אוסטרליה

כדורגל - אוסטרליה - אוסטרלית ראשונה

29. הסתיים ווסטרן סידני - פרת' גלורי S,D 2.60 2.70 2.00 1 - 3 מידע נוסף
  • ABCD

    ווסטרן סידני במשחק שווה כוחות מול פרת גלורי , אך מכיוון שווסטרן סידני מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מפרת גלורי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרת גלורי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר מווסטרן סידני , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני במשחק יחסית לא קל מול פרת גלורי , על פי מדד עוצמה כללית ביחד עם העובדה שווסטרן סידני לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מפרת גלורי , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. ווסטרן סידני עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פרת גלורי במשחק חוץ יחסית לא קל מול ווסטרן סידני , על פי מדד העוצמה ראש בראש פרת גלורי אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ווסטרן סידני מארחת את פרת גלורי במסגרת אוסטרלית ראשונה. פרת גלורי עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

  • ABCD

  • ABCD

יום שלישי, תאריך 04 אוגוסט 2020. משחק בין ווסטרן סידני לפרת' גלורי במסגרת האוסטרלית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ווסטרן סידני המארחת ממוקמת במקום ה-9 עם 30 נקודות ויחס שערים שלילי של -2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.26 וסופגת 1.35 שערים) כאשר מנגד פרת' גלורי האורחת ממוקמת במקום ה-5 עם 34 נקודות ויחס שערים חיובי של 11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.74 וסופגת 1.26 שערים).
במשחקים האחרונים ווסטרן סידני ניצחה פעם אחת (נגד וולינגטון פניקס), הפסידה פעם אחת (נגד בריסביין רוארס) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד סנטרל קואסט, פ.צ. סידני, מלבורן סיטי) כאשר מנגד פרת' גלורי עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד אדלייד יונייטד,וולינגטון פניקס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ווסטרן סידני ניצחה 3 פעמים ומנגד פרת' גלורי ניצחה 6 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.34 1.00
סיכום כללי ווסטרן סידני (10), פרת' גלורי (10) 3 0.70
סיכום בית חוץ ווסטרן סידני (5), פרת' גלורי (5) 4 1.40
ראש בראש כללי ווסטרן סידני (15) נגד פרת' גלורי (15) -6 -0.40
ראש בראש בית חוץ ווסטרן סידני (8) נגד פרת' גלורי (8) -2 0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ווסטרן סידני פרת' גלורי
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 -0.67
סיכום כללי ווסטרן סידני (10), פרת' גלורי (10) 1 -2
סיכום בית חוץ ווסטרן סידני (5), פרת' גלורי (5) 2 -2
ראש בראש כללי ווסטרן סידני (15) נגד פרת' גלורי (15) -3 3
ראש בראש בית חוץ ווסטרן סידני (8) נגד פרת' גלורי (8) -1 1
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ווסטרן סידני (10), פרת' גלורי (10) 2.95 4.5
סיכום בית חוץ ווסטרן סידני (5), פרת' גלורי (5) 2.70 4.5
ראש בראש כללי ווסטרן סידני (15) נגד פרת' גלורי (15) 2.80 1
ראש בראש בית חוץ ווסטרן סידני (8) נגד פרת' גלורי (8) 2.13 1
תאריך שעה 1 X 2
02/08/202015:052.302.802.20
02/08/202022:002.352.802.15
03/08/202011:252.352.752.20
03/08/202021:052.352.752.15
03/08/202021:502.402.752.15
04/08/202005:352.352.752.15
04/08/202006:152.302.752.20
04/08/202009:202.352.752.20
04/08/202009:302.402.752.15
04/08/202009:452.402.702.15
04/08/202010:002.452.702.10
04/08/202010:302.502.702.10
04/08/202011:102.552.702.05
04/08/202012:052.452.702.15
04/08/202012:152.502.702.10
04/08/202012:202.602.702.00

אוסטרלית ראשונה 05/08/2020 04:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פ.צ. סידני23163421 - 462551
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
2מלבורן סיטי24134734 - 441043
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
3וולינגטון פניקס24124829 - 37840
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
4בריסביין רוארס24115826 - 27138
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
5פרת' גלורי2397729 - 401134
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
6אדלייד יונייטד241111246 - 41-534
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
7ניוקאסל יונייטד25871040 - 29-1131
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
8ווסטרן יונייטד22931030 - 36630
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
9ווסטרן סידני2386931 - 29-230
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
10מלבורן ויקטורי24551442 - 28-1420
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
11סנטרל קואסט26531855 - 26-2918
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה

ווסטרן סידני

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
31/07/2020 ווסטרן סידני נגד וולינגטון פניקס נצחון 1 : 0
27/07/2020 סנטרל קואסט נגד ווסטרן סידני תיקו 1 : 1
21/03/2020 ווסטרן סידני נגד פ.צ. סידני תיקו 1 : 1
14/03/2020 מלבורן סיטי נגד ווסטרן סידני תיקו 1 : 1
06/03/2020 בריסביין רוארס נגד ווסטרן סידני הפסד 3 : 1
28/02/2020 פ.צ. סידני נגד ווסטרן סידני ניצחון 0 : 1
21/02/2020 ווסטרן סידני נגד אדלייד יונייטד נצחון 5 : 2
15/02/2020 ווסטרן סידני נגד ניוקאסל יונייטד תיקו 1 : 1
02/02/2020 סנטרל קואסט נגד ווסטרן סידני ניצחון 1 : 3
19/01/2020 ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי הפסד 0 : 1

פרת' גלורי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
30/07/2020 אדלייד יונייטד נגד פרת' גלורי ליגה אוסטרלית ראשונה הפסד 5 : 3
22/07/2020 פרת' גלורי נגד וולינגטון פניקס ליגה אוסטרלית ראשונה הפסד 1 : 2
18/07/2020 פרת' גלורי נגד סנטרל קואסט ליגה אוסטרלית ראשונה נצחון 1 : 0
14/03/2020 פ.צ. סידני נגד פרת' גלורי ליגה אוסטרלית ראשונה תיקו 0 : 0
08/03/2020 פרת' גלורי נגד מלבורן סיטי ליגה אוסטרלית ראשונה הפסד 2 : 3
29/02/2020 ניוקאסל יונייטד נגד פרת' גלורי ליגה אוסטרלית ראשונה הפסד 2 : 1
22/02/2020 בריסביין רוארס נגד פרת' גלורי ליגה אוסטרלית ראשונה תיקו 1 : 1
18/02/2020 פ.צ. טוקיו נגד פרת' גלורי מוקדמות ליגת האלופות אסיה הפסד 1 : 0
07/02/2020 פרת' גלורי נגד וולינגטון פניקס ליגה אוסטרלית ראשונה נצחון 4 : 2
01/02/2020 פרת' גלורי נגד מלבורן ויקטורי ליגה אוסטרלית ראשונה תיקו 2 : 2

ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
19/01/2020 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי פרת' גלורי 0 : 1
14/12/2019 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני פרת' גלורי 2 : 0
24/02/2019 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי תיקו 1 : 1
13/01/2019 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני פרת' גלורי 4 : 3
21/10/2018 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני תיקו 1 : 1
04/03/2018 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי תיקו 1 : 1
28/01/2018 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני פרת' גלורי 3 : 1
08/10/2017 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי ווסטרן סידני 2 : 1
25/02/2017 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני פרת' גלורי 2 : 0
01/01/2017 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי תיקו 1 : 1
06/11/2016 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני תיקו 2 : 2
26/02/2016 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי ווסטרן סידני 2 : 1
19/12/2015 ליגה אוסטרלית ראשונה פרת' גלורי נגד ווסטרן סידני תיקו 2 : 2
01/11/2015 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי ווסטרן סידני 1 : 0
25/04/2015 ליגה אוסטרלית ראשונה ווסטרן סידני נגד פרת' גלורי פרת' גלורי 1 : 2
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון
  • קרדיט: יוצר/ת הסרטון

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

30. הסתיים ווסטרן סידני (1+) - פרת' גלורי 1.45 3.35 3.85 1 - 3 מידע נוסף
31. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) ווסטרן סידני - פרת' גלורי S,D 3.25 1.80 2.40 4 מידע נוסף
32. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) ווסטרן סידני - פרת' גלורי S,D 1.80 1.50 4 מידע נוסף
33. הסתיים מעל/מתחת שערים (1.5) ווסטרן סידני - פרת' גלורי (מחצית ראשונה) 2.65 1.25 0 מידע נוסף
34. הסתיים מחצית ראשונה ווסטרן סידני - פרת' גלורי 3.20 1.85 2.60 0 - 0 מידע נוסף
35. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 ווסטרן סידני - פרת' גלורי S,D 3.40 2.40 1.75 מידע נוסף
36. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 ווסטרן סידני - פרת' גלורי (מחצית ראשונה) S,D 1.90 2.35 3.05 מידע נוסף
37. הסתיים יתרון יותר קרנות ווסטרן סידני (0.5+) - פרת' גלורי 1.65 1.65 מידע נוסף
38. הסתיים מעל/מתחת קרנות (10.5) ווסטרן סידני - פרת' גלורי 1.65 1.65 מידע נוסף
39. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 ווסטרן סידני - פרת' גלורי 2.85 2.80 1.85 מידע נוסף
40. הסתיים שער ראשון במשחק ווסטרן סידני - פרת' גלורי 1.95 6.75 1.65 חוץ מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס