ונצואלה

כדורגל - ונצואלה - ונצואלה ראשונה, בית א'

339. הסתיים קראבובו - פוארטו קבייו S,D 2.80 2.60 1.95 0 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    פוארטו קבייו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מקראבובו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , פוארטו קבייו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של פוארטו קבייו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו במשחק שבו יחסי הכוחות מול פוארטו קבייו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ פוארטו קבייו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו במשחק שבו יחסי הכוחות מול פוארטו קבייו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע פוארטו קבייו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של פוארטו קבייו.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של פוארטו קבייו.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פוארטו קבייו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מקראבובו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פוארטו קבייו במשחק חוץ שווה כוחות מול קראבובו , למרות שקראבובו מארחת את המשחק , מדד המומנטום הכללי של פוארטו קבייו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פוארטו קבייו במשחק חוץ יחסית לא קל מול קראבובו , על פי מדד המומנטום בית חוץ פוארטו קבייו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פוארטו קבייו במשחק חוץ שווה כוחות מול קראבובו , למרות שקראבובו מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של פוארטו קבייו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מקראבובו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של פוארטו קבייו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קראבובו מארחת את פוארטו קבייו במסגרת ונצואלה ראשונה, בית א. פוארטו קבייו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום ראשון, תאריך 29 נובמבר 2020. משחק בין קראבובו לפוארטו קבייו במסגרת הונצואלה ראשונה, בית א'.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קראבובו נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד אסטודיאנטס דה מרידה,אתלטיקו ונצואלה,מינרוס גויאנה,דפורטיבו לה גואירה) כאשר מנגד פוארטו קבייו עם רצף של 2 תיקו במשחקים האחרונים (נגד אתלטיקו ונצואלה,דפורטיבו לרה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קראבובו ניצחה פעם אחת ומנגד פוארטו קבייו ניצחה פעמיים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5 -2.00
סיכום כללי קראבובו (10), פוארטו קבייו (10) -6 -0.80
סיכום בית חוץ קראבובו (5), פוארטו קבייו (5) -1 -0.20
ראש בראש כללי קראבובו (5) נגד פוארטו קבייו (5) -4 -0.20
ראש בראש בית חוץ קראבובו (2) נגד פוארטו קבייו (2) 2 0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קראבובו פוארטו קבייו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -4.00 1.00
סיכום כללי קראבובו (10), פוארטו קבייו (10) -5 1
סיכום בית חוץ קראבובו (5), פוארטו קבייו (5) -2 -1
ראש בראש כללי קראבובו (5) נגד פוארטו קבייו (5) -2 2
ראש בראש בית חוץ קראבובו (2) נגד פוארטו קבייו (2) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
11 6 5 מספר משחקים 6 4 10
0 0 0 נצחונות 2 0 2
4 1 3 תיקו 3 3 6
7 5 2 הפסדים 1 1 2
9 5 4 שערים שהבקיעו 6 2 8
23 15 8 שערים שספגו 6 5 11
1 0 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 2 5
10 4 6 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 4 7
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 0.8 0.8 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.5 0.8
2.1 2.5 1.6 ממוצע ספיגות למשחק 1.0 1.3 1.1
0.1 0.0 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.5 0.5
0.9 0.7 1.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.5 1.0 0.7
54" 48" 68" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 56" 29" 46"
47" 33" 68" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 50" 37" 43"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
8.3%
9.1%
15-30
8.3%
9.1%
30-45
25.0%
18.2%
45-60
25.0%
9.1%
60-75
0.0%
54.5%
75-90
33.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קראבובו (10), פוארטו קבייו (10) 2.70 4.5
סיכום בית חוץ קראבובו (5), פוארטו קבייו (5) 2.10 2.5
ראש בראש כללי קראבובו (5) נגד פוארטו קבייו (5) 3.40 3
ראש בראש בית חוץ קראבובו (2) נגד פוארטו קבייו (2) 3.50 2
תאריך שעה 1 X 2
25/11/202015:102.202.752.35
28/11/202009:552.502.802.05
28/11/202010:502.502.852.00
28/11/202014:402.552.851.95
29/11/202011:202.352.452.40
29/11/202011:352.452.452.30
29/11/202013:102.352.502.35
29/11/202015:052.352.452.40
29/11/202018:252.302.552.35
29/11/202018:352.402.552.25
29/11/202018:502.352.552.30
29/11/202018:552.402.552.25
29/11/202019:102.302.602.30
29/11/202019:452.452.602.20
29/11/202019:502.652.652.00
29/11/202020:052.752.602.00
29/11/202021:152.802.601.95

ונצואלה ראשונה, בית א' 29/11/2020 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קראקאס108117 - 221525
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
2דפורטיבו טאצ'ירה107217 - 13623
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3אראגואה104249 - 9014
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
4זמורה104158 - 9113
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
5מטרופוליטנוס1034311 - 11013
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
6מונגאס1030713 - 9-49
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
7Portuguesa1022612 - 5-78
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
8גראן ולנסיה1014517 - 6-117
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1דפורטיבו לה גואירה118127 - 191225
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2דפורטיבו לרה126516 - 181223
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
3יראקויאנוס1355313 - 16320
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
4מינרוס גויאנה1153316 - 18218
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
5טרוחילאנוס1242617 - 15-214
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
6אסטודיאנטס דה מרידה1134417 - 17013
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
7פוארטו קבייו1127213 - 10-313
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
8אתלטיקו ונצואלה1333724 - 15-912
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
9קראבובו1204826 - 11-154
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת

קראבובו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/11/2020 אסטודיאנטס דה מרידה נגד קראבובו הפסד 3 : 2
22/11/2020 אתלטיקו ונצואלה נגד קראבובו הפסד 2 : 0
19/11/2020 מינרוס גויאנה נגד קראבובו הפסד 4 : 2
15/11/2020 קראבובו נגד דפורטיבו לה גואירה הפסד 0 : 2
08/11/2020 דפורטיבו לרה נגד קראבובו תיקו 2 : 2
05/11/2020 טרוחילאנוס נגד קראבובו הפסד 3 : 0
01/11/2020 קראבובו נגד יראקויאנוס הפסד 0 : 2
25/10/2020 קראבובו נגד אסטודיאנטס דה מרידה תיקו 2 : 2
22/10/2020 קראבובו נגד אתלטיקו ונצואלה תיקו 0 : 0
17/10/2020 קראבובו נגד מינרוס גויאנה תיקו 2 : 2

פוארטו קבייו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/11/2020 פוארטו קבייו נגד אתלטיקו ונצואלה ונצואלה ראשונה תיקו 2 : 2
21/11/2020 פוארטו קבייו נגד דפורטיבו לרה ונצואלה ראשונה תיקו 0 : 0
17/11/2020 פוארטו קבייו נגד יראקויאנוס ונצואלה ראשונה נצחון 1 : 0
12/11/2020 פוארטו קבייו נגד אסטודיאנטס דה מרידה ונצואלה ראשונה תיקו 2 : 2
09/11/2020 פוארטו קבייו נגד טרוחילאנוס ונצואלה ראשונה הפסד 1 : 3
01/11/2020 דפורטיבו לה גואירה נגד פוארטו קבייו ונצואלה ראשונה הפסד 3 : 0
25/10/2020 אתלטיקו ונצואלה נגד פוארטו קבייו ונצואלה ראשונה תיקו 2 : 2
21/10/2020 דפורטיבו לרה נגד פוארטו קבייו ונצואלה ראשונה תיקו 0 : 0
18/10/2020 יראקויאנוס נגד פוארטו קבייו ונצואלה ראשונה תיקו 0 : 0
28/02/2020 קראקאס נגד פוארטו קבייו ונצואלה ראשונה תיקו 1 : 1

קראבובו נגד פוארטו קבייו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
28/10/2020 ונצואלה ראשונה פוארטו קבייו נגד קראבובו פוארטו קבייו 2 : 1
25/09/2019 ונצואלה ראשונה פוארטו קבייו נגד קראבובו פוארטו קבייו 2 : 1
04/04/2019 ונצואלה ראשונה קראבובו נגד פוארטו קבייו תיקו 1 : 1
26/09/2018 ונצואלה ראשונה פוארטו קבייו נגד קראבובו תיקו 2 : 2
15/04/2018 ונצואלה ראשונה קראבובו נגד פוארטו קבייו קראבובו 3 : 2
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס