פרו

כדורגל - פרו - פרואנית ראשונה

311. הסתיים אתלטיקו גראו - דפורטיבו מוניסיפל S,D 2.90 2.40 1.95 3 - 2 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדפורטיבו מוניסיפל האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדפורטיבו מוניסיפל האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדפורטיבו מוניסיפל האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של דפורטיבו מוניסיפל לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו במשחק שבו יחסי הכוחות מול דפורטיבו מוניסיפל נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ דפורטיבו מוניסיפל נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מאתלטיקו גראו ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , דפורטיבו מוניסיפל צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של דפורטיבו מוניסיפל לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו במשחק שבו יחסי הכוחות מול דפורטיבו מוניסיפל נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ דפורטיבו מוניסיפל נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מוניסיפל במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שדפורטיבו מוניסיפל נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מוניסיפל במשחק חוץ שווה כוחות מול אתלטיקו גראו , למרות שאתלטיקו גראו מארחת את המשחק , מדד המומנטום בית חוץ של דפורטיבו מוניסיפל טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מאתלטיקו גראו , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מוניסיפל במשחק חוץ יחסית לא קל מול אתלטיקו גראו , על פי מדד העוצמה בית חוץ דפורטיבו מוניסיפל אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    דפורטיבו מוניסיפל במשחק חוץ שווה כוחות מול אתלטיקו גראו , למרות שאתלטיקו גראו מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של דפורטיבו מוניסיפל טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שדפורטיבו מוניסיפל האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו גראו מארחת את דפורטיבו מוניסיפל במסגרת פרואנית ראשונה. דפורטיבו מוניסיפל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שלישי, תאריך 22 ספטמבר 2020. משחק בין אתלטיקו גראו לדפורטיבו מוניסיפל במסגרת הפרואנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אתלטיקו גראו המארחת ממוקמת במקום ה-19 עם 8 נקודות ויחס שערים שלילי של -7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.75 וסופגת 1.33 שערים) כאשר מנגד דפורטיבו מוניסיפל האורחת ממוקמת במקום ה-13 עם 15 נקודות ויחס שערים חיובי של 1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.92 וסופגת 0.83 שערים).
במשחקים האחרונים אתלטיקו גראו ניצחה פעם אחת (נגד קרלוס מנוצ'י), הפסידה פעם אחת (נגד לאקואבמבה) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קרלוס סטיין, אינטי גאס, אוניברסידד הואנוקו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים דפורטיבו מוניסיפל ניצחה פעם אחת (נגד אינטי גאס), הפסידה פעמיים (נגד קרלוס מנוצ'י, סיינסיאנו) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד לאקואבמבה, אוניברסידד הואנוקו).

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.66 0.67
סיכום כללי אתלטיקו גראו (10), דפורטיבו מוניסיפל (10) 2 -0.40
סיכום בית חוץ אתלטיקו גראו (5), דפורטיבו מוניסיפל (5) -3 -0.60
ראש בראש כללי אתלטיקו גראו (-) נגד דפורטיבו מוניסיפל (-) - -
ראש בראש בית חוץ אתלטיקו גראו (-) נגד דפורטיבו מוניסיפל (-) - -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אתלטיקו גראו דפורטיבו מוניסיפל
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 -0.33
סיכום כללי אתלטיקו גראו (10), דפורטיבו מוניסיפל (10) 1 -1
סיכום בית חוץ אתלטיקו גראו (5), דפורטיבו מוניסיפל (5) -1 2
ראש בראש כללי אתלטיקו גראו (-) נגד דפורטיבו מוניסיפל (-) - -
ראש בראש בית חוץ אתלטיקו גראו (-) נגד דפורטיבו מוניסיפל (-) - -
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
12 7 5 מספר משחקים 6 6 12
1 1 0 נצחונות 1 2 3
5 1 4 תיקו 3 3 6
6 5 1 הפסדים 2 1 3
9 3 6 שערים שהבקיעו 5 6 11
16 9 7 שערים שספגו 5 5 10
2 1 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 1 3
6 5 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 1 4
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.8 0.4 1.2 ממוצע שערים למשחק 0.8 1.0 0.9
1.3 1.3 1.4 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 0.8 0.8
0.2 0.1 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.2 0.3
0.5 0.7 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.5 0.2 0.3
31" 38" 27" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 38" 24" 29"
41" 38" 44" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 61" 28" 42"
התפלגות זמני הבקעה
44.4%
0-15
18.2%
0.0%
15-30
9.1%
22.2%
30-45
45.5%
11.1%
45-60
9.1%
11.1%
60-75
0.0%
11.1%
75-90
18.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אתלטיקו גראו (10), דפורטיבו מוניסיפל (10) 2.00 1.5
סיכום בית חוץ אתלטיקו גראו (5), דפורטיבו מוניסיפל (5) 2.30 3.5
ראש בראש כללי אתלטיקו גראו (-) נגד דפורטיבו מוניסיפל (-) - -
ראש בראש בית חוץ אתלטיקו גראו (-) נגד דפורטיבו מוניסיפל (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
21/09/202015:102.402.652.05
22/09/202000:302.502.552.05
22/09/202013:202.452.452.15
22/09/202013:252.502.452.15
22/09/202013:352.552.452.10
22/09/202014:152.452.452.15
22/09/202014:452.652.452.00
22/09/202015:002.702.452.00
22/09/202015:052.802.451.95
22/09/202015:152.902.451.90
22/09/202017:352.852.451.90
22/09/202019:253.002.501.85
22/09/202020:052.902.501.85
22/09/202020:402.952.501.85
22/09/202021:102.902.501.85
22/09/202022:052.952.451.90
22/09/202022:252.952.401.90
22/09/202022:403.002.401.90
22/09/202022:552.852.401.95
22/09/202023:152.902.401.95

פרואנית ראשונה 23/09/2020 05:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אוניברסיטריו דפורטס1292111 - 221128
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2בינאסיונל1263314 - 17321
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
3אוניברסידד קג'מרקה1263313 - 16321
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
4סיינסיאנו1262414 - 21720
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
5ספורטינג קריסטל1254312 - 20819
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
6אוניברסידד סזאר ואייחו1347212 - 17519
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
7קרלוס מנוצ'י1254313 - 15219
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
8ספורט הואנקיו1254310 - 12219
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
9אינטי גאס1253415 - 20518
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
10אוניברסידד הואנוקו1253414 - 17318
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
11מלגאר1244414 - 14016
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
12אליאנסה לימה1336415 - 13-215
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
13דפורטיבו מוניסיפל1236310 - 11115
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
14קרלוס סטיין1344514 - 13-115
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
15Cusco1242620 - 17-314
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
16Academia Cantolao1242622 - 12-1014
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
17דפורטיבו סן מרטין1224618 - 10-810
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
18ספורט בויס1332827 - 17-1010
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
19אתלטיקו גראו1215616 - 9-78
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
20לאקואבמבה1222825 - 16-98
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
* לקבוצת Universitario הופחתו 1 נק',* לקבוצת Carlos Stein הופחתו 1 נק',* לקבוצת Sport Boys הופחתו 1 נק'

אתלטיקו גראו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/09/2020 קרלוס סטיין נגד אתלטיקו גראו תיקו 1 : 1
14/09/2020 קרלוס מנוצ'י נגד אתלטיקו גראו ניצחון 0 : 2
09/09/2020 אתלטיקו גראו נגד אינטי גאס תיקו 2 : 2
01/09/2020 לאקואבמבה נגד אתלטיקו גראו הפסד 2 : 0
27/08/2020 אתלטיקו גראו נגד אוניברסידד הואנוקו תיקו 1 : 1
18/08/2020 סיינסיאנו נגד אתלטיקו גראו תיקו 0 : 0
08/03/2020 אתלטיקו גראו נגד דפורטיבו סן מרטין תיקו 0 : 0
29/02/2020 Academia Cantolao נגד אתלטיקו גראו הפסד 1 : 0
22/02/2020 אתלטיקו גראו נגד ספורט בויס הפסד 2 : 3
11/02/2020 אתלטיקו גראו נגד סי.איי ריבר פלייט הפסד 1 : 2

דפורטיבו מוניסיפל

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
19/09/2020 דפורטיבו מוניסיפל נגד קרלוס מנוצ'י פרואנית ראשונה הפסד 0 : 1
14/09/2020 אינטי גאס נגד דפורטיבו מוניסיפל פרואנית ראשונה ניצחון 1 : 2
08/09/2020 דפורטיבו מוניסיפל נגד לאקואבמבה פרואנית ראשונה תיקו 2 : 2
31/08/2020 אוניברסידד הואנוקו נגד דפורטיבו מוניסיפל פרואנית ראשונה תיקו 1 : 1
25/08/2020 דפורטיבו מוניסיפל נגד סיינסיאנו פרואנית ראשונה הפסד 0 : 1
18/08/2020 דפורטיבו סן מרטין נגד דפורטיבו מוניסיפל פרואנית ראשונה ניצחון 0 : 1
07/03/2020 דפורטיבו מוניסיפל נגד Academia Cantolao פרואנית ראשונה נצחון 2 : 0
29/02/2020 אליאנסה לימה נגד דפורטיבו מוניסיפל פרואנית ראשונה הפסד 1 : 0
22/02/2020 דפורטיבו מוניסיפל נגד קרלוס סטיין פרואנית ראשונה תיקו 1 : 1
16/02/2020 ספורט הואנקיו נגד דפורטיבו מוניסיפל פרואנית ראשונה תיקו 1 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

312. הסתיים אתלטיקו גראו (1+) - דפורטיבו מוניסיפל 1.45 3.20 3.60 3 - 2 מידע נוסף
313. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אתלטיקו גראו - דפורטיבו מוניסיפל 2.00 1.40 5 מידע נוסף
314. הסתיים מחצית ראשונה אתלטיקו גראו - דפורטיבו מוניסיפל 3.40 1.75 2.40 0 - 2 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס