אוסטריה

כדורגל - אוסטריה - אוסטרית שניה

92. הסתיים אוסטריה וינה ב' - אוסטריה לוסטנאו S,D 2.30 3.10 2.05 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    אוסטריה לוסטנאו עם מדדי עוצמה ממוצע ומומנטום ממוצע טובים יותר מאוסטריה וינה ב , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה לוסטנאו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אוסטריה וינה ב , על פי מדד המומנטום הממוצע אוסטריה לוסטנאו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה לוסטנאו במשחק חוץ שווה כוחות מול אוסטריה וינה ב , למרות שאוסטריה וינה ב מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של אוסטריה לוסטנאו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה וינה ב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב במשחק יחסית לא קל מול אוסטריה לוסטנאו , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שאוסטריה וינה ב לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה וינה ב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה וינה ב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה וינה ב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה וינה ב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה לוסטנאו במשחק חוץ שווה כוחות מול אוסטריה וינה ב , למרות שאוסטריה וינה ב מארחת את המשחק , מדד העוצמה ממוצע של אוסטריה לוסטנאו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה לוסטנאו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אוסטריה וינה ב , על פי מדד העוצמה ראש בראש אוסטריה לוסטנאו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אוסטריה וינה ב מארחת את אוסטריה לוסטנאו במסגרת אוסטרית שנייה. אוסטריה לוסטנאו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.30 3.10 2.05
33% 33% 33%
(8 ממליצים) (8 ממליצים) (8 ממליצים)

יום שישי, תאריך 23 אוקטובר 2020. משחק בין אוסטריה וינה ב' לאוסטריה לוסטנאו במסגרת האוסטרית שנייה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אוסטריה וינה ב' המארחת ממוקמת במקום ה-16 עם 2 נקודות ויחס שערים שלילי של -4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.20 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד אוסטריה לוסטנאו האורחת ממוקמת במקום ה-10 עם 5 נקודות ויחס שערים חיובי של 0 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.40 וסופגת 1.40 שערים).
במשחקים האחרונים אוסטריה וינה ב' הפסידה 3 פעמים (נגד הורן, אוסטריה קלגנפורט, גרייזר) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קאפפנברג, ג'וניורס פאשינג) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אוסטריה לוסטנאו ניצחה פעם אחת (נגד סטייר), הפסידה פעמיים (נגד ג'וניורס פאשינג, בלאו-וייס לינץ) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד ואקר אינסברוק, הורן).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אוסטריה וינה ב' ניצחה 3 פעמים ומנגד אוסטריה לוסטנאו ניצחה 9 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1 -1.67
סיכום כללי אוסטריה וינה ב' (10), אוסטריה לוסטנאו (10) -3 0.20
סיכום בית חוץ אוסטריה וינה ב' (5), אוסטריה לוסטנאו (5) -1 0.00
ראש בראש כללי אוסטריה וינה ב' (15) נגד אוסטריה לוסטנאו (15) 2 -0.73
ראש בראש בית חוץ אוסטריה וינה ב' (6) נגד אוסטריה לוסטנאו (6) -6 -0.83

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -2.33 -1.33
סיכום כללי אוסטריה וינה ב' (10), אוסטריה לוסטנאו (10) -2 1
סיכום בית חוץ אוסטריה וינה ב' (5), אוסטריה לוסטנאו (5) -2 -1
ראש בראש כללי אוסטריה וינה ב' (15) נגד אוסטריה לוסטנאו (15) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אוסטריה וינה ב' (6) נגד אוסטריה לוסטנאו (6) -3 3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
5 3 2 מספר משחקים 3 2 5
0 0 0 נצחונות 1 0 1
2 2 0 תיקו 1 1 2
3 1 2 הפסדים 1 1 2
6 3 3 שערים שהבקיעו 5 2 7
10 4 6 שערים שספגו 2 5 7
1 1 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
1 1 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 1 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.2 1.0 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.7 1.0 1.4
2.0 1.3 3.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 2.5 1.4
0.2 0.3 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.5 0.4
0.2 0.3 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.5 0.4
61" 67" 53" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 21" 39" 27"
36" 25" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 76" 6" 53"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
14.3%
16.7%
15-30
0.0%
0.0%
30-45
42.9%
16.7%
45-60
0.0%
33.3%
60-75
14.3%
33.3%
75-90
28.6%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אוסטריה וינה ב' (10), אוסטריה לוסטנאו (10) 3.60 2
סיכום בית חוץ אוסטריה וינה ב' (5), אוסטריה לוסטנאו (5) 4.60 1.5
ראש בראש כללי אוסטריה וינה ב' (15) נגד אוסטריה לוסטנאו (15) 3.27 5
ראש בראש בית חוץ אוסטריה וינה ב' (6) נגד אוסטריה לוסטנאו (6) 3.17 2
תאריך שעה 1 X 2
20/10/202015:102.103.102.20
22/10/202000:152.153.252.10
22/10/202012:552.153.152.15
22/10/202016:352.153.152.10
23/10/202007:352.203.102.15
23/10/202011:552.253.102.10
23/10/202012:302.303.102.05
23/10/202012:452.303.102.00
23/10/202015:252.303.152.05
23/10/202016:002.253.152.05
23/10/202019:252.303.102.05

אוסטרית שניה 24/10/2020 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אוסטריה קלגנפורט53206 - 14811
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
2ליפרינג53204 - 11711
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
3לפניץ53116 - 8210
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
4בלאו-וייס לינץ53029 - 1349
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
5דורנבירן52217 - 818
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
6גרייזר52125 - 617
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
7ג'וניורס פאשינג51404 - 517
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
8פלורידסדורפר52129 - 8-17
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
9ואקר אינסברוק51314 - 516
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
10אוסטריה לוסטנאו51227 - 705
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
11הורן51228 - 6-25
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
12סטייר512211 - 5-65
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
13אמסטטן504111 - 9-24
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
14ראפיד וינה ב'511311 - 7-44
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
15קאפפנברג511311 - 5-64
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
16אוסטריה וינה ב'502310 - 6-42
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת

אוסטריה וינה ב'

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/10/2020 קאפפנברג נגד אוסטריה וינה ב' תיקו 0 : 0
29/09/2020 אוסטריה וינה ב' נגד הורן הפסד 1 : 2
25/09/2020 אוסטריה קלגנפורט נגד אוסטריה וינה ב' הפסד 3 : 2
18/09/2020 אוסטריה וינה ב' נגד גרייזר הפסד 2 : 4
12/09/2020 ג'וניורס פאשינג נגד אוסטריה וינה ב' תיקו 1 : 1
31/07/2020 קאפפנברג נגד אוסטריה וינה ב' ניצחון 0 : 3
24/07/2020 דורנבירן נגד אוסטריה וינה ב' תיקו 1 : 1
17/07/2020 אוסטריה וינה ב' נגד ג'וניורס פאשינג נצחון 8 : 2
05/07/2020 אוסטריה וינה ב' נגד גרייזר נצחון 1 : 0
24/06/2020 אוסטריה וינה ב' נגד סטייר הפסד 1 : 4

אוסטריה לוסטנאו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/10/2020 אוסטריה לוסטנאו נגד סטייר אוסטרית שנייה נצחון 4 : 0
29/09/2020 ואקר אינסברוק נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטרית שנייה תיקו 0 : 0
26/09/2020 אוסטריה לוסטנאו נגד ג'וניורס פאשינג אוסטרית שנייה הפסד 0 : 1
20/09/2020 בלאו-וייס לינץ נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטרית שנייה הפסד 5 : 2
11/09/2020 אוסטריה לוסטנאו נגד הורן אוסטרית שנייה תיקו 1 : 1
29/08/2020 אוסטריה לוסטנאו נגד Stripfing גביע אוסטרי הפסד 1 : 2
31/07/2020 אוסטריה לוסטנאו נגד אמסטטן אוסטרית שנייה הפסד 1 : 3
24/07/2020 ואקר אינסברוק נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטרית שנייה תיקו 1 : 1
17/07/2020 קאפפנברג נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטרית שנייה ניצחון 0 : 6
03/07/2020 ליפרינג נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטרית שנייה הפסד 4 : 2

אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
07/03/2020 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה וינה ב' 2 : 3
09/08/2019 אוסטרית שנייה אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטריה לוסטנאו 0 : 2
10/05/2019 אוסטרית שנייה אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטריה לוסטנאו 2 : 5
19/10/2018 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו 5 : 2
14/05/2010 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו 2 : 1
16/10/2009 אוסטרית שנייה אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו תיקו 0 : 0
14/07/2009 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו 1 : 0
17/04/2009 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו 2 : 1
13/03/2009 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו 2 : 1
26/09/2008 אוסטרית שנייה אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטריה לוסטנאו 1 : 2
02/05/2008 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה וינה ב' 1 : 2
30/11/2007 אוסטרית שנייה אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו אוסטריה וינה ב' 2 : 1
14/09/2007 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' תיקו 1 : 1
11/05/2007 אוסטרית שנייה אוסטריה לוסטנאו נגד אוסטריה וינה ב' אוסטריה לוסטנאו 2 : 1
02/11/2006 אוסטרית שנייה אוסטריה וינה ב' נגד אוסטריה לוסטנאו תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס