מצרים

כדורגל - מצרים - מצרית ראשונה

51. הסתיים סמוחה - הרס אל חודו S,D 2.45 2.35 2.40 2 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    סמוחה במשחק שווה כוחות מול הרס אל חודו , אך מכיוון שסמוחה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מהרס אל חודו , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק יחסית לא קל מול הרס אל חודו , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שסמוחה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק יחסית לא קל מול הרס אל חודו , על פי מדד עוצמה כללית ביחד עם העובדה שסמוחה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה במשחק שווה כוחות מול הרס אל חודו , אך מכיוון שסמוחה מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללית שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מהרס אל חודו , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מהרס אל חודו , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סמוחה מארחת את הרס אל חודו במסגרת מצרית ראשונה. סמוחה עם מדד עוצמה בית חוץ ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

1 X 2
2.45 2.35 2.40
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שני, תאריך 28 ספטמבר 2020. משחק בין סמוחה להרס אל חודו במסגרת המצרית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
סמוחה המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 40 נקודות ויחס שערים חיובי של 6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.28 וסופגת 1.07 שערים) כאשר מנגד הרס אל חודו האורחת ממוקמת במקום ה-15 עם 30 נקודות ויחס שערים שלילי של -5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.90 וסופגת 1.07 שערים).
במשחקים האחרונים סמוחה ניצחה פעמיים (נגד אל מסרי, גונה), ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד וואדי דגלה, זמאלק, אסוון) כאשר מנגד במשחקים האחרונים הרס אל חודו ניצחה פעם אחת (נגד אנפי), הפסידה 3 פעמים (נגד אל אסיוטי, אל מסרי, אל מוקאולון) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד טאלה אל ג'איש).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה סמוחה ניצחה 4 פעמים ומנגד הרס אל חודו ניצחה 3 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.66 1.00
סיכום כללי סמוחה (10), הרס אל חודו (10) 2 0.70
סיכום בית חוץ סמוחה (5), הרס אל חודו (5) 3 0.80
ראש בראש כללי סמוחה (12) נגד הרס אל חודו (12) 2 0.17
ראש בראש בית חוץ סמוחה (6) נגד הרס אל חודו (6) 2 0.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב סמוחה הרס אל חודו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 -0.33
סיכום כללי סמוחה (10), הרס אל חודו (10) 1 -1
סיכום בית חוץ סמוחה (5), הרס אל חודו (5) 1 -2
ראש בראש כללי סמוחה (12) נגד הרס אל חודו (12) 1 -1
ראש בראש בית חוץ סמוחה (6) נגד הרס אל חודו (6) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
29 15 14 מספר משחקים 14 14 28
8 2 6 נצחונות 2 4 6
16 12 4 תיקו 7 4 11
5 1 4 הפסדים 5 6 11
37 15 22 שערים שהבקיעו 14 12 26
31 14 17 שערים שספגו 18 13 31
9 6 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 4 7
6 5 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 5 6 11
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.3 1.0 1.6 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.9 0.9
1.1 0.9 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 1.3 0.9 1.1
0.3 0.4 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.3 0.3
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.4 0.4
41" 42" 39" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 37" 53" 44"
48" 61" 38" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 46" 44" 45"
התפלגות זמני הבקעה
10.8%
0-15
15.4%
8.1%
15-30
11.5%
18.9%
30-45
15.4%
18.9%
45-60
15.4%
24.3%
60-75
11.5%
18.9%
75-90
30.8%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי סמוחה (10), הרס אל חודו (10) 2.55 0
סיכום בית חוץ סמוחה (5), הרס אל חודו (5) 2.80 1.5
ראש בראש כללי סמוחה (12) נגד הרס אל חודו (12) 1.83 0
ראש בראש בית חוץ סמוחה (6) נגד הרס אל חודו (6) 2.33 2
תאריך שעה 1 X 2
27/09/202015:302.252.452.55
27/09/202016:002.252.252.80
27/09/202016:052.102.303.00
27/09/202016:102.202.202.90
27/09/202016:402.252.202.85
27/09/202018:052.302.152.90
27/09/202018:252.302.252.70
28/09/202001:252.252.302.70
28/09/202004:002.202.302.80
28/09/202004:102.252.302.70
28/09/202007:152.302.252.65
28/09/202007:402.302.302.60
28/09/202009:202.252.352.65
28/09/202010:102.302.302.65
28/09/202011:202.302.352.60
28/09/202013:302.352.352.50
28/09/202015:502.402.302.50
28/09/202016:002.502.302.40
28/09/202016:052.452.352.40

מצרית ראשונה 28/09/2020 16:07

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אל אהלי3025418 - 675979
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
2זמאלק30187525 - 441961
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
3אל אסיוטי29166729 - 471854
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
4אל מוקאולון29147827 - 35849
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
5אנפי291011827 - 29241
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
6סמוחה29816531 - 37640
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
7מיסר אלמקאסה291010934 - 38440
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
8אל איתיחד28814626 - 28238
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
9טאלה אל ג'איש29713931 - 28-334
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
10אסוון298101140 - 34-634
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
11אל אנטאג אל ארבייה288101031 - 26-534
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
12איסמעילי28871340 - 30-1031
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
13גונה30871541 - 27-1431
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
14אל מסרי27791131 - 25-630
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
15הרס אל חודו296121131 - 26-530
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
16וואדי דגלה296101338 - 26-1228
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
17מאסר283111443 - 17-2620
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
18טנטה302121648 - 17-3118
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה

סמוחה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
24/09/2020 וואדי דגלה נגד סמוחה תיקו 0 : 0
21/09/2020 סמוחה נגד אל מסרי נצחון 2 : 0
16/09/2020 גונה נגד סמוחה ניצחון 1 : 2
10/09/2020 סמוחה נגד זמאלק תיקו 3 : 3
05/09/2020 אסוון נגד סמוחה תיקו 3 : 3
02/09/2020 סמוחה נגד אל אנטאג אל ארבייה הפסד 1 : 2
30/08/2020 סמוחה נגד טנטה נצחון 3 : 0
26/08/2020 טאלה אל ג'איש נגד סמוחה תיקו 1 : 1
21/08/2020 סמוחה נגד אל אסיוטי הפסד 1 : 2
17/08/2020 אנפי נגד סמוחה תיקו 0 : 0

הרס אל חודו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/09/2020 הרס אל חודו נגד טאלה אל ג'איש מצרית ראשונה תיקו 0 : 0
21/09/2020 אל אסיוטי נגד הרס אל חודו מצרית ראשונה הפסד 1 : 0
18/09/2020 הרס אל חודו נגד אנפי מצרית ראשונה נצחון 3 : 2
14/09/2020 הרס אל חודו נגד אל מסרי מצרית ראשונה הפסד 1 : 2
10/09/2020 אל מוקאולון נגד הרס אל חודו מצרית ראשונה הפסד 3 : 2
07/09/2020 הרס אל חודו נגד אל אהלי מצרית ראשונה הפסד 0 : 2
03/09/2020 מאסר נגד הרס אל חודו מצרית ראשונה תיקו 1 : 1
31/08/2020 הרס אל חודו נגד מיסר אלמקאסה מצרית ראשונה תיקו 1 : 1
27/08/2020 אל איתיחד נגד הרס אל חודו מצרית ראשונה תיקו 1 : 1
18/08/2020 טנטה נגד הרס אל חודו מצרית ראשונה ניצחון 0 : 1

סמוחה נגד הרס אל חודו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
12/01/2020 מצרית ראשונה הרס אל חודו נגד סמוחה תיקו 0 : 0
07/04/2019 מצרית ראשונה הרס אל חודו נגד סמוחה סמוחה 1 : 2
19/10/2018 מצרית ראשונה סמוחה נגד הרס אל חודו תיקו 1 : 1
09/04/2016 מצרית ראשונה הרס אל חודו נגד סמוחה סמוחה 0 : 1
10/12/2015 מצרית ראשונה סמוחה נגד הרס אל חודו תיקו 2 : 2
01/06/2015 מצרית ראשונה סמוחה נגד הרס אל חודו סמוחה 1 : 0
01/11/2014 מצרית ראשונה הרס אל חודו נגד סמוחה סמוחה 0 : 2
22/04/2013 מצרית ראשונה סמוחה נגד הרס אל חודו תיקו 0 : 0
09/02/2013 מצרית ראשונה הרס אל חודו נגד סמוחה הרס אל חודו 1 : 0
13/12/2011 מצרית ראשונה סמוחה נגד הרס אל חודו הרס אל חודו 1 : 2
19/04/2011 מצרית ראשונה הרס אל חודו נגד סמוחה הרס אל חודו 1 : 0
19/08/2010 מצרית ראשונה סמוחה נגד הרס אל חודו תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס