מקסיקו

כדורגל - מקסיקו - מקסיקנית ראשונה

318. הסתיים נסקסה - אמריקה דה מקסיקו S,D 2.75 2.80 1.80 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    אמריקה דה מקסיקו במשחק לא קל מול נסקסה , אך מכיוון שאמריקה דה מקסיקו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מנסקסה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אמריקה דה מקסיקו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמריקה דה מקסיקו במשחק לא קל מול נסקסה , אך מכיוון שאמריקה דה מקסיקו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אמריקה דה מקסיקו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מנסקסה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אמריקה דה מקסיקו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של אמריקה דה מקסיקו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אמריקה דה מקסיקו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ אמריקה דה מקסיקו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה במשחק שבו יחסי הכוחות מול אמריקה דה מקסיקו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ אמריקה דה מקסיקו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמריקה דה מקסיקו במשחק חוץ יחסית לא קל מול נסקסה , על פי מדדי המומנטום הממוצע ועוצמה ממוצע אמריקה דה מקסיקו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אמריקה דה מקסיקו במשחק חוץ שווה כוחות מול נסקסה , למרות שנסקסה מארחת את המשחק , מדדי העוצמה הממוצע ומדד המומנטום המומצע של אמריקה דה מקסיקו טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    נסקסה מארחת את אמריקה דה מקסיקו במסגרת מקסיקנית ראשונה. אמריקה דה מקסיקו עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.75 2.80 1.80
31% 31% 38%
(8 ממליצים) (8 ממליצים) (10 ממליצים)

יום שבת, תאריך 08 אוגוסט 2020. משחק בין נסקסה לאמריקה דה מקסיקו במסגרת המקסיקנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
נסקסה המארחת ממוקמת במקום ה-18 עם 0 נקודות ויחס שערים שלילי של -4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.00 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד אמריקה דה מקסיקו האורחת ממוקמת במקום ה-1 עם 6 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 3.00 וסופגת 0.50 שערים).
נסקסה נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד אפ.סי. חוארז,טייגרס,סנטוס לאגונה,מונרך) כאשר מנגד אמריקה דה מקסיקו עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד טיחואנה,אתלטיקו פאצ'וקה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה נסקסה ניצחה 7 פעמים ומנגד אמריקה דה מקסיקו ניצחה 3 פעמים ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.33 -3.00
סיכום כללי נסקסה (10), אמריקה דה מקסיקו (10) -6 -0.80
סיכום בית חוץ נסקסה (5), אמריקה דה מקסיקו (5) -6 -1.40
ראש בראש כללי נסקסה (15) נגד אמריקה דה מקסיקו (15) 6 0.53
ראש בראש בית חוץ נסקסה (8) נגד אמריקה דה מקסיקו (8) 2 0.75

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב נסקסה אמריקה דה מקסיקו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 0.33
סיכום כללי נסקסה (10), אמריקה דה מקסיקו (10) -4 2
סיכום בית חוץ נסקסה (5), אמריקה דה מקסיקו (5) -3 3
ראש בראש כללי נסקסה (15) נגד אמריקה דה מקסיקו (15) 3 -3
ראש בראש בית חוץ נסקסה (8) נגד אמריקה דה מקסיקו (8) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
2 1 1 מספר משחקים 1 1 2
0 0 0 נצחונות 1 1 2
0 0 0 תיקו 0 0 0
2 1 1 הפסדים 0 0 0
0 0 0 שערים שהבקיעו 4 2 6
4 1 3 שערים שספגו 0 1 1
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 0 1
2 1 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.0 0.0 0.0 ממוצע שערים למשחק 4.0 2.0 3.0
2.0 1.0 3.0 ממוצע ספיגות למשחק 0.0 1.0 0.5
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 1.0 0.0 0.5
1.0 1.0 1.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
- - - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 37" 63" 50"
37" 61" 13" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון - 90" 90"
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
0.0%
0.0%
15-30
0.0%
0.0%
30-45
16.7%
0.0%
45-60
16.7%
0.0%
60-75
16.7%
0.0%
75-90
50.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי נסקסה (10), אמריקה דה מקסיקו (10) 2.90 2.5
סיכום בית חוץ נסקסה (5), אמריקה דה מקסיקו (5) 3.10 3
ראש בראש כללי נסקסה (15) נגד אמריקה דה מקסיקו (15) 2.13 3
ראש בראש בית חוץ נסקסה (8) נגד אמריקה דה מקסיקו (8) 2.25 4
תאריך שעה 1 X 2
04/08/202015:102.852.801.75
04/08/202015:253.102.801.65
04/08/202015:503.252.851.60
04/08/202016:203.202.851.65
04/08/202017:153.152.851.65
06/08/202009:103.202.851.65
06/08/202011:103.152.801.65
06/08/202017:203.052.801.70
06/08/202019:053.152.801.65
07/08/202000:153.102.801.65
07/08/202004:553.052.801.70
07/08/202006:403.102.801.65
07/08/202010:203.052.801.70
07/08/202010:353.002.801.70
07/08/202010:502.952.801.75
07/08/202011:152.852.751.75
07/08/202011:252.752.751.80
07/08/202011:402.652.751.85
07/08/202013:452.602.701.90
07/08/202015:302.702.701.85
07/08/202016:202.702.751.85
07/08/202019:052.652.751.85
07/08/202023:102.602.751.90
08/08/202000:152.652.751.85
08/08/202000:502.652.801.85
08/08/202001:252.702.801.80
08/08/202001:402.752.801.80

מקסיקנית ראשונה 08/08/2020 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אמריקה דה מקסיקו22001 - 656
  • נ
  • נ
2פומאס22003 - 526
  • נ
  • נ
3טייגרס31201 - 435
  • ת
  • ת
  • נ
4פואבלה21102 - 534
  • ת
  • נ
5קרוז אזול21101 - 324
  • ת
  • נ
6אפ.סי. חוארז21101 - 214
  • נ
  • ת
7קלאב לאון21100 - 114
  • נ
  • ת
8אתלטיקו פאצ'וקה31113 - 304
  • נ
  • ת
  • ה
9טיחואנה31115 - 3-24
  • ת
  • ה
  • נ
10מונטריי21012 - 313
  • ה
  • נ
11סנטוס לאגונה21012 - 203
  • נ
  • ה
12טולוקה21015 - 4-13
  • נ
  • ה
13אתלטיקו סן לואיס20114 - 3-11
  • ה
  • ת
14גאיוס בלנקוס30125 - 3-21
  • ה
  • ת
  • ה
15צ'יבאס גוואדלחרה20112 - 0-21
  • ה
  • ת
16Mazatlan20115 - 2-31
  • ת
  • ה
17אטלס דה גוואדלחארה20025 - 2-30
  • ה
  • ה
18נסקסה20024 - 0-40
  • ה
  • ה

נסקסה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/08/2020 אפ.סי. חוארז נגד נסקסה הפסד 1 : 0
25/07/2020 נסקסה נגד טייגרס הפסד 0 : 3
16/03/2020 סנטוס לאגונה נגד נסקסה הפסד 2 : 1
08/03/2020 נסקסה נגד מונרך הפסד 1 : 2
01/03/2020 אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה ניצחון 0 : 3
22/02/2020 קלאב לאון נגד נסקסה הפסד 2 : 1
16/02/2020 נסקסה נגד גאיוס בלנקוס הפסד 2 : 3
10/02/2020 אפ.סי. חוארז נגד נסקסה הפסד 2 : 1
06/02/2020 נסקסה נגד מונטריי תיקו 2 : 2
01/02/2020 נסקסה נגד פואבלה נצחון 2 : 0

אמריקה דה מקסיקו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
02/08/2020 אמריקה דה מקסיקו נגד טיחואנה מקסיקנית ראשונה נצחון 4 : 0
28/07/2020 אתלטיקו פאצ'וקה נגד אמריקה דה מקסיקו מקסיקנית ראשונה ניצחון 1 : 2
16/03/2020 אמריקה דה מקסיקו נגד קרוז אזול מקסיקנית ראשונה הפסד 0 : 1
07/03/2020 פומאס נגד אמריקה דה מקסיקו מקסיקנית ראשונה תיקו 3 : 3
01/03/2020 אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה מקסיקנית ראשונה הפסד 0 : 3
23/02/2020 מונטריי נגד אמריקה דה מקסיקו מקסיקנית ראשונה ניצחון 0 : 1
16/02/2020 אמריקה דה מקסיקו נגד אטלס דה גוואדלחארה מקסיקנית ראשונה נצחון 2 : 0
10/02/2020 גאיוס בלנקוס נגד אמריקה דה מקסיקו מקסיקנית ראשונה ניצחון 1 : 2
05/02/2020 פואבלה נגד אמריקה דה מקסיקו מקסיקנית ראשונה ניצחון 0 : 1
02/02/2020 אמריקה דה מקסיקו נגד אפ.סי. חוארז מקסיקנית ראשונה הפסד 1 : 3

נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
01/03/2020 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה נסקסה 0 : 3
20/10/2019 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו תיקו 2 : 2
06/03/2019 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה נסקסה 1 : 3
23/07/2018 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו נסקסה 2 : 1
08/04/2018 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו תיקו 1 : 1
22/10/2017 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה נסקסה 0 : 1
13/04/2017 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה אמריקה דה מקסיקו 1 : 0
05/12/2016 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה אמריקה דה מקסיקו 2 : 0
02/12/2016 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו תיקו 1 : 1
21/09/2016 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו תיקו 1 : 1
12/02/2011 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו נסקסה 1 : 0
29/08/2010 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה תיקו 1 : 1
10/05/2009 מקסיקנית ראשונה אמריקה דה מקסיקו נגד נסקסה אמריקה דה מקסיקו 1 : 0
16/11/2008 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו נסקסה 2 : 0
27/04/2008 מקסיקנית ראשונה נסקסה נגד אמריקה דה מקסיקו נסקסה 2 : 0
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס