דנמרק

כדורגל - דנמרק - דנית שניה

128. הסתיים פרמאד - אסביירג S,D 2.40 3.00 2.00 2 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאסביירג האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאסביירג האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאסביירג האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אסביירג לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסביירג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מפרמאד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אסביירג צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד במשחק יחסית לא קל מול אסביירג , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שפרמאד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסביירג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מפרמאד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד במשחק שווה כוחות מול אסביירג , אך מכיוון שפרמאד מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללית שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד במשחק יחסית לא קל מול אסביירג , על פי מדד עוצמה ממוצע ביחד עם העובדה שפרמאד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. פרמאד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרמאד מארחת את אסביירג במסגרת דנית שניה. אסביירג עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

1 X 2
2.40 3.00 2.00
36% 32% 32%
(10 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שלישי, תאריך 29 ספטמבר 2020. משחק בין פרמאד לאסביירג במסגרת הדנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
פרמאד המארחת ממוקמת במקום ה-2 עם 9 נקודות ויחס שערים חיובי של 10 שערים (כובשת בממוצע למשחק 3.25 וסופגת 0.75 שערים) כאשר מנגד אסביירג האורחת ממוקמת במקום ה-5 עם 9 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.50 וסופגת 1.00 שערים).
פרמאד עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד סקיבה,ווידוברה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אסביירג ניצחה 3 פעמים (נגד הלסינגור, קוג, סקיבה), הפסידה פעמיים (נגד סילקבורג, ראנדרס) .
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה פרמאד ניצחה פעמיים ומנגד אסביירג ניצחה 6 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0 1.33
סיכום כללי פרמאד (10), אסביירג (10) 1 2.10
סיכום בית חוץ פרמאד (5), אסביירג (5) 5 4.00
ראש בראש כללי פרמאד (9) נגד אסביירג (9) -4 -1.56
ראש בראש בית חוץ פרמאד (5) נגד אסביירג (5) -2 -1.60

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב פרמאד אסביירג
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.67 0.67
סיכום כללי פרמאד (10), אסביירג (10) 2 1
סיכום בית חוץ פרמאד (5), אסביירג (5) 4 -1
ראש בראש כללי פרמאד (9) נגד אסביירג (9) -2 2
ראש בראש בית חוץ פרמאד (5) נגד אסביירג (5) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
4 2 2 מספר משחקים 2 2 4
3 1 2 נצחונות 2 1 3
0 0 0 תיקו 0 0 0
1 1 0 הפסדים 0 1 1
13 3 10 שערים שהבקיעו 3 3 6
3 3 0 שערים שספגו 1 3 4
3 1 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
3.3 1.5 5.0 ממוצע שערים למשחק 1.5 1.5 1.5
0.8 1.5 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.5 1.5 1.0
0.8 0.5 1.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.5 0.5
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
36" 63" 10" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 10" 21" 15"
57" 57" - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 57" 21" 39"
התפלגות זמני הבקעה
15.4%
0-15
33.3%
0.0%
15-30
50.0%
15.4%
30-45
16.7%
15.4%
45-60
0.0%
23.1%
60-75
0.0%
30.8%
75-90
0.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי פרמאד (10), אסביירג (10) 3.45 2.5
סיכום בית חוץ פרמאד (5), אסביירג (5) 4.00 4
ראש בראש כללי פרמאד (9) נגד אסביירג (9) 4.00 1
ראש בראש בית חוץ פרמאד (5) נגד אסביירג (5) 3.20 1
תאריך שעה 1 X 2
25/09/202020:052.552.652.10
27/09/202014:502.202.902.20
27/09/202017:552.352.952.05
28/09/202008:052.402.952.00
28/09/202014:502.553.001.95
28/09/202016:052.402.902.05
28/09/202016:152.402.952.00
29/09/202006:552.402.952.05
29/09/202008:402.452.952.00
29/09/202009:302.352.952.05
29/09/202009:452.402.952.00
29/09/202012:052.453.001.95
29/09/202014:302.403.002.00

דנית שניה 29/09/2020 07:14

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ויבורג43104 - 11710
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2פרמאד43013 - 13109
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
3הלסינגור43014 - 1179
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
4פרדריקיה43015 - 839
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
5אסביירג43014 - 629
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
6הוברו42117 - 6-17
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
7סילקבורג42026 - 716
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
8קוג42027 - 6-16
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
9וונדסיסל42029 - 4-56
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
10קולדינג400411 - 5-60
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
11סקיבה40049 - 1-80
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
12ווידוברה400411 - 2-90
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

פרמאד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
26/09/2020 סקיבה נגד פרמאד ניצחון 0 : 2
20/09/2020 פרמאד נגד ווידוברה נצחון 4 : 0
17/09/2020 פרדריקיה נגד פרמאד הפסד 3 : 1
12/09/2020 פרמאד נגד וונדסיסל נצחון 6 : 0
25/07/2020 פרמאד נגד ויילה נצחון 4 : 1
19/07/2020 קולדינג נגד פרמאד תיקו 2 : 2
15/07/2020 קוג נגד פרמאד ניצחון 0 : 1
10/07/2020 פרמאד נגד ויבורג תיקו 2 : 2
04/07/2020 וונדסיסל נגד פרמאד ניצחון 0 : 1
01/07/2020 פרמאד נגד ניקובינג נצחון 4 : 0

אסביירג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/09/2020 אסביירג נגד הלסינגור דנית שניה נצחון 2 : 1
19/09/2020 סילקבורג נגד אסביירג דנית שניה הפסד 3 : 1
16/09/2020 אסביירג נגד קוג דנית שניה נצחון 1 : 0
12/09/2020 סקיבה נגד אסביירג דנית שניה ניצחון 0 : 2
08/07/2020 ראנדרס נגד אסביירג דנית ראשונה הפסד 3 : 1
03/07/2020 אסביירג נגד הורסנס דנית ראשונה הפסד 1 : 2
28/06/2020 הוברו נגד אסביירג דנית ראשונה הפסד 2 : 1
21/06/2020 אסביירג נגד הוברו דנית ראשונה הפסד 1 : 3
16/06/2020 הורסנס נגד אסביירג דנית ראשונה תיקו 2 : 2
12/06/2020 אסביירג נגד ראנדרס דנית ראשונה נצחון 4 : 2

פרמאד נגד אסביירג

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
08/04/2018 דנית שניה פרמאד נגד אסביירג אסביירג 0 : 1
22/10/2017 דנית שניה אסביירג נגד פרמאד אסביירג 5 : 2
03/09/2017 דנית שניה פרמאד נגד אסביירג פרמאד 1 : 0
03/06/2001 דנית שניה אסביירג נגד פרמאד אסביירג 5 : 1
23/09/2000 דנית שניה פרמאד נגד אסביירג אסביירג 0 : 3
09/06/1999 דנית שניה פרמאד נגד אסביירג אסביירג 1 : 6
26/09/1998 דנית שניה אסביירג נגד פרמאד אסביירג 3 : 0
18/04/1998 דנית שניה פרמאד נגד אסביירג תיקו 2 : 2
27/09/1997 דנית שניה אסביירג נגד פרמאד פרמאד 0 : 4

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

129. הסתיים פרמאד (1+) - אסביירג 1.45 3.65 3.45 2 - 3 מידע נוסף
130. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) פרמאד - אסביירג 1.40 2.00 5 מידע נוסף
131. הסתיים מחצית ראשונה פרמאד - אסביירג 2.80 2.05 2.40 1 - 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס