קזחסטן

כדורגל - קזחסטן - קזחית ראשונה

19. הסתיים ז'טיסו טלדיקורגן - שחטיור קרגנדי S,D 2.10 2.65 2.50 3 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שזטיסו טלדיקורגן המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שזטיסו טלדיקורגן המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה המארחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה אורחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שזטיסו טלדיקורגן המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית במידה ויש פגיעה בהימור.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שזטיסו טלדיקורגן המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן במשחק שווה כוחות מול שחטיור קרגנדי , אך מכיוון שזטיסו טלדיקורגן מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר משחטיור קרגנדי , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר משחטיור קרגנדי , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של זטיסו טלדיקורגן לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של זטיסו טלדיקורגן שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של זטיסו טלדיקורגן.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של זטיסו טלדיקורגן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של זטיסו טלדיקורגן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של זטיסו טלדיקורגן שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של זטיסו טלדיקורגן.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של זטיסו טלדיקורגן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של זטיסו טלדיקורגן. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר משחטיור קרגנדי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר משחטיור קרגנדי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן במשחק שווה כוחות מול שחטיור קרגנדי , אך מכיוון שזטיסו טלדיקורגן מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את שחטיור קרגנדי במסגרת קזחית ראשונה. זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר משחטיור קרגנדי , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    זטיסו טלדיקורגן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר משחטיור קרגנדי , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום חמישי, תאריך 24 ספטמבר 2020. משחק בין ז'טיסו טלדיקורגן לשחטיור קרגנדי במסגרת הקזחית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ז'טיסו טלדיקורגן המארחת ממוקמת במקום ה-6 עם 13 נקודות ויחס שערים חיובי של 3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.25 וסופגת 0.88 שערים) כאשר מנגד שחטיור קרגנדי האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 12 נקודות ויחס שערים חיובי של 1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.13 וסופגת 1.00 שערים).
ז'טיסו טלדיקורגן עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד טרז,קוקשטאו,Kyzyl-Zhar) כאשר מנגד שחטיור קרגנדי עם רצף של 3 תיקו במשחקים האחרונים (נגד פ.צ. אסטנה,טרז,קוקשטאו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ז'טיסו טלדיקורגן ניצחה 5 פעמים ומנגד שחטיור קרגנדי ניצחה 7 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1 2.00
סיכום כללי ז'טיסו טלדיקורגן (10), שחטיור קרגנדי (10) 2 0.40
סיכום בית חוץ ז'טיסו טלדיקורגן (5), שחטיור קרגנדי (5) 1 0.60
ראש בראש כללי ז'טיסו טלדיקורגן (15) נגד שחטיור קרגנדי (15) 4 -0.27
ראש בראש בית חוץ ז'טיסו טלדיקורגן (8) נגד שחטיור קרגנדי (8) 6 0.88

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ז'טיסו טלדיקורגן שחטיור קרגנדי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 1.00
סיכום כללי ז'טיסו טלדיקורגן (10), שחטיור קרגנדי (10) 3 1
סיכום בית חוץ ז'טיסו טלדיקורגן (5), שחטיור קרגנדי (5) 2 1
ראש בראש כללי ז'טיסו טלדיקורגן (15) נגד שחטיור קרגנדי (15) 2 -2
ראש בראש בית חוץ ז'טיסו טלדיקורגן (8) נגד שחטיור קרגנדי (8) 3 -3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
7 3 4 מספר משחקים 3 4 7
3 1 2 נצחונות 1 2 3
1 0 1 תיקו 1 1 2
3 2 1 הפסדים 1 1 2
8 2 6 שערים שהבקיעו 2 6 8
7 4 3 שערים שספגו 2 5 7
4 1 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
3 2 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 0 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.7 1.5 ממוצע שערים למשחק 0.7 1.5 1.1
1.0 1.3 0.8 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.3 1.0
0.6 0.3 0.8 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.3 0.3
0.4 0.7 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.0 0.1
43" 66" 35" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 53" 40" 44"
41" 43" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 58" 60" 59"
התפלגות זמני הבקעה
12.5%
0-15
12.5%
25.0%
15-30
25.0%
25.0%
30-45
0.0%
0.0%
45-60
12.5%
25.0%
60-75
12.5%
12.5%
75-90
37.5%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ז'טיסו טלדיקורגן (10), שחטיור קרגנדי (10) 2.30 2
סיכום בית חוץ ז'טיסו טלדיקורגן (5), שחטיור קרגנדי (5) 2.70 1.5
ראש בראש כללי ז'טיסו טלדיקורגן (15) נגד שחטיור קרגנדי (15) 2.53 5
ראש בראש בית חוץ ז'טיסו טלדיקורגן (8) נגד שחטיור קרגנדי (8) 2.38 5
תאריך שעה 1 X 2
22/09/202015:102.252.702.35
24/09/202002:502.052.752.50
24/09/202006:052.002.752.55
24/09/202007:352.002.702.65
24/09/202008:152.052.702.55
24/09/202008:302.052.652.65
24/09/202008:452.052.652.55
24/09/202009:352.102.652.55
24/09/202010:152.152.652.50
24/09/202010:252.102.652.50

קזחית ראשונה 24/09/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1קיירט אלמאטי98015 - 221724
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2טובול קוסטנאי951310 - 12216
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
3פ.צ. אסטנה84318 - 14615
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
4א.שימקנט1042413 - 15214
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
5קיזר קיזילורדה84226 - 8214
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
6ז'טיסו טלדיקורגן84137 - 10313
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
7שחטיור קרגנדי83328 - 9112
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
8טרז924312 - 11-110
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
9Kyzyl-Zhar821514 - 5-97
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
10קוקשטאו1012719 - 7-125
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
11כספי אקטאו911716 - 5-114
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
12אירטיש פבלודאר00000 - 000

    ז'טיסו טלדיקורגן

    תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
    19/09/2020 טרז נגד ז'טיסו טלדיקורגן ניצחון 0 : 2
    11/09/2020 ז'טיסו טלדיקורגן נגד קוקשטאו נצחון 1 : 0
    27/08/2020 ז'טיסו טלדיקורגן נגד Kyzyl-Zhar נצחון 3 : 0
    22/08/2020 קיזר קיזילורדה נגד ז'טיסו טלדיקורגן הפסד 1 : 0
    18/08/2020 ז'טיסו טלדיקורגן נגד א.שימקנט הפסד 2 : 3
    01/07/2020 קיירט אלמאטי נגד ז'טיסו טלדיקורגן הפסד 3 : 0
    14/03/2020 ז'טיסו טלדיקורגן נגד טובול קוסטנאי תיקו 0 : 0
    08/03/2020 כספי אקטאו נגד ז'טיסו טלדיקורגן ניצחון 0 : 2
    10/11/2019 ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי נצחון 3 : 2
    03/11/2019 קוקשטאו נגד ז'טיסו טלדיקורגן תיקו 1 : 1

    שחטיור קרגנדי

    תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
    20/09/2020 פ.צ. אסטנה נגד שחטיור קרגנדי ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה תיקו 1 : 1
    11/09/2020 שחטיור קרגנדי נגד טרז ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה תיקו 1 : 1
    29/08/2020 קוקשטאו נגד שחטיור קרגנדי ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה תיקו 1 : 1
    22/08/2020 Kyzyl-Zhar נגד שחטיור קרגנדי ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ניצחון 1 : 3
    19/08/2020 שחטיור קרגנדי נגד קיזר קיזילורדה ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה הפסד 0 : 1
    01/07/2020 א.שימקנט נגד שחטיור קרגנדי ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ניצחון 0 : 1
    15/03/2020 שחטיור קרגנדי נגד קיירט אלמאטי ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה נצחון 1 : 0
    07/03/2020 טובול קוסטנאי נגד שחטיור קרגנדי ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה הפסד 3 : 1
    30/10/2019 שחטיור קרגנדי נגד אטיראו ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה הפסד 0 : 1
    26/10/2019 שחטיור קרגנדי נגד קוקשטאו ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה תיקו 2 : 2

    ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי

    תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
    10/11/2019 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי ז'טיסו טלדיקורגן 3 : 2
    27/07/2019 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי ז'טיסו טלדיקורגן 2 : 0
    12/05/2019 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן שחטיור קרגנדי 2 : 0
    06/10/2018 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי תיקו 1 : 1
    31/05/2018 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי ז'טיסו טלדיקורגן 1 : 0
    01/04/2018 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן תיקו 1 : 1
    22/10/2016 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן שחטיור קרגנדי 4 : 1
    18/09/2016 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי שחטיור קרגנדי 1 : 2
    21/05/2016 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי ז'טיסו טלדיקורגן 2 : 0
    20/03/2016 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן תיקו 0 : 0
    18/10/2015 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי שחטיור קרגנדי 0 : 1
    13/09/2015 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן שחטיור קרגנדי 3 : 1
    20/06/2015 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה ז'טיסו טלדיקורגן נגד שחטיור קרגנדי ז'טיסו טלדיקורגן 3 : 0
    11/04/2015 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן שחטיור קרגנדי 2 : 1
    14/06/2014 ליגה ראשונה קזחסטאן פלייאוף עליה ירידה שחטיור קרגנדי נגד ז'טיסו טלדיקורגן שחטיור קרגנדי 3 : 0
    Shabanov
    Kerymzhanov
    Naumov
    Pedro Eugénio
    Sapanov
    Živković
    Adamović
    Darabaev
    Pobudey
    Shkodra
    Toshev
    Yurchenko
    Baah
    Buyvolov
    Lamanje
    Yatchenko
    Khubulov
    Takulov
    Tapalov
    Usman
    Tattybaev
    Zenjov

    1-4-5

    4-4-2

    • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

    אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

     
     
     
     
     
     

    הרשמה לניוזלטרס