.6%
33.3%
45-60
14.3%
8.3%
60-75
7.1%
25.0%
75-90
14.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי נאגויה גרמפוס (10), סנפרצה הירושימה (10) 1.70 2
סיכום בית חוץ נאגויה גרמפוס (5), סנפרצה הירושימה (5) 2.10 1.5
ראש בראש כללי נאגויה גרמפוס (15) נגד סנפרצה הירושימה (15) 2.80 1
ראש בראש בית חוץ נאגויה גרמפוס (7) נגד סנפרצה הירושימה (7) 2.14 1
תאריך שעה 1 X 2
12/04/202115:051.952.652.80
13/04/202101:451.902.652.85
13/04/202110:401.952.602.80
13/04/202110:502.002.602.75
13/04/202110:552.052.552.70
14/04/202110:051.952.502.95
14/04/202110:351.952.453.00
14/04/202112:001.852.653.00

יפנית ראשונה 14/04/2021 23:11

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קווסאקי פרונטלה109106 - 262028
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2נאגויה גרמפוס97201 - 121123
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
3ויסל קובה95319 - 14518
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
4סגאן95222 - 131117
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
5צרזו אוסאקה1052311 - 16517
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
6סנפרצה הירושימה94418 - 14616
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
7יוקוהמה מרינוס84317 - 12515
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
8פ.צ. טוקיו943215 - 16115
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
9אוראווה רד דיאמונדס942312 - 8-414
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
10טוקושימה93249 - 9011
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
11אביספה פוקוקה924312 - 10-210
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
12שונן923411 - 9-29
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
13שימיזו923413 - 9-49
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
14סאפורו822413 - 1418
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
15קשימה אנטלרס822412 - 10-28
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
16קשיווה רייסול921612 - 6-67
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
17אויטה טריניטה812513 - 5-85
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
18גמבה אוסאקה40222 - 0-22
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
19וגאלטה סנדאיי802619 - 4-152
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
20יוקוהומה901825 - 5-201
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

נאגויה גרמפוס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/04/2021 אויטה טריניטה נגד נאגויה גרמפוס ניצחון 0 : 3
07/04/2021 שונן נגד נאגויה גרמפוס תיקו 0 : 0
03/04/2021 נאגויה גרמפוס נגד פ.צ. טוקיו תיקו 0 : 0
21/03/2021 קשימה אנטלרס נגד נאגויה גרמפוס ניצחון 0 : 1
17/03/2021 נאגויה גרמפוס נגד יוקוהומה נצחון 3 : 0
13/03/2021 ויסל קובה נגד נאגויה גרמפוס ניצחון 0 : 1
10/03/2021 קשיווה רייסול נגד נאגויה גרמפוס ניצחון 0 : 1
06/03/2021 נאגויה גרמפוס נגד סאפורו נצחון 1 : 0
19/12/2020 נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה נצחון 1 : 0
12/12/2020 נאגויה גרמפוס נגד יוקוהומה תיקו 0 : 0

סנפרצה הירושימה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
10/04/2021 סנפרצה הירושימה נגד שונן יפנית ראשונה הפסד 0 : 1
07/04/2021 יוקוהומה נגד סנפרצה הירושימה יפנית ראשונה ניצחון 0 : 3
03/04/2021 סנפרצה הירושימה נגד גמבה אוסאקה יפנית ראשונה תיקו 0 : 0
21/03/2021 אויטה טריניטה נגד סנפרצה הירושימה יפנית ראשונה ניצחון 1 : 3
17/03/2021 סנפרצה הירושימה נגד שימיזו יפנית ראשונה נצחון 1 : 0
13/03/2021 קשימה אנטלרס נגד סנפרצה הירושימה יפנית ראשונה תיקו 1 : 1
10/03/2021 סנפרצה הירושימה נגד סאפורו יפנית ראשונה נצחון 2 : 1
07/03/2021 יוקוהמה מרינוס נגד סנפרצה הירושימה יפנית ראשונה תיקו 3 : 3
27/02/2021 סנפרצה הירושימה נגד וגאלטה סנדאיי יפנית ראשונה תיקו 1 : 1
19/12/2020 נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה יפנית ראשונה הפסד 1 : 0

נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
19/12/2020 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה נאגויה גרמפוס 1 : 0
11/11/2020 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס סנפרצה הירושימה 2 : 0
28/09/2019 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס תיקו 1 : 1
28/04/2019 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה נאגויה גרמפוס 1 : 0
24/11/2018 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס נאגויה גרמפוס 1 : 2
22/08/2018 גביע הקיסר יפן סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס סנפרצה הירושימה 4 : 1
22/07/2018 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה תיקו 0 : 0
06/08/2016 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס סנפרצה הירושימה 2 : 0
06/03/2016 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה תיקו 1 : 1
29/08/2015 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס סנפרצה הירושימה 5 : 2
12/04/2015 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה נאגויה גרמפוס 2 : 0
18/10/2014 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס סנפרצה הירושימה 4 : 0
06/04/2014 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה סנפרצה הירושימה 2 : 5
17/08/2013 יפנית ראשונה סנפרצה הירושימה נגד נאגויה גרמפוס תיקו 1 : 1
27/04/2013 יפנית ראשונה נאגויה גרמפוס נגד סנפרצה הירושימה תיקו 1 : 1
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

61. הסתיים נאגויה גרמפוס - סנפרצה הירושימה (1+) 4.20 3.15 1.45 1 - 0 מידע נוסף
62. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) נאגויה גרמפוס - סנפרצה הירושימה S,D 1.95 1.95 3.95 1 מידע נוסף
63. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) נאגויה גרמפוס - סנפרצה הירושימה S,D 2.35 1.30 1 מידע נוסף
64. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 נאגויה גרמפוס - סנפרצה הירושימה S,D 1.90 2.35 3.05 מידע נוסף
65. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 נאגויה גרמפוס - סנפרצה הירושימה (מחצית ראשונה) S,D 1.60 2.45 4.05 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס