אורוגוואי

כדורגל - אורוגוואי - אורוגוואית ראשונה

328. הסתיים דפורטיבו מולדנדו - ליברפול מונטבידאו S,D 2.60 2.85 1.95 2 - 4 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדפורטיבו מולדנדו המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ירידה בליין של הקבוצה המארחת בלפחות 7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדפורטיבו מולדנדו המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ליברפול מונטבידאו במשחק חוץ שווה כוחות מול דפורטיבו מולדנדו , למרות שדפורטיבו מולדנדו מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של ליברפול מונטבידאו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו במשחק שווה כוחות מול ליברפול מונטבידאו , אך מכיוון שדפורטיבו מולדנדו מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ליברפול מונטבידאו במשחק חוץ יחסית לא קל מול דפורטיבו מולדנדו , על פי מדד העוצמה כללית ליברפול מונטבידאו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו במשחק יחסית לא קל מול ליברפול מונטבידאו , על פי מדד עוצמה ראש בראש ביחד עם העובדה שדפורטיבו מולדנדו לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. דפורטיבו מולדנדו עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מולדנדו מארחת את ליברפול מונטבידאו במסגרת אורוגוואית ראשונה. ליברפול מונטבידאו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.60 2.85 1.95
45% 27% 27%
(10 ממליצים) (6 ממליצים) (6 ממליצים)

יום שישי, תאריך 22 ינואר 2021. משחק בין דפורטיבו מולדנדו לליברפול מונטבידאו במסגרת האורוגוואית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים דפורטיבו מולדנדו ניצחה פעמיים (נגד סי.איי ריבר פלייט, ספורטינג דפנסור), הפסידה פעם אחת (נגד בוסטון ריבר) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד דנוביו, אתלטיקו פניקס מונטבידאו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים ליברפול מונטבידאו ניצחה פעם אחת (נגד פרוגרסו), הפסידה פעם אחת (נגד מונטוידיאו וונדררס) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד פלאזה קולוניה, סרו לארגו, טורק).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה דפורטיבו מולדנדו ניצחה פעמיים ומנגד ליברפול מונטבידאו ניצחה פעם אחת ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -1.67
סיכום כללי דפורטיבו מולדנדו (10), ליברפול מונטבידאו (10) -2 -1.10
סיכום בית חוץ דפורטיבו מולדנדו (5), ליברפול מונטבידאו (5) 0 0.20
ראש בראש כללי דפורטיבו מולדנדו (6) נגד ליברפול מונטבידאו (6) 2 0.17
ראש בראש בית חוץ דפורטיבו מולדנדו (3) נגד ליברפול מונטבידאו (3) -2 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב דפורטיבו מולדנדו ליברפול מונטבידאו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 0.00
סיכום כללי דפורטיבו מולדנדו (10), ליברפול מונטבידאו (10) -1 1
סיכום בית חוץ דפורטיבו מולדנדו (5), ליברפול מונטבידאו (5) 1 1
ראש בראש כללי דפורטיבו מולדנדו (6) נגד ליברפול מונטבידאו (6) 1 -1
ראש בראש בית חוץ דפורטיבו מולדנדו (3) נגד ליברפול מונטבידאו (3) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
23 12 11 מספר משחקים 12 11 23
7 2 5 נצחונות 5 3 8
7 4 3 תיקו 4 4 8
9 6 3 הפסדים 3 4 7
26 13 13 שערים שהבקיעו 20 16 36
40 29 11 שערים שספגו 19 18 37
5 1 4 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 1 3
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 2 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 1.1 1.2 ממוצע שערים למשחק 1.7 1.5 1.6
1.7 2.4 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 1.6 1.6
0.2 0.1 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.1 0.1
0.2 0.2 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.2 0.1
51" 49" 53" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 42" 29" 36"
36" 30" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 34" 42" 38"
התפלגות זמני הבקעה
7.7%
0-15
13.9%
7.7%
15-30
25.0%
7.7%
30-45
8.3%
23.1%
45-60
11.1%
26.9%
60-75
19.4%
26.9%
75-90
22.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי דפורטיבו מולדנדו (10), ליברפול מונטבידאו (10) 3.25 2.5
סיכום בית חוץ דפורטיבו מולדנדו (5), ליברפול מונטבידאו (5) 2.30 1
ראש בראש כללי דפורטיבו מולדנדו (6) נגד ליברפול מונטבידאו (6) 2.50 2
ראש בראש בית חוץ דפורטיבו מולדנדו (3) נגד ליברפול מונטבידאו (3) 4.00 5
תאריך שעה 1 X 2
18/01/202115:102.202.602.45
21/01/202120:352.002.702.65
21/01/202120:551.952.702.75
21/01/202121:002.202.802.25
21/01/202121:152.302.802.20
21/01/202121:452.202.802.30
22/01/202100:202.252.752.25
22/01/202100:252.302.752.25
22/01/202100:352.452.752.05
22/01/202100:402.552.802.00
22/01/202100:452.552.851.95
22/01/202100:552.602.851.95

אורוגוואית ראשונה 21/01/2021 01:19

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1טורק21100 - 334
  • נ
  • ת
2סרו21102 - 314
  • נ
  • ת
3בוסטון ריבר11000 - 553
  • נ
4סרו לארגו11000 - 333
  • נ
5ספורטינג דפנסור10101 - 101
  • ת
6Nacional10101 - 101
  • ת
7רנטיסטאס10101 - 101
  • ת
8מונטוידיאו וונדררס10101 - 101
  • ת
9פניארול10101 - 101
  • ת
10ליברפול מונטבידאו10100 - 001
  • ת
11פלאזה קולוניה10100 - 001
  • ת
12פרוגרסו10100 - 001
  • ת
13סי.איי ריבר פלייט20113 - 2-11
  • ה
  • ת
14אתלטיקו פניקס מונטבידאו20114 - 1-31
  • ה
  • ת
15דנוביו10013 - 0-30
  • ה
16דפורטיבו מולדנדו10015 - 0-50
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1מונטוידיאו וונדררס74218 - 13514
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2ליברפול מונטבידאו733112 - 14212
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
3טורק731310 - 13310
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
4סרו לארגו72415 - 8310
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
5רנטיסטאס72326 - 719
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
6פרוגרסו714210 - 7-37
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
7פלאזה קולוניה713311 - 8-36
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
8סרו712413 - 5-85
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1Nacional75026 - 11515
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
2סי.איי ריבר פלייט74128 - 14613
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
3פניארול74039 - 15612
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
4אתלטיקו פניקס מונטבידאו73136 - 7110
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
5דנוביו72329 - 5-49
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
6דפורטיבו מולדנדו722315 - 10-58
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
7ספורטינג דפנסור713310 - 5-56
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
8בוסטון ריבר712410 - 6-45
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1Nacional1577116 - 271128
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
2רנטיסטאס1577115 - 261128
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
3טורק1574416 - 21525
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
4פניארול1566315 - 19424
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
5סרו לארגו1566317 - 19224
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
6ספורטינג דפנסור1556420 - 16-421
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
7מונטוידיאו וונדררס1555516 - 16020
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
8דפורטיבו מולדנדו1555520 - 16-420
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
9ליברפול מונטבידאו1554625 - 22-319
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
10אתלטיקו פניקס מונטבידאו1539317 - 19218
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
11פרוגרסו1544720 - 21116
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
12סי.איי ריבר פלייט1536618 - 17-115
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
13פלאזה קולוניה1536618 - 14-415
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
14דנוביו1535717 - 12-514
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
15סרו1535721 - 13-814
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
16בוסטון ריבר1527621 - 14-713
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה

דפורטיבו מולדנדו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/01/2021 בוסטון ריבר נגד דפורטיבו מולדנדו הפסד 5 : 0
13/12/2020 דפורטיבו מולדנדו נגד דנוביו תיקו 1 : 1
28/11/2020 אתלטיקו פניקס מונטבידאו נגד דפורטיבו מולדנדו תיקו 1 : 1
21/11/2020 דפורטיבו מולדנדו נגד סי.איי ריבר פלייט נצחון 2 : 1
11/11/2020 דפורטיבו מולדנדו נגד ספורטינג דפנסור נצחון 3 : 1
08/11/2020 פניארול נגד דפורטיבו מולדנדו הפסד 4 : 1
31/10/2020 דפורטיבו מולדנדו נגד Nacional Montevideo הפסד 1 : 2
17/10/2020 בוסטון ריבר נגד דפורטיבו מולדנדו הפסד 5 : 1
11/10/2020 Nacional Montevideo נגד דפורטיבו מולדנדו תיקו 1 : 1
06/10/2020 דפורטיבו מולדנדו נגד דנוביו תיקו 0 : 0

ליברפול מונטבידאו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/01/2021 פלאזה קולוניה נגד ליברפול מונטבידאו אורוגוואית ראשונה תיקו 0 : 0
05/12/2020 פרוגרסו נגד ליברפול מונטבידאו אורוגוואית ראשונה ניצחון 1 : 2
30/11/2020 ליברפול מונטבידאו נגד מונטוידיאו וונדררס אורוגוואית ראשונה הפסד 2 : 3
23/11/2020 סרו לארגו נגד ליברפול מונטבידאו אורוגוואית ראשונה תיקו 1 : 1
12/11/2020 ליברפול מונטבידאו נגד טורק אורוגוואית ראשונה תיקו 2 : 2
09/11/2020 פלאזה קולוניה נגד ליברפול מונטבידאו אורוגוואית ראשונה תיקו 2 : 2
03/11/2020 ליברפול מונטבידאו נגד ספורט הואנקיו קופה סנטרואמריקנה הפסד 1 : 2
27/10/2020 ספורט הואנקיו נגד ליברפול מונטבידאו קופה סנטרואמריקנה תיקו 1 : 1
23/10/2020 ליברפול מונטבידאו נגד סרו אורוגוואית ראשונה נצחון 3 : 2
11/10/2020 ליברפול מונטבידאו נגד בוסטון ריבר אורוגוואית ראשונה נצחון 3 : 2

דפורטיבו מולדנדו נגד ליברפול מונטבידאו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
23/02/2020 אורוגוואית ראשונה ליברפול מונטבידאו נגד דפורטיבו מולדנדו תיקו 1 : 1
11/04/2015 אורוגוואי שניה ליברפול מונטבידאו נגד דפורטיבו מולדנדו דפורטיבו מולדנדו 0 : 1
09/11/2014 אורוגוואי שניה דפורטיבו מולדנדו נגד ליברפול מונטבידאו ליברפול מונטבידאו 2 : 3
09/04/2004 אורוגוואית ראשונה דפורטיבו מולדנדו נגד ליברפול מונטבידאו תיקו 2 : 2
18/10/2003 אורוגוואית ראשונה ליברפול מונטבידאו נגד דפורטיבו מולדנדו תיקו 0 : 0
10/05/2003 אורוגוואית ראשונה דפורטיבו מולדנדו נגד ליברפול מונטבידאו דפורטיבו מולדנדו 2 : 1
1 Lerda
19 Tealde
26 Pagano
27 Olivera
5 González
22 Bogliacino
33 Nicolini
34 Cantera
9 Batista
14 Muniz
21 Tellechea
1 Lentinelly
6 Pereira
4Gonzalo Pérez
3 Cándido
33 Almeida
29 Díaz
13 Figueredo
27 Ocampo
10 Medina
32 Bueno
17 Dávila

3-4-3

4-4-2

  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

329. הסתיים דפורטיבו מולדנדו (1+) - ליברפול מונטבידאו 1.50 3.35 3.55 2 - 4 מידע נוסף
330. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) דפורטיבו מולדנדו - ליברפול מונטבידאו 1.70 1.60 6 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס