איטליה

כדורגל - איטליה - איטלקית שניה

267. הסתיים וירטוס אנטלה - ספאל S,D 2.85 2.75 1.90 0 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שספאל האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שספאל האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שספאל האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מוירטוס אנטלה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ספאל צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ספאל לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה במשחק שבו יחסי הכוחות מול ספאל נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ ספאל נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ספאל לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ספאל לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה במשחק שבו יחסי הכוחות מול ספאל נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע ספאל נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מוירטוס אנטלה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , ספאל צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מוירטוס אנטלה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל במשחק חוץ שווה כוחות מול וירטוס אנטלה , למרות שוירטוס אנטלה מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של ספאל טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מוירטוס אנטלה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    ספאל בתקופה האחרונה במומנטום טוב יותר מוירטוס אנטלה ,לכן צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל במשחק חוץ יחסית לא קל מול וירטוס אנטלה , על פי מדד המומנטום הממוצע ספאל אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל במשחק חוץ שווה כוחות מול וירטוס אנטלה , למרות שוירטוס אנטלה מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של ספאל טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מוירטוס אנטלה , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ספאל במשחק חוץ שווה כוחות מול וירטוס אנטלה , למרות שוירטוס אנטלה מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של ספאל טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    וירטוס אנטלה מארחת את ספאל במסגרת איטלקית שניה. ספאל עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

יום שני, תאריך 30 נובמבר 2020. משחק בין וירטוס אנטלה לספאל במסגרת ה איטלקית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
וירטוס אנטלה המארחת ממוקמת במקום ה-18 עם 5 נקודות ויחס שערים שלילי של -8 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.63 וסופגת 1.63 שערים) כאשר מנגד ספאל האורחת ממוקמת במקום ה-6 עם 15 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.63 וסופגת 1.00 שערים).
במשחקים האחרונים וירטוס אנטלה הפסידה 3 פעמים (נגד טורינו, ונציה, לצ'ה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אסקולי, ברשיה) כאשר מנגד ספאל נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 4 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד מונזה,פסקארה,סלרניטאנה,רג'ינה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ספאל ניצחה פעם אחת ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5.67 -3.33
סיכום כללי וירטוס אנטלה (10), ספאל (10) -7 -1.50
סיכום בית חוץ וירטוס אנטלה (5), ספאל (5) -3 -1.20
ראש בראש כללי וירטוס אנטלה (2) נגד ספאל (2) -3 -1.50
ראש בראש בית חוץ וירטוס אנטלה (1) נגד ספאל (1) -2 -3.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב וירטוס אנטלה ספאל
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.67 4.00
סיכום כללי וירטוס אנטלה (10), ספאל (10) -2 5
סיכום בית חוץ וירטוס אנטלה (5), ספאל (5) -2 1
ראש בראש כללי וירטוס אנטלה (2) נגד ספאל (2) -1 2
ראש בראש בית חוץ וירטוס אנטלה (1) נגד ספאל (1) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
8 4 4 מספר משחקים 4 4 8
0 0 0 נצחונות 3 1 4
5 4 1 תיקו 1 2 3
3 0 3 הפסדים 0 1 1
5 3 2 שערים שהבקיעו 8 5 13
13 3 10 שערים שספגו 3 5 8
2 2 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 2 4
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.6 0.8 0.5 ממוצע שערים למשחק 2.0 1.3 1.6
1.6 0.8 2.5 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 1.3 1.0
0.3 0.5 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.5 0.5
0.5 0.5 0.5 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.3 0.1
71" 73" 69" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 30" 31" 30"
54" 72" 45" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 55" 34" 44"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
7.7%
0.0%
15-30
15.4%
0.0%
30-45
30.8%
20.0%
45-60
23.1%
20.0%
60-75
7.7%
60.0%
75-90
15.4%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי וירטוס אנטלה (10), ספאל (10) 2.35 2
סיכום בית חוץ וירטוס אנטלה (5), ספאל (5) 2.60 1.5
ראש בראש כללי וירטוס אנטלה (2) נגד ספאל (2) 3.50 3
ראש בראש בית חוץ וירטוס אנטלה (1) נגד ספאל (1) 3.00 3
תאריך שעה 1 X 2
29/11/202015:052.752.652.00
30/11/202006:502.702.652.00
30/11/202011:302.652.652.05
30/11/202020:002.702.652.00
30/11/202020:552.752.701.95
30/11/202021:452.802.701.90
30/11/202022:052.852.751.90

איטלקית שניה 01/12/2020 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1סלרניטאנה96217 - 15820
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
2לצ'ה953110 - 221218
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
3אמפולי95319 - 16718
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
4ונציה95227 - 14717
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
5פרוסינונה95137 - 8116
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
6ספאל84318 - 13515
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
7צ'יטאדלה84229 - 16714
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
8קייבו84226 - 9314
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
9מונזה83415 - 8313
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
10פורדנון926110 - 11112
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
11ברשיה823312 - 11-19
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
12רג'יאנה822417 - 9-88
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
13קוסנצה91538 - 6-28
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
14ויצ'נזה714212 - 11-17
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
15פיזה814320 - 13-77
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
16רג'ינה914412 - 8-47
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
17אסקולי812510 - 5-55
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
18וירטוס אנטלה805313 - 5-85
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
19קרמונזה804410 - 5-54
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
20פסקארה911719 - 6-134
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה

וירטוס אנטלה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
26/11/2020 טורינו נגד וירטוס אנטלה הפסד 2 : 0
22/11/2020 אסקולי נגד וירטוס אנטלה תיקו 1 : 1
14/11/2020 וירטוס אנטלה נגד ונציה הפסד 0 : 2
08/11/2020 וירטוס אנטלה נגד לצ'ה הפסד 1 : 5
31/10/2020 ברשיה נגד וירטוס אנטלה תיקו 2 : 2
27/10/2020 וירטוס אנטלה נגד פיזה נצחון 3 : 1
20/10/2020 פרוסינונה נגד וירטוס אנטלה תיקו 0 : 0
17/10/2020 וירטוס אנטלה נגד רג'ינה תיקו 1 : 1
03/10/2020 וירטוס אנטלה נגד רג'יאנה הפסד 0 : 2
26/09/2020 קוסנצה נגד וירטוס אנטלה תיקו 0 : 0

ספאל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
24/11/2020 ספאל נגד מונזה גביע איטלקי נצחון 2 : 0
21/11/2020 ספאל נגד פסקארה איטלקית שניה נצחון 2 : 0
06/11/2020 ספאל נגד סלרניטאנה איטלקית שניה נצחון 2 : 0
01/11/2020 רג'ינה נגד ספאל איטלקית שניה ניצחון 0 : 1
28/10/2020 קרוטונה נגד ספאל גביע איטלקי תיקו 0 : 0
24/10/2020 ספאל נגד ויצ'נזה איטלקית שניה נצחון 3 : 2
20/10/2020 אמפולי נגד ספאל איטלקית שניה הפסד 2 : 1
17/10/2020 פורדנון נגד ספאל איטלקית שניה תיקו 3 : 3
03/10/2020 ספאל נגד קוסנצה איטלקית שניה תיקו 1 : 1
25/09/2020 מונזה נגד ספאל איטלקית שניה תיקו 0 : 0

וירטוס אנטלה נגד ספאל

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
11/02/2017 איטלקית שניה וירטוס אנטלה נגד ספאל ספאל 0 : 3
17/09/2016 איטלקית שניה ספאל נגד וירטוס אנטלה תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

268. הסתיים וירטוס אנטלה (1+) - ספאל 1.55 3.40 3.35 0 - 1 מידע נוסף
269. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) וירטוס אנטלה - ספאל S,D 2.90 1.85 2.55 1 מידע נוסף
270. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) וירטוס אנטלה - ספאל S,D 1.70 1.60 1 מידע נוסף
271. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 וירטוס אנטלה - ספאל S,D 2.30 2.35 2.40 מידע נוסף
272. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 וירטוס אנטלה - ספאל (מחצית ראשונה) S,D 1.75 2.55 3.15 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס