יפן

כדורגל - יפן - יפנית שניה

47. הסתיים טוצ'יגי - אומייה ארדיג'ה S,D 3.40 2.50 1.80 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.75-1.8
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאומייה ארדיגה האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.75-1.8 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאומייה ארדיגה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.75-1.8 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שאומייה ארדיגה האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי במשחק שבו יחסי הכוחות מול אומייה ארדיגה נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום כללי אומייה ארדיגה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומייה ארדיגה במשחק לא קל מול טוציגי , אך מכיוון שאומייה ארדיגה נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום ממוצע שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מטוציגי ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אומייה ארדיגה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומייה ארדיגה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מטוציגי ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , אומייה ארדיגה צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי במשחק שבו יחסי הכוחות מול אומייה ארדיגה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש אומייה ארדיגה נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומייה ארדיגה במשחק חוץ יחסית לא קל מול טוציגי , על פי כל מדדי המומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) אומייה ארדיגה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדדי עוצמה ומומנטום ממוצע טובים יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אומייה ארדיגה במשחק חוץ יחסית לא קל מול טוציגי , על פי מדדי המומנטום הממוצע ועוצמה ממוצע אומייה ארדיגה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טוציגי מארחת את אומייה ארדיגה במסגרת יפנית שניה. אומייה ארדיגה עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
3.40 2.50 1.80
31% 31% 38%
(8 ממליצים) (8 ממליצים) (10 ממליצים)

יום רביעי, תאריך 15 יולי 2020. משחק בין טוצ'יגי לאומייה ארדיג'ה במסגרת היפנית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
טוצ'יגי המארחת ממוקמת במקום ה-16 עם 4 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.50 וסופגת 0.75 שערים) כאשר מנגד אומייה ארדיג'ה האורחת ממוקמת במקום ה-2 עם 12 נקודות ויחס שערים חיובי של 5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.50 וסופגת 0.25 שערים).
במשחקים האחרונים טוצ'יגי ניצחה פעמיים (נגד ג'ף יונייטד פעמיים), הפסידה פעמיים (נגד ימאגטה, נגאסקי) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד טוקיו ורדי) כאשר מנגד אומייה ארדיג'ה נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 4 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד טוקיו ורדי,טספקוסצו גומה,ג'ף יונייטד,מיטו).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אומייה ארדיג'ה ניצחה 4 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.67 -1.33
סיכום כללי טוצ'יגי (10), אומייה ארדיג'ה (10) -3 -0.70
סיכום בית חוץ טוצ'יגי (5), אומייה ארדיג'ה (5) -2 -0.80
ראש בראש כללי טוצ'יגי (6) נגד אומייה ארדיג'ה (6) -4 -0.83
ראש בראש בית חוץ טוצ'יגי (3) נגד אומייה ארדיג'ה (3) -2 -1.00

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב טוצ'יגי אומייה ארדיג'ה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.67 3.00
סיכום כללי טוצ'יגי (10), אומייה ארדיג'ה (10) 1 4
סיכום בית חוץ טוצ'יגי (5), אומייה ארדיג'ה (5) 1 3
ראש בראש כללי טוצ'יגי (6) נגד אומייה ארדיג'ה (6) -2 2
ראש בראש בית חוץ טוצ'יגי (3) נגד אומייה ארדיג'ה (3) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
4 3 1 מספר משחקים 1 0 1
1 1 0 נצחונות 0 0 0
1 0 1 תיקו 0 0 0
2 2 0 הפסדים 1 0 1
2 1 1 שערים שהבקיעו 0 0 0
3 2 1 שערים שספגו 6 0 6
1 1 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
2 2 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 0 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.5 0.3 1.0 ממוצע שערים למשחק 0.0 0.0 0.0
0.8 0.7 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 6.0 0.0 6.0
0.3 0.3 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.5 0.7 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 1.0 0.0 1.0
41" 34" 49" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - - -
32" 20" 57" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון - - -
התפלגות זמני הבקעה
0.0%
0-15
0.0%
15-30
50.0%
30-45
50.0%
45-60
0.0%
60-75
0.0%
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי טוצ'יגי (10), אומייה ארדיג'ה (10) 1.75 1
סיכום בית חוץ טוצ'יגי (5), אומייה ארדיג'ה (5) 2.00 1.5
ראש בראש כללי טוצ'יגי (6) נגד אומייה ארדיג'ה (6) 0.83 0
ראש בראש בית חוץ טוצ'יגי (3) נגד אומייה ארדיג'ה (3) 1.00 0
תאריך שעה 1 X 2
13/07/202015:103.152.651.80
14/07/202013:053.102.601.85
14/07/202017:403.152.601.85
15/07/202001:153.152.601.80
15/07/202004:103.252.651.75
15/07/202006:103.302.651.75
15/07/202007:053.352.601.75
15/07/202007:353.402.651.75
15/07/202007:403.452.651.70
15/07/202009:003.552.651.70
15/07/202009:403.602.651.70
15/07/202010:103.652.601.70
15/07/202010:203.752.651.65
15/07/202010:503.552.601.70
15/07/202011:103.502.551.75
15/07/202011:253.452.551.75
15/07/202012:003.502.551.75
15/07/202012:303.402.551.80
15/07/202012:503.452.501.75
15/07/202012:553.402.501.80

יפנית שניה 15/07/2020 09:21

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1נגאסקי44002 - 7512
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
2אומייה ארדיג'ה44001 - 6512
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3טוקושימה42116 - 1047
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
4קיוטו סנגה42112 - 537
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
5ניגאטה אלבירקס42118 - 1027
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
6ג'ובילו איוואטה42114 - 517
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
7קיטקיושו42023 - 746
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
8ג'ף יונייטד42022 - 426
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
9אהימה42027 - 816
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
10קופו41305 - 616
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
11מצ'ידה זלביה41301 - 216
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
12מצומוטו יאמאגה41213 - 305
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
13פגיאנו אוקאימה41215 - 4-15
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
14ימאגטה41213 - 2-15
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
15קנאזאווה41126 - 604
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
16טוצ'יגי41123 - 2-14
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
17מיטו41127 - 5-24
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
18אביספה פוקוקה41125 - 3-24
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
19רנופה ימגוצ'י41127 - 4-34
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
20טוקיו ורדי40226 - 2-42
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
21ריוקיו40139 - 2-71
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
22טספקוסצו גומה40049 - 1-80
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

טוצ'יגי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/07/2020 ג'ף יונייטד נגד טוצ'יגי ניצחון 0 : 1
05/07/2020 טוצ'יגי נגד טוקיו ורדי תיקו 1 : 1
27/06/2020 ימאגטה נגד טוצ'יגי הפסד 1 : 0
23/02/2020 נגאסקי נגד טוצ'יגי הפסד 1 : 0
24/11/2019 ג'ף יונייטד נגד טוצ'יגי ניצחון 0 : 1
16/11/2019 נגאסקי נגד טוצ'יגי ניצחון 0 : 1
10/11/2019 טוצ'יגי נגד אומייה ארדיג'ה תיקו 0 : 0
03/11/2019 טוצ'יגי נגד ניגאטה אלבירקס נצחון 2 : 1
20/10/2019 טוצ'יגי נגד ריוקיו הפסד 0 : 2
06/10/2019 טוצ'יגי נגד טוקושימה תיקו 1 : 1

אומייה ארדיג'ה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
11/07/2020 אומייה ארדיג'ה נגד טוקיו ורדי יפנית שניה נצחון 1 : 0
04/07/2020 אומייה ארדיג'ה נגד טספקוסצו גומה יפנית שניה נצחון 2 : 0
27/06/2020 ג'ף יונייטד נגד אומייה ארדיג'ה יפנית שניה ניצחון 0 : 1
23/02/2020 מיטו נגד אומייה ארדיג'ה יפנית שניה ניצחון 1 : 2
01/12/2019 אומייה ארדיג'ה נגד ימאגטה יפנית שניה הפסד 0 : 2
24/11/2019 קנאזאווה נגד אומייה ארדיג'ה יפנית שניה תיקו 1 : 1
16/11/2019 אומייה ארדיג'ה נגד ניגאטה אלבירקס יפנית שניה תיקו 1 : 1
10/11/2019 טוצ'יגי נגד אומייה ארדיג'ה יפנית שניה תיקו 0 : 0
06/11/2019 אומייה ארדיג'ה נגד אביספה פוקוקה יפנית שניה נצחון 3 : 0
27/10/2019 ריוקיו נגד אומייה ארדיג'ה יפנית שניה ניצחון 2 : 3

טוצ'יגי נגד אומייה ארדיג'ה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
10/11/2019 יפנית שניה טוצ'יגי נגד אומייה ארדיג'ה תיקו 0 : 0
18/05/2019 יפנית שניה אומייה ארדיג'ה נגד טוצ'יגי תיקו 0 : 0
13/10/2018 יפנית שניה אומייה ארדיג'ה נגד טוצ'יגי אומייה ארדיג'ה 1 : 0
27/05/2018 יפנית שניה טוצ'יגי נגד אומייה ארדיג'ה אומייה ארדיג'ה 0 : 1
08/08/2015 יפנית שניה אומייה ארדיג'ה נגד טוצ'יגי אומייה ארדיג'ה 1 : 0
14/06/2015 יפנית שניה טוצ'יגי נגד אומייה ארדיג'ה אומייה ארדיג'ה 0 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס