וייטנאם

כדורגל - וייטנאם - וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון

26. הסתיים דונג טאם לונג - דונג ת'אפ S,D 2.25 2.65 2.30 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדונג טאם לונג המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדונג טאם לונג המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8 כאשר ניצחון לקבוצה אורחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדונג טאם לונג המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    על הנייר , משחק לא קל לדונג טאם לונג , אבל אם כל הכבוד לדונג תאפ , דונג טאם לונג קבוצה טובה יותר ובסופו של דבר צפויה לנצח

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדונג טאם לונג המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג במשחק יחסית לא קל מול דונג תאפ , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שדונג טאם לונג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 130 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג במשחק לא קל מול דונג תאפ , אך מכיוון שדונג טאם לונג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של דונג טאם לונג לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דונג טאם לונג שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של דונג טאם לונג.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דונג טאם לונג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דונג טאם לונג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דונג טאם לונג שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של דונג טאם לונג.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דונג טאם לונג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של דונג טאם לונג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג במשחק יחסית לא קל מול דונג תאפ , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) ביחד עם העובדה שדונג טאם לונג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דונג טאם לונג מארחת את דונג תאפ במסגרת וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון. דונג טאם לונג עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.25 2.65 2.30
38% 31% 31%
(10 ממליצים) (8 ממליצים) (8 ממליצים)

יום שישי, תאריך 30 אוקטובר 2020. משחק בין דונג טאם לונג לדונג ת'אפ במסגרת הוייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים דונג טאם לונג ניצחה פעם אחת (נגד הואנג האן), הפסידה 3 פעמים (נגד הא נוי, קוואנג נאם, ת'ן קוואנג נין) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד סאנה קאן) כאשר מנגד דונג ת'אפ נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד דה נאנג,סאי גון,הואנג האן,FLC Th1anh Hoa).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה דונג טאם לונג ניצחה 8 פעמים ומנגד דונג ת'אפ ניצחה פעם אחת ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 5.33 2.67
סיכום כללי דונג טאם לונג (10), דונג ת'אפ (10) 5 0.80
סיכום בית חוץ דונג טאם לונג (5), דונג ת'אפ (5) 1 1.00
ראש בראש כללי דונג טאם לונג (14) נגד דונג ת'אפ (14) 4 1.36
ראש בראש בית חוץ דונג טאם לונג (7) נגד דונג ת'אפ (7) 6 1.14

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב דונג טאם לונג דונג ת'אפ
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -5.00
סיכום כללי דונג טאם לונג (10), דונג ת'אפ (10) -1 -6
סיכום בית חוץ דונג טאם לונג (5), דונג ת'אפ (5) -3 -4
ראש בראש כללי דונג טאם לונג (14) נגד דונג ת'אפ (14) 2 -2
ראש בראש בית חוץ דונג טאם לונג (7) נגד דונג ת'אפ (7) 3 -3
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי דונג טאם לונג (10), דונג ת'אפ (10) 3.90 4
סיכום בית חוץ דונג טאם לונג (5), דונג ת'אפ (5) 4.10 4
ראש בראש כללי דונג טאם לונג (14) נגד דונג ת'אפ (14) 2.79 4
ראש בראש בית חוץ דונג טאם לונג (7) נגד דונג ת'אפ (7) 2.57 3
תאריך שעה 1 X 2
27/10/202015:102.002.702.65
28/10/202014:552.002.652.70
28/10/202015:201.952.652.75
28/10/202019:402.002.652.70
28/10/202020:201.952.652.75
28/10/202020:351.802.703.10
29/10/202008:201.752.753.15
29/10/202013:301.752.803.10
30/10/202000:551.702.853.10
30/10/202006:451.752.803.15
30/10/202007:401.752.753.15
30/10/202008:001.802.753.05
30/10/202009:401.902.702.85
30/10/202010:202.202.602.45
30/10/202010:252.252.602.40
30/10/202010:352.252.652.30

וייטנאמית שניה, פלייאוף תחתון 30/10/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פיקו טיי נין1554616 - 11-519
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
2בונג דה הואה1545619 - 14-517
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
3דאק לאק1537518 - 14-416
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
4אקסט קן ת'ו1544724 - 19-516
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
5דונג ת'אפ1543829 - 23-615
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
6דונג טאם לונג1534819 - 10-913
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בין דין15102312 - 281632
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2ריה וונג טאו1594212 - 20831
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
3סאנה קאן1592411 - 231229
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
4פו היין1575311 - 19826
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
5בין פוק1552818 - 12-617
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
6הונג וונג1544720 - 16-416
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ריה וונג טאו117317 - 171024
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
2סאנה קאן116238 - 17920
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
3בין דין1162310 - 16620
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
4פו היין115519 - 14520
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
5בין פוק115249 - 10117
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
6הונג וונג1143412 - 15315
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
7בונג דה הואה1143414 - 13-115
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
8פיקו טיי נין1142514 - 9-514
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
9דאק לאק1124513 - 8-510
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
10אקסט קן ת'ו1123622 - 16-69
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
11דונג טאם לונג1123615 - 7-89
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
12דונג ת'אפ1122726 - 17-98
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ

דונג טאם לונג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/10/2017 הא נוי נגד דונג טאם לונג הפסד 4 : 0
24/09/2017 דונג טאם לונג נגד סאנה קאן תיקו 2 : 2
17/09/2017 הואנג האן נגד דונג טאם לונג ניצחון 1 : 2
10/09/2017 דונג טאם לונג נגד קוואנג נאם הפסד 2 : 3
02/07/2017 ת'ן קוואנג נין נגד דונג טאם לונג הפסד 2 : 1
28/06/2017 ויצ'ם האי פונג נגד דונג טאם לונג הפסד 3 : 2
24/06/2017 דונג טאם לונג נגד הו צ'י מין סיטי הפסד 2 : 3
15/04/2017 קוואנג נאם נגד דונג טאם לונג תיקו 1 : 1
09/04/2017 דונג טאם לונג נגד ת'ן קוואנג נין הפסד 1 : 2
23/03/2017 דונג טאם לונג נגד הא נוי הפסד 1 : 5

דונג ת'אפ

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/09/2016 דונג ת'אפ נגד דה נאנג ויאטנמית ראשונה הפסד 0 : 4
11/09/2016 סאי גון נגד דונג ת'אפ ויאטנמית ראשונה הפסד 4 : 0
04/09/2016 הואנג האן נגד דונג ת'אפ ויאטנמית ראשונה הפסד 5 : 2
27/08/2016 דונג ת'אפ נגד FLC Th1anh Hoa ויאטנמית ראשונה הפסד 2 : 4
21/08/2016 דונג ת'אפ נגד סונג לם ויאטנמית ראשונה תיקו 2 : 2
17/08/2016 בין דואונג נגד דונג ת'אפ ויאטנמית ראשונה הפסד 3 : 0
13/08/2016 דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג ויאטנמית ראשונה הפסד 1 : 3
07/08/2016 דונג ת'אפ נגד ת'ן קוואנג נין ויאטנמית ראשונה תיקו 1 : 1
29/07/2016 Hong Linh Ha Tinh נגד דונג ת'אפ ויאטנמית ראשונה הפסד 2 : 0
23/07/2016 סאנה קאן נגד דונג ת'אפ ויאטנמית ראשונה תיקו 1 : 1

דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
13/08/2016 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג דונג טאם לונג 1 : 3
07/05/2016 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ דונג טאם לונג 2 : 1
23/07/2015 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג דונג ת'אפ 2 : 1
25/01/2015 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ דונג טאם לונג 3 : 0
08/06/2011 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג דונג טאם לונג 1 : 2
01/05/2011 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ תיקו 1 : 1
04/08/2010 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג דונג טאם לונג 0 : 6
02/05/2010 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ דונג טאם לונג 3 : 1
28/06/2009 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ תיקו 0 : 0
15/03/2009 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג תיקו 1 : 1
27/07/2007 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ תיקו 2 : 2
17/03/2007 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג תיקו 0 : 0
07/05/2005 ויאטנמית ראשונה דונג ת'אפ נגד דונג טאם לונג דונג טאם לונג 0 : 3
29/01/2005 ויאטנמית ראשונה דונג טאם לונג נגד דונג ת'אפ דונג טאם לונג 2 : 0
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס