גרמניה

כדורגל - גרמניה - גרמנית ראשונה

128. הסתיים שאלקה 04 - אוגסבורג S,D 2.95 3.10 1.95 1 - 0 ספורט3 מידע נוסף
  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אוגסבורג לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אוגסבורג לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 במשחק שבו יחסי הכוחות מול אוגסבורג נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע אוגסבורג נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 במשחק שבו יחסי הכוחות מול אוגסבורג נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע אוגסבורג נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אוגסבורג.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של אוגסבורג.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר משאלקה 04 , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר משאלקה 04 , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אוגסבורג בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר משאלקה 04 ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ יחסית לא קל מול שאלקה 04 , על פי מדד המומנטום הממוצע אוגסבורג אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול שאלקה 04 , למרות ששאלקה 04 מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של אוגסבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר משאלקה 04 , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר משאלקה 04 , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול שאלקה 04 , למרות ששאלקה 04 מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של אוגסבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול שאלקה 04 , למרות ששאלקה 04 מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של אוגסבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ יחסית לא קל מול שאלקה 04 , על פי מדד העוצמה בית חוץ אוגסבורג אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול שאלקה 04 , למרות ששאלקה 04 מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של אוגסבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול שאלקה 04 , למרות ששאלקה 04 מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של אוגסבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 במשחק שבו יחסי הכוחות מול אוגסבורג נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע אוגסבורג נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוגסבורג במשחק חוץ שווה כוחות מול שאלקה 04 , למרות ששאלקה 04 מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של אוגסבורג טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של אוגסבורג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    שאלקה 04 מארחת את אוגסבורג במסגרת גרמנית ראשונה. אוגסבורג עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון

יום ראשון, תאריך 11 אפריל 2021. משחק בין שאלקה 04 לאוגסבורג במסגרת הגרמנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
שאלקה 04 המארחת ממוקמת במקום ה-18 עם 10 נקודות ויחס שערים שלילי של -54 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.63 וסופגת 2.63 שערים) כאשר מנגד אוגסבורג האורחת ממוקמת במקום ה-11 עם 32 נקודות ויחס שערים שלילי של -12 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.07 וסופגת 1.52 שערים).
שאלקה 04 עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד באייר לברקוזן,בורוסיה מינשנגלדבאך,וולפסבורג) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אוגסבורג ניצחה 3 פעמים (נגד הופנהיים, בורוסיה מינשנגלדבאך, מיינץ), הפסידה פעמיים (נגד פרייבורג, הרטה ברלין) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה שאלקה 04 ניצחה 4 פעמים ומנגד אוגסבורג ניצחה פעמיים ו-9 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5.33 -3.33
סיכום כללי שאלקה 04 (10), אוגסבורג (10) -7 -2.20
סיכום בית חוץ שאלקה 04 (5), אוגסבורג (5) -1 -1.80
ראש בראש כללי שאלקה 04 (15) נגד אוגסבורג (15) -2 0.13
ראש בראש בית חוץ שאלקה 04 (5) נגד אוגסבורג (5) -2 0.20

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב שאלקה 04 אוגסבורג
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5.00 0.33
סיכום כללי שאלקה 04 (10), אוגסבורג (10) -6 1
סיכום בית חוץ שאלקה 04 (5), אוגסבורג (5) -3 -2
ראש בראש כללי שאלקה 04 (15) נגד אוגסבורג (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ שאלקה 04 (5) נגד אוגסבורג (5) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
27 13 14 מספר משחקים 14 13 27
1 0 1 נצחונות 5 4 9
7 4 3 תיקו 3 2 5
19 9 10 הפסדים 6 7 13
17 9 8 שערים שהבקיעו 17 12 29
71 42 29 שערים שספגו 22 19 41
3 1 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 4 5
15 6 9 מספר משחקים שלא הבקיעו 5 3 8
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.6 0.7 0.6 ממוצע שערים למשחק 1.2 0.9 1.1
2.6 3.2 2.1 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 1.5 1.5
0.1 0.1 0.1 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.3 0.2
0.6 0.5 0.6 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.2 0.3
48" 42" 57" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 42" 48" 45"
37" 36" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 52" 41" 48"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
13.8%
11.8%
15-30
10.3%
29.4%
30-45
17.2%
17.6%
45-60
17.2%
17.6%
60-75
0.0%
23.5%
75-90
41.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי שאלקה 04 (10), אוגסבורג (10) 2.80 3
סיכום בית חוץ שאלקה 04 (5), אוגסבורג (5) 2.70 2.5
ראש בראש כללי שאלקה 04 (15) נגד אוגסבורג (15) 2.13 4
ראש בראש בית חוץ שאלקה 04 (5) נגד אוגסבורג (5) 2.60 3
תאריך שעה 1 X 2
07/04/202115:102.802.902.10
11/04/202109:352.803.002.05
11/04/202112:552.853.102.00
11/04/202113:052.953.101.95

גרמנית ראשונה 11/04/2021 23:26

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ביירן מינכן28205336 - 804465
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2לייפציג28186423 - 522960
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
3וולפסבורג28159426 - 492354
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
4איינטרכט פרנקפורט281411340 - 591953
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
5בורוסיה דורטמונד281441041 - 581746
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
6באייר לברקוזן27127832 - 451343
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
7אוניון ברלין28913634 - 42840
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
8בורוסיה מינשנגלדבאך281010843 - 48540
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
9שטוטגרט28109944 - 50639
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
10פרייבורג281071142 - 40-237
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
11אוגסבורג27951341 - 29-1232
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
12הופנהיים27861347 - 41-630
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
13ורדר ברמן28791243 - 32-1130
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
14הרטה ברלין28681448 - 34-1426
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
15ארמיניה בילפלד28751646 - 22-2426
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
16מיינץ27671446 - 27-1925
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
17פ.צ. קלן27581447 - 25-2223
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
18שאלקה 0427171971 - 17-5410
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה

שאלקה 04

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/04/2021 באייר לברקוזן נגד שאלקה 04 הפסד 2 : 1
20/03/2021 שאלקה 04 נגד בורוסיה מינשנגלדבאך הפסד 0 : 3
13/03/2021 וולפסבורג נגד שאלקה 04 הפסד 5 : 0
05/03/2021 שאלקה 04 נגד מיינץ תיקו 0 : 0
27/02/2021 שטוטגרט נגד שאלקה 04 הפסד 5 : 1
20/02/2021 שאלקה 04 נגד בורוסיה דורטמונד הפסד 0 : 4
13/02/2021 אוניון ברלין נגד שאלקה 04 תיקו 0 : 0
06/02/2021 שאלקה 04 נגד לייפציג הפסד 0 : 3
03/02/2021 וולפסבורג נגד שאלקה 04 הפסד 1 : 0
24/01/2021 שאלקה 04 נגד ביירן מינכן הפסד 0 : 4

אוגסבורג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/04/2021 אוגסבורג נגד הופנהיים גרמנית ראשונה נצחון 2 : 1
21/03/2021 פרייבורג נגד אוגסבורג גרמנית ראשונה הפסד 2 : 0
12/03/2021 אוגסבורג נגד בורוסיה מינשנגלדבאך גרמנית ראשונה נצחון 3 : 1
06/03/2021 הרטה ברלין נגד אוגסבורג גרמנית ראשונה הפסד 2 : 1
28/02/2021 מיינץ נגד אוגסבורג גרמנית ראשונה ניצחון 0 : 1
21/02/2021 אוגסבורג נגד באייר לברקוזן גרמנית ראשונה תיקו 1 : 1
12/02/2021 לייפציג נגד אוגסבורג גרמנית ראשונה הפסד 2 : 1
06/02/2021 אוגסבורג נגד וולפסבורג גרמנית ראשונה הפסד 0 : 2
30/01/2021 בורוסיה דורטמונד נגד אוגסבורג גרמנית ראשונה הפסד 3 : 1
23/01/2021 אוגסבורג נגד אוניון ברלין גרמנית ראשונה נצחון 2 : 1

שאלקה 04 נגד אוגסבורג

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
13/12/2020 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 2 : 2
24/05/2020 גרמנית ראשונה שאלקה 04 נגד אוגסבורג אוגסבורג 0 : 3
03/11/2019 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 שאלקה 04 2 : 3
05/05/2019 גרמנית ראשונה שאלקה 04 נגד אוגסבורג תיקו 0 : 0
15/12/2018 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 1 : 1
05/05/2018 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 שאלקה 04 1 : 2
13/12/2017 גרמנית ראשונה שאלקה 04 נגד אוגסבורג שאלקה 04 3 : 2
12/03/2017 גרמנית ראשונה שאלקה 04 נגד אוגסבורג שאלקה 04 3 : 0
15/10/2016 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 1 : 1
07/05/2016 גרמנית ראשונה שאלקה 04 נגד אוגסבורג תיקו 1 : 1
13/12/2015 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 אוגסבורג 2 : 1
05/04/2015 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 0 : 0
05/04/2015 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 0 : 0
05/04/2015 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 0 : 0
05/04/2015 גרמנית ראשונה אוגסבורג נגד שאלקה 04 תיקו 0 : 0
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
10 N. Bentaleb קשר פציעה במפשעה לא משחק
16 N. Boujellab קשר פציעה ברגל לא משחק
2 K. Ludewig מגן פציעה ברגל לא משחק
3 H. Mendyl מגן פציעה בקרסול לא משחק
37 L. Mercan קשר פציעה בברך לא משחק
5 M. Nastasic מגן פציעה בשריר התאומים לא משחק
22 S. Skrzybski חלוץ פציעה בברך לא משחק
26 S. Sane מגן פציעה בברך ספק משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
41 T. Civeja קשר פציעה במפשעה לא משחק
22 Iago מגן פציעה בקרסול לא משחק
24 F. Jensen קשר פגיעה בירך לא משחק
7 F. Niederlechner חלוץ פציעה במפשעה לא משחק
16 R. Vargas קשר מחלה לא משחק
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

129. הסתיים שאלקה 04 (1+) - אוגסבורג 1.40 3.55 4.15 1 - 0 מידע נוסף
130. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) שאלקה 04 - אוגסבורג S,D 2.65 1.85 2.75 1 מידע נוסף
131. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) שאלקה 04 - אוגסבורג S,D 1.70 1.60 1 מידע נוסף
132. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 שאלקה 04 - אוגסבורג S,D 1.75 2.45 3.30 מידע נוסף
133. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 שאלקה 04 - אוגסבורג (מחצית ראשונה) S,D 1.45 2.75 4.40 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס